[Speeltopic] WvW #272 Sleepy Hollow

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Lynch & Lunch

Groep 1:
*1. Mylove -->Pierre thepieter
*2. pierre the pieter --> Sander

*3. Capricorno --> Pierre thepieter
*4. Jenskeuh --> Dragongoesopai
5. Sir Thrones -->
*6. Famdecibel --> Pierre thepieter
*7. DragonGoesOppai --> Pierre thepieter
*10. Jessicavd --> Pierre thepieter -> Darkknight
*11. WatBlaasJeInMijnOor? --> Donkergat
*13. Rick --> Pierre the pieter

Groep 2:
*14. GaMe -> Hopeful
*15. Sander --> Capri -. Pierre the pieter
*16. Dedman --> Sander
*17. TUTM -> Sander
*18. Dark-Knight --> Sander -> Pierrethepieter
*19. Dragonfriend -->Pierre the pieter
*21. Time-> Pierrethepieter
*22. Hopeful -> Pierre thepieter
*23. Loyalpsycho --> Dragongoesopaii
*24. Svennieboys --> Dedman
*25. Donkergat --> Pierre thepieter

11x Pierre
3x Sander
2x Dragongoesopaii
1x Blanco
1x Dedman
1x Hopeful
1x donkergat
1x DarkKnight

Pierre the pieter was Grafdelver!

Lunch:

Dragonfriend was Burger!

Nachtactie(s):

Dark Knight valt dood. Hij was Welp!

Uitslag event doe ik morgen met een verhaaltje erbij :) Vandaag kwam deadline nogal rot uit... Al kan ik jullie nu al vertellen dat de persoon die het event gewonnen heeft,geluncht is. Inactiviteit gaan we dan ook beoordelen.
 

DeletedUser72524

Guest
DK wolf, oow God. Dit spreekt Capri misschien meer vrij, omdat DK bijna nooit een medewof verdedigt.

Diegene die het jachtgeweer heeft gekregen, ik stel voor om het jachtgeweer aan planB te geven. Heeft zich gister wel bewezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
DK wolf, oow God. Dit spreekt Capri misschien meer vrij, omdat DK bijna nooit een medewof verdedigt.
Ik ken de speelstijl van Dark niet. Maar volgens mij lunched capri niet onsportief. Het is ook niet zeker dat Dark wist wie de wolven zijn omdat moederwolf mogelijk is, niet zeker. Thnx Time. Mooi werk.
In ieder geval ben ik terug bij af.
 

DeletedUser72524

Guest
Wat betreft de lunch. Hoi Capri, ik ga hypocriet zijn, ik ga de lunch ook gebruiken.

alleen niet zo makkelijk als jou om er iemand mee te verdenken

Ik denk niet dat de woffen draakje durfde te lunchen als de nummer 2 een wof zou zijn. Wel heb ik het idee dat de nummer 2 meer vertrouwen in de woffen had en dat Draakje geen 1 van de woffen vertrouwen gaf.

Ik ken de speelstijl van Dark niet. Maar volgens mij lunched capri niet onsportief. Het is ook niet zeker dat Dark wist wie de wolven zijn omdat moederwolf mogelijk is, niet zeker. Thnx Time. Mooi werk.
In ieder geval ben ik terug bij af.

Goed punt, DK houdt als wof om zijn medewofjes te verdenken en goedjes opzichtig te verdedigen. Dat laatste maakt mij juist verdachter, maar goed. Ik weet dat die opmerking sws gaat komen, dus dan maak ik hem alvast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Hoe zit het nu met het evenement?
Krijgt de nummer 2 het wapen of heeft Laurens het door de late deadline weg kunnen geven?
Omdat bekend was wat de winnaar zou krijgen, was de winnaar volgens mij bij voorbaat al lunch. Of ben ik de enige die zo dacht?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Omdat bekend was wat de winnaar zou krijgen, was de winnaar volgens mij bij voorbaat al lunch. Of ben ik de enige die zo dacht?

Ik weet dus niet of het wapen nu komt te vervallen of niet. Als dat zo is dan is de winnaar een logische lunch lijkt me.

