[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
93
Tigor heeft me overgehaald toch nog ff te komen stemmen. Geen onderbouwing of wat dan ook. Dragonfriend
 

DeletedUser74005

Guest
@TurnUpTheMusic

Goedjes
TUTM bewezen slet
Castiel. bewezen
Cryptic geen idee wat mensen ook maar enigszins verdacht vinden aan cryptic, zoekt steeds hard mee en dit is zijn 2e potje.
DragonGoesOppai/Famdecibel DGO inactiefje

Eerder goedje dan slechtje
Pietvanl Lijkt mij oprecht overkomen, heeft alleen wat moeite met het potje omdat die nieuw is.
dragonfriend723 Ik volg de verdenking van DZ totaal niet, misschien als Gijs zijn beloofde theorie online zet dat, dat verandert.
Jessica Jessica speelt altijd als Jessica, maar ergens geloof ik dr burgerclaim wel omdat die nergens op sloeg en een volstrekt onnodige timing had.

Neutraal/slechtje (van boven naar beneden)
.TimeForPlanB Als Time zijn wofdar uitstaat brengt dat met mij veel twijfel mee, ik zie je totaal niet als slechtje maar compleet neutraal omdat je dezelfde tactiek hanteert als andere potjes maar je deze keer iedere keer compleet op het foute spoor schijnt te zijn.
pierre the pieter
thelightfighter/DemocratischeZwijmelaar
Veel beloftes weinig daden, steeds weer dat hier komt mijn knaller richting Dragonfriend maar effectief blijft het uit, zoals alles uitblijft dit potje waar hij meestal steeds actiever word (als het potje vordert). Dit gedrag stoort me omdat het voor mij totaal niet kenmerkend is. Verder beschermt hij Hope compleet terwijl daar geen reden voor is gegeven. Ergens vermoed ik dat je gewoon een speciaaltje bent en daarom maar blijft roepen zonder daden (je kunt jezelf via claim dan redden) maar je lijkt mij speciaaltje of wof.

Slechtjes
Hopeful/TheEternity Door het spel van Hopeful zeg ik dat die vrij zeker slecht is (@DemocratischeZwijmelaars waarom was Hope confirmed?) maar als je dan hoort dat hij blijkbaar niet heeft meegespeeld vanwege prive redenen weet ik het niet meer zeker, ik las zijn posts met dit in het achterhoofd:



Het verdedigen dat DZ hier doet vind ik dus ongeplaatst. Maargoed, mensen die wisselen en daardoor een compleet nieuw persoon inbrengen maakt het verdomd moeilijk omdat nu verwacht word dat we alles wat hopeful zei vergeten?

Dragonwoman "Quote Pieter"

verder was je nadat je erop aangesproken bent dat je wat hectisch rondvliegt een dag zo goed als zonder echte meningen of iets in te voegen. Je zegt wel steeds dat je je eigen mening wilt laten zien maar ondertussen vergeet je het spel mee te spelen. Niet meestemmen kun je jou mening noemen maar ik vind dat als ik zie dat het die persoon niet word ik een keuze moet maken tussen de kanshebbers. door dat te doen word het mij later verweten dat ik een goedje eruit heb gestemd maar heb ik tenminste wel deelgenomen aan het spel. Stel je bent in de echte wereld en een iemand die je half verdenkt word opgehangen en eentke waarvan je zeker weet dat hij het niet heeft gedaan. Als je dan de keuze maakt voor nr 3 die sws niet gaat hangen speel je niet mee en is jou de lynch meer te verwijten dan degene die wel meestemt.

Zelf speel ik net zo veel via goedje zoeken als naar slechtje zoeken, omdat ik een zwaar waardeloze woffenvanger ben. Goedjes vind ik wel en dus probeer ik die lynches te voorkomen terwijl ik zoek naar de woffen. Reden dat ik een stemchange wilde proberen op dag 2 en Castiel op dag 3 nog vroeg naar wie zijn targets zijn omdat Castiel als wof is gewoon veel sterker dan de goedjes Castiel. Jij schijnt je voor geen van beide kampen te interesseren daar je je overal buitenhoud en op een 3e persoon stemt en die stem laat staan.

Ik snap ook compleet dat je op deze manier steeds minder zin hebt om te spelen, stemmen op je krijgen voor activiteit en "wolfs posten" zijn zwaar kut omdat je er voor je gevoel niks aan kunt doen. Dat is de reden dat ik me dit potje meer op de achtergrond hou en alleen daar reageer waar ik het nodig vind. dat constant stemmen krijgen zonder reden is extreem ergerlijk.

Sorry dragonwoman voor al het persoonlijke gebral eromheen :D snap dat je daar niet echt op zit te wachten, maar zo leg ik mijn denkwijze en acties dit potje een beetje uit.

