De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Reactiescore
511
Are you kidding me?
Lennart heeft ons zelfs benoemd bij de mooiste actie van de wereld in zijn GA. Volgens mij heeft hij het meeste te zeggen over GoP.
Het treinen van jullie main was overigens zonder enige hulp. Sterker nog, Andries raadde het af.

Ik zal er even kort op ingaan, veel meer dan dit zou ik niet doen.
Wat Enrico op Gifts heeft laten zien was kwalitatief van een prima niveau.
Wat Niels enkel bedoelt is dat Gifts niet is gebroken omdat we qua kwaliteit onderdoen voor Enrico, maar dat de doorslag het verschil in kwantiteit is geweest. Dat verschil in kwantiteit kunnen we weliswaar onszelf verwijten, maar dat is niet waar Niels op doelt.
 

DeletedUser78389

Guest
Ik zal er even kort op ingaan, veel meer dan dit zou ik niet doen.
Wat Enrico op Gifts heeft laten zien was kwalitatief van een prima niveau.
Wat Niels enkel bedoelt is dat Gifts niet is gebroken omdat we qua kwaliteit onderdoen voor Enrico, maar dat de doorslag het verschil in kwantiteit is geweest. Dat verschil in kwantiteit kunnen we weliswaar onszelf verwijten, maar dat is niet waar Niels op doelt.

Wat een mooie wereld zou het toch zijn als iedereen gewoon zou zeggen wat hij of zij bedoelt.

Dat jullie gifts hebben gebroken is dan ook puur op kwantiteit gebeurd en niet op kwaliteit...

Dit komt namelijk erg vaag over. Je interpreteert dit eerder alsof er alleen kwantiteit is en geen kwaliteit.
 
Reactiescore
461
Ga hier niet teveel woorden aan vuil maken, de discussies houden niet op, en zullen ook niet ophouden omdat iedereen zijn eigen visie heeft op bepaalde gebeurtenissen. Verder vind ik het wel zielig van Roald omdat hij ook geen reet meerwaarde heeft gebracht aan het acc Scofield of aan de stam 24/7 buiten screenshotjes maken en gatlikken aan Leaf. Je opmerkingen trekken dan ook helemaal op niks en kloppen ook helemaal niet, je maakt je hiermee dan ook dubbel belachelijk. @Roald97
Even een korte uitleg over hoe de vork in de steel zit, vanuit een betrouwbare bron (mijzelf) met aanwezigheid in bijna alle gelekte skypegesprekjes die hier voorbij gevolgen zijn: We waren binnen 24/7 tot de conclusie gekomen dat het in ons voordeel zou zijn om een BG aan te gaan met Leaf, gezien onze ligging leek dat voor iedereen toen de beste oplossing. Een tijdje later toen onze hoofdspeler gestopt was op scofield hadden we te maken met activiteitsproblemen. Niet alleen wij hadden die activiteitsproblemen, ook Drunken Warriors is door inactiviteit genekt geweest. Spijtige zaak.
Omdat ik en Rene geen spelers of vv meer voor scofield vonden heeft Rene contact gelegd met Paul, die dan heeft voorgesteld ons te helpen met deffen omdat er anders niemand was voor het acc scofield (dit is al de tweede keer dat je een acc van me red, thx Paul maar we gaan er geen gewoonte van maken he ;) @finalowner3 )
Dit is dan ook de enige reden dat er nog iets overblijft van het acc scofield, dus credits to Rene hier voor deze noodoplossing. @Theo Walcott.
Toen kregen we een voorstel dat er een nieuwe speler in 24/7 gerekruteerd kon worden, puur in het voordeel van onze stam bekenen was dit onze beste oplossing. Hebben dan intern besproken dat we de BG met Leaf gingen beëindigen en verder gingen gaan met Logic deze classic. Waar helemaal niets mis mee is dus al deze drama had nooit gehoeven. Misschien niet al te netjes maar goed om daar nu zo een jankforum over te beginnen..
 
