De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser68252

Guest
Als je Paul een spion noemt voor het in de chat zitten van 24/7 dan zijn Niels, Henri en Lennart net zo goed spionen geweest bij Logic. Zonder dat ze ook maar kwade bedoelingen hadden of dingen door lulden. (hun woorden, niet de mijne) @dialgaman @Spamkaboutertje @.El Pistolero

Je verdraait hun woorden en de complete situatie. Het gaat hier om het in een account chat zitten en het vv draaien binnen 24/7, de bg van je vijand welke het gezamenlijke doel hebben jullie weg te spelen op het moment dat Paul lid is van Logic. Op het moment dat Gifts besloot Leaf te joinen zijn ze direct uit jullie chat gegaan.

Erg vervelend ja dat jullie misbruik willen maken van de regels, dit niet lukt en nu met de handen in het haar staan. Stel prutsers. Zelfs als jullie door laag spel voordeel willen halen lukt het jullie niet.

Dit heeft op geen enkel vlak te maken met het misbruiken van de regels. Het uber os systeem toen deze geïntroduceerd werd werkte niet naar behoren waarnaar er besloten is deze aan te passen. De regels bij de behorende instellingen van deze classic zijn duidelijk en schrijven voor dat ondersteuning blijft staan als een account zijn stam leaved. Dit is niet het geval waardoor Bejaakhaa zijn hele defensieve voorbereiding te niet gedaan is. Om 3u verliet Bejaakhaa zijn stam toen de os van hun bij hem stond om nog extra def te krijgen van Leaf en tussen te timen op jullie aanvallen. Automatisch tegen de aankondigingen in en de uitleg welke nog expliciet is gegeven door .Poo op een vraag van Robbeke met betrekking tot deze instelling werd hun def terug getrokken bij het leaven van die stam. Uiterst zuur voor de speler in kwestie dat door een fout van het tw team zijn account roeien met de riemen die er waren werd. Ik ben er van overtuigd dat de speler in kwestie het anders een stuk langer had volgehouden en er veel minder dorpen waren gepakt.

@Duckje @Poo. Wat een enorm wanbeleid met betrekking tot deze kwestie. Toegeven dat jullie een fout gemaakt hebben met deze setting zodra er een support gestuurd word maar vervolgens enkel de fout rapporteren naar Innogames zonder de speler in kwestie een vergoeding te geven in de vorm van bijvoorbeeld het omzetten van alle aanvallen in bezoeken voor de komende dagen zodat hij alles weer netjes op kan bouwen en een eerlijke kans krijgt in de strijd met Logic. Deze speler heeft veel tijd in deze wereld gestoken welke door jullie volledig te niet gedaan word.

Maar je kan toch zeker wel een PM overleggen met de aankondiging van de BG ? Wanneer die start, wat er gebeurd als die opgeheven word etc. Je gaat me toch niet vertellen dat je alles gewoon met natte vinger werk via skype besproken hebt.

De Bg onderhandelingen tussen 24/7 en Leaf hebben vrij lang geduurd omdat we het niet eens konden worden over bepaalde voorwaarde. Hierdoor zijn er dingen op zowel skype als per pm besproken en afgesproken met elkaar.



Zijde 1:
Stammen: Logic
Zijde 2:
Stammen: Leaf, DisNey

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 612
Kant 2: 1,005
Verschil: 393

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 190
Kant 2: 103
Verschil: 87

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,431,266
Kant 2: 4,983,870
Verschil: 1,552,604

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,488,278
Kant 2: 686,085
Verschil: 802,193

chart

Zijde 1:
Stammen: Logic, 24/7, Tubbie
Zijde 2:
Stammen: Leaf, DisNey

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,852
Kant 2: 1,005
Verschil: 847

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203
Kant 2: 139
Verschil: 64

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,010,580
Kant 2: 4,983,870
Verschil: 5,026,710

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,576,230
Kant 2: 967,622
Verschil: 608,608

chart

Scheelt 13 dorpjes, volgens mij redden we ons prima. Verder heeft alleen Leaf wat van Eyoefs fakes gezien maar meer ook niet. Huilie Huilie dus maar de stats zeggen wat anders.

Dit geeft een vertekend beeld door de manier waarop je het hier verwoord, deze statistieken zijn dan ook niet representatief voor de situatie. Leaf heeft enkel Qwert als Bg en goed contact met Royboys. Logic heeft Singulasar welke Enrico Dandolo een enorm stuk extra safe geeft, Tubbie welke de hele rim voor Logic coveren waardoor jullie je daar geen enkele zorgen over hoeven te maken. Leaf heeft zowel front met Logic aan de voorkant als met 24/7 - Muse aan de achterkant. Een wereld van verschil gezien er hierdoor veel meer middelen voor Logic beschikbaar zijn. Jullie maken daar wel degelijk gebruik van, valt ook te zien aan de aanvallen die Eyjaffa nu stuurt op Oele.

