De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Volgens jullie ben je n botter als je eens per 3 aanvallen binnen de 5ms zit?
Dan zou ik ook n botter zijn o.0

Nee want jij bent een gigantische slechte speler.

Je snap in ieder geval hoe je moet timen, laten we het daarop houden.

Jammer genoeg hielpen je timekunsten je niet om eens wat te presteren he Paul.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78389

Guest
Je vergist je hoor. Hij heeft niks toegegeven. Hij meldde kortweg dat hij niks kon vinden dus dat ik fout zat. We mochten blij zijn met een milde 50% straf. Hebben gedelete en heb me sindsdien toen gewoon altijd heel achterdochtig opgesteld bij beslissingen. En terecht want er gebeuren zotte zaken.
Alleen hebben ze de indruk dat ik hen persoonlijk niet mag, wat niet klopt.
Ik ben een eerlijke speler en wil dusdanig ook zo behandeld worden.
Ook al zijn er keiveel oneerlijke spelers, wat niet mijn fout is.

Maar goed, dat was iets van vroeger.



Gelukkig time je niet constant op 1 ms, maar wel keiveel, zo veel dat het niet klopt. Marges van 5 ms vind jij wss al gewoontjes, wat niet is, dat blijft gewoon niet normaal.

Ik heb met peter op het account gespeeld en met christian en mats in dezelfde stammen.
Die jongens timen goed en dan heel af en toe eens een superstrakke omdat dat normaal is, ‘die dosis geluk’ op veel timingen is daar de oorzaak van.

Als ik een gyazo krijg waarvan er op drie gestuurde edels twee antisnipes zitten op 1 ms, dan nog een paar binnen 10ms en een boel op 25 ms dan is dat op 1vb al genoeg bewijs dat dat onmogelijk is. Er werd niks teruggetrokken van pogingen, het was allemaal in 1 try.
Dat is 1 gyazo. Toen kwam er nog een tweede.
En die waren niet eens zo goed als uw zogezegd stamgenoot (lees jijzelf gewoon via vv) op classic 13 waar er in 1 reeks aanvallen op 1 dorp ongeveer 15 aanvallen zaten in 1 marge van 25 en voor de 4 edels antisnipes allemaal binnen 5ms.
Je meldde toen op skype dat die jongen wel een bot gebruikte. Die werd ook niet geband. Ik denk dat jij het was, wat ik niet kan bewijzen, maar jij hebt het nadeel van je leugens ALTIJD.
Bewijs is wel dat je aan mijn persoonlijk hebt gezegd dat die heeft gebot. Ik heb dat aangegeven en er is niks gevonden. Dus die bot is niet traceerbaar. Simpel.

Nu jij weer alwetende super timer.

EDIT: was iets vergeten te antwoorden, neen klopt, kan niet voor 100.000% zeker zijn dat die jongens niet botten, maar ze hebben wel 100.000en voordelen van de twijfel meer dan jij.

Je krijgt een beetje een vertekend beeld van paul zijn snipe kunsten. Paul kan best goed snipen en als het weer eens strak is krijg jij dus een screentje. Het probleem daarmee is dat je alleen maar screentjes krijgt van wanneer het heel strak getimed is en je zie dus niet goed de verhouding tussen mindere strakke en strakke timings. Als iemand in een marge van 25ms kan timen dan is zo'n gyazo niet ongebruikelijk.
 
Reactiescore
1.149
Je krijgt een beetje een vertekend beeld van paul zijn snipe kunsten. Paul kan best goed snipen en als het weer eens strak is krijg jij dus een screentje. Het probleem daarmee is dat je alleen maar screentjes krijgt van wanneer het heel strak getimed is en je zie dus niet goed de verhouding tussen mindere strakke en strakke timings. Als iemand in een marge van 25ms kan timen dan is zo'n gyazo niet ongebruikelijk.