Maar ik ben net wakker, kan nog niet echt nadenken.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga eerst op en neer naar Leuven zo... daarna zal ik idd eens naar Svennie kijken. Zoals jullie zien heeft die van mij idd geen punten gekregen omdat om hem niet vertrouwde. Minoor vertrouw ik ook niet, maar die heeft het volste vertrouwen van Time en ik heb het volste vertrouwen in Time... en aangezien hij het spel beter beheerst krijgt minoor het voordeel van de twijfel :p

EDIT: Ik hoop wel @WatBlaasJeInMijnOor? dat je nog met een verhaal komt.....
 

DeletedUser64575

Guest
Svennieboys en co

Naar aanleiding van mijn stem op Svennieboys, bij deze de theorie. Ik denk dat we hier de eerste wolf gaan lynchen!

In onderstaande posts zie je al dat Sven het opneemt voor DK, die op dag 1 onder vuur lag voor zijn stem op ST. Bedenk je dat er een moederwolf in het spel is en dat deze weet wie de welp is. Sven kan dus prima de moederwolf zijn niet op de eerste dag al de welp wilde verliezen.

Ik ben het met jullie eens dat de stem van Dark-knight op Sir Thrones erg triest is.
Als hij op de algemene chat en in het inschrijftopic heeft aangegeven dat hij pas zondag effectief kan spelen, is het wel zo netjes om hem in ieder geval tot zondag met rust te laten.

Maar ik vind dat jullie wel erg hard op Dark-knight gaan.
Hij had tenminste nog een reden voor zijn lynchstem en niet eens zo'n hele slechte, dat kan ik van sommige anderen niet zeggen.
Daarnaast vinden jullie dat Dark-knight niet op Sir Thrones moet stemmen omdat hij pas morgen online kan komen.
Dark-knight geeft aan dat hij vandaag niet echt kan reageren omdat hij volgens mij werken is.
Maar jullie vinden het dan geen probleem om op hem te stemmen?

Hij had juist wel een reden.
Dat Sir Thrones de derde was die op sander14 stemde, een strategie die ik ook wel eens heb toegepast in het verleden.
De derde stem is simpelweg gewoon vaak een wolf.
Dat beargumenteerde hij ook, je kan er dus mee eens zijn of niet maar hij had wel degelijk een reden.

Gefeliciteerd met het burgemeesterschap trouwens Time!

Hieronder reageert Sven op de verdenking van Rick op DK, waar hij duidelijk de aandacht probeert te verleggen.

Ik vind dit wel een erg geprikkelde en overdreven reactie.
Dark-Knight maakt op zich wel een terecht punt dat je je wel heel snel bedenkt.
Ik vind je reden om je te bedenken overigens wel zeer terecht maar het is toch zeker niet raar om daar naar te vragen.
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Je bent overigens ook wel verdacht stil verder.

Dus als ik het goed begrijp denk je dat Dark-Knight slecht is?
Desondanks geef je hem tips om zichzelf niet prijs te geven als slechtje.

Dat is wel heel raar als goedje.
Als slechtje is het misschien ook logischer om dat in de wolvenchat te doen maar ja.

Verder probeert Sven op meerdere moment de lynch te sturen, zowel op een duidelijke als een minder duidelijke manier. Hierbij kun je denken aan de lynch op Davy Jones, de Vriend. Bedenk je hierbij dat ze precies voor Davy gaan (de 2de Sander stemmer), niet voor ST die een soortgelijke stem plaatste als derde. Waarom? Dan zou hun verdediging voor het welpje niet meer kloppen. Wederom een hint dat Sven de moederwolf is of simpelweg weet wie de welp is.

hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van Sven
Sven heeft het al aangegeven maar ik speel met hem mee om het spel te leren zodat ik de volgende ronde hopelijk zelf kan spelen.

Ik heb het vandaag (en gisteren) een beetje aangekeken. Mede omdat ik het wachtwoord vergeten was. :oops:
Wat mij opviel waren de posts waarbij iemand genomineerd werd zonder dat er een onderbouwing gegeven werd en dan die van Davy Jones in het bijzonder. Hij wisselt makkelijk van persoon om te lynchen zonder uitleg te geven. Echter geeft hij ook geen uitleg wanneer dit van hem gevraagd wordt.



Daarom gaan wij voor Davy Jones.

Celine

En post hij meerdere verdachtmakingen richting Jens, een vrij makkelijk target dit potje omdat meerdere mensen hem graag 'dood' willen zien.