Reactiescore
7.944
Toen kregen we een voorstel dat er een nieuwe speler in 24/7 gerekruteerd kon worden, puur in het voordeel van onze stam bekenen was dit onze beste oplossing. Hebben dan intern besproken dat we de BG met Leaf gingen beëindigen en verder gingen gaan met Logic deze classic. Waar helemaal niets mis mee is dus al deze drama had nooit gehoeven. Misschien niet al te netjes maar goed om daar nu zo een jankforum over te beginnen..

Even een korte post. Morgen wel langer. Je kan niet iets intern 'bespreken' wanneer Logic zich al in de stamchat en op accounts (vv) bevindt. Objectief dingen kijken gaat dan niet.

@YoWhite, aan screens hecht ik geen waarde? Als ik jou kata en jij post een screen van het rapportje dan hecht ik daar geen waarde aan? Dat jij met hem gecalled hebt is prima, maar de screens bevatten feiten.
 

DeletedUser75558

Guest
Even een korte post. Morgen wel langer. Je kan niet iets intern 'bespreken' wanneer Logic zich al in de stamchat en op accounts (vv) bevindt. Objectief dingen kijken gaat dan niet.

@YoWhite, aan screens hecht ik geen waarde? Als ik jou kata en jij post een screen van het rapportje dan hecht ik daar geen waarde aan? Dat jij met hem gecalled hebt is prima, maar de screens bevatten feiten.
Je mist het hele punt, je beweerd dat ik heb bespioneerd. Die screens tonen helemaal niks van spionage aan of een aanvals ristrictie, dus alsnog zijn het dus irrelevante screens voor dit topic.

Het werd woensdag middag al intern besproken en werd in de avond toegevoegd in de account chat van scofield, dus het kon wel degelijk intern besproken worden.
 

DeletedUser75812

Guest
Ten eerste over de ban: ik vind het ook heel jammer van de ban die je kreeg omdat Martijn jullie uit de tent lokte en jullie daarop beten. Persoonlijk vind ik het raar om een aanvalbare ban in te zetten op een account wat zwaar onder aanval ligt over het gebruik van die term als krachtterm (in tegenstelling tot het iemand toewensen ofzo). Maar iedereen weet hoe streng het TW team hiermee is, dus is het ook gewoon heel dom je zo uit de tent te laten lokken.

Maar dan over de staat van het acount. Wat een onzin. Je praat over 2 dorpen kwijt alsof dat ergens in de middag was. Maar dat was voor 9 uur al. Daarna kwamen er ook vroeg in de middag al meer dorpen binnen en halverwege de middag ook. Ik meen dat jullie je ban om 5 of 6 uur ergens kregen, dus om te zeggen dat je toen -2 stond moet je wel heel enthousiast tellen.

Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd

166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,555 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 16:20:52
green.png
170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,580 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 16:10:43
red.png
170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,580 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Sjondeertrekker [DisNey] 2017-12-09 15:54:48
green.png
170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,609 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 15:33:48
red.png
166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,572 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Sjondeertrekker [DisNey] 2017-12-09 15:13:20
green.png
166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,614 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 14:59:23
green.png
169. Vegtmasjiene (531|545) K55 9,757 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 12:50:47
yellow.png
130. Vegtmasjiene (513|545) K55 6,861 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 11:07:56
green.png
130. Vegtmasjiene (513|545) K55 6,861 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 11:07:56
green.png
125. Vegtmasjiene (520|546) K55 5,868 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 08:40:20
green.png
167. Vegtmasjiene (519|546) K55 7,544 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 08:17:33

