Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser69112

Guest
Oh boy, zulke inzichtslozen binnen Chill. Denk eens 10 seconden na voor je wat post?

@Escalation Is Real , dorpen van een intern vormen een zekerheid voor je. Daar heb je een relatie/afspraak mee.
Dorpen van een extern vormen waarschijnlijk maar tijdelijk een zekerheid. Beter pak je die dus direct/ga je die direct nemen. Netto zal je in de situatie internen + externen (beide gaan je pad doorkruisen doorheen de wereld) dan ook minder edels verspillen wanneer een speler minder de focus legt op internen. Netto heb je dus meer edels over (voor de vijand).
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Escalation Is Real Oh god ik word wel echt verdrietig van het niveau hier zeg, tjonge jonge jonge. Wat het verschil tussen een intern en een extern is? Serieus.

Ik zal je vertellen wat het 'boeit'. Moraalbrekers en dorpenuitbouwers, al hun dorpen en troepen staan al tot jouw beschikking. Het zijn dus extra troepen en zelf kun je je edels goed besteden. Gratis extra def, gratis extra off. Waarom zou je dat in godsnaam edelen, op het moment dat je dat doet verlies je één edel en ga je er in troepen totaal niet op vooruit. Dan nu de extern; dorpen die niet bij jou horen maar kennelijk gratis zijn. De winst per edel? Niet alleen het dorp, maar ook de troepenhoeveelheid DIE JE NOG NIET IN BEZIT had. Sorry hoor maar ik trek je kunnen wel enorm in twijfel dat je dit zelf niet eens kan bedenken, zeker gezien ik het al meerdere keren beschreven heb. Het komt er dus op neer dat jullie allemaal keihard internen maar te stom zijn om het verschil te zien en het rendement te bedenken.


Hij kan er veel verschillende redenen voor hebben:
- Ervaring van MB's
- Edelruimte voor elke MB
- Teveel MB's
- Te grote MB's vindt ie
Dan noem ik er 4 op wat een reden zou kunnen zijn, Als LW het graag komt uitleggen dit is een opzetje wat zou kunnen. Trek je eigen conclusies maar :)

Ervaring, als in te weinig om een mb te zijn? Zoek dan zelf spelers om het te bemannen of leid ze op tot een fatsoenlijke speler, doe je tenminste nog iets goeds voor ze. Geen reden tot internen.

Edelruimte voor elke MB? Waarom neem je in eerste instantie veel meer moraalbrekers dan je kunt gebruiken. Naast het feit dat dat dom is, is dat ook niet netjes naar de spelers toe, je misbruikt ze gewoon. Ze mogen je helpen zolang het je uit komt en daarna mogen ze ermee stoppen omdat je geen ruimte voor ze hebt. Daarbij, kijk eens hoeveel ruimte LW heeft, laat ze desnoods barbaren edelen, gewoon een bullshit reden.

Teveel MB's, zelfde als hierboven, waarom neem je er dan ontiegelijk veel. Overigens staat dit argument van jou haaks op je volgende. Veel MB's zou ervoor kunnen zorgen dat geen enkele MB groot kan worden, laat ze kleintjes wat dorpjes van de grote pakken om het moraal in tact te houden, daarbij veel mb's = vele ridders. Of laat ze vooral clearen maar niet groeien. Nog een andere tip voor die dikke noob van een Last Whisper, instrueer je moraalbrekers/dorpenuitbouwers met het feit dat ze hun dorpen niet volledig moeten uitbouwen. Ze hebben geen markt nodig, niet eens in alle dorpen een hoge smederij, HQ of AH, ook de werkplaats 15 is niet nodig, met 12 kan hij alsnog harder produceren dan de stal/kazerne. Voila, dat zou al een heleboel schelen.