Zojuist het hele topic even doorgelezen en voor mij springt Jenskeuh er vooral uit.
Erg veel posts en een groot gedeelte daarvan is spam, dat ben ik eigenlijk helemaal niet van hem gewend.
Ik herinner Jenskeuh als een speler met weinig posts maar wel veel inhoud wanneer hij post.
Volgens mij was hij tijdens die potjes waarvan ik hem ken, bijna altijd goedje.
Vind het daarom dus zo verdacht dat hij nu anders post.


Verder betwijfel ik of die zwarte dood tactiek ook maar enigszins zinnig is.
De eerste dagen zijn de wolven over het algemeen ofwel enorm duidelijk, ofwel zitten we helemaal verkeerd.
Daardoor is de kans dat er twee goedjes op 1 dag dood gaan nogal groot (meer zelfs door lunch etc.).
Indien er wat speciale rollen tussen zitten, ziet er direct slecht uit.

Niet zo gemeen.
Ben juist blij dat ze de moeite nemen om te leiden.
Het potje is erg leuk in elkaar gezet en de uitslag komt vanzelf wel.

Ben je nerveus dat je wolvenmaatjes eraan gaan ofzo?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoor zowel van Sven als van andere dat jij ook heel anders speelt. Dit heb ik zelf nog niet over Time gehoord maar misschien kunnen anderen mij hier meer informatie over geven? Misschien Probeer je de aandacht van jezelf af te leiden door andere hiervan te beschuldigen?

Ook heb je een voorstel gedaan over de zwarte dood die volgens mij, als een wolf ervan op de hoogte is dat spelers deze techniek zullen gaan gebruiken, in hun voordeel zouden kunnen gebruiken. Ze zouden als ik het goed begrijp enkel hoeven de zorgen dat ze niet op de eerste of tweede plek voor de lynch staan?

Het is in ieder geval iets interessants om over na te denken denk ik.

Celine

Aangezien ik nog steeds niks terug gehoord heb van Jens en hij zichzelf daarmee in mijn ogen alleen maar meer verdacht maakt ga ik voor nu voor Jenskeuh. Ik hoop dat hij mijn twijfels bij hem weg kan nemen door te reageren op mijn posts. Ik heb hem verder nog niks zinnigs zien doen of zien bijdragen aan het spel. Is dit omdat hij een wolf is, is dat perfect dan spelen we een wolf weg. Zo niet, jammer maar liever een goedje dat niet goed speelt weg dan iemand die wel echt goed meewerkt om alle wolven te vangen. Het is immers mij niet echt duidelijk wie anders een wolf zou kunnen zijn. Ik wil graag mijn eerste potje wvw winnen en dat gaat enkel als we samenwerken om die wolven te vangen. Misschien kunnen ervaren spelers mij wat advies geven over deze denkwijze?

Ik hoor het in ieder geval graag.

Groetjes,

Celine

Hier vroeg ik wat Sven van fam vond, waarop ik het onderstaande antwoord kreeg. Wederom stuurt hij hier de lynch op Jens.

Hmm, hij is me eerlijk gezegd tot vandaag niet enorm opgevallen.
Toen die enorm vreemde verdediging van Jenskeuh, die ik nog steeds niet kan plaatsen.
Waarom doet hij dat in hemelsnaam?
Maar het lijkt me ook vergezocht om te denken dat ze samen wolf zijn.

Wat betreft jullie discussie.
Ik denk dat jullie moeten oppassen dat jullie niet teveel op elkaar focussen.
Vind de genoemde redenen nou niet echt bijster sterk of ik moet eroverheen hebben gelezen.

Het getunnel op een makkelijk target als Jens en vooral het samenspel met DK maakt Sven in mijn ogen enorm verdacht en ik ben er vrij zeker van dat we hier de moederwolf te pakken hebben. Ik wil dus iedereen verzoeken om mij hierin te volgen, zodat we vannacht eindelijk een wolfje te pakken hebben.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ga eerst op en neer naar Leuven zo... daarna zal ik idd eens naar Svennie kijken. Zoals jullie zien heeft die van mij idd geen punten gekregen omdat om hem niet vertrouwde. Minoor vertrouw ik ook niet, maar die heeft het volste vertrouwen van Time en ik heb het volste vertrouwen in Time... en aangezien hij het spel beter beheerst krijgt minoor het voordeel van de twijfel :p

EDIT: Ik hoop wel @WatBlaasJeInMijnOor? dat je nog met een verhaal komt.....

Heb ik net gepost. Lees hem even goed door en ik hoop dat je overtuigd raakt.
 

