Statement Oeleboelepetroelewoelie

DeletedUser76972

Guest
Jullie zijn degenen die je verschuilen achter een tribelock om te doen alsof je niets meer kon doen, om daarna wel snel samen te willen winnen.
Met de actie van Leaf is nog eens extra getoond hoe zwak jullie hebben gespeeld, doordat zij laten zien hoe het ook kan (niet dat het de enige optie was, ze hadden ook vishaakje kunnen wegspelen).
Blijft opzich ook wel een dingetje dat Leaf continue geroepen heeft dat wanneer hun dit zou overkomen ze op delete zouden gaan bla bla.
Zette je jezelf een beetje mee voor het blok als je het mij vraagt, maar goed.

Als je elke keer op delete moet gaan wanneer een stamgenoot kata's inzet. Mja, lijkt me toch niet the best way to go. Speel je niet zo veel werelden uit. Maar hey, jullie zijn wel toppers erdoor.
Had het btw wel leuker gevonden al gingen jullie op vishaakje met zijn allen :p

Juist dat je het ziet alsof voor hen het alleen maar een middel was om nocure te laten verliezen, wat ze terugbeet, is precies alles wat je moet weten over jouzelf denk ik.

Ah ik snap het, dus door ons te laten winnen hebben we nu eigenlijk verloren? #gettrolled
 
Reactiescore
2.303
"Winnen" wat stelt wereldwinst nog voor... 400 pp ? Farm je in 1 dagje... proficiat overlord, je hebt getoond dat je echt dom bent aan iedereen.
 

DeletedUser76972

Guest
"Winnen" wat stelt wereldwinst nog voor... 400 pp ? Farm je in 1 dagje... proficiat overlord, je hebt getoond dat je echt dom bent aan iedereen.
Tnx, dat was mijn doel. Vraagje, als je de wereldwinst niks voor vind stellen waarom speel je dan überhaupt? :rolleyes:
 
Reactiescore
2.303
Tnx, dat was mijn doel. Vraagje, als je de wereldwinst niks voor vind stellen waarom speel je dan überhaupt? :rolleyes:

Voor mensen zoals jij op zijn plaats te zetten, zoals we deze wereld met paul deden.

Het gevecht aangaan ? Het spel is niet enkel winnen maar eerder met vrienden jezelf bewijzen ten opzichte van anderen.

Plezier, sfeer en gezelligheid.

Winnen is maar een klein puntje in dit alles. Winnen stelt niks voor.
 
Reactiescore
89
Voor mensen zoals jij op zijn plaats te zetten, zoals we deze wereld met paul deden.

Het gevecht aangaan ? Het spel is niet enkel winnen maar eerder met vrienden jezelf bewijzen ten opzichte van anderen.

Plezier, sfeer en gezelligheid.

Winnen is maar een klein puntje in dit alles. Winnen stelt niks voor.

Waarom ga je de discussie nog aan? Het is toch al lang gebleken dat zij alles voor de overwinning doen. Strijd aan gaan en optreden wanneer nodig is niet belangrijk zolang het einddoel maar gehaald wordt :)
 
Reactiescore
2.303
Waarom ga je de discussie nog aan? Het is toch al lang gebleken dat zij alles voor de overwinning doen. Strijd aan gaan en optreden wanneer nodig is niet belangrijk zolang het einddoel maar gehaald wordt :)

Ik probeer hen mijn wijsheid en ervaring door te geven, wie weet hebben ze nog een roemrijke toekomst.

I'm a generous god.
 
Reactiescore
467
tenor.gif
 
Reactiescore
7.944
Blijft opzich ook wel een dingetje dat Leaf continue geroepen heeft dat wanneer hun dit zou overkomen ze op delete zouden gaan bla bla.
Zette je jezelf een beetje mee voor het blok als je het mij vraagt, maar goed.

Dat heet karakter en spelen met bepaalde principes, aan de hand van wat je hier post zou je daar best nog wat leer uit kunnen trekken.
 
Reactiescore
661
Blijft opzich ook wel een dingetje dat Leaf continue geroepen heeft dat wanneer hun dit zou overkomen ze op delete zouden gaan bla bla.
Zette je jezelf een beetje mee voor het blok als je het mij vraagt, maar goed.

