[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser78303

Guest
Kut deze middag WvW vergeten. Ben nu al buiten het bereik van m'n laptop aan het bier :oops:, dus ik ga voor het "bewezen" slechtje. Dan zit ik in ieder geval goed en doe ik niemand kwaad. Hopefulll
 

DeletedUser77103

Guest
Ik lees een hoop over hopeful en zijn wolvenclaim. Bingoavond dus ik ga hierop mee
 

DeletedUser78393

Guest
@dedman zou je nog willen overwegen het hele gesprek te sturen? Dat je er klaar mee bent omdat je een leugenaar genoemd wordt kan ik begrijpen, maar als je morgen daardoor onterecht gelyncht wordt is dat zonde (en bovendien oneerlijk, als goedje moet je altijd je best blijven doen om het vertrouwen van anderen te winnen, net als slechtjes altijd de boel moeten blijven belazeren. Opgeven verpest het spel voor de mensen die wel hun best doen).
 

Deleted User - 487871837

Guest

Kut deze middag WvW vergeten. Ben nu al buiten het bereik van m'n laptop aan het bier :oops:, dus ik ga voor het "bewezen" slechtje. Dan zit ik in ieder geval goed en doe ik niemand kwaad. Hopefulll


Wil trouwens dat deze stemmen ongeldig worden verklaart en al deze mensen doodvallen wegens spelbederf omdat ze stemmen op iemand die niet bestaat @DemocratischeZwijmelaars @Castiel.
 
Reactiescore
46
Ik ben vandaag misschien een soort van vrijwel de hele dag of weg geweest of van de kaart geweest, heb helemaal niet meer aan WvW gedacht
Zou iemand mij even snel in 10 minuten tijd kunnen verwijzen naar waarom Hopeful een bewezen slechtje is?
 

DeletedUser17472

Guest
Staat niet op de spelerslijst Hope.... zeg maar gewoon wolf.
 
Reactiescore
46
Hmm ik krijg geen antwoord dus ik ga weer lekker Star vs the forces of evil kijken omdat ik me kapot verveel, dus ik ga er maar vanuit dat jullie weten wat jullie aan het doen zijn
Hopeful
 

DeletedUser69772

Guest
@dedman zou je nog willen overwegen het hele gesprek te sturen? Dat je er klaar mee bent omdat je een leugenaar genoemd wordt kan ik begrijpen, maar als je morgen daardoor onterecht gelyncht wordt is dat zonde (en bovendien oneerlijk, als goedje moet je altijd je best blijven doen om het vertrouwen van anderen te winnen, net als slechtjes altijd de boel moeten blijven belazeren. Opgeven verpest het spel voor de mensen die wel hun best doen).

aangezien JIJ het zo vriendelijk vraagt:

