De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite, komt rechtstreeks uit de skypechat met 24/7 over de afspraken. 'Na het wegspelen van Logic en Tubbie evalueren we de BG gezamenlijk en komen we tot een oplossing waar iedereen tevreden mee is.'

Verder waren de edellijnen door zowel Logic als Tubbie heen wat nog eens het doel onderbouwt.
Maar je kan toch zeker wel een PM overleggen met de aankondiging van de BG ? Wanneer die start, wat er gebeurd als die opgeheven word etc. Je gaat me toch niet vertellen dat je alles gewoon met natte vinger werk via skype besproken hebt.

Congratz Andries,

Diplomatie is inderdaad een onderdeel van het spel, echter is het dan het enige onderdeel?

nlc1

Zijde 1:
Stammen: Logic
Zijde 2:
Stammen: Leaf, DisNey

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 612
Kant 2: 1,005
Verschil: 393

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 190
Kant 2: 103
Verschil: 87

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,431,266
Kant 2: 4,983,870
Verschil: 1,552,604

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,488,278
Kant 2: 686,085
Verschil: 802,193

chart

Zijde 1:
Stammen: Logic, 24/7, Tubbie
Zijde 2:
Stammen: Leaf, DisNey

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,852
Kant 2: 1,005
Verschil: 847

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203
Kant 2: 139
Verschil: 64

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,010,580
Kant 2: 4,983,870
Verschil: 5,026,710

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,576,230
Kant 2: 967,622
Verschil: 608,608

chart

Scheelt 13 dorpjes, volgens mij redden we ons prima. Verder heeft alleen Leaf wat van Eyoefs fakes gezien maar meer ook niet. Huilie Huilie dus maar de stats zeggen wat anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Kan iemand mij even uitleggen waarom Roald, Sven en Steven over overmatig BG gebruik zijn aan het klagen.

Ik haal 2 voorbeelden aan:

w42: Seau en Vitae (Sven zen stam) de 2 met afstand grootste stammen op w42 met op afstand de beste spelers sluiten een BG met elkaar en rollen alles en iedereen easy op. Ze krijgen ruzie/front dus wat besluit Seau onder leiding van o.a Roald en Steven, we sluiten een BG met de nummer 3 zodat we weer een overmacht hebben.

w47: De stammen Bier (Sven zijn stam) en Fire (Steven en Roald hun stam) sluiten een BG om tegen de immer noobstam Meow te vechten terwijl Fire 10 000x zoveel betere spelers had. Later ging Bier nog naar Fire en de 2de easy prestatieloze wereldwinst was een feit.

Kom laten we op het AF van Classic gaan rage op Logic voor iets wat wijzelf al jaren de the whole time doen!
 
Reactiescore
2.303
Zijde 1:
Stammen: Logic
Zijde 2:
Stammen: Leaf, DisNey

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 612
Kant 2: 1,005
Verschil: 393

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 190
Kant 2: 103
Verschil: 87

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,431,266
Kant 2: 4,983,870
Verschil: 1,552,604

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,488,278
Kant 2: 686,085
Verschil: 802,193

chart

Zijde 1:
Stammen: Logic, 24/7, Tubbie
Zijde 2:
Stammen: Leaf, DisNey

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,852
Kant 2: 1,005
Verschil: 847

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203
Kant 2: 139
Verschil: 64

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,010,580
Kant 2: 4,983,870
Verschil: 5,026,710

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,576,230
Kant 2: 967,622
Verschil: 608,608

chart

Scheelt 13 dorpjes, volgens mij redden we ons prima. Verder heeft alleen Leaf wat van Eyoefs fakes gezien maar meer ook niet. Huilie Huilie dus maar de stats zeggen wat anders.

Ik haal er anders de statistieken bij over de pandasterfte in de 19de eeuw, Even relevant als wat je hier neerzet.
 
Reactiescore
89
Fire en Bier hadden een gezamenlijke oorsprong, namelijk Angels. Dus wat je hier zegt geeft wel een heel scheef beeld. De BG tussen Bier en Fire! was het gevolg van het splitsen van Angels. De spelers van beide stammen waren tw vrienden, voor het grote deel. Dus de BG was totaal niet raar.
 
Reactiescore
2.303
Fire en Bier hadden een gezamenlijke oorsprong, namelijk Angels. Dus wat je hier zegt geeft wel een heel scheef beeld. De BG tussen Bier en Fire! was het gevolg van het splitsen van Angels. De spelers van beide stammen waren tw vrienden, voor het grote deel. Dus de BG was totaal niet raar.