Als je elke keer op delete moet gaan wanneer een stamgenoot kata's inzet. Mja, lijkt me toch niet the best way to go. Speel je niet zo veel werelden uit. Maar hey, jullie zijn wel toppers erdoor.
Had het btw wel leuker gevonden al gingen jullie op vishaakje met zijn allen :p



Ah ik snap het, dus door ons te laten winnen hebben we nu eigenlijk verloren? #gettrolled

Ze hebben het geroepen omdat ze er zo ook over denken en natuurlijk hebben ze het dan ook gedaan. Je zet jezelf wel voor een blok zoals jij zegt maar dat blok nemen ze graag want ze denken er zo gewoon echt over.
Ik heb vrij veel classics gespeeld en ben nooit op delete gegaan, dus dat klopt niet. Ik vind het wel een mooi voorbeeld van doen wat je denkt ja, eigenlijk ook een beetje een topactie.

Ze hebben jullie effectief laten winnen of ga je beweren dat je ze kon verslaan? Dat de spelers van leaf of logic echte toppers zijn, daar oordeel ik niet over. Maar ik ben er van overtuigd dat ze in de meeste gevallen gewoon beter zijn dan de spelers van nocure.

Ik begrijp best dat je vindt dat jullie nog al bij al het meest 'normaal' hebben gespeeld hoor, maar de actie van leaf is gewoon correct en is ook een mooi voorbeeld van fair play in dat katapulten verhaal. Daar heeft no cure gewoon wel gefaald en dat komt gewoon omdat je graag ook eens wil winnen, wat ik op zich begrijp, maar kom er dan ook eerlijk voor uit. Dan is deze discussie ook voorbij.
 

DeletedUser79070

Guest
Om terug te komen op de eerste post en een beetje on-topic te blijven in plaats van elkaar voor alles en nog wat uit te schelden.
Terug naar de eerste post van dit topic:
Beste AF lezers,

Om onze post te beginnen wil ik graag mijn gesprek met Dick quoten, de dag dat Kane kata'de op gifts:
[7-1-2018 10:54:29] Dick: Sterke post Pim :p
[7-1-2018 10:55:08] Pim: Is dat sarcasme of niet??
[7-1-2018 10:55:12] Dick: Nee nee
[7-1-2018 10:55:17] Dick: VInd dat je gelijk hebt
[7-1-2018 10:55:31] Dick: Maar geef je meteen ook aan hoe ik der weinig aan kan doen :p
[7-1-2018 10:55:36] Pim: Ik vind het lastig om in een grote post een goede lijn te houden :p
[7-1-2018 10:56:04] Dick: Want opties zijn der niet voor me
[7-1-2018 10:56:09] Dick: Kicken kan simpel weg gewoon niet
[7-1-2018 10:56:15] Dick: Tenzij ik mezelf in de voet schiet.
[7-1-2018 10:56:40] Dick: Maar das de enige manier om er van te distantieren.
[7-1-2018 10:56:53] Pim: En lijkt me niet meer dan normaal
[7-1-2018 10:57:35] Dick: Nou ja het is 100% fout wat Kane doet.
[7-1-2018 10:57:42] Dick: Maar goed is wel zijn eigen keuze.
[7-1-2018 10:57:45] Dick: Dat geeft die ook.
[7-1-2018 10:57:50] Dick: Heeft die ook altijd gedaan.
[7-1-2018 10:58:05] Dick: Heb wel 300 keer gezegd dat die het niet moet doen.
[7-1-2018 10:58:19] Pim: Dan moet je hem kicken
[7-1-2018 10:58:29] Dick: Maar ja altijd als ik weg ben gebeurd er wat :p
[7-1-2018 10:58:45] Pim: Ben jij de baas of is hij de baas?
[7-1-2018 10:58:53] Dick: Je suis je le Chef :p
[7-1-2018 10:59:20] Pim: Voila win je dan de wereld met hem
[7-1-2018 10:59:22] Pim: Ben je even erg
[7-1-2018 10:59:33] Dick: Ach ja..
[7-1-2018 11:00:00] Dick: Die katas maken het nog erger, maar anders was dit sowieso al geen wereld waar ik vol trots over kon praten
[7-1-2018 11:00:12] Pim: Dus dat is het?
[7-1-2018 11:00:17] Pim: Je accepteert het gewoon
[7-1-2018 11:00:30] Dick: Ben ik nog niet aan uit
[7-1-2018 11:00:39] Dick: Heb gisteren nacht met Kane gepraat.
[7-1-2018 11:00:54] Dick: Maar wil eerst weten wat de stam erover denkt.
[7-1-2018 11:01:35] Dick: En wil je alleen bevestigen dat Kane er ons inderdaad mee genaaid heb.
[7-1-2018 11:01:45] Dick: En ik weinig kan.
[7-1-2018 11:01:57] Pim: Je hebt juist alle macht
[7-1-2018 11:02:12] Pim: Er is niemand in deze situatie die meer kan doen dan jij
[7-1-2018 11:02:12] Dick: Ja macht over een dilemma :p
[7-1-2018 11:02:28] Pim: Jij staat in de positie een statement af te geven als stam
[7-1-2018 11:02:33] Pim: Niemand anders
[7-1-2018 11:02:54] Pim: Is de wereldwinst zo veel waard dan?
[7-1-2018 11:03:01] Pim: Dat kata'en oke is in het proces?

