Demarkie exposed

Reactiescore
533
We vergeten ook even dat demarkie nooit vv heeft gedaan, nooit os heeft gestuurd, wel heel zn cluster liet stacken waardoor andere fronte leeg kwamen, hij stond op een bepazld moment stacked tot 20 lijnen achter zijn front door mijzelf, dat terwijl hij enkel een kleine blits kreeg.
En enkel zeurde om de nap met lost weg te doen zldat hij mee kon doen met de massas van god
Heeft het opbreken van die NAP jullie geen (gouden) windeieren gelegd?

Ooops vergeten.
 
Reactiescore
533
Waarom was hij GOD nog niet gejoind dan? 'omdat' de clusters nog te ver lagen?Ik vind dat al een raar agrument, soms moet je kiezen in je leven.
Hoe hard die beslissing ook is. De actie vind ik natuurlijk ook geen goed idee, had ik duidelijk mijn mening over gegeven, maarja ik begrijp dat de andere stamleden daar anders over nadenken, natuurlijk valt het ook niet goed te praten.

Maar alle dorpen die hij nam, zou sowieso naar god gaan. Dus als wij een massa zouden doen hij nam dorpen, kwamen die dorpen toch naar jullie? Kan je net evengoed een wasmand vol met gaten proberen te vullen met water...
Demarkie moest gewoon ballen aan zijn lijf hebben en zeggen dat hij naar GOD zou gaan, hij kon allang joinen toch?
Misschien, ik wil gerust teogeven dat we niet wisten hoe te handelen met demarkie. Zijn ligging was niet ideaal.

Op dat vlak sta ik open voor een discussie.
Maar niet over zogezegd spionage of verkeerd handelen demarkie zo is die jongen niet.

En dan is er de kwestie of de stab wel te rechtvaardigen is. imo verre van.
 
Reactiescore
1.075
Misschien, ik wil gerust teogeven dat we niet wisten hoe te handelen met demarkie. Zijn ligging was niet ideaal.

Op dat vlak sta ik open voor een discussie.
Maar niet over zogezegd spionage of verkeerd handelen demarkie zo is die jongen niet.

En dan is er de kwestie of de stab wel te rechtvaardigen is. imo verre van.

Geloof je eige leugens maar ja :p
 
Reactiescore
533
Geloof je eige leugens maar ja :p
Ik kom op voor demarkie omdat ik wss meer weet over wat demarkie wel en niet heeft gedaan.

De kans dat ik hier nu staalhard lieg is vele male kleiner dan dat jullie verkeerde conclusies hebben getrokken uit het feit dat demarkie naar ons ging in de toekomst.
 

DeletedUser60039

Guest
Misschien, ik wil gerust teogeven dat we niet wisten hoe te handelen met demarkie. Zijn ligging was niet ideaal.

Op dat vlak sta ik open voor een discussie.
Maar niet over zogezegd spionage of verkeerd handelen demarkie zo is die jongen niet.

En dan is er de kwestie of de stab wel te rechtvaardigen is. imo verre van.

Hij had GOD al lang moeten joinen, jullie hadden hem moeten stacken, hoe denk je dat wij zouden reageren als hij plots uit de stam zou zijn en in GOD zou zitten?
 
Reactiescore
533
Hij had GOD al lang moeten joinen, jullie hadden hem moeten stacken, hoe denk je dat wij zouden reageren als hij plots uit de stam zou zijn en in GOD zou zitten?
Misschien, maar we hebben pas nu onze rim in handen, ondanks wat steff beweerd was dat geen intern.

Rechtvaardigd dat dan het compleet fucken van iemands account?
 

DeletedUser60039

Guest
Misschien, maar we hebben pas nu onze rim in handen, ondanks wat steff beweerd was dat geen intern.

Rechtvaardigd dat dan het compleet fucken van iemands account?
Ik keur het niet goed, mijn voorstel was eerder hem kicken uit de stam en gewoon aanvallen.
Ondanks alles begrijp ik ze ergens wel, een speler waarvoor je alles gedaan hebt, dat je dan zo'n dingen allemaal moet lezen.
 
Reactiescore
533
Ik keur het niet goed, mijn voorstel was eerder hem kicken uit de stam en gewoon aanvallen.
Ondanks alles begrijp ik ze ergens wel, een speler waarvoor je alles gedaan hebt, dat je dan zo'n dingen allemaal moet lezen.
Had dan gekicked en aangevallen, je zou me niet horen klagen hebben.
Dat zou ook ik fair hebben gevonden.
 