DeletedUser69772

Guest
Mooie post wbjimo

Ik kan me daar wel in vinden

Ik heb eerder al aantijgingen gemaakt naar Fam, als ik die in mijn achterhoofd hou en jouw laatste quote lees waarin sven zegt dat Fam hem nog niet opgevallen was kan ik deze 2 ietwat aan elkaar linken.
Dit is een snel antwoord even tussendoor op het werk. Ik ga later nog uitzoeken of hier wel enige logica in klopt.
Voel je vrij om je mening hierin te geven
 

DeletedUser64575

Guest
Mooie post wbjimo

Ik kan me daar wel in vinden

Ik heb eerder al aantijgingen gemaakt naar Fam, als ik die in mijn achterhoofd hou en jouw laatste quote lees waarin sven zegt dat Fam hem nog niet opgevallen was kan ik deze 2 ietwat aan elkaar linken.
Dit is een snel antwoord even tussendoor op het werk. Ik ga later nog uitzoeken of hier wel enige logica in klopt.
Voel je vrij om je mening hierin te geven

Fam is gewoon goedje, daar ben ik 100% zeker van na genetwerkt te hebben met Time.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb ook even alle posts van Svennie erbij genomen. Ben echter nog niet helemaal overtuigd, maar wel een eind.
Leuk om nog eens mee te spelen. Is lang geleden, te lang eigenlijk.
Veel voor mij onbekende spelers maar goed om te zien dat enkele spelers zeer fanatiek beginnen.
Prachtige verkiezingspost Donkergat, ik stem daarom ook op jou als burgemeester.

Ik laat trouwens tijdens dit potje mijn vriendin meekijken en ook meespelen.
Als ze het leuk vind, kan ze dan zelf ook een keer meedoen in de toekomst :)

Haha, ze heeft meer dan genoeg temperament.
Betwijfel of jij dat wel aankan Sander ;)

Dat postlimiet is trouwens nieuw voor me.
Is dat speciaal voor jou opgericht ouwe spammer?

Zojuist het hele topic even doorgelezen en voor mij springt Jenskeuh er vooral uit.
Erg veel posts en een groot gedeelte daarvan is spam, dat ben ik eigenlijk helemaal niet van hem gewend.
Ik herinner Jenskeuh als een speler met weinig posts maar wel veel inhoud wanneer hij post.
Volgens mij was hij tijdens die potjes waarvan ik hem ken, bijna altijd goedje.
Vind het daarom dus zo verdacht dat hij nu anders post.

Verder betwijfel ik of die zwarte dood tactiek ook maar enigszins zinnig is.
De eerste dagen zijn de wolven over het algemeen ofwel enorm duidelijk, ofwel zitten we helemaal verkeerd.
Daardoor is de kans dat er twee goedjes op 1 dag dood gaan nogal groot (meer zelfs door lunch etc.).
Indien er wat speciale rollen tussen zitten, ziet er direct slecht uit.
Jenske sprong er alleen uit om zijn getroll. Iedereen weet dat. Niks bijzonders dus

Ik ben het met jullie eens dat de stem van Dark-knight op Sir Thrones erg triest is.
Als hij op de algemene chat en in het inschrijftopic heeft aangegeven dat hij pas zondag effectief kan spelen, is het wel zo netjes om hem in ieder geval tot zondag met rust te laten.

Maar ik vind dat jullie wel erg hard op Dark-knight gaan.
Hij had tenminste nog een reden voor zijn lynchstem en niet eens zo'n hele slechte, dat kan ik van sommige anderen niet zeggen.
Daarnaast vinden jullie dat Dark-knight niet op Sir Thrones moet stemmen omdat hij pas morgen online kan komen.
Dark-knight geeft aan dat hij vandaag niet echt kan reageren omdat hij volgens mij werken is.
Maar jullie vinden het dan geen probleem om op hem te stemmen?

Is hij op de hoogte omdat er een moederwolf is. Hij verdedigt DK wel heel hard.

hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van Sven
Sven heeft het al aangegeven maar ik speel met hem mee om het spel te leren zodat ik de volgende ronde hopelijk zelf kan spelen.

Ik heb het vandaag (en gisteren) een beetje aangekeken. Mede omdat ik het wachtwoord vergeten was. :oops:
Wat mij opviel waren de posts waarbij iemand genomineerd werd zonder dat er een onderbouwing gegeven werd en dan die van Davy Jones in het bijzonder. Hij wisselt makkelijk van persoon om te lynchen zonder uitleg te geven. Echter geeft hij ook geen uitleg wanneer dit van hem gevraagd wordt.