De reden dat wij deze quote erbij pakken is om aan te geven dat onze mening over het gebruik van kata'en niet veranderd is de afgelopen dagen. Kata'en op een wereld met boerlimiet en in combinatie met de rest van deze instellingen is not done. Helaas zijn er vandaag van uit onze stamgenoten kata's gestuurd op Toxical Error van NoCure. Hieronder de reactie van uit Steven (vishaakje) over de kata's:
[09:05:58] Steven De Vlaming: Ik pak die emmer stront volledig op mij
[09:06:03] Steven De Vlaming: alles wat vishaakje deed
[09:06:04] Steven De Vlaming: doet
[09:06:18] Steven De Vlaming: kan je allemaal mij toerekenen :p

Tevens hieronder nog een interessante quote van vishaakje:
[14:14:10] Steven De Vlaming: Puur geacteerd, ons plan was om de classic te winnen als acc, eindigen als rang 1 en net voor dat de vredesperiode inging jullie kata'en zodat we toch revenge hadden :p
[14:14:23] Steven De Vlaming: Jullie mogen ook van geluk spreken dat het toxic was

Bon, we gaan er geen ontzettend lang verhaal van maken omdat dat totaal niet nodig is. Hier volgt het enige statement vanuit ons over de volgende situatie:
Voor ons is het gebruik van kata's de hele wereld al not done. Dit is ook de reden dat wij Dick aanstuurde op het kicken van Mr.Madness of zelf de stam te verlaten. Wij hadden niet verwacht dat wij zelf in deze situatie zou komen. Helaas is er voor ons de keuze niet om ze te kicken/zelf de stam te verlaten. Hierbij kondigen wij dan ook de delete van Oeleboelepetroelewoelie aan op CL15 waardoor wij ons graag volledig distantiëren van de volgende actie:
- Het sturen van kata's op Toxical Error van Vishaakje.

Dit is ook mijn eerste en enige reactie die ik ga plaatsen over dit onderwerp. Classic 15 is een trieste wereld en ik ben blij dat het voor mij klaar is. Voor de allerlaatste keer:
OELE OELE OELE

Wij wens iedereen veel plezier met het afronden van CL15.

Met vriendelijke groet,
Oeleboelepetroelewoelie (@Pimsie. , @Global Knowledge , @Conabonita , @Big Bang. , @Nunada , @Project 1)

Respect voor deze actie heren.
Ja er zijn mensen die beweren dat jullie niks anders konden na het vertellen hoe fout Nocure-leden waren dat ze bij een katanoob bleven.
Ik heb zelf ook de afweging moeten maken om te stoppen na de kata actie van Kane en kon mezelf er niet tot brengen om op delete te gaan na 2 maanden hard werken en tijd in het spel stoppen simpel alleen omdat Kane besloot met katas te gaan lopen slingeren.
Hierdoor heb ik dan ook extra respect voor jullie keuze om te stoppen omdat ik het zelf niet kon.

Bedankt voor de leuke tijd en helaas hebben we maar 1 dag tegen elkaar kunnen strijden (aka wij deffen en onder vuur liggen) door de delete maar keek er zeker naar uit ook al lagen wij vrij zwaar met maar drie dorpjes front.
Veel succes op andere werelden

Gr,
Calimero
 
Reactiescore
3.586
Dat heet karakter en spelen met bepaalde principes, aan de hand van wat je hier post zou je daar best nog wat leer uit kunnen trekken.