Tot slot wil ik nog even aangeven dat de teloorgang van Logic wederom een nieuw hoofdstuk kent. Ze houden een BG aan met de stam Muse waarin het account Kaarsvet zit welke de afgelopen dagen een nap negeerde met Leaf. Verder is Logic niet bereid op een eerlijke wijze een nap aan te bieden aan het account Bejaakhaa door de gemaakte fouten van het tw team. Nadat Leaf hierover een pm stuurde naar Logic kwam er het belachelijke counter voorstel om 24/7 hier ook in mee te nemen zodat zij konden profiteren van de fout van het tw team. Uiterst laag weer welke precies in de filosofie van de stam Logic past. Wereld winst ongeacht welke manier hier voor nodig is staat hoger in het vaandel dan een eerlijke en leuke strijd tegen elkaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Kan iemand mij even uitleggen waarom Roald, Sven en Steven over overmatig BG gebruik zijn aan het klagen.

Ik haal 2 voorbeelden aan:

w42: Seau en Vitae (Sven zen stam) de 2 met afstand grootste stammen op w42 met op afstand de beste spelers sluiten een BG met elkaar en rollen alles en iedereen easy op. Ze krijgen ruzie/front dus wat besluit Seau onder leiding van o.a Roald en Steven, we sluiten een BG met de nummer 3 zodat we weer een overmacht hebben.

Een slecht voorbeeld welke volledig uit haar context is getrokken. Toen Vitae & Seau besloten samen te werken waren zij bij lange na niet de grootste stammen. Stammen welke tussen de beide stammen inlagen zoals Stuff en hun bondgenoten waren een stuk groter. Toen Stuff daadwerkelijk weggewerkt was en Seau ene fusie was ondergaan met de stam van Krepox waar ik even de naam niet meer van weet waren Vitae en Seau daadwerkelijk de grootste waarnaar de BG is opgezegd om het onderling uit te vechten.

w47: De stammen Bier (Sven zijn stam) en Fire (Steven en Roald hun stam) sluiten een BG om tegen de immer noobstam Meow te vechten terwijl Fire 10 000x zoveel betere spelers had. Later ging Bier nog naar Fire en de 2de easy prestatieloze wereldwinst was een feit.

Toen Bier & Fire werden opgericht beschikte Meow over een kwantitatief voordeel. Dat dit naarmate het wereldverloop veranderde doordat Bier & Fire accounts van Meow wegspeelde kunnen beide stammen weinig aan doen.

Waarom dan geen 1 stam gemaakt? Omdat de o zo grote Howlin, Svennie de botter niet kon uitstaan (zoals de meeste normale mensen) en als eis stelde dat hij niet naar Fire mocht komen. Principes zijn natuurlijk niet voor iedereen van groot belang want al snel had Fire het toch moeilijk tegen de immer noob stam Meow en zat Svennie al rap in Fire nadat zijn stam Bier enorm hard gefaald had tegen de immer noobstam Meow met onder andere de ge edelde Pimsie aan het front.

Dus met andere woorden: Hij mocht niet naar Fire, maar Fire had hem nodig dus we gooien onze principes weg want je moest maar eens een uitdaging aangaan, zo word je nog moe!

Het probleem lag niet specifiek tussen Howlin en mij op het moment dat Prins Pils solliciteerde voor Fire waardoor wij niet konden joinen volgens Jordi. Nathan was een fel tegenstander waardoor hun account een nee stem uitbracht samen met Robin zijn account. Hierdoor werden we niet toegelaten. Toen Survival echter gestopt was is er opnieuw gekeken naar de mogelijkheid en is er opnieuw een stemming gehouden welke wel positief uitdraaide.

https://puu.sh/yEgWb/7ed0224cf0.png

Dit was een antwoord een tijdje terug op een andere vraag, maar in het antwoord staat dat de accounts die vv doen van hetzelfde account niks te maken hebben met elkaar. Dus ik snap waarom je zo stellig beweerd waarom dit wel kan.

De accounts die vv doen hebben bij een aanval wel direct met elkaar te maken gezien de accounts / ip adressen in de afgelopen 24u overeenkomen. Hierdoor komt er in dat geval een aanvalsblokkade.
 
Reactiescore
3.576
Een slecht voorbeeld welke volledig uit haar context is getrokken. Toen Vitae & Seau besloten samen te werken waren zij bij lange na niet de grootste stammen. Stammen welke tussen de beide stammen inlagen zoals Stuff en hun bondgenoten waren een stuk groter. Toen Stuff daadwerkelijk weggewerkt was en Seau ene fusie was ondergaan met de stam van Krepox waar ik even de naam niet meer van weet waren Vitae en Seau daadwerkelijk de grootste waarnaar de BG is opgezegd om het onderling uit te vechten.

