[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
93
Kijk dit wou ik eigenlijk vermijden. Als we dit pas gingen vragen nadat iedereen gestemd had, dan hadden de wolven een probleem indien een medewolf voorzitter was. Het aantal stemmen van de voorzitter wordt bekendgemaakt dus indien we erna vroegen achter de stemmen moesten de wolven kiezen tussen ofwel liegen en hun voorzitterswolf op te offeren ofwel duidelijke linken tussen medewolven bloot leggen. Door de stemmen op voorhand bekend te maken worden ze bang om hun medewolf voorzitter te maken. Gemiste kans, maar ik had wel verwacht dat er een paar dit op voorhand onbewust gingen dwarsbomen.
We kunnen het ook doen als in dat het pas op de deadline zelf bekend wordt gemaakt, maar dat het overzichtje al eerder gemaakt wordt? Zodat wijzigen geen optie meer is. Maar dan moet degene die het bijhoudt wel vertrouwd worden ermee
 
Reactiescore
976
We kunnen het ook doen als in dat het pas op de deadline zelf bekend wordt gemaakt, maar dat het overzichtje al eerder gemaakt wordt? Zodat wijzigen geen optie meer is. Maar dan moet degene die het bijhoudt wel vertrouwd worden ermee

Ja allemaal goed hoor. Ik begrijp niet goed welke waardevolle info je zo kan krijgen, je zorgt er enkel voor dat wolfjes misschien niet hun medewolf voorzitter maken, dus dat is ook wel goed. Mijn plannetje lukt niet meer, maar was wel het meeste mee uit te halen. Ik ben op gsm dus overzichtjes maken dat ga ik aan iemand anders overlaten.
 
Reactiescore
93
Ja allemaal goed hoor. Ik begrijp niet goed welke waardevolle info je zo kan krijgen, je zorgt er enkel voor dat wolfjes misschien niet hun medewolf voorzitter maken, dus dat is ook wel goed. Mijn plannetje lukt niet meer, maar was wel het meeste mee uit te halen. Ik ben op gsm dus overzichtjes maken dat ga ik aan iemand anders overlaten.
Vandaag kan ik het helaas nog niet. Bloodwolf kwam eerder met het idee van overzichtjes. Vertrouwen we hem ermee? Evt kan ik het volgende dagen doen, echter heeft het dan geen invloed meer op de voorzitter (tenzij die het niet overleefd morgen)
 

DeletedUser79185

Guest
Oh trouwens zie dat niemand op mij stemt, snap ik.

Dus bij deze: westkip is de juiste keuze om wel te kiezen, niet al die andere noobjes in jullie lijstjes.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Jullie hebben wel keurig je stemmen op mij staan neem ik aan?
 
Reactiescore
93
Mijn stemmen zijn nu:
Loyal
PlanB
Bloodwolf.

Ik ben alleen nog niet echt uit over de volgorde
 

DeletedUser79185

Guest
Ik verwacht wel dat ik op zijn minst bij de jury hoor. Gaat toch niet gebeuren dat ik bij de slechtste 8 ga eindigen?
 

DeletedUser78769

Guest
Persoonlijk vind ik het opbrengen van het verdelen van de stemmen in een ongeveer evenredig aantal wel goed klinken. Denk niet dat een wolf dat snel zou opbrengen.
 
Reactiescore
93
Ik heb 1 stem op Loyal staan. Ik zie er de voordelen van in om de stemmen te verdelen, waar hij over begon. Echter omdat er momenteel geen overzicht is en het daardoor lastig is om het te verdelen zonder dat degenen die eigenlijk als jury gekozen zouden worden eropeens buiten vallen, heb ik dit verder niet gedaan.

Mijn jury stemmen:
3 stemmen voor PlanB
2 stemmen voor Bloodwolf
1 stem voor Loyal
 

DeletedUser79185

Guest
Boys wtf is er met Loyal,
T valt me ongelofelijk op
Zou iedereen die Loyal stemt het voor mij kunnen beargumenteren?

Ik heb geen idee. Loyal voegde mij toe op skype maar reageert niet op mij. Terwijl ik wel het gevoel heb dat hij juist stemmen krijgt door zijn netwerken.
 

DeletedUser77639

Guest
ik ga gewoon bij de slechtste 8 behoren geweldig :').
Misschien tijd om terug wat meer mee te spelen :D
Dat loyal al boven mij gaat eindigen, dan is het spel toch al heel erg hard verlaagd.

no offence loyal :D
 
Bovenaan