Daarom gaan wij voor Davy Jones.

Celine

Niet zo gemeen.
Ben juist blij dat ze de moeite nemen om te leiden.
Het potje is erg leuk in elkaar gezet en de uitslag komt vanzelf wel.

Ben je nerveus dat je wolvenmaatjes eraan gaan ofzo?
Omdat hij de leiding aanvalt is Jenske een wolf? Ik snap de link niet.
(nee, ik praat deze actie van Jenske niet goed)

Hij had juist wel een reden.
Dat Sir Thrones de derde was die op sander14 stemde, een strategie die ik ook wel eens heb toegepast in het verleden.
De derde stem is simpelweg gewoon vaak een wolf.
Dat beargumenteerde hij ook, je kan er dus mee eens zijn of niet maar hij had wel degelijk een reden.

Gefeliciteerd met het burgemeesterschap trouwens Time!

Tuurlijk. Ik en Tigor zaten fout met de lynch van gisteren.
Maar ik lees wel erg vreemde redenen om Tigor daardoor te verdenken.
Zo zou Tigor geen eigen mening hebben gevormd en teveel hebben meegelopen.
Daar ben ik het dus echt niet mee eens.
Mijn verdachtmakingen richting Davy Jones werden juist aangesterkt door de posts van Tigor.
Handige conclusie, maar om daar Tigor nu de schuld van te geven. Denk zelf ook eens na.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoor zowel van Sven als van andere dat jij ook heel anders speelt. Dit heb ik zelf nog niet over Time gehoord maar misschien kunnen anderen mij hier meer informatie over geven? Misschien Probeer je de aandacht van jezelf af te leiden door andere hiervan te beschuldigen?

Ook heb je een voorstel gedaan over de zwarte dood die volgens mij, als een wolf ervan op de hoogte is dat spelers deze techniek zullen gaan gebruiken, in hun voordeel zouden kunnen gebruiken. Ze zouden als ik het goed begrijp enkel hoeven de zorgen dat ze niet op de eerste of tweede plek voor de lynch staan?

Het is in ieder geval iets interessants om over na te denken denk ik.

Celine

Ben je serieus?
Jenske maakt het er volledig zelf naar.
Negeert alle posts richting hem en loopt alleen maar te trollen.
Daarnaast is hij juist diegene die vervelend is tegenover de leiding.
Ja, ik was serieus. Houd dit alles buiten het speeltopic!

Aangezien ik nog steeds niks terug gehoord heb van Jens en hij zichzelf daarmee in mijn ogen alleen maar meer verdacht maakt ga ik voor nu voor Jenskeuh. Ik hoop dat hij mijn twijfels bij hem weg kan nemen door te reageren op mijn posts. Ik heb hem verder nog niks zinnigs zien doen of zien bijdragen aan het spel. Is dit omdat hij een wolf is, is dat perfect dan spelen we een wolf weg. Zo niet, jammer maar liever een goedje dat niet goed speelt weg dan iemand die wel echt goed meewerkt om alle wolven te vangen. Het is immers mij niet echt duidelijk wie anders een wolf zou kunnen zijn. Ik wil graag mijn eerste potje wvw winnen en dat gaat enkel als we samenwerken om die wolven te vangen. Misschien kunnen ervaren spelers mij wat advies geven over deze denkwijze?

Ik hoor het in ieder geval graag.

Groetjes,

Celine
Rare stem, want op die trollposten van Jenske kun je hem echt niet peilen.

Hmm, daar zit wat in.
We moeten eigenlijk wel zorgen dat we een wolfje lynchen vandaag.
Vind iedereen behoorlijk verdeeld stemmen momenteel, wel wat verdachtmakingen richting Tigor en Capricorno.
Ik ben eerlijk gezegd van zowel Tigor als Capricorno niet overtuigd dat zij ons verder gaan helpen.
Tigor vind ik het hele potje al als een goedje overkomen en Capricorno maakt momenteel toch ook een oprechte indruk op mij.
Opnemen voor Capri, of zeg je maar wat? Capri lag op dat moment al onder aanval.

We hebben het er net over gehad en ik snap zo inderdaad wel dat als hij normaal serieus speelt als wolf de kans dat dat nu niet het geval groot is. Sven probeert me ook eerst zelf een theorie te laten vormen om het zo beter te leren.