Fratre was de naam. En ja Stuff was o zo groot maar hadden wel geen 1 speler die iets deed dat op Tirbalwars leek. Ben je serieus nu ofzo,... Je zal toch de enige zijn die de stam Stuff serieus nam want Steven de leider van Stuff liep als front speler al rap over naar Seau want die zat met de poepers en de andere leider was sneller weg dan jij je bot aanzet. Als je iets wilt posten zorg dan wel dat het ergens op gebaseerd is. Als je alle noobs in een stam zet kan die 5x zo groot zijn, de pro's zullen ze toch verslagen, ik snap je punt niet. W42 heeft maar 2 top stammen gekend en dat waren Vitae en Seau en daar stopt het.


Toen Bier & Fire werden opgericht beschikte Meow over een kwantitatief voordeel. Dat dit naarmate het wereldverloop veranderde doordat Bier & Fire accounts van Meow wegspeelde kunnen beide stammen weinig aan doen.

Ja kwantitatief voordeel maar wel spelers op een enkeling na die er weinig van bakte vergeleken wat rondliep in Fire en in mindere mate Bier en dan heb ik het nog niet over het verschil in leidingen.
 

DeletedUser68252

Guest
Fratre was de naam. En ja Stuff was o zo groot maar hadden wel geen 1 speler die iets deed dat op Tirbalwars leek. Ben je serieus nu ofzo,... Je zal toch de enige zijn die de stam Stuff serieus nam want Steven de leider van Stuff liep als front speler al rap over naar Seau want die zat met de poepers en de andere leider was sneller weg dan jij je bot aanzet. Als je iets wilt posten zorg dan wel dat het ergens op gebaseerd is. Als je alle noobs in een stam zet kan die 5x zo groot zijn, de pro's zullen ze toch verslagen, ik snap je punt niet. W42 heeft maar 2 top stammen gekend en dat waren Vitae en Seau en daar stopt het.




Ja kwantitatief voordeel maar wel spelers op een enkeling na die er weinig van bakte vergeleken wat rondliep in Fire en in mindere mate Bier en dan heb ik het nog niet over het verschil in leidingen.

In Stuff zaten nog wel redelijk wat spelers welke wel tw konden spelen. Rawberry, Brigitte, Yannick, Team Definition of Insanity met Global Knowledge & Nilpheria , Magnus Principe waar Danny op speelde.
 
Reactiescore
1.140
Dit heeft op geen enkel vlak te maken met het misbruiken van de regels. Het uber os systeem toen deze geïntroduceerd werd werkte niet naar behoren waarnaar er besloten is deze aan te passen. De regels bij de behorende instellingen van deze classic zijn duidelijk en schrijven voor dat ondersteuning blijft staan als een account zijn stam leaved. Dit is niet het geval waardoor Bejaakhaa zijn hele defensieve voorbereiding te niet gedaan is. Om 3u verliet Bejaakhaa zijn stam toen de os van hun bij hem stond om nog extra def te krijgen van Leaf en tussen te timen op jullie aanvallen. Automatisch tegen de aankondigingen in en de uitleg welke nog expliciet is gegeven door .Poo op een vraag van Robbeke met betrekking tot deze instelling werd hun def terug getrokken bij het leaven van die stam. Uiterst zuur voor de speler in kwestie dat door een fout van het tw team zijn account roeien met de riemen die er waren werd. Ik ben er van overtuigd dat de speler in kwestie het anders een stuk langer had volgehouden en er veel minder dorpen waren gepakt.

@Duckje @Poo. Wat een enorm wanbeleid met betrekking tot deze kwestie. Toegeven dat jullie een fout gemaakt hebben met deze setting zodra er een support gestuurd word maar vervolgens enkel de fout rapporteren naar Innogames zonder de speler in kwestie een vergoeding te geven in de vorm van bijvoorbeeld het omzetten van alle aanvallen in bezoeken voor de komende dagen zodat hij alles weer netjes op kan bouwen en een eerlijke kans krijgt in de strijd met Logic. Deze speler heeft veel tijd in deze wereld gestoken welke door jullie volledig te niet gedaan word.

Dat dit enorm zuur is voor jullie en Bejaakhaa is zeker waar echter snap ik wel dat Duckje of Poo hier geen vergoeding kan geven in de vorm zoals jij die aangeeft om de zelfde reden waarom wij geen nap gaan geven. Het is immers niet onze fout dat de regels niet goed functioneerde dus als onze aanvallen plots in bezoekjes zouden omgezet worden zou onze hele planning en actie in de soep zijn gelopen en zouden wij weer de zwaar benadeelde partij zijn geweest de andere kant op.

Nog altijd super kut voor jullie natuurlijk en dat is spijtig maar een goede oplossing waarbij niet alsnog 1 van beide partijen dik benadeeld word is er niet echt dit had gewoon nooit mogen kunnen gebeuren.