Reactiescore
533
Zelfs als was het zonder NAP (want dat is rondje stab, mss randje stab voor iemand randje stab).

Helaas kozen ze er niet voor. En is het nu dikke stab voor kleine stab.
 
Reactiescore
3.457
Zelfs als was het zonder NAP (want dat is rondje stab, mss randje stab voor iemand randje stab).

Helaas kozen ze er niet voor. En is het nu dikke stab voor kleine stab.
Prachtig dat je het nu benoemd als toch een stab terwijl je net beweerde dat Demarkie niets fout heeft gedaan .
 
Reactiescore
1.075
Dikke stab voor een dikke stab bedoel je
 
Reactiescore
533
Prachtig dat je het nu benoemd als toch een stab terwijl je net beweerde dat Demarkie niets fout heeft gedaan .
En zo demonstreer je toch enkel dat je wil lezen wat je wil lezen?

Net zoals je wilt horen over demarkie wat je wilt horen. Om dingen goed te praten.
 
Reactiescore
1.075
Het verschil is alleen dzt onze stab te rechtvaardigen is.
 
Reactiescore
3.457
En zo demonstreer je toch enkel dat je wil lezen wat je wil lezen?

Net zoals je wilt horen over demarkie wat je wilt horen. Om dingen goed te praten.
Jij praat al de hele tijd Demarkie vrij van alles?
En ineens benoem je het toch als een kleine stab,dan lees ik niet wat ik wil lezen dan lees ik een hoop hypocriete bullshit van jullie kant!
 
Reactiescore
91
Zozo, veel geroep en beschuldigingen, maar slecht weinig echte inhoud. Er zijn maar een paar personen die het hele plaatje kennen waaronder ik, dus zal het bij deze in zekere mate proberen uitleggen. Wat de reacties hierop zijn maken me eerlijk gezegd vrij weinig uit.

Connecties met GOD? Ja tuurlijk, duurde nog echt lang voordat jullie dit doorhadden. Maar knap werk, rasechte speurneuzen! Maar sinds wanneer is 'connecties hebben' hetzelfde als 'stabben en de stam tegenwerken' ?
Demarkie in GOD chat zo erg? Heel de wereld zit vrolijk samen in de wereldchat en daar worden zelfs screens van accounts en aanvallen door bepaalde individuen gedeeld...
Ik ben op het account gestart met de bedoeling om eerst gewoon mee te spelen in Real en te kijken wat de toekomst brengt. Inderdaad, de vooraf ingenomen intentie was om waarschijnlijk GOD ooit te joinen na eventuele poging tot een respectvol afscheid, maar het concrete moment is nooit vastgelegd geweest en tot op heden is het zelfs niet gebeurd. Meermaals heb ik getwijfeld of het wel een goed idee zou zijn om dit te volbrengen, zeker aangezien de GOD leden bij het leaven van Real gigantisch veel zeik over zich heen hebben gekregen voor weinig reden. Ze hebben meer gedaan voor hun stam (Vv's gedraaid, acties gepland,...) dan ze ooit hebben teruggekregen, op het gezeik na dan. Vandaar duurde het inmiddels al meer dan 2 maanden en zijn er zelfs ook ideeën geweest om gewoon over te stappen naar een ander account om deze zaken te vermijden.

Goed, verder zie ik hier screens die de intenties inderdaad bevestigen, maar ik zie niet in in welke mate dit nadelig is geweest voor Real?
Wij hebben vanuit demarkie zelfs mee GOD aangevallen en op die manier Dabb zijn cluster weggespeeld door heel wat splits te timen zodat TheCoon en San-der deze konden overnemen. Als we dit niet wouden hadden we wel een eenvoudig excuus gezocht waardoor we dit niet hoefden te doen, niet?. Verder hebben we ook clears gedoneerd voor op Crazy en 2x voor op Pika. Bij die laatste was het steeds strak getimed (als een van de weinigen in Hunt) en tijdens de nacht gestuurd. Dus hoe hebben we Hunt in deze situatie dan nadeel berokkend? Als we dat wouden, hadden we gewoon plots niets gestuurd en dan was het helemaal een flop. Zoals meermaals aangegeven stonden ze zelfs klaar om nogmaals te vertrekken Aan onze kant is er nooit een stamactie terug geweest op wat zonderlinge clears van buren na. Ja er is def gestuurd van Hunt naar ons toen we clears kregen, maar andersom ook naar stylo namens ons dus staat quitte. Verder heb ik nooit Vv gedraaid bij iemand uit Hunt, dus totaal geen idee hoe accounts er voor liggen. Als ik heus blueprints wou van accounts dan hadden we wel gewoon af en toe eens Vv gedraaid om munten te mappen of zo.