En verder en nog veel belangrijker: pony had in de vroege middag al een aanvaller van 270k. Als je even in de ranglijsten van ondersteuner in 1dag kijkt zie je dat dat ook niet ging om serieuze hoeveelheden OS van godrekt of mickey. Daarnaast liepen jullie nog eens 5 clears dood. Voor een account van 500k punten waarvan een deel een dag oud was van insomnia en nog een deel lag in opbouwende barbarendorpjes van 2.5k ofzo waar niet echt meer dan 1-2k speer per dorp stond is dat gewoon een onhoudbare situatie. Ook 1 van de Sjondeer spelers erkende op skype ook dat het niet een houdbare situatie was in de lange termijn.
En dat is ook niet zo gek, want het was een account van 500k zonder serieuze stamdeff tegen een account wat bijna 3x zo groot was. Maar ga nou niet doen alsof het toen de ban kwam er goed voorstond. Zonder ban hadden jullie het veel langer uit kunnen houden, maar je had het account nooit kunnen houden tegen zo'n overmacht.

Ik zou eigenlijk vandaag reageren op een flapdrol Martijn, prioriteit gaat me toch even naar dit denk ik zo, want het gebrek aan inzicht wat je hier toont is toch best heftig en is toch wel alles zeggende over het niveau aan jullie zijde denk ik zo. Had mezelf eigenlijk er al bij neergelegd om hier nog enig vorm van tijd in te willen stoppen, maar goed, vooruit dan maar weer. Ik ben niet zo kort met posten, dus komt die.

Over de ban, er zijn zoveel ergere dingen in het verleden gezegd dat iets als dit ook wel belachelijk maakt. Kon ik me er stiekem wel goed vermaken toen ik die reactie in de whapp zag voorbij komen. Ban-waardig? Mag je zelf invullen, ik vind het alles behalve knap dat het überhaupt aangegeven is. Maar goed das een type Martijn, of nuja, zal het onze druk van Paul zijn geweest die die ook nodig had in de wereldchat om zichzelf te kunnen verweren? Wat um niet echt goed afging geloof ik.:D
Leuk om te zien dat een Paul zegt tegen een Martijn dat die ons moet aangeven voor een ban! Topper, ik wil best een screen uploaden om het hier in te plaatsen mocht het ontkent worden.
Of wacht, hier heb je um alvast.
7c83cce01700817c6fa1897391892511.png
Owja, Martijn die al de hele wereld in de chat zit van Logic. Wat ik hoor is dat dit van week 1 is, wat best zou kunnen gezien er nog een Jasey op dat moment in verkeerd en ik niet geloof dat die iets nog te maken wilt hebben met deze pak bende van een stam Logic. Ik zal alvast invullen dat ene kevindejong1992 zijn co is.
f434bb53e16f73987bbe795e18aeff57.png