Ik ken ze allemaal nog niet zo. Het valt me op dat er inderdaad veel felheid is tussen blaasje en Fam maar ik weet niet of dat veel zegt of dat dat ook deel van hun persoonlijkheid is.

Tigor is me eigenlijk nog niet echt opgevallen.

Celine
Als ik boos ben, en ik was heel heel erg boos, dan kom ik heel fel uit de hoek. Sorry, ik steek mijn boosheid dan niet onder stoelen of banken.

Hmm, hij is me eerlijk gezegd tot vandaag niet enorm opgevallen.
Toen die enorm vreemde verdediging van Jenskeuh, die ik nog steeds niet kan plaatsen.
Waarom doet hij dat in hemelsnaam?
Maar het lijkt me ook vergezocht om te denken dat ze samen wolf zijn.

Wat betreft jullie discussie.
Ik denk dat jullie moeten oppassen dat jullie niet teveel op elkaar focussen.
Vind de genoemde redenen nou niet echt bijster sterk of ik moet eroverheen hebben gelezen.
Weer Jenske?

We hebben alle posts doorgelezen. Sven en ik waren al een tijdje bezig met te kiezen op wie het beste konden kiezen ervanuitgaande dat jullie gelijk hebben over Jens.
We werden het niet eens over de meest genoemde targets en konden ons niet in de argumentatie vinden. We hebben afgesproken dat we proberen uiteindelijk een target te kiezen waar we het allebei mee eens zijn.

Terugzoekend was ik al op MyLove gekomen als een van de opties voor de geciteerde post te lezen. Dit doordat ze gisteren een van de personen was die meeliep. Vandaag blijft ze ook op de achtergond. Als ik dan hoor dat dat niet normaal is vind ik dat wel verdacht. We waren het mede door het gevoel dat Sven over haar had snel eens en zo kwam deze keus en post tot stand.

Celine
De zwijger is aan de beurt. MyLove heeft weinig gezegd omdat ze op vakantie is en daarom verdacht?

Hmm, ik wist niet dat je op vakantie was.
Dit klinkt redelijk geloofwaardig.
Hopelijk kun je vanaf nu meer online zijn.



Volgens mij geen enkele.
Ik kan er me in ieder geval geen enkele herinneren.
Ik snap dus ook niet helemaal waarom Dark-Knight haar zo uitgebreid verdedigd.
Vind dat eigenlijk behoorlijk verdacht.
En ze is dus verdacht omdat DK haar verdedigt?

Het meest logische lijkt me dat die burgemeester-post voor hem standaard is.
Dat hij die al vaker gebruikt heeft op andere fora en gewoon klaar heeft staan.

Had inderdaad ook hoge verwachtingen van Donkergat door die post.
Hij stelt me dus behoorlijk teleur, voor niks op hem als burgemeester gestemd.

10 punten: Time
9 punten: Sander
8 punten: WatBlaasJeInMijnOor?
7 punten: Dragonfriend
6 punten: Capricorno
5 punten: Hopeful
4 punten: Famdecibel
3 punten: Jenskeuh
2 punten: Rick
1 punt: Jessicavd

Als je het topic hebt gelezen, weet je dat dat inmiddels allang verleden tijd is.
Maar het topic lezen is best lastig ja, net zoals op posts reageren.

Dus ja, ik weet zeker dat je wolf bent maar vind het leuk om je 100.000 punten te geven...

Meer dan logisch Castiel, neem je tijd.
Sterkte met je familielid!

Iedereen is vooral aan het vertellen wie hij wel vertrouwd.
Dat is natuurlijk ook niet zo raar met dat event.
Maar we zullen vanavond toch een wolfje moeten lynchen.
Tot nu toe heb ik niet echt een slecht gevoel bij de mensen die veel in de picture staat.
Het zou me helemaal niet verbazen mochten (een groot gedeelte van) de wolven passief spelen.
Er zijn namelijk een heleboel spelers die wel elke dag posten en stemmen maar zich bijzonder veel op de achtergrond houden.
Ik denk dat het een goede zaak is om daar wat meer aandacht op te vestigen.

Een van de spelers die mij in dit kader opvalt is dedman.
Dit is zijn eerste potje maar hij speelt het vrij slim om lang te overleven.
Dat past perfect in het plaatje van een passieve wolf.