En laat nou ook blijken dat meow een r2w policy had ?
 
Reactiescore
3.584
Fire en Bier hadden een gezamenlijke oorsprong, namelijk Angels. Dus wat je hier zegt geeft wel een heel scheef beeld. De BG tussen Bier en Fire! was het gevolg van het splitsen van Angels. De spelers van beide stammen waren tw vrienden, voor het grote deel. Dus de BG was totaal niet raar.

Waarom dan geen 1 stam gemaakt? Omdat de o zo grote Howlin, Svennie de botter niet kon uitstaan (zoals de meeste normale mensen) en als eis stelde dat hij niet naar Fire mocht komen. Principes zijn natuurlijk niet voor iedereen van groot belang want al snel had Fire het toch moeilijk tegen de immer noob stam Meow en zat Svennie al rap in Fire nadat zijn stam Bier enorm hard gefaald had tegen de immer noobstam Meow met onder andere de ge edelde Pimsie aan het front.

En ja het waren echt goeie tw vrienden zo goed dat de eerste vertrekkers uit Angels het achter de rug van derest deden, overigens mocht een groot deel van Bier niet daar Fire wegens te slecht maar ook daar zijn ze een beetje van afgestapt omdat het toch niet zo lekker ging als gehoopt :D
 
Reactiescore
2.303
Waarom dan geen 1 stam gemaakt? Omdat de o zo grote Howlin, Svennie de botter niet kon uitstaan (zoals de meeste normale mensen) en als eis stelde dat hij niet naar Fire mocht komen. Principes zijn natuurlijk niet voor iedereen van groot belang want al snel had Fire het toch moeilijk tegen de immer noob stam Meow en zat Svennie al rap in Fire nadat zijn stam Bier enorm hard gefaald had tegen de immer noobstam Meow met onder andere de ge edelde Pimsie aan het front.

En ja het waren echt goeie tw vrienden zo goed dat de eerste vertrekkers uit Angels het achter de rug van derest deden, overigens mocht een groot deel van Bier niet daar Fire wegens te slecht maar ook daar zijn ze een beetje van afgestapt omdat het toch niet zo lekker ging als gehoopt :D

De voornaamste reden dat wij naar fire konden gaan is gewoon omdat sven zich bewezen heeft als speler. En wij gewoon het grootste front van heel de wereld vasthielden :)
En jij ?
 

DeletedUser73904

Guest
Jannes, zou je dat even op het wereldtopic van W47 willen bespreken? Of probeer je door deze praat een rookgordijn te creeëren waarmee logic kan trachten onder deze beargumenteerde posts van laag spel uit te komen? Ik heb geen W47 gespeeld, en hoef niet hier die hele geschiedenis nog een keer weer te horen. Alvast bedankt namens 99% van de mensen die op deze classic spelen.

Omdat ik de beroerdste niet ben, hier alvast een linkje naar het goede forum:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/wereld-47.300/
 
Reactiescore
3.584
En laat nou ook blijken dat meow een r2w policy had ?

Omdat ze 10 000x zo wakke spelers hadden als Fire en Bier, je moet het evenwicht in de wereld wel balanceren. Veel recruiten staat niet automatisch gelijk aan r2w, dank daar maar even overna :)
 

DeletedUser73904

Guest
Logic be like:

Na een sterke post tegen hun, gaan ze zoveel mogelijk spammen over andere onderwerpen om de aandacht af te leiden :rolleyes::confused:
 
Reactiescore
89
Front met 6-7 Meow spelers en ze 1 voor 1 kapot spelen, wauw wat waren we slecht en zaten we onder het niveau van Fire!
Probeer de situatie niet zo te verdraaien alsjeblieft. Bier viel door inactiviteit na de zoveelste rekruut van Meow. Is nu niet mijn bedoeling om na te trappen na Meow oid de discussie gaat op dit moment ook niet over w47 maar over de classic en het 'mooie' kaartje van Mypride..
 
Reactiescore
3.584
De voornaamste reden dat wij naar fire konden gaan is gewoon omdat sven zich bewezen heeft als speler. En wij gewoon het grootste front van heel de wereld vasthielden :)
En jij ?

Dus met andere woorden: Hij mocht niet naar Fire, maar Fire had hem nodig dus we gooien onze principes weg want je moest maar eens een uitdaging aangaan, zo word je nog moe!

