De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Jij zat ook in POEF toch ? Of keurde jij het bij Paul wel goed ? Lees anders de post van Martijn nog eens door of zet je bril op. Kom er gewoon voor uit dat je hier hypocriet bezig bent in plaats van slap lullen.

Zijn twee andere dingen, wat Paul deed op CL13 is zelfs niet eens meer mogelijk omdat de instellingen dit tegenhouden. Hoe kan het ooit het zelfde zijn als het niet eens mogelijk is. Jezus.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het is hypocriet ja, maar wij passen ons aan aan het niveau van deze classic. Eerst was het janken omdat qwert bij ons hoort terwijl singu bij jullie hoort (hypocriet). Dan omdat wij royboyz gebruiken terwijl jullie eyjaf gebruiken(hypocriet). Dan omdat 24/7 onze bg was terwijl jullie Tubbie als bg hadden. (Hypocriet)

Moet ik nog wat vertellen of?
 

DeletedUser74552

Guest
Zijn twee andere dingen, wat Paul deed op CL13 is zelfs niet eens meer mogelijk omdat de instellingen dit tegenhouden. Hoe kan het ooit het zelfde zijn als het niet eens mogelijk is. Jezus.
De essentie is echt precies hetzelfde. Jezus zeg Pim, dit ga je toch niet menen zeker dat je dit wil goed praten.
 
Reactiescore
2.303
Het is hypocriet ja, maar wij passen ons aan aan het niveau van deze classic. Eerst was het janken omdat qwert bij ons hoort terwijl singu bij jullie hoort (hypocriet). Dan omdat wij royboyz gebruiken terwijl jullie eyjaf gebruiken(hypocriet). Dan omdat 24/7 onze bg was terwijl jullie Tubbie als bg hadden. (Hypocriet)

Moet ik nog wat vertellen of?
Graag, kvind het best aangenaam!
 

DeletedUser3435

Guest
Als dit het geval is, is het enorm hypocriet. Beetje een 'het doel heiligt de middelen' gevalletje, wat ik ook wel begrijp nu ze door het recruitgedrag van Logic en diplomatische banden bijna niet anders kunnen. Het account wordt toch gewoon opgeëdeld, dus al deze heisa is ook niet echt nodig.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik zie echt niet waarom dit zo raar is, wij als Leaf zijnde zijn momenteel compleet solo op QWERT na. Onze toekomstige BG in rim heeft ons een tijdje voorgelogen en is daarna naar Logic gegaan. Onze volgende BG in onze safe wordt omgepraat en opgezet tegen ons, en wordt daarna een BG van Logic. Wij liggen momenteel compleet vast gedrukt door jullie kwantitatieve aanpak op deze wereld. Wanneer wij dan onze BG van 500k helpen, terwijl jullie 3,5 mil aan BG's hebben spelen wij ineens enorm vies.

Ja het is te vergelijken met wat er op CL13 gebeurde, echter ging het er daar om dat GOUD elk account hun stam liet joinen, om hun front over en over te laten stacken. Wij laten onze BG in onze stam zodat wij hun kunnen helpen. Ja het is te vergelijken, maar er zit wel degelijk een verschil in en je trekt het zo uit de verhouding. Het gaat hier om 150, terwijl het daar om 2,5 miljoen ging. Prima als je dit niet eerlijk vindt, maar wat jullie gedaan hebben is 10x zo erg. De enige reden dat jullie nu wat winsten maken is omdat wij druk moeten zetten op 24/7 omdat jullie het zo triest gespeeld hebben. Hadden nog die BG gehad, hadden wij druk kunnen zetten op LM. Had bejaahkaa geen inc gehad, hoefde wij bejaahkaa niet in de stam te nemen, verloor bejaahkaa geen dorpen en was deze belachelijke fout van het tw team niet aan de kaart geweest hoor.

Sorry hoor, maar jullie blamen ons voor het doen van een genoodzaakte reactie op jullie o zo trieste diplomatische spel. Het is belachelijk dat jij ook maar durft te zeggen dat wij het zielig spelen Andries. Je bent zo ontzettend achterbaks aan het spelen, stop eens met je te gedragen als een heilig persoon. Jullie hebben de wereld gemaakt tot wat het nu is, wij absoluut niet. Je verlaagt je niveau echt heel erg Andries. Beschamend.

Het enige wat jullie doen is jezelf een kwantitatieve voorsprong geven en daarom elke actie van ons verafschuwen, misselijkmakend gedrag, echt waar.
 

DeletedUser75558

Guest
Als dit het geval is, is het enorm hypocriet. Beetje een 'het doel heiligt de middelen' gevalletje, wat ik ook wel begrijp nu ze door het recruitgedrag van Logic en diplomatische banden bijna niet anders kunnen. Het account wordt toch gewoon opgeëdeld, dus al deze heisa is ook niet echt nodig.
Zeker waar, neemt niet weg dat ik voor alles en nogwat uitgemaakt ben op die classics puur door de speelstijl die ik toen hanteerde (met def hoppen). Het is dus echt super raar dat leaf het nu zelf doet. Ik bedoel, dan moet je jezelf toch echt niet serieus nemen.

