[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser77103

Guest
Ik weet het eigenlijk ook ff niet meer, blaasje wordt redelijk vrijgesproken door de stemmen op thrones, maar wat als dit opzet was?
Laila vertrouw ik ook voor geen fluit, door vele dingen die ze heeft gezegd so far, deze dingen zijn door het potje heen al meermaals onder de loep gelegd.
Westkip kan ik niet goed hoogte van krijgen dit potje, maar het enige argument dat ik kan bedenken is het mengen in discussies tussen anderen (wat al weerlegd is eerder).
BI bengel en is geloofwaardig omdat er geen DO (ik) in zou zitten zonder een BE
Castiel bewezen priester
 
Reactiescore
559
Laila

Ik hoop dus niet dat ik nu een enorme fout maak :(
een hele grote :(

maar goed ik ga me er ook niet meer druk over maken
heb me heel dit potje lopen te verdedigen.
zou bijna zeggen dat jullie allemaal samen werken met de wolven, jullie helpen ze iig goed :/
 

DeletedUser70435

Guest
LYNCH

Laila is de lynch, zij was burger

CzDQN5U.png
 
Reactiescore
559
afgelopen :/
had me gelijk de 1ste keer eruit gestemd, had ik niet een hoop moeite moeten doen
en dat allemaal voor niks :(
 
Reactiescore
559
hmm zat ik toch goed met die kip en een infectie :p

alleen was tie op mylove dus
daar zat yankee weer goed mee :O
 

DeletedUser17472

Guest
Dus toch... MyLove wolf... ik zei gisteren tegen Joris (en vandaag nog tegen DZ), volgens mij zijn BI en MyLove wolf... maar BI was idd BE en toch Westkip wolf. Ik kwam gisteren te dichtbij denk ik... En toch nog infectie...
Gefeliciteerd beiden.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Na de kill op Sander zat ik dus helemaal mis. Helaas ... Knap gespeeld, nooit verwacht dat Sander zo vroeg zou infecteren tho. Wat ik niet begrijp, de BE hoort te horen te krijgen wanneer zijn of haar krachten niet meer werken en als de DO niet meer een DO is horen de krachten van de BE weg te vallen. Ik ging er in dit potje blind van uit dat wanneer de DO geinfecteerd zou zijn de BE in elk geval te horen zou krijgen dat zijn of haar krachten niet meer actief zouden zijn.
 
Reactiescore
1.015
Noobs. Nja kipje mooi gespeeld maar nu ik eraan denk was ik het zeker op dag 1. Je zou nooit laten om lynch op mij te zetten als goedje. Je was gewoon bang van me :D.
 

DeletedUser74005

Guest
Na de kill op Sander zat ik dus helemaal mis. Helaas ... Knap gespeeld, nooit verwacht dat Sander zo vroeg zou infecteren tho. Wat ik niet begrijp, de BE hoort te horen te krijgen wanneer zijn of haar krachten niet meer werken en als de DO niet meer een DO is horen de krachten van de BE weg te vallen. Ik ging er in dit potje blind van uit dat wanneer de DO geinfecteerd zou zijn de BE in elk geval te horen zou krijgen dat zijn of haar krachten niet meer actief zouden zijn.

Dorpsoudste
  • Overleeft één aanval van de wolven
  • Bij zijn dood verliest de beschermengel zijn kracht
Is de DO doodgegaan? Neen ;) In de standaardversie is het zelfs dat de BE alleen haar krachten verliest, wanneer de DO door de LYNCH sterft. BE behield dus haar krachten.
 
Bovenaan