Hij begint met te laten blijken dat hij niet op Sander als burgemeester wil stemmen omwille van het vorige potje.
Prima natuurlijk maar als Sander reageert dat hij het vorige potje juist sterk speelde, reageert dedman daar helemaal niet op.
Integendeel.



Hij lyncht Sander dan ineens maar zonder enige reden.
Meerdere mensen vragen daarna naar de reden voor deze lynchstem.
Dedman reageert als volgt:



Een hele vreemde reactie.
Hij deed vorig potje niet mee maar heeft gelezen dat Sander veel postte.
Kan natuurlijk maar wat is dat voor rare reden.
De vreemdheid doet hij maar af onder de noemer dat het zijn eerste potje is en dat hij zijn stem nog kan veranderen.
Iets wat hij overigens niet meer deed.

Daarna volgen wat posts richting Jenskeuh.
Zoals nagenoeg elke speler posts richting Jenskeuh heeft gemaakt.



Daarna kwam zijn lynchstem van gisteravond, een meeloopstem op Famdecibel.
Famdecibel lijkt inmiddels toch meer een goedje te zijn dan een slechtje.
Toch zeker geen slechte stem aangezien hij zijn best doet om zijn redenen uit te leggen en Famdecibel gisteravond ook wel terecht verdacht werd.

Maar klopt deze post eigenlijk wel?
Volgens mij was Famdecibel juist diegene die Jenskeuh hielp door te zeggen dat hij gepest werd etc.

Erg verdacht om redenen te verzinnen zodat het lijkt dat je actief meedoet en meedenkt.



Maar de meest verdachte post is voor mij de laatste van dedman van een paar minuten geleden.
Ik verdenk Sander en Famdecibel absoluut niet maar vooral de redenen vind ik erg frappant.

Sander is toch echt diegene die het meeste van iedereen probeert te beargumenteren.
Enkel met die discussie met Dark-knight heeft Sander veel hetzelfde gezegd.
Famdecibel houd zich op de achtergrond?
Dat is denk ik de speelster die ik het vaakst voorbij zie komen met posts en ook in discussies.

Ook dit is voor mij weer een typisch voorbeeld van een passieve wolf.
Enkel een uitgebreide lynchstem maken waardoor je niet verdacht word en verder niks bijdragen.
De genoemde lynchredenen vind ik daarnaast dermate zwak, dat het me enkel in mijn gevoel versterkt.

Dedman
En bedankt voor de 5 punten daarjuist :p
En dan ineens de switch naar Dedman. Volgens mij weet je het niet meer.

Dit heb ik nu al meerdere keren gehoord.
Ik heb dus 50% kans om wolf te zijn en Capricorno ook?
Ik weet van mezelf dat ik goedje ben dus is Capricorno 100% zeker wolf?
Ben dan erg benieuwd naar je theorie want dat is wel erg veel.

Snap ook niet echt wat ik überhaupt met Capricorno te maken heb.
Maar we zullen maar aannemen dat je daar een goede reden voor hebt.



Volgens mij lees je mijn post hier toch echt verkeerd.
Ik zeg juist dat ik jou wel actief vind.
Ondanks alle redenen die je noemt, ben je toch nog echt een van de spelers die het meeste post en bijdraagt.
En zeker meer actief dan de spelers die jou wel daadwerkelijk van afwezigheid beschuldigen.
Ik vind het dus ook zeker niet nodig dat je met excuses komt.



Klinkt niet heel gek maar wil toch graag de zaak omdraaien om je wat meer actief te laten meedoen.
Op die manier draag je meer bij aan het spel en kunnen we daarnaast jouw rol beter inschatten.
Dus ik zou graag willen weten wie jij als wolf ziet en dan graag redenen die nog niet eerder genoemd zijn, door wie dan ook.
Een slecht gevoel bij iemand hoor ik ook graag.



Ik vind dit wel een erg geprikkelde en overdreven reactie.
Dark-Knight maakt op zich wel een terecht punt dat je je wel heel snel bedenkt.
Ik vind je reden om je te bedenken overigens wel zeer terecht maar het is toch zeker niet raar om daar naar te vragen.
Waarom reageer je daar zo agressief op?
Je bent overigens ook wel verdacht stil verder.