Ik vind het grappig dat jij hier Paul loopt te verdedigen, dit terwijl je/jouw team nadrukkelijk en herhaaldelijk heeft aangegeven absoluut NIET met Paul te spelen/in de stam zitten. Wanneer dit wel zou gebeuren zou Enrico Dandolo direct quiten en op delete gezet worden. Hoe zit dat nu eigenlijk? Hypocriet als je het mij vraagt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jeffrey is gewoon een dommerik. Alsof goede spelers vrijwillig in Zooi speelden.
 

DeletedUser75558

Guest
Jammer genoeg hielpen je timekunsten je niet om eens wat te presteren he Paul.
Klopt, het gaat om de stammen die je treft. Er zijn heel veel mensen bijvoorbeeld uit het oude classic groepje die helemaal niet goed zijn in tribalwars, maar er bijkomen door hun chille reputatie (heb ik aan mezelf te danken en hoef ik niet weer een discussie over te voeren aub.). Dus sowieso is het kwalitatief goed zijn in tw gecombineerd met wat presteren erg krom.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij bent niet kwalitatief goed in TW. Jij kan snipen, timen en vies spelen. Jouw lijst is verder erg kort van wat jij daadwerkelijk kan.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
P&P is alleszins ook zijn sterkste punt niet.
 

DeletedUser78389

Guest
Ik vind het grappig dat jij hier Paul loopt te verdedigen, dit terwijl je/jouw team nadrukkelijk en herhaaldelijk heeft aangegeven absoluut NIET met Paul te spelen/in de stam zitten. Wanneer dit wel zou gebeuren zou Enrico Dandolo direct quiten en op delete gezet worden. Hoe zit dat nu eigenlijk? Hypocriet als je het mij vraagt.

Ja vorige Classic kon ik hem wel overhoopschieten. Nu nog steeds af en toe daar is niks aan veranderd. Maar ik verdedig de acties van de stam waar ik in zit dus ja je mag me gewoon hypocriet noemen, want dat ben ik wel een beetje op het moment.

Jeffrey is gewoon een dommerik. Alsof goede spelers vrijwillig in Zooi speelden.

Hoe dommer hoe gelukkiger.
 

DeletedUser74552

Guest
P&P is alleszins ook zijn sterkste punt niet.
Van velen niet hoor, gelukkig kunnen we hoe iemand hier op het AF post en hoe iemand is als stamspeler nog wel gescheiden houden. Daar komt bij dat iemand met een doelwit op zijn rug, makkelijk schieten is.
 
Reactiescore
660
Je krijgt een beetje een vertekend beeld van paul zijn snipe kunsten. Paul kan best goed snipen en als het weer eens strak is krijg jij dus een screentje. Het probleem daarmee is dat je alleen maar screentjes krijgt van wanneer het heel strak getimed is en je zie dus niet goed de verhouding tussen mindere strakke en strakke timings. Als iemand in een marge van 25ms kan timen dan is zo'n gyazo niet ongebruikelijk.

Natuurlijk. Dat snap ik echt helemaal hoor.
Ik geef een vb waaruit ik een andere conclusie maak.
Ik had vorige classic zelf een timing die (in mijn geval toevallig erg close was, 100 ms is eerder mijn marge) er zat maar 2 ms tussen de clear en de edel. Door de korte looptijd had Paul die vv deed letterlijk 1 kans. De snipe zat.

Ok, het zal dan wel een ongelukje geweest zijn zeker. Maar sorry, dat geloof ik niet.
Als je heel veel van die gyazo’s te zien krijgt. Laat ons dan nog veronderstellen dat het effectief de stamgenoot was en niet paul zelf. Dan nog was dat een bot.
Waarom werd die bot dan niet gededecteerd? Waarschijnlijk omdat het een niet te traceren iets is.
Ik waardeer je poging om het wel te willen geloven hoor. Maar het aantal gyazo’s begint zich wel op te stapelen.
Er zijn trouwens zat veel mensen die beter kunnen timen dan ik. En toch haal ik Paul als enige botter naar voor. Ik vertrouw het echt voor 100% niet. Dus zijn argument dat ik iedereen die iets beter kan dan ik als botter bestempel is belachelijk.

