De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

DeletedUser75812

Guest
Dat was ongeveer het hele stukje van het skype gesprek dat ik gezien had. Maargoed hierbij de kans om de rest erbij te zetten met de context die duidelijk maakt dat je niet beweert dat je op lange termijn ook snapt dat je het niet kan volhouden tegen zo'n overmacht, I'm waiting.

Ik heb niet de tijd om echt op elk woord dat jij hier zegt te reageren, zoals hierboven al eens door Marco gezegd wordt maak je namelijk eindeloze verhalen.

Ik had het over jouw dorpen. En met front bedoel ik dan de dorpen die je waarschijnlijk in eerste instantie gaat willen pakken en dat zijn meestal toch gewoon de eerste linie dorpen gezien je looptijden op dorpen daarachter snel minder voordelig zijn voor de aanvaller en beter voor de verdediger.
Anyways, je hebt toch zelf ook het verstand om in te zien dat dat niet een heel groot front is en we dus meer willen, of is dat te moeilijk?

Ja prima dat je ze pakt om uit te stellen, dat was een verstandige beslissing. Maar het zijn nog steeds dorpjes die wij van jou pakken uiteindelijk en daarom horen ze in de stats. Als dorpen die men mentaal al heeft opgegeven daar niet meer in meetellen kan iedereen wel alles komen beweren

Het is bijzonder komisch dat je me komt verbeteren op 500k vs 510k en me wijst op cijferverdraaiing en dan dit doet :D. Zelfs in je eigen cijfers is het niet een sprake van in de middag maar zit je al bij de nacht.
Maargoed, laten we je die vergeven. Je grote fout is dat jij zelf zit te praten over de verliezen die je op 2 dorpen die 2 dorpen maakt en ik heb het over de verliezen die je in totaal maakt. Als je specifiek over die 2 dorpen wilt praten, prima, maar wees dan even duidelijk.

Ik heb het dus over de verliezen die je in totaal maakt. En dat waren er een stuk meer, maar we waren dan ook wel meer dan 2 dorpjes aan het aanvallen. Ik heb niet alles lopen screenen natuurlijk gister (want waarom zou iemand niet geloven waar de aanvaller precies op staat?), maar ik zeg hier om 15:46 in de Logic skypechat dat we dat 2 uur daarvoor al hadden, lijkt me sterk dat ik in m'n eigen stamchat ga liegen over iets wat super makkelijk te checken is.
fNT4zb
https://ibb.co/fNT4zb

Dus die aanvaller stond wel zo hoog, en dat was ook precies waar ik het over had.
Ik zou ook de relevantie niet begrijpen van het uitrekenen van wat je in 2 dorpjes verloren bent aan deff in totaal en hoe lang dat duurt om te herbouwen als je ook elders troepen verliest. Ja die deff herbouwen duurt niet zo lang, maar dan heb je al je andere deff op je account nog niet terug.

En die schatting van 40 dorpen had ik gewoon gedaan door je 500k te nemen (of 510k dan, maakt geen moer uit) en te bedenken dat er ongeveer 100k aan niet compleet meedoende dorpen in zat (al die barbaren doen minder goed mee, en die insomnia dorpen stonden ook nog niet vol.)

En verder gezien je heel precies loopt te doen over cijfers, 29+3 is niet helemaal gelijk aan 31 :D


En nogmaals, ik heb het niet over alleen die 2 dorpen. Waarom zou ik het ook over alleen die dorpen willen hebben. Of, met dezelfde reden, over alleen 2 front offs. Het ging erom dat je al 270k eenheden kwijt was.

Volgens mij leidt je dus een beetje aan tunnelvisie. Je hebt een paar frontoffs geblokt in een ruil die al met al voordelig voor je is, dat zal ik ook erkennen. Maar ondertussen verlies je overal zwaar troepen.

En goed, jij bent natuurlijk ook niet de enige die een efficiente blok maakt, ik kan ook wel dit soort rapportjes gaan neerzetten dan.
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/0c91215f8d925a4c5b65624f79229551
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/e035de5c6a4e4ab058e91a7174a97485

En dan hiervan gaan uitrekenen hoe voordelig het is. Ja top, maar het valt altijd in de context van een hele aanval waar beide partijen altijd wel een efficiente slag maken ergens.

En leuk dat bij ons alles meegeteld wordt en bij jou niet eens je eigen stam meedoet, laat staan je bondgenootstam. Niet mijn schuld als ze je niet genoeg geholpen hebben.