Maar goed Qwert had eerder deze classic ook al is geluk toen ze plots edel boosters en aanval en verdediging bonussen hadden dus soms zitten die regel fuck ups je mee en soms tegen. :)
 
Reactiescore
2.303
Hoezo Cona ? Dit is geen mooie wereld en ik denk dat iedereen blij is als die over is. Het was totaal niet arrogant bedoeld en als ik de wereld verlies kan ik ook opgelucht adem halen. Tot die tijd speel ik TW alsof mijn leven ervan af hangt.
Kunnen anders ook op delete gaan?

Maar goed Qwert had eerder deze classic ook al is geluk toen ze plots edel boosters en aanval en verdediging bonussen hadden dus soms zitten die regel fuck ups je mee en soms tegen. :)

Dit geluk had LM evengoed met zijn Deff booster.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
Dat dit enorm zuur is voor jullie en Bejaakhaa is zeker waar echter snap ik wel dat Duckje of Poo hier geen vergoeding kan geven in de vorm zoals jij die aangeeft om de zelfde reden waarom wij geen nap gaan geven. Het is immers niet onze fout dat de regels niet goed functioneerde dus als onze aanvallen plots in bezoekjes zouden omgezet worden zou onze hele planning en actie in de soep zijn gelopen en zouden wij weer de zwaar benadeelde partij zijn geweest de andere kant op.

Nog altijd super kut voor jullie natuurlijk en dat is spijtig maar een goede oplossing waarbij niet alsnog 1 van beide partijen dik benadeeld word is er niet echt dit had gewoon nooit mogen kunnen gebeuren.

Maar goed Qwert had eerder deze classic ook al is geluk toen ze plots edel boosters en aanval en verdediging bonussen hadden dus soms zitten die regel fuck ups je mee en soms tegen. :)

Door het niet geven van een nap zonder belachelijke voorwaarde toont Logic wederom exact weer waar het voor staat. Het enkel willen voeren van een oneerlijke strijd. De buiten proportionele diplomatie is hier een voorbeeld van. De spionage van Paul is hier een voorbeeld van. Het aanhouden van een BG met een stam welke spelers rekruteerd die onlangs een nap genegeerd hebben is hier een voorbeeld van. Ik dacht dat jullie niet lager konden zinken, toch doen jullie iedereen keer op keer weer verbazen dat het wel kan. What's next?

Kwam er trouwens gisteren achter dat de Mark van Eyjaffallajokull mastermarkb is. Maakt alles nog hilarischer dat jullie daarmee samenwerken na het kicken van Fluffybutdangerous.:D

Lm heeft net zo goed een def bonus gehad welke geactiveerd is. Waardeloos argument.

Wat betreft de manier van handelen van het twteam met deze zaak is echt schrijnend. Zij maken de fout maar laten het afweten om de speler te compenseren op eender welke manier, ik haalde slechts een voorbeeld aan in mijn post wat een mogelijkheid had geweest. Een excuus kon er zelfs niet eens vanaf. Het support team kan als customer service gezien worden van tw, bij eender decent commercieel bedrijf was de persoon in kwestie die op deze manier zou handelen op staande voet ontslagen geweest. Man wat slecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.140
Door het niet geven van een nap zonder belachelijke voorwaarde toont Logic wederom exact weer waar het voor staat. Het enkel willen voeren van een oneerlijke strijd. De buiten proportionele diplomatie is hier een voorbeeld van. De spionage van Paul is hier een voorbeeld van. Het aanhouden van een BG met een stam welke spelers rekruteerd die onlangs een nap genegeerd hebben is hier een voorbeeld van. Ik dacht dat jullie niet lager konden zinken, toch doen jullie iedereen keer op keer weer verbazen dat het wel kan. What's next?.

Je zou haast gaan denken dat je die onzin zelf nog gaat geloven o_O

En wat die nap voor Bejaakhaa betreft ik hoop dat je zelf ook wel snapt dat als we die zouden geven het een nog groter nadeel voor ons had opgeleverd dan het nadeel dat jullie er nu van onder vinden.
Het is kut voor jullie dat ontken ik nergens maar ga nou niet doen als of wij hier plots de gene zijn die fout bezig zijn.
Dit is gewoon een fout van het tw team daar kunnen wij niks aan doen. En dan gaan wij ook zeker niet voor een accountje wat puur als def bunker dient en bij forbade al als intern wordt bestempeld een nap geven.
 

DeletedUser78389

Guest
@.Mystic je zou ook gewoon een man kunnen zijn en je verlies pakken. Leaf heeft wat geprobeerd het werkte niet en dat is jammer. Logic heeft het volle vertrouwen erin dat de moderators de beste oplossing vinden. Het staat je goed recht om een nap te vragen en het op die manier zelf op te lossen. Alleen vindt logic dat te nadelig voor hen en dat is dan weer hun goedrecht.
 

