Demarkie exposed

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
tja, feit is dat het god motto is om te spelen voor het plezier en niet perse voor de overleving, wat je nu als overleving voor demarkie zegt maak je dus een stab van bij Hunt, ook wij hebben deze actie uitgevoerd om de overleving te verzekeren, dus in het ene geval is een stab actie voor overleving terecht en voor de andere kant is een een enorme stab?

Je kunt hier geen vergelijking van maken. Als Demarkie direct naar GOD was gegaan werd hij zwaar geripped. Verder zeg je dat GOD speelt voor plezier en niet om overleving, tja.. Als je een account hebt die na een weekje weggespeeld zou worden, is dat plezier dan?

Hunt was niet bepaald zwaar ripped na het horen dat Demarkie naar GOD zou gaan. Ze hadden kunnen kicken zonder nap en op die manier het acc kunnen wegspelen. Dit een kans noemen om overleving Hunt te verzekeren is bullshit.
Hunt wil gewoon het liefst al die accounts wegspelen op makkelijkere en smerige wijze wanneer ze denken het recht te hebben. Bij Crazy dachten ze dat, ze dachten het hier, maar dat is totaal niet zo.

Kijk ik geef enkel aan dat GOD het deed met een begrijpelijke reden, niet dat ze niet in de overtreding gaan.

Wij zijn een lid kwijt door jullie toedoen,noem jij dat geen schade?

Waar slaat dit nou op. Het gaat over het spioneren gedoe en ineens gebruik je dit. NATUURLIJK lijd je als stam eronder als een lid vertrekt. Maar dat is niet het stab gedeelte. Je mag bij een stam vertrekken of komen, dat is de stab niet (tenzij je ex-stamleden direct aanvalt oid.)

Het incorrecte deel was dat Demarkie te lang in Hunt bleef en op die manier de mogelijkheid had om info door te geven. Een leave zelf is schade die een stam lijdt waar je GOD of Demarkie niet voor moet blamen. Dan had Hunt maar interessant moeten blijven voor Demarkie.


Het is duidelijk dat GOD iets teveel waarde heeft gehecht aan overlevingsmodus, maar dat ze verder nog steeds zo fair mogelijk willen spelen.

Hunt blijft maar kansen proberen om accs op zeer laffe wijze weg te spelen.

Dit is nog steeds het grote verschil tussen de twee stammen. Hunt is de stam die graag opnieuw zou stabben (wanneer het ze uitkomt).
 
Reactiescore
533
@Serenity ik zie dat je nu ook al een stam leaven als een stab aanschouwt.

Ik heb dat al meerdere keren proberen te weerleggen met diverse spelers van hunt, ik vrees dat veelal die frustratie komt omdat ze niet meer helder kunnen denken en niet inzien dat een stam joinen een vrije keuze is en een stam leaven is dat dus ook. Hunt komt verder uit real wat een stam was waar men een fusie van 3 stammen voor heeft ondergaan opnio lw en beats. In elk van die stammen zijn er accounts aan de kant geschoven Kijk maar naar roxanne die gekicked werd of een lw waar men vrienden vaarwel heeft gezegd. Opnio zal vast ook zo'n zaken hebben.
Als je de fundamenten van God een stab vind omdat ze zijn ontstaan uit spelers van andere stammen heeft hunt ook daar weer ons overtroffen met hun real-fusie en de bijbehorende kicks... Ik weet nog dat er een speler was van beats dat het niet eens was met de fusie en die kreeg dus een kick en een weekje later stammassa als bedankt om in beats te zitten.

Buiten die ene speler van de massa vond ik dat allemaal niet erg btw. Dat zijn nu eenmaal stammen geen join or die principe waarbij plots een account stameigendom wordt. Elk account heeft zijn eigen weg te gaan...

Kortom ik verzoek je om echt eens te kijken naar jullie eigen acties ipv alles af te schuiven op een andere ... Want het is behoorlijk vergaand wat hunt al heeft gedaan. En ja demarkie in hunt houden was achteraf dom geweest. God kan wel fouten toegeven hoor, ik heb atm enkel van steff een ietwat toegeving gehoord over de stab op demarkie Beperkt maar het is wel al de enige van hunt.
 