Het kan zo zijn dat iedereen laat stemt en het kan ook zo zijn dat je altijd laat stemt maar het valt mij ook op.
Je bent dit potje wel echt erg laat en alle redenen die je noemt zijn al door anderen gegeven.
Dat lijkt inderdaad erg op meelopen.

Overdag ben je ook amper aanwezig om je eigen mening te etaleren.
Dat is jammer vind ik, het zou fijn zijn als je meer je eigen mening zou geven.
Zeker omdat je meestal goede inzichten hebt.



Dit begint wel echt ergerlijk te worden.
Ik lees van jou niks anders dan excuses en spam.
Misschien ook eens fatsoenlijk mee gaan doen?
Vervolgens die vreemde discussie met mij. Bang dat ik je als wolf bestempel? Als je goed mee had gevolgd, had je gezien dat ik op dat moment Capri boven je had staan.

Dus als ik het goed begrijp denk je dat Dark-Knight slecht is?
Desondanks geef je hem tips om zichzelf niet prijs te geven als slechtje.

Dat is wel heel raar als goedje.
Als slechtje is het misschien ook logischer om dat in de wolvenchat te doen maar ja.



Je zegt toch echt 'dat denk ik ook'.
Hoe zou ik dat dan moeten interpreteren dan?
Bang dat DK info krijgt die niet bij slechtjes moet komen?

Ik zeg toch ook niet dat we 3 wolven zijn.
Jij zegt enkel ook dat je niet denkt dat Sander wolf is.
Dan blijven enkel Capricorno en ik enkel over.
En daar reageerde ik op een paar posts geleden ;)

Zoals je eerder vandaag hebt kunnen zien is Capri voor mij nog wel verdachte, maar zeker niet meer nummer 1. Ze lunched niet onsportief, zo ken ik haar niet.

Maar de dag is nog lang. En ja, ik moet Minoor gelijk geven, jullie zijn erg verdacht bezig.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik zet mijn stem nu op DGO. Die is me gisteren weer veel te makkelijk weggekomen met een meeloopstem.

Ik zie hem niet veel, hij geeft meeloopstemmen en houd zich daarna weer rustig. Voor mij reden om hem als wolf te zien.

Ik heb verder vandaag echt geen tijd meer helaas. Wellicht dat ik vanavond laat ergens nog online kom.

Ik heb gisteren al getwijfeld over DGO om die te lynchen, maar vond het toen nog niet overtuigend genoeg. Na zijn stem gezien te hebben ben ik toch wel overtuigd.

Oh, en goeie post WBJ. Je bent de eerste die DK icm de moederwolf goed onder de loep neemt. Als ik het zo bekijk zou het idd best kunnen.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik zet mijn stem nu op DGO. Die is me gisteren weer veel te makkelijk weggekomen met een meeloopstem.

Ik zie hem niet veel, hij geeft meeloopstemmen en houd zich daarna weer rustig. Voor mij reden om hem als wolf te zien.

Ik heb verder vandaag echt geen tijd meer helaas. Wellicht dat ik vanavond laat ergens nog online kom.

Ik heb gisteren al getwijfeld over DGO om die te lynchen, maar vond het toen nog niet overtuigend genoeg. Na zijn stem gezien te hebben ben ik toch wel overtuigd.

Oh, en goeie post WBJ. Je bent de eerste die DK icm de moederwolf goed onder de loep neemt. Als ik het zo bekijk zou het idd best kunnen.

Voor de zoveelste keer: DGO is goedje. Daar ben ik 100% zeker van na met haar te hebben genetwerkt en haar claim te weten.
 

DeletedUser74966

Guest
Voor de zoveelste keer: DGO is goedje. Daar ben ik 100% zeker van na met haar te hebben genetwerkt en haar claim te weten.
Moet ik dan maar iedereen vertrouwen die jij vertrouwt? Ik heb jullie gesprek niet gelezen dus jullie kunnen van alles gezegd hebben. Ik doe het met de lynches en daarmee komt hij er nu gewoon als verdachte uit voor me. Anyway, ik ben weg.
 

DeletedUser64575

Guest
Moet ik dan maar iedereen vertrouwen die jij vertrouwt? Ik heb jullie gesprek niet gelezen dus jullie kunnen van alles gezegd hebben. Ik doe het met de lynches en daarmee komt hij er nu gewoon als verdachte uit voor me. Anyway, ik ben weg.

Als Sven wolf blijkt, dan ben jij de volgende. Enorm wolfse stem en post.
 
Bovenaan