DeletedUser74552

Guest
Je verdraait hun woorden en de complete situatie. Het gaat hier om het in een account chat zitten en het vv draaien binnen 24/7, de bg van je vijand welke het gezamenlijke doel hebben jullie weg te spelen op het moment dat Paul lid is van Logic. Op het moment dat Gifts besloot Leaf te joinen zijn ze direct uit jullie chat gegaan.
Dit is gewoonweg onwaar en dat kunnen de spelers zelf bevestigen. Gedurende de tijd dat er contact was met Leaf hebben ze gewoon bij ons in de chat gezeten. Het is dan ook precies dezelfde situatie als in de account chat zitten of stam chat van de vijand. Jullie ontkrachten dit punt dus zelf al. Ik snap ook niet waarom je continu het VV draaien aanhaalt. Welk direct nadeel heeft Leaf daaronder geleden ? Niks, dat klopt dus lijkt me ook niet nodig dat aan te halen.


Dit heeft op geen enkel vlak te maken met het misbruiken van de regels. Het uber os systeem toen deze geïntroduceerd werd werkte niet naar behoren waarnaar er besloten is deze aan te passen. De regels bij de behorende instellingen van deze classic zijn duidelijk en schrijven voor dat ondersteuning blijft staan als een account zijn stam leaved. Dit is niet het geval waardoor Bejaakhaa zijn hele defensieve voorbereiding te niet gedaan is. Om 3u verliet Bejaakhaa zijn stam toen de os van hun bij hem stond om nog extra def te krijgen van Leaf en tussen te timen op jullie aanvallen. Automatisch tegen de aankondigingen in en de uitleg welke nog expliciet is gegeven door .Poo op een vraag van Robbeke met betrekking tot deze instelling werd hun def terug getrokken bij het leaven van die stam. Uiterst zuur voor de speler in kwestie dat door een fout van het tw team zijn account roeien met de riemen die er waren werd. Ik ben er van overtuigd dat de speler in kwestie het anders een stuk langer had volgehouden en er veel minder dorpen waren gepakt.

@Duckje @Poo. Wat een enorm wanbeleid met betrekking tot deze kwestie. Toegeven dat jullie een fout gemaakt hebben met deze setting zodra er een support gestuurd word maar vervolgens enkel de fout rapporteren naar Innogames zonder de speler in kwestie een vergoeding te geven in de vorm van bijvoorbeeld het omzetten van alle aanvallen in bezoeken voor de komende dagen zodat hij alles weer netjes op kan bouwen en een eerlijke kans krijgt in de strijd met Logic. Deze speler heeft veel tijd in deze wereld gestoken welke door jullie volledig te niet gedaan word.
Of de regels werken of niet laat ik even in het midden. De essentie van de regel is dat je buiten de stam geen OS kunt sturen, dat jullie dan proberen die regel te omzeilen en het vervolgens mislukt vind ik wel degelijk misbruik maken van de regels. Uiteraard krijgen jullie voor dit zwaktebod geen NAP. En dan heb je natuurlijk nog de laatste optie en dit klinkt misschien vreemd Sven maar je kan ook gewoon goed proberen te deffen toch ? Nah laten we met OS en regels aan de slag gaan zodat we zeker weten dat we alles behouden.


De Bg onderhandelingen tussen 24/7 en Leaf hebben vrij lang geduurd omdat we het niet eens konden worden over bepaalde voorwaarde. Hierdoor zijn er dingen op zowel skype als per pm besproken en afgesproken met elkaar.
Oke prima maar dat maakt het wel onduidelijk. Als er een nette PM was geweest dan was de communicatie vele malen beter en had je ook geen gezeik over de NAP periode zoals je die je nu hebt. Ik denk dat je hier als leiding gewoon een steek hebt laten vallen. Zelfs als ik afspraken maak via skype dan bevestig ik deze altijd per PM.



Dit geeft een vertekend beeld door de manier waarop je het hier verwoord, deze statistieken zijn dan ook niet representatief voor de situatie. Leaf heeft enkel Qwert als Bg en goed contact met Royboys. Logic heeft Singulasar welke Enrico Dandolo een enorm stuk extra safe geeft, Tubbie welke de hele rim voor Logic coveren waardoor jullie je daar geen enkele zorgen over hoeven te maken. Leaf heeft zowel front met Logic aan de voorkant als met 24/7 - Muse aan de achterkant. Een wereld van verschil gezien er hierdoor veel meer middelen voor Logic beschikbaar zijn. Jullie maken daar wel degelijk gebruik van, valt ook te zien aan de aanvallen die Eyjaffa nu stuurt op Oele.
Dat front met 24/7 was er nog niet tot vorige week en toen stonden jullie al dik in de min hoor. Verder vind ik het helemaal geen vertekend beeld geven maar dat laat ik aan de objectieve AF gebruiker over.