De ban was iets na 3 uur, smiddags wat ik gezien heb in de whattsapp. Ik zal allereerst beginnen met je co, @Vanquisher, die letterlijk weer mooi mijn woorden buiten de context loopt te gebruiken, wat dan ook weer jullie geweldige geloofwaardigheid van die clown ten goede komt. Als ik zo ook lees, denk ik dat hij de zwakzinnige was in de PM's, maar dat terzijde.
Ten eerste een ban aan naaien?
Als ze een ban krijgen is dat gewoon hun eigen fout niet zo fairplay van sjondeer dan idd.
Daarnaast snel dorpen pakken? we zijn midden in een massa hebben al een zooi dorpen gepakt en veel van hun troepen gesloopt tuurlijk had die zonder die ban ons nog zeker flink kunnen afremmen maar ze gaven zelf ook toe dat ze het niet zouden hebben uitgehouden ban of geen ban.
Knappe woorden die hij gebruikt toch zo, ik denk dat we hier allen ons goed om kunnen vermaken dat hij al een "zooi dorpen" had gepakt, en veel troepen gesloopt had natuurlijk en zonder de ban dat we het niet zouden hebben uitgehouden.
Naast je eigen woorden, die hierboven al je teamgenoot aardig voor lul zetten over zijn toon in zijn post, zal ik beginnen met het in de context zetten, zoals die daadwerkelijk is gebruikt in de Skype, want het zijn mijn woorden.
Ik heb gezegd, zoals je hierboven zelf al benoemd, maar dit is dan even richting @vanquish-clown, dat je "Das geen vraag tbh, als hij het niet voor elkaar kon krijgen, dan moet je toch wel bijzonder slecht zijn om het niet klaar te kunnen spelen tegen ons acc". Het ding is een beetje, de context van dit benoemd te hebben is toch wel het stukje "tijd", en daar ga ik dan nu ook graag op in. Naast dat je ook verschrikkelijk slecht zou zijn als je niet met een 3x overmacht + een Ariel 50 dorpen en 350k punten & een stab martijn met 290k en 44 dorpen, zeg ik hier helemaal niets geks lijkt mij. Dat telt toch wel op tegen een overmacht, dat eerder 4x telt dan 3x. Nog niet eens gesproken over de instellingen van deze walgelijke classic. Het woord slecht aanvallen zou dan te licht vallen als jullie dit op lange termijn niet klaar konden spelen. Naast het stukje dat je zelf al benoemd over dat we geen stamdef hadden is er nog wel iets wat helemaal nergens op slaat. De staat van het account was alles behalve slecht, dat je simpele teamgenoot zich graag voor schut zet met stoer praat en jou praat hier, geeft dan jullie niveau al weer. Het klopt dat wij geen stamdef hadden, wat ook klopt is dat de dorpen die jullie gepakt hadden. 2 CF's, waar we het duidelijk over eens zijn dat die niet haalbaar waren, maar wel leuk is dat jullie dan toch nog er front off op zaten bij te timen. Weet je wat, ik zet de screens wel, ziet er leuk uit voor jullie natuurlijk :D.
 

DeletedUser75812

Guest
Dat is de reden waarom het er nog stond. Het jammere van dat was nog dat ik 2 cancelsnipes had gezet die beide 2 seconden later terug kwamen. Eentje ging zelfs van oneven naar even met verkeerde timers van tw. Het "missen" argument wil ik ook niet horen, want ik heb ongeveer 8 keer getimed, allen raak, om vervolgens de ene, dan toch met geluk, op 1ms te plaatsen voor de edel, waar een 4 seconden gab in zat met je Front off antisnipes. De andere was er ook netjes tussen. Niet dat het een verschil had gemaakt met het behouden van de dorpen, maar t was wel leuk. Ik wijk van mn tekst af.
Jouw omgang met je front off & deff, is zowel in aanval als verdediging niet goed gebleken waarop je ook meermaals flink bent doodgelopen.
Goed we waren bij de twee onmogelijke CF's om vervolgens te gaan naar jou lijst van veroverde dorpen, wat een mooie weerspiegeling is van wat je zelf al aangaf. Net veroverde dorpen van Insomnia, in een stuk cluster dat, ondanks jou tamelijk slechte cluster, voor ons nog veel slechter was. Ik word een beetje ziek van constant spoilers te plakken om vervolgens een lap tekst te schrijven, dus ik verwerk het in de spoiler en dan kan je zien dat er geen deftige dorpen overblijven.
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd

166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,555 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 16:20:52

170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,580 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 16:10:43

170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,580 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Sjondeertrekker [DisNey] 2017-12-09 15:54:48

170. Vegtmasjiene (528|547) K55 9,609 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 15:33:48
Na de ban & een onmogelijk recent veroverd insomnia dorp.^
166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,572 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Sjondeertrekker [DisNey] 2017-12-09 15:13:20 Recap voor ban/tijdens ban.