Ik zie echt niet waarom dit zo raar is, wij als Leaf zijnde zijn momenteel compleet solo op QWERT na.
Onze toekomstige BG in rim heeft ons een tijdje voorgelogen en is daarna naar Logic gegaan. Onze volgende BG in onze safe wordt omgepraat en opgezet tegen ons, en wordt daarna een BG van Logic. Wij liggen momenteel compleet vast gedrukt door jullie kwantitatieve aanpak op deze wereld. Wanneer wij dan onze BG van 500k helpen, terwijl jullie 3,5 mil aan BG's hebben spelen wij ineens enorm vies.

Ja het is te vergelijken met wat er op CL13 gebeurde, echter ging het er daar om dat GOUD elk account hun stam liet joinen, om hun front over en over te laten stacken. Wij laten onze BG in onze stam zodat wij hun kunnen helpen. Ja het is te vergelijken, maar er zit wel degelijk een verschil in en je trekt het zo uit de verhouding. Het gaat hier om 150, terwijl het daar om 2,5 miljoen ging. Prima als je dit niet eerlijk vindt, maar wat jullie gedaan hebben is 10x zo erg. De enige reden dat jullie nu wat winsten maken is omdat wij druk moeten zetten op 24/7 omdat jullie het zo triest gespeeld hebben. Hadden nog die BG gehad, hadden wij druk kunnen zetten op LM. Had bejaahkaa geen inc gehad, hoefde wij bejaahkaa niet in de stam te nemen, verloor bejaahkaa geen dorpen en was deze belachelijke fout van het tw team niet aan de kaart geweest hoor.

Sorry hoor, maar jullie blamen ons voor het doen van een genoodzaakte reactie op jullie o zo trieste diplomatische spel. Het is belachelijk dat jij ook maar durft te zeggen dat wij het zielig spelen Andries. Je bent zo ontzettend achterbaks aan het spelen, stop eens met je te gedragen als een heilig persoon. Jullie hebben de wereld gemaakt tot wat het nu is, wij absoluut niet. Je verlaagt je niveau echt heel erg Andries. Beschamend.
-QWERT
-FACTA
-Sjondeer
-BABA YAGA
-voorheen met 24/7 erbij hadden jullie zowat de hele wereld tegen ons, dus hoezo "compleet solo"

Dan nog dat je zegt dat wij de wereld er zo van hebben gemaakt, ben jij wel goed wijs? Sven was de gene die iedereen aan ging spreken om ons weg te spelen, terwijl we in een evenlastige positie zaten als hun. Deed logic dit? Nee volgens mij niet, wij hadden enkel ee accountje genaamd driesbiljart die ik toevallig goed ken en daarom aan onze zijde stond. Jullie hadden de toon al gezet door iedereen aan te schrijven en werd het inderdaad noodzakelijk om een goede rim positie in te nemen. Als er inderdaad werd gespeeld zoals @krepox graag gewilt had, was het gewoon tubbie vs logic vs leaf vs 24/7 geworden, maar nee, dat is niet genoeg zekerheid voor onze Sven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Sorry hoor, maar jullie blamen ons voor het doen van een genoodzaakte reactie op jullie o zo trieste diplomatische spel. Het is belachelijk dat jij ook maar durft te zeggen dat wij het zielig spelen Andries. Je bent zo ontzettend achterbaks aan het spelen, stop eens met je te gedragen als een heilig persoon. Jullie hebben de wereld gemaakt tot wat het nu is, wij absoluut niet. Je verlaagt je niveau echt heel erg Andries. Beschamend.

Het enige wat jullie doen is jezelf een kwantitatieve voorsprong geven en daarom elke actie van ons verafschuwen, misselijkmakend gedrag, echt waar.
Jullie hebben echt geen greintje niveau verdiend tbh. Dit bewijst het maar weer. Dan kan je heel leuk verhaaltje lullen over hoe zielig het allemaal is maar ook die BG met 24/7 heb je zelf om zeep geholpen. De hele situatie van Leaf hebben jullie aan jezelf te danken. Als we nou met een grote BG jullie hebben gemassa'ed en met heel de wereld op jullie zijn geknald terwijl je al een kwantitatieve achterstand had dan had ik het nog begrepen maar dat was echt niet het geval.

Oh en het leukst is nog dat jij dan met je grote bek altijd op Paul af zit te geven en dan doodleuk zelf doet waar je hem van uitkotste, ja sorry maar dat gaat me een stapje te ver. Laurens komt er gewoon voor uit, maakt er wel een verhaaltje om heen maar dat boeit niet. Daar kan ik nog enigszins respect voor hebben. Pak je verlies, hef je hoofd en sta voor wat je doet in plaats van met dit soort posts te komen. Het is en blijft gewoon een zwaktebod.