Ik zou liever dan Dragonwoman eigenlijk the eternity lynchen omdat Hopeful echt wel wofs speelde. een beetje trollen en veel niet daar zijn is 1 op 1 de Hopeful wof. Als er een goede reden is waarom Hope goedje is (bv DZ en Hope broeders) ga ik voor DW maar momenteel zie ik Hopeful als mijn nr 1

Opmerkelijk aan dit lijstje:

- De plaats van Draakje; staat bij 'wss goed', terwijl er geen redenen gegeven worden waarom hij goed is.
- De spelers die hij bij 'slecht' en 'wss slecht' zet, zijn letterlijk alle spelers die ik juist eerder bij 'wss goed' zou zetten.
- Cryptic bij 'goedjes', terwijl er geen reden is waarom hij een goedje is. Zou 'm maximaal bij 'waarschijnlijk goed' zetten. Dan zou ik het nog begrijpen van Loyal, maar nu vind ik het maar vreemd.
- Piet bij 'wss goed', terwijl hij niet te lezen valt. Waarom zie je hem als goedje?

Maw; loyal vind ik ook prima. Denk dat we bij zowel Draakje als Loyal een zeer grote kans hebben op een slechtje aan te treffen.
 

DeletedUser65921

Guest
He heerlijk dit, ff er uit gekegeld worden op de enige dag dat ik me niet deftig kan verdedigen en dan nog zonder 1 argument.

Anyway, ik denk niet dat het nog iets uitmaakt mar mijn andere verdachte loyal maakt precies meer kans dan dragonwoman.
 

DeletedUser76198

Guest
Opmerkelijk aan dit lijstje:

- De plaats van Draakje; staat bij 'wss goed', terwijl er geen redenen gegeven worden waarom hij goed is.
- De spelers die hij bij 'slecht' en 'wss slecht' zet, zijn letterlijk alle spelers die ik juist eerder bij 'wss goed' zou zetten.
- Cryptic bij 'goedjes', terwijl er geen reden is waarom hij een goedje is. Zou 'm maximaal bij 'waarschijnlijk goed' zetten. Dan zou ik het nog begrijpen van Loyal, maar nu vind ik het maar vreemd.
- Piet bij 'wss goed', terwijl hij niet te lezen valt. Waarom zie je hem als goedje?

Maw; loyal vind ik ook prima. Denk dat we bij zowel Draakje als Loyal een zeer grote kans hebben op een slechtje aan te treffen.

Leuk als er geen tijd meer is om te reageren :)
 

DeletedUser65921

Guest
Kansloze meelopers allemaal, één iemand met een tunnelvisie zonder argument en in plaats van daar een beetje kritisch over te zijn gaan jullie hem allemaal blind achterna lopen.
Dit is al bijna even zielig als toen jullie een geziene wolf niet wouden lynchen.
 

DeletedUser77898

Guest
He heerlijk dit, ff er uit gekegeld worden op de enige dag dat ik me niet deftig kan verdedigen en dan nog zonder 1 argument.

Anyway, ik denk niet dat het nog iets uitmaakt mar mijn andere verdachte loyal maakt precies meer kans dan dragonwoman.
excuses als je goedje bent... De wolven spelen erg goed dit potje
 

DeletedUser74005

Guest
Merk op!

Draakje volgt pas op Loyal om 21:59 en Loyal plaatst geen stem op Draakje. Als blijkt dat Loyal slechtje is, want vgm is hij de lynch (niet nageteld), dan kunnen we morgen eigenlijk direct op Draakje.
 

DeletedUser65921

Guest
Merk op!

Draakje volgt pas op Loyal om 21:59 en Loyal plaatst geen stem op Draakje. Als blijkt dat Loyal slechtje is, want vgm is hij de lynch (niet nageteld), dan kunnen we morgen eigenlijk direct op Draakje.

Omdat ik aan het babysitten ben en op halve wifi probeer wat te posten???
Zoals ik 4u geleden zei???

Lees jij eigenlijk iets van het potje buiten mij blind er uit te proberen werken???
 

DeletedUser76198

Guest
Merk op!

Draakje volgt pas op Loyal om 21:59 en Loyal plaatst geen stem op Draakje. Als blijkt dat Loyal slechtje is, want vgm is hij de lynch (niet nageteld), dan kunnen we morgen eigenlijk direct op Draakje.

Ik stem niet op mensen waar geen theorie tegen is. Ik ga je niet blind volgen, er was genoeg tegen Dragonwoman waar jij flut argumenten voor gaf (voor haar goedje zijn)
 

DeletedUser78825

Guest
Loyal

als ik de posten van dragon met loyal vergelijk vind ik die van draakje meer gericht op het goede.
loyal meer op verwarring saaien en anderen vragen wat zij ervan vinden..

daarnaast heb ik dit lijstje met verdachten nog over na wegstrepen van spelers

. Hopeful/TheEternity
8. Cryptic
11. pierre the pieter
18. Jessica

Op basis van?
 
Bovenaan