166. Vegtmasjiene (514|544) K55 9,614 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 14:59:23 OFF DORP, punt top.

169. Vegtmasjiene (531|545) K55 9,757 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 12:50:47 INSOMNIA
130. Vegtmasjiene (513|545) K55 6,861 Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 11:07:56 ---- Naast het 166 OFF DORP.
130. Vegtmasjiene (513|545) K55 6,861 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 11:07:56
125. Vegtmasjiene (520|546) K55 5,868 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 08:40:20 ---- CF's

167. Vegtmasjiene (519|546) K55 7,544 Sjondeertrekker [DisNey] Roze Pony Vegtmasjiene [Logic] 2017-12-09 08:17:33 ---- CF's
Je hebt dan ook niets, "bijzonders" weten te veroveren in deze aanval tot nog toe. Owja vergeet niet te lachen naar @vanquish voor zijn wereld prestatie.
De aanval, het matige doorzichtige proberen te verkennen in de ochtend, wat degelijk geschoven was en resulteerde in dat je je directe front scouts verliest en je kans op intel precies op nul ging komen. Bijkomende, dat je aanvallen simpelweg makkelijk te verdedigen waren met schuiven, waarvan ik meermaals in de vroege ochtend stacks heb gezet, muren heb verdediging en geschoven met minimale stack losses, allen nog split ook overigens, waarna alles weer gewoon lekker mobiel was, is ook iets om te benoemen.
Dat mee te nemen in het feit, dat je zelf ook weet dat sjondeer flink veel def mobiel had, gezien je dit simpelweg hebt kunnen bashen in de afgelopen dag en zelf dus ook kan weten, wat het allemaal nog lachwekkender maakt wat jij hier en, hey hier komt die, je co vanquisher in het speciaal, loopt te verkondigen over dat het wel even gelukt was en wij zogenaamd niet goed stonden. Dit was tevens zonder enige vorm van stamdef, wat je zelf al aanhaalde. Rest van ons cluster, was sterk, stabiel & compact. De barbarendorpen begonnen al def te leveren voor de verdere toekomst.
Hetgeen wat jullie hebben mogen bashen, was dan ook het meest safe def, verdeeld in kleine split-defs, wat, laten we even duidelijk zijn, die troepenwaarde is tegen de middag al herbouwd op deze snelheid. Vind het dus vrij lachverwekkend en alles zeggend over jullie inzicht, gezien je dit, allemaal bevestigd hebt zien worden in jullie berichten van de aanval en dit dorpen zijn geweest die dus gewoon niets mochten voorstellen. Poe wat een prestatie, jullie waren ge-wel-dig in aanvallen.
~~
 