Tot slot wil ik nog even aangeven dat de teloorgang van Logic wederom een nieuw hoofdstuk kent. Ze houden een BG aan met de stam Muse waarin het account Kaarsvet zit welke de afgelopen dagen een nap negeerde met Leaf. Verder is Logic niet bereid op een eerlijke wijze een nap aan te bieden aan het account Bejaakhaa door de gemaakte fouten van het tw team. Nadat Leaf hierover een pm stuurde naar Logic kwam er het belachelijke counter voorstel om 24/7 hier ook in mee te nemen zodat zij konden profiteren van de fout van het tw team. Uiterst laag weer welke precies in de filosofie van de stam Logic past. Wereld winst ongeacht welke manier hier voor nodig is staat hoger in het vaandel dan een eerlijke en leuke strijd tegen elkaar.
Ik zei gisteren tegen Pim dat hij zijn bril op moest zetten, vriendelijk verzoek ik jullie die bril door te geven binnen de Leaf groep aangezien het hele Muse verhaal al meerdere malen is uitgelegd. Muse is gewoon een samenhangsel van de actieve 24/7 Leden. En inderdaad laat de wereld het weten dat ik jullie geen NAP aanbied voor een zwakke actie. Een actie waar je op een lage slimme manier van de regels gebruik wilt maken. Heel die actie zegt meer over Leaf dan dat het ooit over Logic zal doen. Ik wil je dan ook aanraden maar gewoon stil te zijn over die actie want dit topic begint meer en meer te lijken op de teloorgang van Leaf en zijn hypocriete normen en waarden dan een topic over Logic.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik zelf ben door @Duckje onterecht geband (je leest het goed, ik ja) op w10 toen een opusvriendje iets kwam aangeven en hij niet eens de moeite deed om het serieus na te kijken, wat ik hem trouwens nooit zal vergeven.

Mijn team en ik zijn op wereld 47 gebanned (gelijktijdig met die eerste grote banwave), de reden was het bezitten van een timebot. Echter stond bijna de hele wereld nog onder beginnersbescherming en bezat niemand van ons een timebot. We kregen een gelijk van Poo in een support. Helaas was het tw team niet bereid om de ban ongedaan te maken, omdat dan alle gebande accounts een support zouden starten. Ik denk dat je blij mag zijn dat die fout in jouw geval überhaupt is toegegeven.
 

DeletedUser75558

Guest
Mijn team en ik zijn op wereld 47 gebanned (gelijktijdig met die eerste grote banwave), de reden was het bezitten van een timebot. Echter stond bijna de hele wereld nog onder beginnersbescherming en bezat niemand van ons een timebot. We kregen een gelijk van Poo in een support. Helaas was het tw team niet bereid om de ban ongedaan te maken, omdat dan alle gebande accounts een support zouden starten. Ik denk dat je blij mag zijn dat die fout in jouw geval überhaupt is toegegeven.
Haha wat een bullshit, je bent gewoon terecht gebanned. Als twteam op basis van speculaties zou bannen, dan was ik echt allang gebanned. Mijn stam op cl11 (dust) waren ook 2 leden van gebanned, dat waren ook gewoon illegale scripts hoor, enkel van een speler die nooit logde en eigenlijk dus helemaal geen invloed had op de wereld. Zo kan Sven ook zeggen dat hij niet heeft gebot en zo kan je maar doorgaan met beredeneren, nee dat telt niet @Roald97

Dat jij je probeert te verschuilen achter deze super eerlijke jongens zegt genoeg.
Jij bent echt zo naief, het is echt ongelofelijk. Ik time ook niet constant one try 1ms, dat is ook onmogelijk en dat heb je mij dan ook nooit zien doen. Ik time inderdaad ook in een marge van 25ms en vaak zit die er dan binnen de 10ms tussen, ben ik nu een botter? Mats timede wel degelijk enorm strak (even strak als mij) en die kan je dan ook als botter bestempelen. Hoezo weet je 1000000% dat die mensen niet botten robin? Omdat je ze goed kent? Juist... Ik vind het zo makkelijk om iemand maar te bestempelen als botter zonder enig bewijs, dat geeft al aan hoe ontwetend je bent als het gaat over timen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78803

Guest
Geen tijd & moeite om alles te lezen maar wil nog even zeggen dat ik in de eerste post DisNey niet voorbij zag komen. Ook heeft Logic die benaderd :)
 
Reactiescore
660
Mijn team en ik zijn op wereld 47 gebanned (gelijktijdig met die eerste grote banwave), de reden was het bezitten van een timebot. Echter stond bijna de hele wereld nog onder beginnersbescherming en bezat niemand van ons een timebot. We kregen een gelijk van Poo in een support. Helaas was het tw team niet bereid om de ban ongedaan te maken, omdat dan alle gebande accounts een support zouden starten. Ik denk dat je blij mag zijn dat die fout in jouw geval überhaupt is toegegeven.
Je vergist je hoor. Hij heeft niks toegegeven. Hij meldde kortweg dat hij niks kon vinden dus dat ik fout zat. We mochten blij zijn met een milde 50% straf. Hebben gedelete en heb me sindsdien toen gewoon altijd heel achterdochtig opgesteld bij beslissingen. En terecht want er gebeuren zotte zaken.
Alleen hebben ze de indruk dat ik hen persoonlijk niet mag, wat niet klopt.
Ik ben een eerlijke speler en wil dusdanig ook zo behandeld worden.
Ook al zijn er keiveel oneerlijke spelers, wat niet mijn fout is.