Dus vraag ik me concreet af op welke manier Hunt nadeel heeft gehad? Welk account hier last van heeft gehad? Zou hier graag eens een zinnig argument voor hebben. Dat van leegzetten front San-der en intern door TheCoon is al ontkracht, dat is San-der zijn eigen schuld door front def te zitten dumpen op QQ... wat verwacht je dan.

Hunt tegengewerkt? Ja mijn reacties in het begin waren soms fel, vooral inzake de NAP kwestie met Lost. Maar nogal hypocriet dat dit altijd op ons werd afgerekend omdat wij onze mond durfden opentrekken terwijl er andere leden angstvallig zwegen maar wel PM's naar ons stuurden dat we compleet gelijk hadden. De kwestie bleef aanslepen en meerdere Hunt leden aan het front met Lost waren het grondig beu, waaronder wij. Er werd een aparte chat aangemaakt om de zaak te bediscussiëren en er is meermaals geopperd om met een groep van 3 à 4 leden de stam te verlaten. Dat initiatief kwam heus niet enkel van ons, anders zouden deze leden daar niet mee instemmen. Ik ga hier geen namen noemen omdat niet elke speler garant staat voor wat de co's op het account doen, maar het zegt genoeg. Reacties zoals 'waren we maar ingegaan op de invitatie van GOD' kwamen regelmatig de revue van ander accounts. Inmiddels zijn enkele spelers die in deze aparte chat zaten ermee gestopt, deels ook door deze ontwikkelingen.

De periode erna werd de intentie om Hunt ooit te verlaten meermaals bevestigd.
Eerst hoor ik van het account Heer Skils dat San-der hen er helemaal niet bij wou in de fusiestam en dat ze hem desnoods wel tegen zijn zin zouden opinternen. Meermaals is er clinch geweest met Heer Skils over lijnen en stamacties, tot op de dag van vandaag. Naar deze spelers werd en wordt nog steeds nooit geluisterd.

Daarnaast geraakte Hunt aanvankelijk niet door Crazy. Heb hen meermaals benadrukt dat dit komt door de vicieuze cirkel waarin men zat doordat Lost elke keer kon OS'en en we andersom niets terug konden doen omdat er een NAP was. Maar de kop werd telkens in het zand gestoken. Uiteindelijk kwamen ze op het idee om hem te proberen een ban aan te smeren omdat er vermoedens waren dat ze lang geleden niet correct gefusioneerd zouden hebben met een ander account. Ze waren er vol van overtuigd dat ze hun slag zouden kunnen slaan en begonnen de spelers op Crazy er al mee te treiteren via PM. Helaas, mis, maar laaghartigheid weeral bevestigd.

Het toppunt hebben we dan nog niet eens bereikt. Nee, een speler van IRP komt op het idee om in contact te treden met iemand die hij kent van het account QQEEZ om hem via deze weg een 'geupdate Pre Def pak script' mee te geven met daarin enkele dubieuze lijnen waarin men allerlei info van het account zou kunnen halen zonder dat ze het wisten.

fHkUIF5.png


Intenties weeral bevestigd.

En zo kan ik blijven doorgaan. Ruzies tussen leiders en ex-leiders, spelers die nooit iets inhoudelijk over het spel zeggen, het vreemd vinden dat mensen nachten, nalaten om deftig te timen terwijl dit gevraagd wordt, alles doen om aanvallen krijgen te vermijden omdat er zogezegd niemand 'Vv's wil draaien, enkel GOD deed dit' , prive NAPS aangaan oa. met Rox zonder medeweten van de stam, beloftes maken en ze nooit nakomen,...

En nu van een account op meerdere manieren de Vv proberen bemachtigen, en als deze eindelijk staat als noodVv, het 's nachts aannemen en het volledig leegzetten, alle groepen, markeringen en scripts verwijderen. De support heeft moeten ingrijpen, details geef ik daar niet over, maar zegt al genoeg.