Je noemt nu eigenlijk de 2 woorden ik het minste met jullie associeer :D Als jullie principes hadden waren jullie geen BG aangegaan met Logic omdat O.A: https://forum.tribalwars.nl/index.p...ang-van-logic-24-7-ft-paul-finalowner.199457/

Wie maakte die post ook alweer? Ow ja jij,...

Same met derest van je stam, Logic de hele wereld zitten zwart maken voor alles en nog wat maar als het jullie uitkwam was samenwerken opeens toch prima. Principes? Nee dat hebben jij en Leaf alvast niet.

Dan karakter: Als jullie karakter hadden waren jullie ten eerste tegen Sven ingegaan om deze wereld toch samen te laten afsluiten. IPV karakter te tonen en Sven even de les te spellen dat hij niet voor het merendeel van de stam moet spreken omdat hij graag Leaf als hoofdwinnaar wilt zien (wat overigens ook al weer Emile tegenspreekt dat hij geen TW voor winst speelt) gaan jullie in je mand zitten wachtende op het koekje dat je gaat krijgen van Sven als je braaf blijft ja knikken. Vervolgens spelen jullie door en bij de aller eerste tegenslag is het weer ween ween ween we gaan op del.

Ja Steven, als ik u was zou ik dringend de betekenissen van die woorden even opzoeken want als er iets is wat Leaf niet getoond heeft zijn het die 2 woorden wel :oops:
 
Reactiescore
510
De overwinning samen claimen was voor het Tw team sowieso geen optie hoor Jannes
 
Reactiescore
89
Je weet helemaal niet van de gang van zaken in Leaf dus hou alsjeblieft je mond JB. De stam was verdeeld over het besluit om de winst te 'delen'. Je hoeft je haat jegens Sven niet te gebruiken om alles hier om te draaien en het op Sven af te schuiven en daarmee de rest van de stam af te schilderen als makke schapen.

Stam met principes, ja inderdaad. De kata principes wegen zwaarder dan het verleden van de classic. Daarnaast waren erg veel spelers van Logic gestopt, ja ook Paul. Dit haalde je al eerder in een post van je aan, dat we ineens samen zouden werken met Paul. Je roept maar wat raak maar weet geen ene bal van de wereld. Hou je dus gewoon stil want wat je hier op het Classic AF hebt geroepen is de reinste onzin.
 
Reactiescore
7.944
aller eerste tegenslag is het weer ween ween ween we gaan op del.

Mwah WAO ging op delete na wat tegenslag, wij gaan op delete omdat onze stamgenoot kata's stuurt. Dat heeft niks met tegenslag ingame te maken? Wij (integendeel van WAO) stonden overal netjes in de plus en namen nog dagelijks vijandelijke dorpen over. Iets waar jij nog wat van kan leren :oops:
 
Reactiescore
2.303
Dan karakter: Als jullie karakter hadden waren jullie ten eerste tegen Sven ingegaan om deze wereld toch samen te laten afsluiten. IPV karakter te tonen en Sven even de les te spellen dat hij niet voor het merendeel van de stam moet spreken omdat hij graag Leaf als hoofdwinnaar wilt zien (wat overigens ook al weer Emile tegenspreekt dat hij geen TW voor winst speelt) gaan jullie in je mand zitten wachtende op het koekje dat je gaat krijgen van Sven als je braaf blijft ja knikken. Vervolgens spelen jullie door en bij de aller eerste tegenslag is het weer ween ween ween we gaan op del.

Amai, hoe slecht is dit weer jannes. Alsof de wereld al gespeeld was ? Er waren nog 3 stammen. Er zat nagenoeg nog veel strijd in deze wereld, jammer genoeg niet in de spelers van sommige stammen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Wat een on-ge-loof-lijk triest einde van een classic zeg. Deze wereld in je handtekening zetten is bijna vergelijkbaar met de overwinning van wereld 33 claimen. Ik feliciteer de overgebleven spelers en vooral team vishaakje met hun ongelooflijk mooie prestatie deze wereld te laten doodbloeden en waarschijnlijk het laatste restje niveau uit een spelwereld te knijpen die toch bedoeld was voor het spelen van tw op niveau. Misschien dat er eens een keer een sollicitatieprocedure moet komen voor het meedoen op een classic, anders zie ik dit nooit meer goedkomen.
 
Bovenaan