Je telt hier het aantal dorpen wat Disney op het hoogste punt had als wat je totaal had. Ik had gewoon het gemiddelde van deze ongeveer genomen:
2017-12-06 DisNey 3. =4 +1,716,140 +197 +2,714,716 +1,771,797 +942,919
2017-12-05 DisNey 3. =4 +1,673,432 +192 +2,011,417 +1,551,540 +459,877
2017-12-04 DisNey 2. =4 +1,607,462 +185 +1,620,686 +1,205,588 +415,098

Dat is namelijk ook wanneer jullie Pony aanvallen als je even naar de odd kijkt.

2017-12-06 Roze Pony Vegtmasjiene Logic 1. +1,253,340 =138 +2,575,965 +1,957,972 +617,993
2017-12-05 Roze Pony Vegtmasjiene Logic 1. +1,217,809 +138 +2,148,654 +1,679,252 +469,402

Ik had wel een klein beetje verkeerd gekeken want ik had de onderste 2 genomen in plaats van de bovenste 2. Dat maakt ruim verschil want daarmee zit je gemiddeld wel op 195.5 :eek:
Dat jij nu het hoogste aantal neemt wat jullie ooit hebben gehad is dan een stuk kwalijker. Dan kan ik net zo goed zeggen dat de backtime op bots and bushes geen achterstand opleverde omdat dat maar 1 clear is en ze meer dan 120 dorpen hebben.

En toch, als je dan nog eens wat nieuwe dorpen hebt en dorpen die niet compleet uitgebouwd zijn, dan is 25 clears toch snel 1/3e ofzo van wat je in de hele stam aanwezig had op dat moment. 1/3e van je clears verliezen is toch significant genoeg om niet op het aloude smoesje van dat je het niet serieus probeerde te gooien. Waarom gooi je er clears op als je het toch niet serieus bedoelt, spaar ze dan voor de dag dat je smoesjes op zijn. En deze werkt niet zo goed, want 'ik viel je niet serieus aan dat is de reden dat je er nog bent je defft super slecht je bent vet noob' is het smoesjes-equivalent op TW wat 'mijn hond heeft m'n huiswerk opgegeten' is op de middelbare school.

En de reden dat ik weg was is dezelfde reden als dat ik er straks ook niet ben. Ik heb het vrij druk en had dit, zoals in dit topic al bewezen is, intern aangegeven dat ik niet zou spelen, ver voordat er enige aanval kwam. Volgende week ben ik er trouwens ook niet, mocht je het nog een keer willen proberen. Oh wacht, je hebt geen dorpjes meer, nvm.

Ik zal um niet te lang maken voor je deze keer.
"Maargoed hierbij de kans om de rest erbij te zetten met de context die duidelijk maakt dat je niet beweert dat je op lange termijn ook snapt dat je het niet kan volhouden tegen zo'n overmacht, I'm waiting."

Als je nou eens je doppen open doet, ga je zien dat ik nergens beweer dat wij het op lange termijn gingen uithouden. Wat ik hier duidelijk maak met al deze verhalen, is dat het toch degelijk niet zo gemakkelijk zal lopen als de leuke knappe woorden die eerder gebruikt werden en naar mijn mening, met jullie gebrekkig vermogen, dat het nog wel eens een stuk langer zou gaan duren.

Er zijn een aantal dingen, die we hier kunnen opsommen, dus dat gaan we dan ook in een keer beantwoorden voor je als je vind dat ik iets vergeet, quotte me er vooral op, want ik praat graag over dingen die wel er toe doen, en illustreren wat het vermogen is van jou kant. Afstand is je vriend en vijand. Blij dat je dat inziet en ook inziet dat je vraagstelling idioot was. Dat front-cluster van jou, is wel degelijk front waar jij het verschil mee gaat maken en moeten maken. Dat je het dan hebt over dorpen die zogenaamd wel meetellen aan het totaal plaatje van hoe jij zowel aanval als defensief-kundig bent omgegaan, prima daar wil ik het ook over hebben, maar dan wel wat illustreert hoe je verdediging was opgezet. Dat jij in een aanval van ons, waarvan, laten we dat nogmaals herhalen, geen deftige volledige aanval was, jij wel hier het gevoel bij hebt gehad, nochtans dramatisch hebt gedeffed om daarna in de loop van de opeenvolgende dagen het voorval van Insomnia te hebben, dat staat buiten het feit wat er dan daadwerkelijk tot nog toe is gebeurt en er dus wel toe deed, je hebt dramatisch verdedigd aan je front. Dat is iets, wat vast staat, zelfs voor zo'n groot massief account als de jouwe. Dat illustreert over hoe jij hebt lopen deffen op pony.