Maar goed, dat was iets van vroeger.

Jij bent echt zo naief, het is echt ongelofelijk. Ik time ook niet constant one try 1ms, dat is ook onmogelijk en dat heb je mij dan ook nooit zien doen. Ik time inderdaad ook in een marge van 25ms en vaak zit die er dan binnen de 10ms tussen, ben ik nu een botter? Mats timede wel degelijk enorm strak (even strak als mij) en die kan je dan ook als botter bestempelen. Hoezo weet je 1000000% dat die mensen niet botten robin? Omdat je ze goed kent? Juist... Ik vind het zo makkelijk om iemand maar te bestempelen als botter zonder enig bewijs, dat geeft al aan hoe ontwetend je bent als het gaat over timen.

Gelukkig time je niet constant op 1 ms, maar wel keiveel, zo veel dat het niet klopt. Marges van 5 ms vind jij wss al gewoontjes, wat niet is, dat blijft gewoon niet normaal.

Ik heb met peter op het account gespeeld en met christian en mats in dezelfde stammen.
Die jongens timen goed en dan heel af en toe eens een superstrakke omdat dat normaal is, ‘die dosis geluk’ op veel timingen is daar de oorzaak van.

Als ik een gyazo krijg waarvan er op drie gestuurde edels twee antisnipes zitten op 1 ms, dan nog een paar binnen 10ms en een boel op 25 ms dan is dat op 1vb al genoeg bewijs dat dat onmogelijk is. Er werd niks teruggetrokken van pogingen, het was allemaal in 1 try.
Dat is 1 gyazo. Toen kwam er nog een tweede.
En die waren niet eens zo goed als uw zogezegd stamgenoot (lees jijzelf gewoon via vv) op classic 13 waar er in 1 reeks aanvallen op 1 dorp ongeveer 15 aanvallen zaten in 1 marge van 25 en voor de 4 edels antisnipes allemaal binnen 5ms.
Je meldde toen op skype dat die jongen wel een bot gebruikte. Die werd ook niet geband. Ik denk dat jij het was, wat ik niet kan bewijzen, maar jij hebt het nadeel van je leugens ALTIJD.
Bewijs is wel dat je aan mijn persoonlijk hebt gezegd dat die heeft gebot. Ik heb dat aangegeven en er is niks gevonden. Dus die bot is niet traceerbaar. Simpel.

Nu jij weer alwetende super timer.

EDIT: was iets vergeten te antwoorden, neen klopt, kan niet voor 100.000% zeker zijn dat die jongens niet botten, maar ze hebben wel 100.000en voordelen van de twijfel meer dan jij.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Haha wat een bullshit, je bent gewoon terecht gebanned. Als twteam op basis van speculaties zou bannen, dan was ik echt allang gebanned. Mijn stam op cl11 (dust) waren ook 2 leden van gebanned, dat waren ook gewoon illegale scripts hoor, enkel van een speler die nooit logde en eigenlijk dus helemaal geen invloed had op de wereld. Zo kan Sven ook zeggen dat hij niet heeft gebot en zo kan je maar doorgaan met beredeneren, nee dat telt niet @Roald97.

Jij zal het wel beter weten dan het tw team zelf, clown. We hebben gewoon zwart op wit staan dat Joris in een support zei dat de ban onterecht was maar deze niet teruggekeerd kon worden. Zwart op wit, en nog altijd in bezit. Wanneer maak je je intrede tot het tw-team ze kunnen vast nog wat van jou leren als jij als buitenstaander al zeker kunt weten dat de ban terecht was.

Daarbij bleek de eerste banwave sowieso niet waterdicht. Immers werd een hardcore gebruiker van het Doolhofpack 'maar' op 3 van zijn 5 werelden gebanned terwijl hij overal even fanatiek gebruikte. Er zijn meerdere spelers bekend waarbij niet alle werelden werden geraakt.

Je vergist je hoor. Hij heeft niks toegegeven. Hij meldde kortweg dat hij niks kon vinden dus dat ik fout zat. We mochten blij zijn met een milde 50% straf. Hebben gedelete en heb me sindsdien toen gewoon altijd heel achterdochtig opgesteld bij beslissingen. En terecht want er gebeuren zotte zaken.
Alleen hebben ze de indruk dat ik hen persoonlijk niet mag, wat niet klopt.
Ik ben een eerlijke speler en wil dusdanig ook zo behandeld worden.
Ook al zijn er keiveel oneerlijke spelers, wat niet mijn fout is.

Maar goed, dat was iets van vroeger.