DeletedUser75812

Guest
~~
Wij speelden, extreem defensief. Hetgeen wat jouw front cluster tevens in eerste instantie ook nog enigszins deed overleven, ondanks je dramatische omgang van def & off aan je front, wat ook nog eens resulteerde in die clusterfucks in eerste instantie anyway. Wat het nog erger maakt, is dat ondanks dat wij dus flink defensief speelden, het niet betekende dat wij op jou iets niet konden bereiken. Wij waren dusdanig weinig verloren aan jou verspillingen van zowel off & deff, dat het nog zeker niet gedaan was maar het eerder onze gebrek aan tijd die specifieke dag was dat het liet doen stoppen. Was tevens niet alleen onze tijd hierin specifiek. Naast dat jullie er niet waren, tijdens deze zogenoemde "massa's over de dagen", wat er dus maar 2 waren en echt nog geen deftig werk van aanvallen opzich, op die cf's veroveren na, niet all-in heftige aanvallen geweest. Godrekt, hield nog achter. Wij zelf, hadden ook nog zat, en jij zat al door je def & off heen.
Ja die screen mag best getoond worden van die CF's btw, bedoel, daar ging ook weer wat front off (& def? not sure though.) verloren ehh.
. Credits mogen naar Sander, die zelfs met een tijd gebrek en druk zijn, dit nog even voor elkaar toverde, de screen verteld niet alles, het was de avond en dag al bezig. De dag erna, zoals eerder benoemd, hadden we een rust dagje, waarna de dag van Insomnia volgde.
Om even dit alles kracht bij te zetten, heb je hier onze ODA stijgingen in deze dagen waarin je dusdanig duur omging met je def en we zelfs een stack hebben gebashed, 50-50 met godrekt.
.
Dan nog niet eens gesproken over hoe we hebben gevochten over insomnia's dorpen en wat dat je heeft gekost & ja, dat was met vv, moet erbij benoemd worden. Ben geen Vanquisher die dingen er anders toe doet lijken met woorden in andere context plaatst over een zogenaamde "prestatie".
Om het even in perspectief van tijd te zetten, wat ik eerder had moeten doen, wij spreken hier van:
04 & 05 December voor de aanvallen.
Dan 06-12, hebben wij een berg barbs gepakt, wat ons cluster moest doen gaan versterken in tijdsperspectief naar de toekomst om hetgeen wat ging komen, een sterk cluster en wij zelf, stamgenoot hoeft niet eens genoemd te worden, niet genoeg tijd hadden die dag deftig voort te zetten. Druk bestaan, Sander met examens, Pieter op werk de hele dag, en Danny(ik) die druk was met het leven en daarnaast snachts functioneerde.
07-12 was de dag dat wij van Insomnia voorval te horen kregen in de ochtend. Iets wat de aanval on "hold" liet om dusdanig nog wat uit te kunnen richten met situatie Insomnia. Om hier even context bij te geven, onze pony was dus niet denderend genoeg voorbereid om ons aan te kunnen blijkbaar en wilde zodoende nog wat "meer" front regelen wat hun actie dus niet laf maakten om gratis dorpen te willen van een dwerg van een speler die ons meest Oosterlijke stukje cluster puntje, wat enkel functioneerde voor afstand en tijd overlapping, toekomst perspectief, te doen veroorloven. Naast dat dit, lachverwekkend opzich is al, bewijst dit ook weer zodoende over het stukje hoe ze omgingen met hun front stukje en dat ze met die overmacht, nog die praktijken durfte te vertonen.
08-12, ging dit voort op insomnia, hebben we tevens nog dorpen laten liggen voor Martijn, want ja, hij hoorde bij ons right? Oke anyway, wij hadden dus barbs gepakt voor ons cluster, want wij zijn niet geheel idioot & we hebben om insomnia "gevochten" wat ook weer edels koste en ons vrij laag zette.
In de nacht van 08-12 besloot pony ons aan te vallen.
09-12, dag van aanvallen die starte in de nacht van 08 op 09 december.
~~
tl;dr.
Ik denk dat ik dit, toch wel een mooie concluderende monoloog mag noemen wat illustreert over de capaciteiten van de spelers van Pony & co over zowel hun inzicht in het spel op aanvallend vlak, alswel hun eigen renkunsten onder aanval, bedoel defensief vlak natuurlijk.