Hij heeft wel een punt dat ik 1 van die spelers was die bij het classic groepje ben gekomen en daar eigenlijk totaal niet de skills voor had. Zo zijn er trouwens nog. Maar dat heeft verder totaal niks te maken met dat timen op zich. Ik zie het verband niet. Ik ben trouwens niet iemand die van de daken zit te schreeuwen dat ik bijna elke wereld waar ik heb gespeeld ook heb gewonnen met de groep waarin ik zat. Waarschijnlijk tellen time skills dus niet als voorwaarde om iets te winnen.

Kijk. We kunnen lang discussieren hier over en dat komt simpelweg door 1 reden. Er wordt niks vastgesteld. Dat is voor paul een zegen en voor mij inderdaad een frustratie. Maar ik heb gewoon te veel ervaring om te aanvaarden dat dit mogelijk is zonder hulp van een computergestuurd ding. Menselijk is het niet, en het heeft in zijn geval niks met een geluksfactor te maken, want het is namelijk gewoon een consistent gegeven.
Niemand maar dan ook niemand kan mij doen geloven dat net hij (jullie beseffen toch dat dit een bedrieger eerste klas is, wat hij trouwens zelf toegeeft), net die bedrieger de onmenselijke kwaliteit om antisnipes 1ms voor de clear te zetten, heeft. En nogmaals, er werd niks teruggetrokken he, nooit eens net 1ms achter de edel, neen, altijd juist.
Maar je ziet hoe het gaat. Diegene die probeert eerlijk spel te bekomen wordt op de duur als zagevent bestempeld en diegene die dergelijke onmogelijke zaken uit zijn mouw schudt blijkt straks de grote held.
Neen, ik blijf het wantrouwens, erger nog, ik zal het altijd bestempelen als bot. Ook als iemand anders op dergelijk ‘consistente’ manier op 5ms timed trouwens. Alleen heb ik er nog nooit ene gezien buiten hem zelf.
De spelmoderator van classic 13 meldde me persoonlijk dat ook hij 100% overtuigd was maar dat ze niks konden vinden. Dus ja, meer woorden heb ik niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Van velen niet hoor, gelukkig kunnen we hoe iemand hier op het AF post en hoe iemand is als stamspeler nog wel gescheiden houden. Daar komt bij dat iemand met een doelwit op zijn rug, makkelijk schieten is.

Ik weet het Andries. Ik heb respect voor je en dat je hem wil beschermen, maar het was uw account waar ik toen vv voor deed. Je hebt de timings ook gezien en je was net als ik toen ongelovig voor het feit dat dat dat menselijk was. We hebben samen een dossiertje samengesteld. Dat waren veel gyazo’s dat weet je ook goed.
Dat hij een gemakkelijk slachtoffer is om op te schieten is ook echt grotendeels zijn eigen schuld.
Ik heb ook al gezegd dat ik zijn inzet echt ongelooflijk vind, maar dat staat volledig los van wat hij doet. Al was hij de aangenaamste jongen op de chat in mijn stam (wat trouwens ook niet is met zijn grootpraat) dan nog zou ik niet waarderen wat hij allemaal op het AF verkondigt en hoe hij een wereld naar zijn hand zet.

Robin geef het toch eens op haha.
Dat zou ik doen pim, moest hij zijn bek houden over hoe goed hij speelt en over hoe slecht iemand anders wel niet is. Ik zou me schamen moest ik tw goed spelen met een bot en dan andere mensen zit te beschimpen met hun timing skills. Daar krijg ik echt het schijt van. Hou dan je kop en doe je ding. Zou veel slimmer zijn.


