Demarkie exposed

Reactiescore
1.075
Ik reageer vanavond uitgebreid trouwens met nog meer bewijzen. Ik kan namelijk met klem bewijzeb dat demarkie en god samen massas uitvoeren. ( ook de reden van gedeelde bevelen ofc)
 
Reactiescore
533
Je geeft zelf aan dat er over hunt gepraat werd, je geeft aan dat er god spelers in hunt zaten, joe weten jullie dat ramon bij coon komt als enkel hunt het kan weten, zie je zelf wie er in fout is? Mooi dat stabbers ook eens gestabbed worden. Misschien leert god nu vies spel eens af
Sterke repliek weer. Helaas voor jou is het weten van wie op welk account speelt geen rechtvaardiging voor een stab.
 
Reactiescore
533
Laat ik voorop stellen dat ik dat ook nooit zou doen maar snap zeker de frustratie van de persoon die dat heeft gedaan.
God en Hunt zijn vijanden, een lid van Hunt zit al maanden in de chat van God , heeft bevelen delen aanstaan, er verschijnen screens in de wereld chat die van het Hunt forum komen, er worden dubieuze edels geplaatst achter edels van Hunt...
Dan zit er nog een God Mb/lid in de chat van Hunt bewust geplaatst!

En dan durft God keihard te beweren dat er nooit info is doorgegeven ?
Er wordt gespioneerd,een lid van Hunt zit in de vijandelijke stamchat hallo!
Ik weet van geen edels ten eerste. En als dat zo is, is dat van demarkie?

Laat ik het zo zeggen toen er nog 3 stammen waren GOD Lost en HUNT wist Lost nog steeds veel meer en veel sneller wat er gaande was in Hunt dan GOD hoor. Nochtans had demarkie geen link met Lost.
 
Reactiescore
3.457
Ik weet van geen edels ten eerste. En als dat zo is, is dat van demarkie?

Laat ik het zo zeggen toen er nog 3 stammen waren GOD Lost en HUNT wist Lost nog steeds veel meer en veel sneller wat er gaande was in Hunt dan GOD hoor. Nochtans had demarkie geen link met Lost.
Dus?

Dan plaats je maar spionnen bij de vijand?
Iedereen valt over de vv aktie maar hoor jullie niet over de plaatsing van jullie lid in de Hunt chat?

Oh ja wel, je koppelde het terug onder het mom van dat Hunt maar beter had moeten uitkijken.. hilarisch :)
 
Reactiescore
533
Ik reageer vanavond uitgebreid trouwens met nog meer bewijzen. Ik kan namelijk met klem bewijzeb dat demarkie en god samen massas uitvoeren. ( ook de reden van gedeelde bevelen ofc)
De aanval op chef?
Dat is toch gewoon belachelijk? Dat is naast dat demarkie naar GOD zou overstappen ook gewoon een enorme boost geweest voor HUNT. Ze hebben ook veel profijt hieruit gehaald.

Mag ik je er dan ook even op wijzen dat ik dat zelfs al had verklapt aan Jelle (ik en mijn grote mond) de dag voor de aankomst van de massa.
 
Reactiescore
533
Dus?

Dan plaats je maar spionnen bij de vijand?
Iedereen valt over de vv aktie maar hoor jullie niet over de plaatsing van jullie lid in de Hunt chat?

Oh ja wel, je koppelde het terug onder het mom van dat Hunt maar beter had moeten uitkijken.. hilarisch :)
Nogmaals Demarkie was geen spion. Ik wil discussiëren over het al dan niet juist handelen demarkie in HUNT te laten. Maar Demarkie is geen spion.
 
Reactiescore
1.075
De aanval op chef?
Dat is toch gewoon belachelijk? Dat is naast dat demarkie naar GOD zou overstappen ook gewoon een enorme boost geweest voor HUNT. Ze hebben ook veel profijt hieruit gehaald.

Mag ik je er dan ook even op wijzen dat ik dat zelfs al had verklapt aan Jelle (ik en mijn grote mond) de dag voor de aankomst van de massa.

Welke boost, de dorpen die demarkie ging nemen die eigenlijk toch god was, komop geloof je je leugens zelf nog
 
Reactiescore
1.075
Nogmaals Demarkie was geen spion. Ik wil discussiëren over het al dan niet juist handelen demarkie in HUNT te laten. Maar Demarkie is geen spion.

Bewijs dat markie geen spion was dan? Wij hebben namelijk al bewezen van wel.
 
Reactiescore
533
Ik zal het misschien eens anders plaatsen.

Stel:
Demarkie is een spion (wat hij dus niet is, maar stel). Hij speelt alle info door van HUNT.
Hoe dom heeft GOD het dan niet gespeeld door keer op keer op Lost te gaan als we perfect konden weten hoe zwaar de stacks waren bij HUNT? We konden zelfs met Lost onder 1 hoedje spelen om HUNT weg te krijgen.
Maar we deden het niet? Hoe kan dat toch?
Nu ik kan je garanderen we zijn met een hoop spelers, 1 persoon had dit idee echt wel kunnen bedenken.

Misschien is een veel logischere verklaring dat demarkie geen spion was.
Welke boost, de dorpen die demarkie ging nemen die eigenlijk toch god was, komop geloof je je leugens zelf nog
En de massa's die demarkie met jullie deden dan? oohw vergeten?
Of de vv's die hij draaide?
De times die hij deed?

Sterk werk voor een spion of saboteur.
 