Reactiescore
533
Wat ook veel zegt is dat Hunt de discussie over de stab die zij deden niet wil aangaan. Enkel dat van een andere daar kunnen ze over spreken. Toch typerend.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Stam leave is geen stab. Toen Rise, GWIB, GBM No. verlieten zijn accounts als Captain en Chef gewoon hard genaaid, dat hoort er helaas bij. Je houdt een stam goed bij elkaar met goede samenwerking en leiding, of je bent een middelmatige stam en bepaalde accounts zoeken hun heil elders. Maar dit een stab noemen @Serenity @We Like Hot Chicks geeft aan dat jullie een hele andere definitie van stab hebben.
 

DeletedUser76221

Guest
Het is duidelijk dat GOD iets teveel waarde heeft gehecht aan overlevingsmodus, maar dat ze verder nog steeds zo fair mogelijk willen spelen.

Als jij toch zo een fan bent van fair play, dan lijkt het me ook dat je tegen het feit bent dat Demarkie aanwezig was in de GOD chat en waarschijnlijk ook wel info doorspeelde.

Maar dit een stab noemen @Serenity @We Like Hot Chicks geeft aan dat jullie een hele andere definitie van stab hebben.

Volgens mij was vroeger een overstap naar de vijandelijke account met account ook een stab. GOD keurt zelf af dat ze al zoveel contact hadden met Demarkie maar toch was hij er.
 
Reactiescore
3.452
Je kunt hier geen vergelijking van maken. Als Demarkie direct naar GOD was gegaan werd hij zwaar geripped. Verder zeg je dat GOD speelt voor plezier en niet om overleving, tja.. Als je een account hebt die na een weekje weggespeeld zou worden, is dat plezier dan?

Hunt was niet bepaald zwaar ripped na het horen dat Demarkie naar GOD zou gaan. Ze hadden kunnen kicken zonder nap en op die manier het acc kunnen wegspelen. Dit een kans noemen om overleving Hunt te verzekeren is bullshit.
Hunt wil gewoon het liefst al die accounts wegspelen op makkelijkere en smerige wijze wanneer ze denken het recht te hebben. Bij Crazy dachten ze dat, ze dachten het hier, maar dat is totaal niet zo.

Kijk ik geef enkel aan dat GOD het deed met een begrijpelijke reden, niet dat ze niet in de overtreding gaan.



Waar slaat dit nou op. Het gaat over het spioneren gedoe en ineens gebruik je dit. NATUURLIJK lijd je als stam eronder als een lid vertrekt. Maar dat is niet het stab gedeelte. Je mag bij een stam vertrekken of komen, dat is de stab niet (tenzij je ex-stamleden direct aanvalt oid.)

Het incorrecte deel was dat Demarkie te lang in Hunt bleef en op die manier de mogelijkheid had om info door te geven. Een leave zelf is schade die een stam lijdt waar je GOD of Demarkie niet voor moet blamen. Dan had Hunt maar interessant moeten blijven voor Demarkie.


Het is duidelijk dat GOD iets teveel waarde heeft gehecht aan overlevingsmodus, maar dat ze verder nog steeds zo fair mogelijk willen spelen.

Hunt blijft maar kansen proberen om accs op zeer laffe wijze weg te spelen.

Dit is nog steeds het grote verschil tussen de twee stammen. Hunt is de stam die graag opnieuw zou stabben (wanneer het ze uitkomt).
Ik zat even te twijfelen of ik zou reageren op zo’n slappe poging tot p&p maar oké .