Maar neen, hier de grote kerel komen uithangen. Met allerlei rare toestanden betrokken geraken en dan nog andere mensen kleineren terwijl hij eigenlijk nog niet te veel heeft gepresteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Ik weet het Andries. Ik heb respect voor je en dat je hem wil beschermen, maar het was uw account waar ik toen vv voor deed. Je hebt de timings ook gezien en je was net als ik toen ongelovig voor het feit dat dat dat menselijk was. We hebben samen een dossiertje samengesteld. Dat waren veel gyazo’s dat weet je ook goed.
Dat hij een gemakkelijk slachtoffer is om op te schieten is ook echt grotendeels zijn eigen schuld.
Ik heb ook al gezegd dat ik zijn inzet echt ongelooflijk vind, maar dat staat volledig los van wat hij doet. Al was hij de aangenaamste jongen op de chat in mijn stam (wat trouwens ook niet is met zijn grootpraat) dan nog zou ik niet waarderen wat hij allemaal op het AF verkondigt en hoe hij een wereld naar zijn hand zet.
Ik was er ook 100% van overtuigd en dat ben ik nog steeds. Niets heeft dat veranderd maar dat wil niet zeggen dat hij nu ook timebot. Ik zie de timings en als dit een bot is dan is het een waardeloze bot Robin. Kijk de timings er maar op na deze classic, ook Paul weet dat als het uitkomt of ik erachter kom het gelijk klaar is. Overigens zet hij niet de hele wereld naar zijn hand hoor, er gebeurd niets in Logic waar ik geen toestemming voor geef op diplomatiek niveau dan. Dat hij het zwarte schaap lijkt te zijn op deze classic, ligt indd misschien een beetje aan hoe hij post maar ik denk toch zeker 80% aan dat het een makkelijk doelwit is. Als je namelijk de posts na gaat, gaan ze ook bijna allemaal in op zijn verleden en niet op wat hij deze classic doet. Jij bent daar een voorbeeld van. Hoe naar hij ook was cl13, wil niet zeggen dat hij dat deze classic onder mijn leiding ook is. Of de vorige classic for that matter. Dat kan chris, jasey en iedereen van vorige classic bevestigen. Dat weet je zelf ook trouwens.
 
Reactiescore
660
Ik was er ook 100% van overtuigd en dat ben ik nog steeds. Niets heeft dat veranderd maar dat wil niet zeggen dat hij nu ook timebot. Ik zie de timings en als dit een bot is dan is het een waardeloze bot Robin. Kijk de timings er maar op na deze classic, ook Paul weet dat als het uitkomt of ik erachter kom het gelijk klaar is. Overigens zet hij niet de hele wereld naar zijn hand hoor, er gebeurd niets in Logic waar ik geen toestemming voor geef op diplomatiek niveau dan. Dat hij het zwarte schaap lijkt te zijn op deze classic, ligt indd misschien een beetje aan hoe hij post maar ik denk toch zeker 80% aan dat het een makkelijk doelwit is. Als je namelijk de posts na gaat, gaan ze ook allemaal in op zijn verleden en niet op wat hij deze classic doet. Jij bent daar een voorbeeld van. Hoe naar hij ook was cl13, wil niet zeggen dat hij dat deze classic onder mijn leiding ook is. Of de vorige classic for that matter. Dat kan chris, jasey en iedereen van vorige classic bevestigen. Dat weet je zelf ook trouwens.

Dat je dit zegt is al goed. Want de gyazo’s waren inderdaad van redelijk in het begin van deze wereld. Ik hoop dat ik zo het vuur aan zijn schenen leg dat hij beseft dat het niet kan en hij nu op een legale manier zijn skill gebruikt. Dat is een stap vooruit.
Nu nog serieus wat dimmen en dan lijkt hij zelfs normaal te doen.
Maar goed, ik ga maar even wat anders doen dan me zenuwachtig maken in hem.
Zot dat ik het doe eigenlijk. Ik hou gewoon echt van eerlijk spel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Maar goed, ik ga maar even wat anders doen dan me zenuwachtig maken in hem.

Groot gelijk, ik ben net klaar. En het resultaat mag er wezen
2ls77uc.jpg
 
Bovenaan