Ik moet bij bekennen bij deze overigens, het aantal dorpen van disney, heb ik inderdaad het verkeerde aantal gepakt. Wat er dan ook verder staat, is dat het aantal, zelfs in je oude situatie van je aantallen, nochtans niet het verschil doet maken wat jij hebt meegemaakt aan jou zijde, nuja, je hebt niet zelf gedeffed maar mag dan hopen dat je wel je front hebt gezien en daarmee ook de rapportjes. Dat je zoveel ODD hebt gepakt, is nochtans dan ook een berg front def er door heen knallen. Als ik zie wat onze aanvallende capaciteiten opmaak, met het aantal clears, hetgeen wat wij hebben bereikt uiteindelijk, 2 cf's pakken, jou hele front plat gelegd door slecht defwerk, is dat laatste wat er toe doet. Jij hebt dramatisch slecht gedeffed aan je front, bent 2 dorpen verloren die er dan wel toe deden en ben je simpelweg zo verloren. Dat het 1/3e van de clears heeft gekost, wat dan zoveel heeft opgeleverd, en aan onze kant (sjondeer) vrijwel amper verliezen met een account, waar jij het nu graag over hebt met "front", nou meneer, wij hebben helemaal niet zoveel front offensief en sterker nog, hebben dat geheel niet verspilt aan die aanvallen. Iets waar jij zoveel waarde aan hecht toch. Dit alles, spreekt over hoe jij hebt verdedigd ten opzichte van ons met onze mogelijkheden die wij hadden, en dat is, bar slecht.

Dat jij vervolgens, even in een later moment, 2 CF's in jou cluster weet te heroveren, waar wij dus precies nul aan konden en moesten doen, houd dat in dat wanneer wij het in die aanval wel degelijk op kunde hebben doen overmeesteren en vanuit jou kant, het simpelweg een dorp is geweest die niet houdbaar was om tocc ons even meer, het voordeel heeft gegeven door jou grove fout, die dus niet nodig was geweest. Fijn dat je het dan toch toegeeft dat het in ons voordeel uitpakte wat daar gebeurde met die 2 CF's. Dan komen wij terug, op het stuk, tijd en winst aan onze zijde. Hetgeen waar ik al die tijd al over praat, is het tijd bestek waarin jullie ons zouden moeten gaan wegspelen. Je aanval, ben je dus al 2 belangrijke front clears verloren. Dat dat blocken weinig voorstelde klopt, dat jij daar 2 front clears aan deed verspillen is dan ook bijzonder slecht. Ik waan me dan ook nergens de hemel in over twee gestackte kut dorpen, wel heb ik ze laten staan, wetende dat je 2 belangrijke front clears verliest, die je zelf ook nog eens belangrijk hebt benoemd, namelijk front clears.
Waarom je precies NoCure wilt meerekenen, blijft mij een raadsel, ik reken namelijk niet heel logic mee, niet je tubbie, niet de stam die jullie wilde gebruiken tegen leaf of whatever, ik reken enkel mee, de personen waarmee ik het front heb. Dat je dan Martijns samenwerking wilt ontkennen, maar wel al sinds week 1 in logic zit, en hij nochtans meermaals heeft aangegeven jullie te doen kennen en gesproken te hebben over die val van fluffie, zal dat wel zo zijn dat hij toevallig niet meegerekend mag worden. Jullie 3, zijn ons front. Als je logic aan jou kant wilt meerekenen, prima, word de daadwerkelijke verhouding namelijk nog schever wat niet kloppende is. Ik heb niets aan no-cure gezien def, en ook niet in de eerste aanval van jullie aan def van Disney, wat wellicht later wel gekomen was, weeral iets met tijd. Dat je een clear op je hebt gekregen van finis, kan, ik heb geen idee. Zullen we die dan meerekenen met het totaal aantal clears wat wij zijn verloren ten opzichte van jullie dramatische deffen aan het front? Is helemaal niet nodig, het is namelijk al duidelijk genoeg, jullie hebben dramatisch gedeffed.:D