[08:41:05] Nick | Dedman: Hey Jordy :)
[08:54:59] Jordy / WBJIMO: Yoo :d
[09:29:37] Nick | Dedman: Mooie theorie op sven gisteren :)
[09:55:00] Jordy / WBJIMO: Thanks :D
[09:55:15] Jordy / WBJIMO: Daardoor kon ik jou ook meteen als goedje neerzetten :p
[10:01:03] Nick | Dedman: Haha :) werd tijd :p
[10:01:10] Nick | Dedman: Heb je me ooit verdacht?
[10:01:38] Nick | Dedman: Blijkbaar zat ik met mijn gevoel in het begin wat fout xD
[10:20:57] Jordy / WBJIMO: Haha naah niet echt, maar nadat Sven je verdacht had was ik er vrij zeker van dat je goed was :p
[10:21:25] Jordy / WBJIMO: Blijkbaar zat ik met mijn gevoel in het begin wat fout xD Wat dan? :eek:
[10:25:31] Nick | Dedman: Haha, ik moest eerst verdacht worden om goed te lijken, goed om te weten :p
[10:25:59] Nick | Dedman: Ik dacht/denk dat Fam en Sander slecht waren/zijn
[10:30:11] Jordy / WBJIMO: Haha een beetje verdacht zijn is niet erg. Dat is een beetje de fout die veel beginners maken, namelijk proberen om zo min mogelijk verdacht over te komen
[10:30:38] Jordy / WBJIMO: Maar dat is imo juist verdacht, want je wil niet opvallen en dat willen wolven ook niet :p
[10:31:03] Jordy / WBJIMO: Ik dacht/denk dat Fam en Sander slecht waren/zijn Fam is bewezen goed, maar van Sander krijg ik niet echt hoogte
[10:31:38] Nick | Dedman: Ja idd, dat heb ik wat proberen mijden :)
[10:32:12] Nick | Dedman: Ja idd, Fam heeft zich bewezen, maar Sander is stil wanneer hij juist iets zou moeten zeggen
[10:32:30] Nick | Dedman: Hij zegt dan wel dat hij niet kon, maar is makkelijk te zeggen :)
[10:33:59] Jordy / WBJIMO: Jaa hij moet werken ofzo indd
[10:34:20] Jordy / WBJIMO: Maar voor nu laat ik het even gaan. Als er geen infectiewolf is dan denk ik dat Sander goed is
[10:35:22] Nick | Dedman: Ik hou hem wel nog wat in het oog :)
[10:35:48] Nick | Dedman: Euh maar waarom staat hope ineens boven aan het lijstje van iedereen?
[10:35:55] Nick | Dedman: Heb blijkbaar iets gemist
[10:36:50] Nick | Dedman: (btw de reden dat ik jou koos was omdat ik zeker ben dat je goed bent :p en omdat je me mss wel wat kon helpen met beter te worden in dit spel ;) )
[10:47:25] Jordy / WBJIMO: Voordat ik dat vertel wil ik even je claim weten als je het niet erg vindt :p
[10:47:45] Jordy / WBJIMO: (btw de reden dat ik jou koos was omdat ik zeker ben dat je goed bent :p en omdat je me mss wel wat kon helpen met beter te worden in dit spel ;) ) Moet wel lukken, maar ik moet wel werken van 12 tot 18 :p
[10:48:07] Jordy / WBJIMO: Oh saai :eek:
[10:48:16] Nick | Dedman: Geen probleem, gewoon burger
[10:48:30] Jordy / WBJIMO: Nouja ik ben in contact met vrouwe holle en die heeft vannacht Capri gezien
[10:48:39] Nick | Dedman: Yep kinda :p
[10:48:51] Nick | Dedman: Ma niet zo erg voor eerste potje
[10:48:56] Jordy / WBJIMO: Die was dus goed, dus dan was Capri's theorie over Hopeful de beste van het moment :p
[10:49:50] Nick | Dedman: Daar zit iets in xD
[10:51:05] Nick | Dedman: Wie was er zo aan het focussen op capri?
[10:51:11] Nick | Dedman: Was dat Fam?
[10:50:51] Jordy / WBJIMO: Fam ja
[10:52:14] Jordy / WBJIMO: Maar ik dacht ook dat Capri slecht was, dus we hadden haar even gezien voor de zekerheid. Toch goed :p
[10:52:52] Nick | Dedman: Ja, zeer zeker
[10:53:05] Nick | Dedman: Scheelt hem een lynch :)
[11:02:54] Jordy / WBJIMO: Jaa, daarom
[11:03:47] Nick | Dedman: Wat is jouw vermoeden van aantal wolven? Ik vermoed nog 1of 2 na hope
[11:07:54] Jordy / WBJIMO: Ik denk dat er hierna nog 1 normale wolf is. In het slechtste geval een infectiewolf en een infectie, want zie dan die infectie maar eens te vinden :p
[11:09:05] Nick | Dedman: Een infectie maakt een goede naar slechte op een willekeurig moment?
[11:09:28] Nick | Dedman: Dus dat kan iedereen zijn da zich als goedje bewezen heeft?
[11:11:00] Jordy / WBJIMO: Kan inderdaad iedereen zijn, dus dan ben je eigenlijk weer terug bij af als de infectie het goed speelt
[11:11:33] Jordy / WBJIMO: Daarom moet je altijd eerst zoeken naar de andere wolfen en daarna pas de infectie, want anders is het onbegonnen werk
[11:11:48] Jordy / WBJIMO: Maar ik denk (lees:hoop) dat er geen infectiewolf is
[11:12:31] Nick | Dedman: Jens is hiervoor wel een mogelijkheid? Speelt ineens wat serieuzer en meer ll
[11:13:00] Nick | Dedman: 'll' was per ongeluk
[11:13:33] Jordy / WBJIMO: Jaa viel me ook al op indd
[11:13:44] Nick | Dedman: Het zou het idd wel wat moeilijker maken maar lijkt enigszins logisch aangezien wij zoveel middelen kregen om te lynchen
[11:13:45] Jordy / WBJIMO: Nouja capri zei 1 welp en 1 wolf
[11:13:56] Jordy / WBJIMO: Want mooreman versprak zich
[11:14:43] Nick | Dedman: Had hij op die moment al alle info?
[11:15:54] Nick | Dedman: Stel dat die ene wolf infectiewolf is dan zitten we nog met 2 wolven
[11:16:11] Jordy / WBJIMO: Jaa true
[11:16:34] Jordy / WBJIMO: Nouja ik ga er vanavond even naar kijken, nu even eten halen en werken
[11:17:20] Nick | Dedman: Ok is goed
[11:17:25] Nick | Dedman: Geniet ervan :p
[11:32:01] Jordy / WBJIMO: Haha thanks :p
[16:51:26] Gijs: castiel kick Jordy fff:D
[16:51:28] Gijs: hijs dood
 

Deleted User - 487871837

Guest
Oke ik heb vandaag dus even nagedacht ben en tot een goeie theorie gekomen.

De spelleiding heeft mij keihard genaaid door Wolf in Schaapskleren (slechtje die door Holle gezien wordt als goed) niet in de mogelijke rollen te stoppen, waardoor ik geen goede counter theorie op Capri kon gooien om mezelf te redden!

Verder zou ik het waarderen als jullie het voortaan aangeven als jullie m'n verdediging waar ik vanuit bed tering lang aan heb gezeten gaan negeren, dan ga ik er ook geen tijd aan besteden, win win!

Ook is wvw'en op vakantie kut!
Dus dat doen we ook niet meer.

Er zit me nog iets dwars maar dat mag ik nog niet zeggen ivm mogelijk spelbederf.

Jens is een lul.

En ben eigenwijze wolf, bitches.

Hopefullllllllll
 
Bovenaan