[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser17472

Guest
Ik heb zojuist even alles na gelezen en zet voor nu mijn stem op maroen1

jessicavd
Maroen heeft 1 post geplaatst en jij probeert hem te lynchen zonder enige reden. Waarom?
Het feit dat hij 1 post heeft geplaatst in dit gehele topic, en dat nog 12 uur geleden, maakt jou het meest verdacht naar mijn mening.

Volgens mij is dit echt een jessicastem hoor. Doet ze meestal de eerste dag op een inactiefje stemmen
 

DeletedUser76153

Guest
Ook wel een vrij makkelijke stem dit van je hoor. Zat je hier op te wachten? Ben het met je eens dat het een bijzondere conclusie is van haar, maar whats new?
Eerlijk? Ik zat te wachten op iemand die iets doms of verdachts ging zeggen ja. Uiteindelijk is jessica degene die er het meest uitspringt met mij door het minst te zeggen. Normaal is ze raar, maar geeft ze wel degelijk een korte toelichting, nu mis ik dat van haar.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sir Thrones

Krijg niet een heel lekker gevoel bij z'n spel en z'n nieuwelingenargument vind ik ook maar zwakjes. Het klopt dat je een tijdje niet echt mee hebt gedaan, maar zo nieuw ben je ook niet meer.
 
Reactiescore
2.196
uitlok stem na een andere uitlok stem van Sander. Komt geforceerd over en ga dan maar op gevoel stemmen mylove

bm is zelfs kut want vertrouw de ervaren deelnemers nu niet.
 

DeletedUser72524

Guest
Sir Thrones

Krijg niet een heel lekker gevoel bij z'n spel en z'n nieuwelingenargument vind ik ook maar zwakjes. Het klopt dat je een tijdje niet echt mee hebt gedaan, maar zo nieuw ben je ook niet meer.

Wat ik alleen raar vind is dat tot nu toe (ik ben de eerste) nog niemand echt de lynch probeert te sturen of iemand probeert voor Sir Thrones op te nemen. Voor een eerste dag lynch zijn dit tekenen dat hij goedje is naar mijn ervaring.
 

DeletedUser74597

Guest
jessicavd
Maroen heeft 1 post geplaatst en jij probeert hem te lynchen zonder enige reden. Waarom?
Het feit dat hij 1 post heeft geplaatst in dit gehele topic, en dat nog 12 uur geleden, maakt jou het meest verdacht naar mijn mening.
die ene keer was mijn reden dat ik m juist mijn rode stem geeft /// maar je mag me wegstemmen hoor .. ik geef er geen bal om , ben speciaal daarom niet bang
 
Reactiescore
1.015
Ik volg op Heres20Bucks. Geen zin om nu al iets gigantisch fout te doen terwijl er niks van sluitende info is.
 

DeletedUser64575

Guest
Wat ik alleen raar vind is dat tot nu toe (ik ben de eerste) nog niemand echt de lynch probeert te sturen of iemand probeert voor Sir Thrones op te nemen. Voor een eerste dag lynch zijn dit tekenen dat hij goedje is naar mijn ervaring.

Klopt, zat ik ook al naar te kijken. Alleen is de stemming zo verdeeld dat ik niet echt meer durf te switchen.
 

DeletedUser76153

Guest
die ene keer was mijn reden dat ik m juist mijn rode stem geeft /// maar je mag me wegstemmen hoor .. ik geef er geen bal om , ben speciaal daarom niet bang
Wat? Verklaar u nader? :p Hoezo geef je er niet om dat ik je wegstem? En welke "ene keer"?
 
Reactiescore
559
die ene keer was mijn reden dat ik m juist mijn rode stem geeft /// maar je mag me wegstemmen hoor .. ik geef er geen bal om , ben speciaal daarom niet bang
je komt er al vlug mee dat je speciaaltje bent
 

DeletedUser17472

Guest
ik denk dat we uiteindelijk meer info krijgen van Sir dan van heres... weer een stem zonder onderbouwing :(

edit: wat ik bedoel is dat de info die Sir Thrones ons geeft meer is dan die heres geeft. Of hij nu wolf of burger is.
 

DeletedUser72524

Guest
Ja ik heb een stem gedaan om Sir Thrones te redden, omdat ik niemand hem zag helpen en ook niemand deed moeite om de lynch te sturen, waardoor ik vermoed dat hij goedje is.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Minuutje te laat Beast :p Doe het dan goed als je het wilt proberen
 
Bovenaan