Reactiescore
3.457
Nogmaals Demarkie was geen spion. Ik wil discussiëren over het al dan niet juist handelen demarkie in HUNT te laten. Maar Demarkie is geen spion.
Demarkie heeft iemand als “ co” toegelaten en in de Hunt chat gegooid.
Demarkie heeft dus bewust een spion in de stam chat gegooid, ontzettende vieze aktie dus

Als jullie een beetje fatsoen in jullie donder hadden, hadden jullie dit tegengehouden!
Zegt genoeg over jullie manier van werken,alles is geoorloofd schijnbaar ...
 
Reactiescore
533
Er wordt binnenkort een nieuwe golden award aangemaakt. De demarkie-prijs voor het account dat spioneert maar de stam vooruithelpt
Demarkie heeft iemand als “ co” toegelaten en in de Hunt chat gegooid.
Demarkie heeft dus bewust een spion in de stam chat gegooid, ontzettende vieze aktie dus

Als jullie een beetje fatsoen in jullie donder hadden, hadden jullie dit tegengehouden!
Zegt genoeg over jullie manier van werken,alles is geoorloofd schijnbaar ...
Alles is geoorloofd zoals het troeploos maken van een account, alle bevelen negeren en alle groepen layout te verwijderen?
 
Reactiescore
3.457
Er wordt binnenkort een nieuwe golden award aangemaakt. De demarkie-prijs voor het account dat spioneert maar de stam vooruithelpt

Alles is geoorloofd zoals het troeploos maken van een account, alle bevelen negeren en alle groepen layout te verwijderen?
Je vergeet hierbij de aanleidingen ;-)
 
Reactiescore
533
Je vergeet hierbij de aanleidingen ;-)
Je gaat ervan uit dat jullie veronderstellingen juist zijn. En toch is dit niet zo buiten dat demarkie in de toekomst naar GOD ging heeft hij voor de rest zich ingezet voor HUNT.
 
Reactiescore
415
die persoon die als zogenaamde "co" is toegelaten speelt al 3 maanden op demarkie zelf, en heeft gewoon alles voor elke massa getimed en aanvallen van de tegenstander gedeffed.
Dus dat een persoon die zich elke dag voor een stam inzet in een stamchat zit is in mijn ogen nou niet zo heel gek.
 
Reactiescore
3.457
die persoon die als zogenaamde "co" is toegelaten speelt al 3 maanden op demarkie zelf, en heeft gewoon alles voor elke massa getimed en aanvallen van de tegenstander gedeffed.
Dus dat een persoon die zich elke dag voor een stam inzet in een stamchat zit is in mijn ogen nou niet zo heel gek.
Oh my god!
Het feit dat hij eigelijk voor God werkte vergeten jullie maar ff snel?
Man oh man wat een oogkleppen hebben jullie voor.

De vijand speelt voor zijn vijand, toppertje hoor aangezien hij alles zo goed timde en verstuurde,ik verslik mij bijna van het lachen :)
 
Reactiescore
533
Oh my god!
Het feit dat hij eigelijk voor God werkte vergeten jullie maar ff snel?
Man oh man wat een oogkleppen hebben jullie voor.

De vijand speelt voor zijn vijand, toppertje hoor aangezien hij alles zo goed timde en verstuurde,ik verslik mij bijna van het lachen :)
Hij werkte niet voor GOD, hij ging naar GOD in de toekomst dat is een gigantisch verschil.
Het eerste impliceert dat hij info doorspeelt en jullie saboteert echter deed hij geen van dat, sterker hij hielp jullie en bewust helpen dan nog wel.
 
Reactiescore
3.457
De Mb van jullie God lid die als co ging spelen op Demarkie werkte niet voor God maar zou uiteindelijk wel naar God gaan.

Natuurlijk zou hij geen info doorsturen aangezien hij in Hunt zat maar ook in de God chat waarvoor hij lange tijd heeft gewerkt als Mb

Come on...
 
Reactiescore
1.075
We vergeten ook even dat demarkie nooit vv heeft gedaan, nooit os heeft gestuurd, wel heel zn cluster liet stacken waardoor andere fronte leeg kwamen, hij stond op een bepazld moment stacked tot 20 lijnen achter zijn front door mijzelf, dat terwijl hij enkel een kleine blits kreeg.
En enkel zeurde om de nap met lost weg te doen zldat hij mee kon doen met de massas van god
 
Reactiescore
1.075
Hij werkte niet voor GOD, hij ging naar GOD in de toekomst dat is een gigantisch verschil.
Het eerste impliceert dat hij info doorspeelt en jullie saboteert echter deed hij geen van dat, sterker hij hielp jullie en bewust helpen dan nog wel.

Hoe hielp hij ons, zeg het aub, demarkie was 1 vd probleem accs binnen hunt
 

DeletedUser60039

Guest
Waarom was hij GOD nog niet gejoind dan? 'omdat' de clusters nog te ver lagen?Ik vind dat al een raar agrument, soms moet je kiezen in je leven.
Hoe hard die beslissing ook is. De actie vind ik natuurlijk ook geen goed idee, had ik duidelijk mijn mening over gegeven, maarja ik begrijp dat de andere stamleden daar anders over nadenken, natuurlijk valt het ook niet goed te praten.

Maar alle dorpen die hij nam, zouden sowieso naar god gaan. Dus als wij een massa zouden doen dan nam hij dorpen, kwamen die dorpen toch naar jullie? Kan je net evengoed een wasmand vol met gaten proberen te vullen met water...
Demarkie moest gewoon ballen aan zijn lijf hebben en zeggen dat hij naar GOD zou gaan, hij kon allang joinen toch?
 
Bovenaan