Hunt zou zo opnieuw gaan stabben ? Is dat je manier hier om het plukje mensen wat hier leest te overtuigen van jullie visie?
God is met zijn volle verstand begonnen met het aantrekken en communiceren met een lid van de vijand,bevelen delen we noemen het hele rijtje weer op.
Jullie zeggen nu het is achteraf wat dom geweest, betekent dat dat God nu is vrijgesproken van alle blaam?
Nee God stond hier 100% achter en ja jullie hebben deze stab van Demarkie in gang gezet.
Om dan nu te gaan zeggen dat wij zo weer een stab kunnen plegen is regelrechte bullshit!
Zowel Alex als ik hebben beide gezegd dat wij het nooit zo zouden doen maar wel kunnen snappen als men het doet!

>> Kijk ik geef enkel aan dat GOD het deed met een begrijpelijke reden, niet dat ze niet in de overtreding gaan. <<

Dit heet een stab proberen goed te praten,zou dom zijn als God het deed zonder belangrijke reden enorm zwak argument dus .
 
Reactiescore
3.452
@Serenity ik zie dat je nu ook al een stam leaven als een stab aanschouwt.

Ik heb dat al meerdere keren proberen te weerleggen met diverse spelers van hunt, ik vrees dat veelal die frustratie komt omdat ze niet meer helder kunnen denken en niet inzien dat een stam joinen een vrije keuze is en een stam leaven is dat dus ook. Hunt komt verder uit real wat een stam was waar men een fusie van 3 stammen voor heeft ondergaan opnio lw en beats. In elk van die stammen zijn er accounts aan de kant geschoven Kijk maar naar roxanne die gekicked werd of een lw waar men vrienden vaarwel heeft gezegd. Opnio zal vast ook zo'n zaken hebben.
Als je de fundamenten van God een stab vind omdat ze zijn ontstaan uit spelers van andere stammen heeft hunt ook daar weer ons overtroffen met hun real-fusie en de bijbehorende kicks... Ik weet nog dat er een speler was van beats dat het niet eens was met de fusie en die kreeg dus een kick en een weekje later stammassa als bedankt om in beats te zitten.

Buiten die ene speler van de massa vond ik dat allemaal niet erg btw. Dat zijn nu eenmaal stammen geen join or die principe waarbij plots een account stameigendom wordt. Elk account heeft zijn eigen weg te gaan...

Kortom ik verzoek je om echt eens te kijken naar jullie eigen acties ipv alles af te schuiven op een andere ... Want het is behoorlijk vergaand wat hunt al heeft gedaan. En ja demarkie in hunt houden was achteraf dom geweest. God kan wel fouten toegeven hoor, ik heb atm enkel van steff een ietwat toegeving gehoord over de stab op demarkie Beperkt maar het is wel al de enige van hunt.
Ik vind het overstappen naar de vijand ontzettend lelijk,kostte bijna mijn plek in de stam op w56 omdat ons account zwaar tegen recruteren was bij de vijand.
Waar jij nu weer vandaan haalt dat ik het een stab vind als iemand een stam leaved ? Je ziet wss weer iets staan waar jij je visie aan plakt en hoppa daar is Johnny weer met zijn zwakke relaas.
Begrijpend lezen valt je erg zwaar heb ik al eerder ondervonden.

Demarkie in Hunt houden was achteraf dom zeg je?
Dom is niet het woord beste kerel dat heet heel vies spelen!
Dom is het als jij je edels voor je clear timed.
Dit is met voorbedachte raden gedaan en jullie doen nu net of jullie na het zinnetje:het was dom ja.. jullie je excuus hebben aangeboden.
Laat mij niet lachen! Was het een paar dagen dat kon ik leven met jullie excuus het was dom.
Maar niet zo ontzettend lang
 
Reactiescore
533
Ik vind het overstappen naar de vijand ontzettend lelijk,kostte bijna mijn plek in de stam op w56 omdat ons account zwaar tegen recruteren was bij de vijand.
Waar jij nu weer vandaan haalt dat ik het een stab vind als iemand een stam leaved ? Je ziet wss weer iets staan waar jij je visie aan plakt en hoppa daar is Johnny weer met zijn zwakke relaas.
Begrijpend lezen valt je erg zwaar heb ik al eerder ondervonden.