De intentie om een stam te verlaten vereist dus blijkbaar als reactie het expres ruïneren van een compleet account. Want van stam veranderen mag tegenwoordig niet meer en van ideeën veranderen evenmin. Plezier beleven mag niet meer, winnen moet, liefst met zo weinig mogelijk moeite. Dat is waar Hunt voor staat en waar GOD ooit tegenin gegaan is. Resultaat is dat GOD een gigantisch aangename sfeer heeft en Hunt door bepaalde leden maar een jammerlijk boeltje blijft.

Wees er trots op.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Beste wereld,

Ik heb het als ouderdomsdeken (draai al veel te lang mee) al een paar keer geprobeerd om van deze wereld een leuke wereld te maken. Ik ben ook altijd de eerste om stamgenoten, vijanden, bondgenoten op te peppen en te blijven spelen omdat ik spelplezier nog steeds hoog in het vaandel draag.

Het verhaal demarkie was voor mij persoonlijk geen gemakkelijk verhaal, ik durf ook te stellen een zeer complex verhaal. Toen Johnny uit Beats ging was hij 1 van de eerste die ons heeft aangesproken en gemeld dat hij liever met ons mee kon gaan. Dat was geen gemakkelijk verhaal geweest en gezien hoe Beats met elk andersdenkend account omgaat konden we nog niet verder.
De qqeezejes kwamen bij GOD,I ITSW18 ook en nog zoveel toppers meer maar nog steeds waren er 2-3 accounts tussen ons in. Het was te moeilijk om demarkie in onze plannen in te schakelen.

We wilden echter hem niet zomaar vallen en eens een GOD altijd een GOD vandaar dat hij ook mee alle beslissingen kon nemen in de chats van GOD, oh die chats van GOD wat een gespam. Heerlijke plaatjes van Rick ook maar ik dwaal af...

Demarkie kon nog niet komen dat werd beslist, als individu voelde ik me ook niet zo lekker in die dubbel-rol dat mag eenieder weten. Van demarkie wist ik dat ook dat het niet gemakkelijk was.

Toch ploegden we verder, na een slechte start kwamen we helemaal los en en met de val van Lost ging het niet lang geduurd hebben of demarkie kwam erbij.

Ik weet dat er ongetwijfeld fouten zijn gebeurd. Ik ben ook niet foutloos? Ik zeg en verkondig ook dingen die eigenlijk geheim moesten blijven dat heb je wanneer je communiceert.
Demarkie wilde overgaan naar GOD en dat bleef en eigenlijk verwonderde dat me ook. Ik had namelijk verwacht dat na enige tijd zijn mening over HUNT wel ging veranderen (eigenlijk doet ook dat vragen stellen over de sfeer in HUNT.). Dat laatste is ter ore gekomen van HUNT en alle negatieve zaken wordt hem nu in de schoenen geschoven terwijl dat helemaal van de pot gerukt is. Vele dingen die hem verweten worden vonden nooit plaats.

Vorige week kwam Jelle met de vraag of we interesse hadden in seduced. Ondanks dat het staatsgeheim is van GOD. Heb ik hem wel verteld dat er interesse is in enkele Lost-spelers als ze me kunnen overtuigen van hun meerwaarde, wat ik bij seduced wel vind. Ik heb altijd een boon voor stamleiders en actievelingen. Ik vertelde dat gewoon, iedereen die me echt kent weet dat ik geen boeman ben...

Demarkie gemeend is geen stabber, hooguit wat dom geweest van tijd tot tijd. Maar alsnog de gevolgen die er nu zijn zijn immens.

Demarkie is omwille van in hoofdzaak een overstap gestabbed geweest door de ergste stab dat je iemand kan aandoen en het zou in mijn ogen HUNT. sieren dat ze accepteren dat de stab vel te zwaar was en dat er naar demarkie toe een compensatie moet zijn. Want de magnitude van deze actie op een account is enorm.

Groetjes,
Tuur
 
Reactiescore
1.075
Spyro

2 vragen:

Als alles zo vreedzaam bedoeld was, waarom dan een nep account en naam
Als je het echt wou proberen met real, waarom zegt michiel dan dat het van het begin de bedoeling was god te joinen en het zoiezo ging gebeuren

En johny je klinkt echt bizar nep alsof je met alle stamstabbers snel een verhaaltje hebt opgezet om niet door de mand t3 valle
 
Bovenaan