Als je dat mag meenemen, over hoe onze "staat" van het account toch altijd mag gaan bekeken worden in het perspectief van tijd, denk ik nogsteeds dat een overmacht van 3x + je Kevindejong, viesnekkerige paul billenlikker martijn & ariel, je toch voldoende overmacht had gegeven om ons in de toekomst te hebben weggespeeld. Wat dan wel het concluderende mag zijn, dat dit alles behalve snel gedaan zou zijn als je hier hebt proberen te doen voorkomen in jullie posts, die na dit, toch wel jullie gebreken, inzicht en kunde van het pracht spel TW laat zien.
Wat me ook opviel om te benoemen is dat, nu neem ik al aan dat martijn de hele wereld in jullie chat zit, dubbelspel pleegde, ook altijd de bevelen heeft kunnen zien in tijden van aanval.
~~~
Tot slot, wil ik zeggen, dat wij nochtans altijd voor ons plezier hebben gespeeld waar naar mogelijk was op deze belachelijke schijt classic en ik toch het erg leuk heb gehad met mn twee lieve knappe co's waar ik niet zonder de classic had doorgekomen. Zowel qua tijd, als het genot van hun aanwezigheid in de chat met alle walgelijke dingen van nogmaals, deze schijt classic.
Ik weet niet of ik nog zin heb om nog meer boeken te schrijven omtrent onze viesnek Martijn. Ik vind dat ik er nochtans te veel tijd in heb gestopt deze post en dan voor iemand die waarschijnlijk dan toch weer zal dodgen, zoals die altijd gedaan heeft voor me, dan zoiets neer te zetten. Tis en blijft een zwakzinnige runner die zich voordoet als moraalridder.
Heb het tevens niet meer nagelezen, tzal wel leuk genoeg zijn ofzo. Dikke kus
 

DeletedUser78389

Guest
Paul als je had gespioneerd dan had Roald97 daar allang screens van gepost dus ik denk dat iedereen hier nu rustig kan aannemen dat dat niet is gebeurd.
 

DeletedUser75803

Guest
Naast dat jullie er niet waren, tijdens deze zogenoemde "massa's over de dagen", wat er dus maar 2 waren en echt nog geen deftig werk van aanvallen opzich, op die cf's veroveren na, niet all-in heftige aanvallen geweest
Doe de volgende keer dan even je best, dan heb je dit gelul achteraf ook niet.
 

DeletedUser75558

Guest
Tuurlijk het is toch ook gewoon geweldig als jullie een ban ervoor krijgen? Ik snap niet waarom de discussie uberhaupt hierover gaat, terwijl de post toch duidelijk richting mij over spionage etc was gericht. Het is een volledig terechte ban en deze hele domme discussie over sjondeer mag je dus graag effe ergens anders houden @The Minion, aan u deze posts alsjeblieft te verwijderen en weer on topic te gaan.
 

DeletedUser78389

Guest
Ban-waardig? Mag je zelf invullen,

Het is zeker banwaardig anders zou dat nooit gebeurd zijn. Vind het ook een beetje onzin om daarmee te schelden. Enige discussie is of je hem ervoor moet aangeven of niet en dat is vrij aan iedereen om zelf te doen. Moet je zelf maar niet zo stom te zijn om daarmee te schelden.

Aangezien je alles prima met screentjes support kun je trouwens ook wel laten zien dat die ban er om 3 uur was met een screentje. Daarna lees ik je post wel weer verder.
 

DeletedUser75812

Guest
Tuurlijk het is toch ook gewoon geweldig als jullie een ban ervoor krijgen? Ik snap niet waarom de discussie uberhaupt hierover gaat, terwijl de post toch duidelijk richting mij over spionage etc was gericht. Het is een volledig terechte ban en deze hele domme discussie over sjondeer mag je dus graag effe ergens anders houden @The Minion, aan u deze posts alsjeblieft te verwijderen en weer on topic te gaan.

ROFL. Deze posts gaan nergens over dat het me iets boeit over die ban. Mijn mening is dat er ergere dingen zijn geweest, en ik me er goed om vermaakt hebt toen ik de reactie zag, hiermee zeg ik vrij weinig ten opzichte van alle eerdere posts die daar wel degelijk meer hun mening in doorspiegelen.
Het gaat mij nergens over richting jou over spionage, dat is nochtans niet waar het hele stuk over gaat. Het stukje over die spionage gaat over dat jij een laffe engnek bent die alles doet om te winnen, iets wat dus al bijdraagt aan je algemene imago.