Demarkie in Hunt houden was achteraf dom zeg je?
Dom is niet het woord beste kerel dat heet heel vies spelen!
Dom is het als jij je edels voor je clear timed.
Dit is met voorbedachte raden gedaan en jullie doen nu net of jullie na het zinnetje:het was dom ja.. jullie je excuus hebben aangeboden.
Laat mij niet lachen! Was het een paar dagen dat kon ik leven met jullie excuus het was dom.
Maar niet zo ontzettend lang
En de stab op demarkie?
 
Reactiescore
3.452
En de stab op demarkie?
Goed voor de derde keer omdat jij duidelijk moeite heb met dingen onthouden, komt ie he?

IK ZOU HET ZELF NOOIT DOEN MAAR KAN SNAPPEN DAT IEMAND UIT FRUSTRATIE DIT DOET NA MAANDENLANG BIJ DE VIJAND TE HEBBEN GEZETEN INCLUSIEF INFO DOORGEVEN EN BEVELEN DELEN AANSTAAN.

Lees het stukje 3 keer hardop wellicht dat het blijft hangen,dank u vriendelijk!
 
Reactiescore
533
Goed voor de derde keer omdat jij duidelijk moeite heb met dingen onthouden, komt ie he?

IK ZOU HET ZELF NOOIT DOEN MAAR KAN SNAPPEN DAT IEMAND UIT FRUSTRATIE DIT DOET NA MAANDENLANG BIJ DE VIJAND TE HEBBEN GEZETEN INCLUSIEF INFO DOORGEVEN EN BEVELEN DELEN AANSTAAN.

Lees het stukje 3 keer hardop wellicht dat het blijft hangen,dank u vriendelijk!
Je bent van hunt? Waarom deed iedereen van hunt dan mee als iedereen claimt ik zou het zelf niet doen.
Edit: wie zijn idee was het om alle troepen weg te doen alle groepen te deleten, alle gs boosts te gebruiken profiel aan te passen. Lay-out out weg te doen bedelen te negeren met verschillende tegelijk in de nacht de edels te versturen en het plan op te maken.

Dit gaat best ver hoor. Was er dan niemand dat de ballen had om te zeggen kick hem en val hem aan zonder de stab? Frustratie over iemand dat naar de vijand gaat ( Btw vijand we spelen een spel hoor mensen...) kan ik begrijpen. Maar dat neemt niet weg dat de stab door jullie wel is gebeurd en dat deze lelijker was dan demarkie verdiende. Dat punt is helaas nog niet doorgedrongen Nochtans hebben wij wel al alles toegegeven wat demarkie deed en wat hij niet deed proberen te weerleggen wat natuurlijk niet evident is om iets te bewijzen dat er niet is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Je bent van hunt? Waarom deed iedereen van hunt dan mee als iedereen claimt ik zou het zelf niet doen.
Het antwoord op die vraag is geheel gelijk als het antwoord van spelers van God die het er eigelijk niet mee eens waren dat er info werd doorgegeven aan God door de vijand die in jullie chat zat.
Duidelijk?
 

DeletedUser77704

Guest
Wat een hopeloze discussie hier, GOD had nooit die constructie moeten aangaan met Demarkie en Hunt zijn reactie was buitenproportioneel. Okay beide te begrijpen waarom zo blijven zeuren en enkel naar elkaar te wijzen.

Wie stabt wie nou eigenlijk? Beide zijn kut acties. Beide stammen hebben vies gespeeld. Nu en in verleden. GOD met actie demarkie, Hunt met actie crazy en extreme reactie demarkie.

Laten beide stammen kappen met dit gemoddergooi en gewoon weer op tw concentreren. Want geen enkele stam is schoon
 
Reactiescore
3.452
Dank je,voor 1 keer ben ik het met je eens.
 
Reactiescore
533
Het antwoord op die vraag is geheel gelijk als het antwoord van spelers van God die het er eigelijk niet mee eens waren dat er info werd doorgegeven aan God door de vijand die in jullie chat zat.
Duidelijk?
Er is toch een screen gepasseerd die zei dat er geen info doorgespeeld moest worden ergens van januari.
En daarbij die fout heb ik al toegegeven dat het fout was om demarkie in hunt te laten. Ik blijf wel weinig alternatieven zien die niet gelijkstaan aan zelfmoord.
 