Hm dat is inderdaad niet super, maar alleszins hielden ze de poot niet stijf door te zeggen dat er niet gezegd kon worden wat precies de reden was - dat is ook vreselijk. Ben het wel met je eens, ook ik ben niet anti-tw team alleen vind ik ook dat het proces, zeker bij accounts van enige omvang, wat transparanter mag zijn. Zo zijn ze nooit verplicht om een bewijs te tonen noch de specifieke reden aan te geven. Ook om welke ip's het gaat of iets dergelijks zullen ze niet vrijgeven, al snap ik het keerpunt daarvan natuurlijk wel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Je zal het wel beter weten dan het tw team zelf, clown. We hebben gewoon zwart op wit staan dat Joris in een support zei dat de ban onterecht was maar deze niet teruggekeerd kon worden. Zwart op wit, en nog altijd in bezit. Wanneer maak je je intrede tot het tw-team ze kunnen vast nog wat van jou leren als jij als buitenstaander al zeker kunt weten dat de ban terecht was.

Ben jij een brave jongen. Ik zou dit nooit accepteren. Al weet ik dat je er niks aan kan doen.
Dit is gewoon gigantisch foute boel.
Wetende dat er zoveel valsspelers rondlopen die ongestraft te werk kunnen ‘blijven’ gaan en dan als onschuldige gestraft worden. Ik weet hoe het voelt, prettig is dat niet.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
We hebben er toentertijd ook behoorlijk veel publiciteit mee gezocht. Nikki (N1ki1ki) en Bonaya (Single Malt) waren net als mij behoorlijk pissed off. Gelukkig bevond ons account zich in de start fase zonder pp abuse, dan is het toch iets minder erg, waardoor we het wel hebben laten varen na een tijdje.
 

DeletedUser75558

Guest
Als ik een gyazo krijg waarvan er op drie gestuurde edels twee antisnipes zitten op 1 ms, dan nog een paar binnen 10ms en een boel op 25 ms dan is dat op 1vb al genoeg bewijs dat dat onmogelijk is. Er werd niks teruggetrokken van pogingen, het was allemaal in 1 try.
Dat is 1 gyazo. Toen kwam er nog een tweede.
En die waren niet eens zo goed als uw zogezegd stamgenoot (lees jijzelf gewoon via vv) op classic 13 waar er in 1 reeks aanvallen op 1 dorp ongeveer 15 aanvallen zaten in 1 marge van 25 en voor de 4 edels antisnipes allemaal binnen 5ms.
Je meldde toen op skype dat die jongen wel een bot gebruikte. Die werd ook niet geband. Ik denk dat jij het was, wat ik niet kan bewijzen, maar jij hebt het nadeel van je leugens ALTIJD.
Bewijs is wel dat je aan mijn persoonlijk hebt gezegd dat die heeft gebot. Ik heb dat aangegeven en er is niks gevonden. Dus die bot is niet traceerbaar. Simpel.

Nu jij weer alwetende super timer.

EDIT: was iets vergeten te antwoorden, neen klopt, kan niet voor 100.000% zeker zijn dat die jongens niet botten, maar ze hebben wel 100.000en voordelen van de twijfel meer dan jij.
Heel simpel, een goede timer kan weten wanneer die op 400-500 moet timen, wanneer je heel veel aanvallen in die ms probeert te timen en dan je edels er nog bijschuift, komt die altijd wel op 2-3ms soms, tja dat heet handig gebruik maken van je time skills en is dus geen timebot. Echter wanneer jij kan aantonen dat ik steeds 1 aanval stuur en constant zonder meerdere try's binnen 5ms een aanval erachter timen, zou je gelijk kunnen hebben. Dit is nooit het geval geweest en lul je dus alweer gewoon uit je nek.

Ik dacht dat die jongen een bot gebruikte, puur om het feit dat die nog veel strakker nukes timede dan mij, namelijk binnen de 8ms en dan 5 nukes ofzo. Ik zeg niet dat die bot, het zou alleen mogelijk kunnen zijn dat die dat botte. Wat jij voorstelt om mensen op basis van speculaties te bannen is gewoonweg ridicuul en gaat dus niet gebeuren.

Ben jij een brave jongen. Ik zou dit nooit accepteren. Al weet ik dat je er niks aan kan doen.
Dit is gewoon gigantisch foute boel.
Wetende dat er zoveel valsspelers rondlopen die ongestraft te werk kunnen ‘blijven’ gaan en dan als onschuldige gestraft worden. Ik weet hoe het voelt, prettig is dat niet.

Jij moet echt eens ophouden met je constante gejank over alles en nogwat. Iedereen die beter in iets is dan jij bestempel je als valssplers (mits die in het vijandige kamp zit). Niet iedereen speelt vals, sommige snappen dit spel gewoon en kunnen het beter dan jij, stop met huilen.
 

DeletedUser77666

Guest
Volgens jullie ben je n botter als je eens per 3 aanvallen binnen de 5ms zit?
Dan zou ik ook n botter zijn o.0
 
Bovenaan