Jannes, zou je dat even op het wereldtopic van W47 willen doen? Of probeer je door deze praat een rookgordijn te creeëren waarmee logic kan trachten onder deze beargumenteerde posts van laag spel uit te komen? Ik heb geen W47 gespeeld, en hoef niet hier die hele geschiedenis nog een keer weer te horen. Alvast bedankt namens 99% van de mensen die op deze classic spelen.

Omdat ik de beroerdste niet ben, hier alvast een linkje naar het goede forum:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?forums/wereld-47.300/

Het is gerelateerd aan het onderwerp namelijk BG's sluiten. Het is eigenlijk best grappig dat diezelfde mensen die nu aan het wenen zijn op het AF op andere fora's tegen iedereen zitten te zeggen dat ze niet zo moeten wenen :D Het gaat ook eens niet zoals gehoopt, laten we enorm gaan overdrijven en met een beetje geluk hebben geloofd iedereen ons excuus als we over een bepaalde tijd geflopt zijn.
 
Reactiescore
2.303
Dus met andere woorden: Hij mocht niet naar Fire, maar Fire had hem nodig dus we gooien onze principes weg want je moest maar eens een uitdaging aangaan, zo word je nog moe!
De manier dat jij je andere woorden maakt, komen we weer terug over het pandasterftegebeuren. Zich bewijzen is iets anders dan hem nodig hebben. We konden evengoed door in bier, maar door wederzijds respect zijn we dan maar naar fire gegaan.

En dus r2w staat niet altijd in verband met spelers recruiten ? Do explain.
 
Reactiescore
3.584
Heeft Sven voor 47 dan nog andere werelden gespeeld als 42? Want daar was hij toch als botter gebanned?

Zijn account kreeg op w42 een ban hijzelf niet. En ja hij heeft er daarvoor nog gespeeld met discutabele acties.

Logic be like:

Na een sterke post tegen hun, gaan ze zoveel mogelijk spammen over andere onderwerpen om de aandacht af te leiden :rolleyes::confused:

Ik speel niet in Logic :)

Front met 6-7 Meow spelers en ze 1 voor 1 kapot spelen, wauw wat waren we slecht en zaten we onder het niveau van Fire!
Probeer de situatie niet zo te verdraaien alsjeblieft. Bier viel door inactiviteit na de zoveelste rekruut van Meow. Is nu niet mijn bedoeling om na te trappen na Meow oid de discussie gaat op dit moment ook niet over w47 maar over de classic en het 'mooie' kaartje van Mypride..

Bier zat onder het niveau van Fire ja daar moet ik toch geen tekeningetje bij maken. Ik zeg toch dat Meow immer slecht was, das nog zwakker als ik de stam Bier vond dus het wilt niet zeggen dat je 6-7 spelers van die stam oprolt je geen zwakke stam kan zijn.
 

DeletedUser75558

Guest
Logic be like:

Na een sterke post tegen hun, gaan ze zoveel mogelijk spammen over andere onderwerpen om de aandacht af te leiden :rolleyes::confused:
Hoezo onder het onderwerp uitkomen? Jullie zijn al meerdere malen stilgepraat en komen dan weer aan met een heel ander verhaal over een totaal andere gebeurtenis. Geen wonder dat een capabel mens jullie nog serieus neemt op dit moment.
 
Reactiescore
3.584
De manier dat jij je andere woorden maakt, komen we weer terug over het pandasterftegebeuren. Zich bewijzen is iets anders dan hem nodig hebben. We konden evengoed door in bier, maar door wederzijds respect zijn we dan maar naar fire gegaan.

En dus r2w staat niet altijd in verband met spelers recruiten ? Do explain.

Bier was gebroken, geflopt maak jezelf aub niets wijs :) Ja, Fire werd opgericht, de helft mocht niet mee dus Svennie en Emile maken een nieuwe stam. Het wederzijds respect ontloopt mij nog in dat verhaal. Ik zie de teksten van Holwin dat hij ABSOLUUT SVEN niet in de stam wilt nog zo voor mij, heerlijk was dat :D
 

DeletedUser73904

Guest
Hoezo onder het onderwerp uitkomen? Jullie zijn al meerdere malen stilgepraat en komen dan weer aan met een heel ander verhaal over een totaal andere gebeurtenis. Geen wonder dat een capabel mens jullie nog serieus neemt op dit moment.

Capabele mensen nemen ons inderdaad serieus zoals je zegt, in tegenstelling tot jou. Misschien moet je eens bij jezelf ten rade gaan hoe dat komt. Misschien eens iets sterker, inhoudelijk posten?
 
Bovenaan