Reactiescore
3.452
Er is toch een screen gepasseerd die zei dat er geen info doorgespeeld moest worden ergens van januari.
En daarbij die fout heb ik al toegegeven dat het fout was om demarkie in hunt te laten. Nochtans blijf ik weinig alternatieven zien die niet gelijkstaan aan zelfmoord.
Daarna heeft een God lid in dit topic gezegd dat er wel degelijk info was doorgegeven dik na die datum!
Hebben jullie toen als leiding van God ingegrepen ? Nee jullie lieten hem in de chat zitten, punt is dus overduidelijk.
 
Reactiescore
533
Daarna heeft een God lid in dit topic gezegd dat er wel degelijk info was doorgegeven dik na die datum!
Terug bij demarkie. Dat weet ik niet Serenity.

Maar ik denk dat God wel al genoeg mea culpa heeft gedaan en aangetoond dat demarkie geen spion was maar we ontkennen niet dat hij wel een God was in hunt.
En de frustraties daarbij begrijpen we ook. De stab echter niet. Daar draait het even rond nu
 
Reactiescore
3.452
Terug bij demarkie. Dat weet ik niet Serenity.

Maar ik denk dat God wel al genoeg mea culpa heeft gedaan en aangetoond dat demarkie geen spion was maar we ontkennen niet dat hij wel een God was in hunt.
En de frustraties daarbij begrijpen we ook. De stab echter niet. Daar draait het even rond nu
Wil jij mij even zwart op wit laten zien dat jullie hebben aangetoond dat Denarkie geen spion was van jullie? Heb ik schijnbaar gemist.
Lijkt mij ook een onmogelijke taak mits je jullie Skype gesprekken doorsturen .
 
Reactiescore
1.363
Terug bij demarkie. Dat weet ik niet Serenity.

Maar ik denk dat God wel al genoeg mea culpa heeft gedaan en aangetoond dat demarkie geen spion was maar we ontkennen niet dat hij wel een God was in hunt.
En de frustraties daarbij begrijpen we ook. De stab echter niet. Daar draait het even rond nu

Zeg uhh flippo, met je mooie praat. Wat zeg je hierop dan:Bewijs af.jpg

Dit is van een oud speler van jullie ;).
Ben dan wel benieuwd wat GOD etc erop te zeggen heeft :p.
Stelletje dombo's dat jullie zijn.
''wij spyen niet hoor''
 

DeletedUser76221

Guest
Wat een hopeloze discussie hier, GOD had nooit die constructie moeten aangaan met Demarkie en Hunt zijn reactie was buitenproportioneel. Okay beide te begrijpen waarom zo blijven zeuren en enkel naar elkaar te wijzen.

Wie stabt wie nou eigenlijk? Beide zijn kut acties. Beide stammen hebben vies gespeeld. Nu en in verleden. GOD met actie demarkie, Hunt met actie crazy en extreme reactie demarkie.

Laten beide stammen kappen met dit gemoddergooi en gewoon weer op tw concentreren. Want geen enkele stam is schoon

Kijk toch iemand met een beetje verstand.
 

DeletedUser76295

Guest
Wat een hopeloze discussie hier, GOD had nooit die constructie moeten aangaan met Demarkie en Hunt zijn reactie was buitenproportioneel. Okay beide te begrijpen waarom zo blijven zeuren en enkel naar elkaar te wijzen.

Wie stabt wie nou eigenlijk? Beide zijn kut acties. Beide stammen hebben vies gespeeld. Nu en in verleden. GOD met actie demarkie, Hunt met actie crazy en extreme reactie demarkie.

Laten beide stammen kappen met dit gemoddergooi en gewoon weer op tw concentreren. Want geen enkele stam is schoon

volledig mee eens!
 
Bovenaan