Natuurlijk kun je wel eens een mb een beetje kleiner houden, maar Rens je zoekt nu maar gewoon een excuusje om dit bizarre intern gedrag goed te praten. Maar het is gewoon onzin, hoe kun je nou, zelfs als al die bovenstaande redenen legitiem zouden zijn, 91% van je dorpen internen? Waar ben je dan in godsnaam mee bezig. Moet je voorstellen hoe extreem veel die 91 edels hadden kunnen doen in edelclear vorm op een vijand, desnoods een vijand van een stamgenoot. Of om het rimgebied nog veel verder uit te breiden. Ondertussen hadden die moraalbrekers 91 def dorpen kunnen leveren zodat één Chill account in geen enkel geval meer hoeft te deffen, je stacked het hopeloos vol met 50 - 60 defridders? Het is gewoon een dikke waste en duidt op egoïsme.
 
Reactiescore
2.509
Ik ben nog steeds van mening dat er niks mis met interne is. Ik heb respect voor iemand die 100% internt. Dan zit je diplomatiek sterk in elkaar. Wel moet ik bekennen dat je dat waarschijnlijk het verkeerde spel speelt.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik wil er nog even aan toevoegen, natuurlijk komt het wel eens voor dat je een klein beetje internd, als je al je clears kwijt bent zonder dorpen gepakt te kunnen hebben en je wat edels kwijt wil omdat je anders een groeiachterstand op loopt. Ik val niemand af vanwege een paar interns per maand, al kun je het ten allen tijden het beste vermijden natuurlijk (if possible). Maar komop 91% interns, dat valt niet goed te praten.

@The Minion; ik vind dat echt onzin. 'Diplomatiek' sterk. Je kunt het beter een allemansvriend noemen die iedereen van allerlei moois belooft maar ondertussen enkel uit is op gratis dorpen. Dat is niet diplomatiek sterk, dat is gewoon een lage methode om te iets te krijgen wat je wilt. Net zoals een schwalbe in het voetbal, een grote ergernis van iedereen, maarja het werpt vaak nog vruchten af ook. Iedereen hekelt spelers die veel te vaak schwalbes maken, en terecht.

Diplomatiek sterk is juiste contacten hebben en op grote schaal een verschil maken. Jij suggereert dus dat Redbull en Last whisper 'diplomatiek sterk' zouden zijn. Redbull is een aardige jongen maar zelfs timen heb ik hem nog niet zien doen, dat beloofd nog wat. Zowel Last Whisper als Redbull zijn ''nobody's'' (uitsluitend tw-related) zonder enige vorm van publieke vertegenwoordiging. Zijn dat nou diplomatiek sterke spelers? Het zijn de eerste spelers die buiten de boot vallen wanneer een stam valt en de laatste die je vraagt voor je stam, nouja tenzij je natuurlijk een dikke portemonnee nodig hebt.
 
Reactiescore
2.509
Ik ga niet met je in discussie @Roald97 we zijn co's! We moeten onze onenigheden/heftige ruzies niet naar de buitenwereld tonen (wait).
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Haha je mag prima in discussie hoor maatje :) Het is niet dat ik het vijandig bedoel, het is juist leuk om over zoiets te sparren. Althans, zolang de discussie maar van enig niveau is, anders gaat de lol er snel vanaf. Al twijfel ik daar niet zo aan.

Nee geintje, je bent ontslagen noob. <3
 

DeletedUser76657

Guest
Edel verspilling? Last Whisper heeft nog genoeg edels schatjes.
 

DeletedUser76657

Guest
Dan kan het nog wel edelverspilling zijn :p

Als ik 4 banken heb in een kamer van 10 vierkante meter, en ik koop er nog een omdat ik toch genoeg geld heb, is het ook verspilling.

Als jij daar toch blij van wordt, en het is zeker geen verspilling want hij kan de dorpen toch gewoon gebruiken?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Of met zeven accounts tegelijkertijd. Stuur je premiumprotocol, zullen vast 750 pagina's zijn ondertussen, maar door. Kunnen we even kijken of het allemaal gefarmed is ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Alsof 24 uur wachten gelijk staat met het grote rendement verlies op het moment dat je er zelf een edel aan verkracht. Nog niet eens te beginnen over het moraal verschil, de extra ridders en de tijd die je als account kwijt bent om te internen. In jullie geval 91% van de dagen. Procentueel gezien zijn jullie maandelijks 27/28 dagen aan het internen en doen jullie 3 dagen iets zinnigs. Chapeau.
 
Bovenaan