Wat een lachverwekkende post, maar goed, Aldo, ik wil het best eruit halen voor je schat.
 

DeletedUser75558

Guest
ROFL. Deze posts gaan nergens over dat het me iets boeit over die ban. Mijn mening is dat er ergere dingen zijn geweest, en ik me er goed om vermaakt hebt toen ik de reactie zag.
Het gaat mij nergens over richting jou over spionage, dat is nochtans niet waar het hele stuk over gaat. Het stukje over die spionage gaat over dat jij een laffe engnek bent die alles doet om te winnen, iets wat dus al bijdraagt aan je algemene imago.

Wat een lachverwekkende post.
lachverwekkend? Jou woordkeuze is ook "lachverwekkend" als dat woord bestaat o_Oo_Oo_Oo_O
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ga hier niet teveel woorden aan vuil maken, de discussies houden niet op, en zullen ook niet ophouden omdat iedereen zijn eigen visie heeft op bepaalde gebeurtenissen. Verder vind ik het wel zielig van Roald omdat hij ook geen reet meerwaarde heeft gebracht aan het acc Scofield of aan de stam 24/7 buiten screenshotjes maken en gatlikken aan Leaf. Je opmerkingen trekken dan ook helemaal op niks en kloppen ook helemaal niet, je maakt je hiermee dan ook dubbel belachelijk. @Roald97

Lucas ik snap dat je Paul hiermee in bescherming neemt, en dat ben je/we hem ook verschuldigd, het is gewoon top dat hij Scofield wilde helpen. Begrijp me goed, daar ben ik, ondanks mijn 'gematigde betrokkenheid' bij Scofield, hem ook dankbaar voor. Ik wilde mij ook afwezig houden uit deze discussie, maar op het moment dat Paul op de eerste pagina al meermaals liegt en mij vervolgens tagged of ik met screentjes wil komen.. Dan is de keuze wat betreft afwezig houden gemaakt, en niet door mij. Het enige wat ik Paul mag verwijten is dat hij een tikkeltje misbruik heeft gemaakt van de situatie; spelers in een instabiele situatie manipuleren om een bondgenootschap op te zeggen en naar zijn eigen hand te zetten. Overigens is dat gewoon een sterke actie, ook dat lijkt mij helder. Maar dan moet je het vervolgens niet totaal gaan ontkennen, dan heb je aan mij de verkeerde.

Wat betreft het gatlikken, ik heb evengoed contact gehad met Logic, overigens wel met de meeste stammen op de classic. Ik heb mij dan ook gedurende het overleg over bg-keuze vooral negatief opgesteld jegens Disney (wat ik geen goede optie vond), neutraal jegens Logic en positief bij Leaf. Dat laatste simpelweg omdat 24/7 een lange termijn keuze moest maken (weet je wel dat gedoe over; een bg met Logic zal wel succesvol zijn, echter zullen wij dan moeten incasseren en zal Logic keihard profiteren, waarbij Logic zeker niet meer te pakken is door de overgebleven mindere stammen)

Soms als ik op accounts kom raak ik ernstig addicted en voor ik het weet ben ik weer aanvoerder van een stam. Dat had ik op .Scofield gewoon niet, dat heb je soms. Ik ben niet van het halve werk, ik speel altijd volledig (vaak ten koste van...), of ik speel niet. Je mag mij belachelijk noemen, maar het feit jij bij je sollicitatie moest refereren naar Slash en bash wereld 56, ontneemt je het recht al om mij belachelijk te noemen.
 

DeletedUser74552

Guest
Even een korte post. Morgen wel langer. Je kan niet iets intern 'bespreken' wanneer Logic zich al in de stamchat en op accounts (vv) bevindt. Objectief dingen kijken gaat dan niet.

@YoWhite, aan screens hecht ik geen waarde? Als ik jou kata en jij post een screen van het rapportje dan hecht ik daar geen waarde aan? Dat jij met hem gecalled hebt is prima, maar de screens bevatten feiten.
Dan doe je iets fysieks fout wat je kunt aantonen met rapportjes. Jij zegt dat paul de reden is dat de BG is opgezegd. Dat is iets wat jij aanneemt op basis van wat screens ? Is er uberhaupt ergens dat er aangegeven word dat dat de reden is? Ik denk het niet en vandaar dat ik niet uitga van jou luk rake gok maar van mijn eigen gesprek met Rene.

Ps. beter kata je me niet.
 
Bovenaan