Dat er zoveel def is verloren, op die dorpen, doet mij degelijk verwonderen wat er verder gebeurd is, zo ook die recaps die dood liepen, dat zijn gewoon grove fouten (-activiteitsfouten) met die recap gezien de loopafstand, en die zal ik ook prima erkennen. Verder stond er een stack op een insomnia dorp, waarop je toen tevens liep met een ander treintje, niet je directe front, maar wel front. Die stack had gewoon teruggetrokken moeten worden, dat kan best jouw getallen de lucht in hebben doen laten stijgen. Ik weet niet hoe het verlopen is na 10 uur in de ochtend, wat ik weet, is dat mijn co er was maar geen tijd had om echt iets te doen door verplichtingen, en mijn andere co pas later, begin van de middag erbij kwam door ook, verplichtingen. Ik heb dus tot 10 uur gezeten, 25 mins op mn nest gelegen om de hele dag vervolgens weg te zijn geweest. Desondanks, zijn die frontclear verliezen op een recap die simpel had moeten zijn, een flinke fout. Het verschil dan tussen ons beide is, dat ik prima wil herkennen over de gebreken in activiteit die wij hebben vertoond en hebben gehad, iets wat ook in mijn allereerste post gestaan heeft. "Druk bestaan, Sander met examens, Pieter op werk de hele dag, en Danny(ik) die druk was met het leven en daarnaast snachts functioneerde. " iets wat gewoon de werkelijkheid is, iets wat dus ook zo was in de aanval die meer dan verwacht veel schade heeft aangebracht gezien jou defwerk. Mag jij smoesjes noemen wat je wilt, je hebt gefaald in het defwerk. Of dit nou volgens jou zogezegd deftig was, of wel significant, ik lach er eigenlijk best om, uiteindelijk heb je, let op, slecht gedeffed.

Met al deze tekst, komt het neer op het volgende, dat er gewogen moet worden hoe er gespeeld is met de middelen die er mogelijk waren. Iets wat weegt hoe goed je hebt gepresteerd. Als voorbeeld: De prestatie is dan ook niet dat je ons ooit ging wegspelen, de vraag is in welk termijn dat geweest zal zijn. Dan heb jij in beide opzichten gefaald, waarvan de def toch wel dramatisch was, en aan de off kant een bijzonder domme ondoordachte actie. Dat mag gewogen worden. En dan wil ik best zeggen, dat ondanks jou blunders, wij ook zeker defblunder hebben begaan met o.a die recap, dan denk ik die stack of iets dergelijks. Het een is met kunde, dan ander op activiteit.

Succes met het leven verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Je had met 1 ding zeker wel gelijk paul!
De bg dat 24/7 met ons had, was inderdaad het slechtste dat er was!
Gelukkig heb jij ze omgepraat!

RAiOpakQQQ26aOo9pjcsQw.png
 

DeletedUser77666

Guest
Anders laten jullie bejaak ff joinen zodat jullie m kunnen os'n
 
Reactiescore
2.303
Hebben we toch gedaan? Je komt achter lijkt me ...
 

DeletedUser74552

Guest
Je had met 1 ding zeker wel gelijk paul!
De bg dat 24/7 met ons had, was inderdaad het slechtste dat er was!
Gelukkig heb jij ze omgepraat!

RAiOpakQQQ26aOo9pjcsQw.png

Waren de dorpen verlies van scofield ook aan jullie te wijten?

Bekijk bijlage 11982
Moraalridders kom maar door.

Meest triestige skype screentje van heel deze classic. Dit is waarom Logic nog niet eens close komt aan het niveau dat Leaf hier weg zet. Jullie zouden je allemaal diep moeten schamen bij Leaf. Meer woorden ga ik ook niet aan dit topic vuil maken. Jullie zijn echt het boegbeeld van alles wat er mis is met TW. @krepox het niveau lijkt vorige classic nog hoger te hebben gelegen dan dit hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Meest triestige skype screentje van heel deze classic. Dit is waarom Logic nog niet eens close komt aan het niveau dat Leaf hier weg zet. Jullie zouden je allemaal diep moeten schamen bij Leaf. Meer woorden ga ik ook niet aan dit topic vuil maken. Jullie zijn echt het boegbeeld van alles wat er mis is met TW. @krepox het niveau lijkt vorige classic nog hoger te hebben gelegen dan dit hoor.

Andries, Aub. Ze werken al heel de classic met ons, net zoals singulasar. Wa loopt gij in godsnaam te janken? Alsof wij plots met een speler in Tubie lopen stoken met allemaal valse beloftes, was dat niet triester? Ik hoorde veel goeie dingen over je voor deze classic. Ik vind je nu echt maar een triest persoon die zo hypocriet is als maar kan, hou er nu maar weer mee op.

Waren de dorpen verlies van scofield ook aan jullie te wijten?