En over dat dik gedrukte. Jullie openen dit topic niet Logic hoor.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Jullie hebben echt geen greintje niveau verdiend tbh. Dit bewijst het maar weer. Dan kan je heel leuk verhaaltje lullen over hoe zielig het allemaal is maar ook die BG met 24/7 heb je zelf om zeep geholpen. Dat jij dan met je grote bek altijd op Paul af zit te geven en dan doodleuk zelf doet waar je hem van uitkotste, ja sorry maar dat gaat me een stapje te ver. Laurens komt er gewoon voor uit, maakt er wel een verhaaltje om heen maar dat boeit niet. Daar kan ik nog enigszins respect voor hebben. Pak je verlies, hef je hoofd en sta voor wat je doet in plaats van met dit soort posts te komen. Het is en blijft gewoon een zwaktebod.

Stop dan eens met ons te forceren richting dit soort acties. Volgens mij heb ik zojuist vrij duidelijk gemaakt waarom wij dit gedaan hebben, en dat weet je zelf heel goed Andries. Het zelfde geldt voor jou, kom uit voor hoe je deze wereld speelt. Stop eens moet ons te beschuldigen als je zelf ook niet durft toe te geven hoe je het hebt gespeeld. Zwakke zwakke zwakke bedoeling.
 

DeletedUser75558

Guest
Stop dan eens met ons te forceren richting dit soort acties. Volgens mij heb ik zojuist vrij duidelijk gemaakt waarom wij dit gedaan hebben, en dat weet je zelf heel goed Andries. Het zelfde geldt voor jou, kom uit voor hoe je deze wereld speelt. Stop eens moet ons te beschuldigen als je zelf ook niet durft toe te geven hoe je het hebt gespeeld. Zwakke zwakke zwakke bedoeling.
Ow want in jullie situatie mocht het? Zo had ik ook mijn redenen om over te gaan op die handelswijze, namelijk omdat ik elk account in mijn eentje moest runnen en zonder die stacks er letterlijk geen doen aan was om uberhaupt wat te beginnen tegen POEF. Pim je bent gewoon een grote hypocriet, geef het nou gewoon maar toe.
 

DeletedUser74552

Guest
Stop dan eens met ons te forceren richting dit soort acties. Volgens mij heb ik zojuist vrij duidelijk gemaakt waarom wij dit gedaan hebben, en dat weet je zelf heel goed Andries. Het zelfde geldt voor jou, kom uit voor hoe je deze wereld speelt. Stop eens moet ons te beschuldigen als je zelf ook niet durft toe te geven hoe je het hebt gespeeld. Zwakke zwakke zwakke bedoeling.

Haha begin eens met goed te spelen dan want dat is het enige waarop je deze wereld gaat winnen hoor. Niet met dit soort waardeloze actie's. Overigens begon mijn post over de hypocrisie van de actie en niet of ik de actie begreep ja of nee. Verder kom ik prima uit voor mijn speelstijl. Ik deel gewoon niet jullie mening op vele vlakken maar op dit vlak dan weer wel. Althans dat dacht ik altijd maar de gedachte bij verlies doet je toch net dat stapje extra zetten he Pimmie. Noem mij maar wat je wilt verder hoor. Daar ging het niet over.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Haha begin eens met goed te spelen dan want dat is het enige waarop je deze wereld gaat winnen hoor. Niet met dit soort waardeloze actie's. Overigens begon mijn post over de hypocrisie van de actie en niet of ik de actie begreep ja of nee. Verder kom ik prima uit voor mijn speelstijl. Ik deel gewoon niet jullie mening op vele vlakken maar op dit vlak dan weer wel. Althans dat dacht ik altijd maar de gedachte bij verlies doet je toch net dat stapje extra zetten he Pimmie. Noem mij maar wat je wilt verder hoor. Daar ging het niet over.

Insgelijks.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
‘Logic heeft minstens evenveel kwaliteit als Leaf’.

Wel 20 bgs nodig maar that’s none of my business.
 
Reactiescore
661
Zeker waar, neemt niet weg dat ik voor alles en nogwat uitgemaakt ben op die classics puur door de speelstijl die ik toen hanteerde (met def hoppen). Het is dus echt super raar dat leaf het nu zelf doet. Ik bedoel, dan moet je jezelf toch echt niet serieus nemen.

Ik kan niet zo goed vgl. Wat wel een drama was op de 13 was dat jij:
1. Een soort bg met de hele wereld had
2. Een deel van je stam onmogelijke timings deed
3. Meldde dat je de beste speler was
4. Dan nog ging def hoppen als wij eens een keer gingen aanvallen

En dat allemaal tegelijkertijd.

Ben ik nog vergeten dat jullie zo ongeveer de helft van de wereld hebben geïnternd.

Ik weet niet of leaf dit ook doet op deze wereld, allemaal tegelijkertijd. Zo ja, dan is het zeker te vergelijken en dan keur ik het wel af.
Al dachten we toen dat duckje een soort fout had gemaakt in de instelling waar jij misbruik van maakte, en ondertussen weten we dat het gewoon een debiele instelling is (je kan niet ondersteunen maar je kan het wel, zoiets).

Maar goed, ....
 
Bovenaan