Nee, maar blijkbaar waren de beloftes van paul gelijkaardig aan de schijnende zon vandaag.
 
Reactiescore
7.942
Meest triestige skype screentje van heel deze classic. Dit is waarom Logic nog niet eens close komt aan het niveau dat Leaf hier weg zet. Jullie zouden je allemaal diep moeten schamen bij Leaf. Meer woorden ga ik ook niet aan dit topic vuil maken. Jullie zijn echt het boegbeeld van alles wat er mis is met TW. @krepox het niveau lijkt vorige classic nog hoger te hebben gelegen dan dit hoor.

Zo ziet het er gewoon uit dat mensen samen werken op een wereld en veel voor elkaar over hebben. Jullie hebben nogal moeite om dat te begrijpen zie ik.
 
Reactiescore
1.019
is dit het grote mijn edele delen is groter topic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Selena heeft nooit een andere bg gehad ervoor ook niet. Er waren spelers die wat samenwerkten in de RIM maar zo hielp Tb jullie ook.
WAL was op een gegeven moment zelfs groter dan ons dus ja je had maar ‘één’ bondgenoot... WAA waren ook gesprekken mee, je had nog een internstammetje in het zuid-westen en dan had je nog 4/5 grote losse spelers die als jullie slaafjes diende ‘voor’ dat wij daar op gingen reageren met TB.. Waar jullie overigens ook naar gepm’d hadden haha. Selena was noob en zielig, punt.

@YoWhite Ik weet niet wat er aan de hand is.. Ze doen VV tegen jullie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
@YoWhite Ik weet niet wat er aan de hand is.. Ze doen VV tegen jullie?
Vv zou me niet veel boeien tbh. Ze laten gewoon een hele stam als defbunker spelen om te beginnen met internen zodra ze vallen. Inclusief stamwisselingen om OS te sturen een beetje a la disney en goud in de tijd van cl13. Heeft niks meer met TW te maken dit. Maar goed whatever we spelen ze wel weg.
 

DeletedUser3435

Guest
Vv zou me niet veel boeien tbh. Ze laten gewoon een hele stam als defbunker spelen om te beginnen met internen zodra ze vallen. Inclusief stamwisselingen om OS te sturen een beetje a la disney en goud in de tijd van cl13. Heeft niks meer met TW te maken dit. Maar goed whatever we spelen ze wel weg.
Ja gezien de situatie waarin ze geduwd zijn moeten ze wel wat haha.. Dat je ze nog wegspeelt twijfel ik niet aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Vv zou me niet veel boeien tbh. Ze laten gewoon een hele stam als defbunker spelen om te beginnen met internen zodra ze vallen. Inclusief stamwisselingen om OS te sturen een beetje a la disney en goud in de tijd van cl13. Heeft niks meer met TW te maken dit. Maar goed whatever we spelen ze wel weg.

Die stamswitches zijn gewoon tactiek. En tribalwars gaat een en al over tactisch inzicht, dus dat jij beweert dat dit niet met tw te maken heeft...
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Meest triestige skype screentje van heel deze classic. Dit is waarom Logic nog niet eens close komt aan het niveau dat Leaf hier weg zet. Jullie zouden je allemaal diep moeten schamen bij Leaf. Meer woorden ga ik ook niet aan dit topic vuil maken. Jullie zijn echt het boegbeeld van alles wat er mis is met TW. @krepox het niveau lijkt vorige classic nog hoger te hebben gelegen dan dit hoor.

Mag ik nog wel even duidelijk maken dat dit een uitspraak is van Robbe en niet van Leaf. Er is nooit afgesproken dat wanneer het account het lastig heeft dit de oplossing is. Het is gewoon een account die zelfstandig speelt als BG van ons, deze uitspraak is gemaakt uit een beetje teleurstelling/boosheid en bevat meer onwaarheden dan waarheden.
 

DeletedUser75558

Guest
Die stamswitches zijn gewoon tactiek. En tribalwars gaat een en al over tactisch inzicht, dus dat jij beweert dat dit niet met tw te maken heeft...
Zei dat maar eens 2 classics terug toen ik het deed. Toen werd ik door heel tw uitgemaakt als vieze noob en laffe speler.
 

DeletedUser77710

Guest
Zei dat maar eens 2 classics terug toen ik het deed. Toen werd ik door heel tw uitgemaakt als vieze noob en laffe speler.

Ja, iedereen denkt nu nog steeds zo over jou. Maar niet om het feit dat je toen aan stamswitches hebt gedaan. :)
 
Bovenaan