[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

DeletedUser74005

Guest
Zij speelt niet anders in een opzicht, maar ik heb op dit moment wel een goed gevoel bij haar, komt niet door een bepaalde post van Yankee.

Er bestaat natuurlijk altijd dat er geen medewolf online was, tót het moment dat ze zei het toch wel te willen. Dat zou dan het moment zijn geweest dat ze door haar medeslechtjes op haar vingers wordt getikt.
Ik heb het idee dat ze wat feller was. Ervanuitgaande dat haar claim klopt (en anders merken/horen we het vanzelf wel) gaat het alleen niet meer op.

Er is niemand geweest die een stem op hem heeft gezet, nog voordat Castiel z'n eerste post heeft geplaatst. Maar z'n posts zijn gewoon goed en ik was het er ook wel mee eens.

En je raadde mij eerder nog aan aan mensen? :p (of was dat iemand anders?)

Ik raadde jou aan inderdaad, maar dat was voordat je überhaupt (inhoudelijk) gepost had. Ik heb de redenering, waarover ik het had, hieronder toegevoegd.

Maar nu het belangrijkste: Jij beweert in de post hierboven, dat zij mogelijk op haar vingers getikt was en daardoor die stem opeens wel wilde. Het is echter zo dat dat moment NA jouw verdenking was. Voor post #108 (jouw verdenking) houdt ze nog stug vol, dat ze die stemmen niet wil hebben. Deze redenering had jij op dat moment dus niet kunnen hebben. Natuurlijk is het een mogelijkheid, maar op het moment dat jij je verdenking plaatste richting Fam, was dit al niet mogelijk.

En citeer een aantal posts waar ze dan feller speelt dan normaal? Waarin verschilt haar speelstijl bijvoorbeeld van vorige potje?


Iog met twee vriendinnen de stad in gegaan en naar de film gegaan om het einde van de proefwerkweek te vieren. Ik was dus iets (een uur of vijf) later terug dan ik had verwacht:p
Ik vind dat Famdecibel en Jessica heel erg counteren. Iedereen die een opmerking over hen maakt, krijgt dat terug. Van Jessica ben ik dat wel gewend, maar Famdecibel speelt een stuk feller dan ik van haar ben gewend en haar posts komen raar op me over.
Ook hoe ze nu zegt dat ze de groene stemmen toch wel wilt doet mij haast denken dat ze een seintje heeft gekregen van een medewolf die haar waarschuwt dat het wel handig is het event te krijgen. Mijn groene stem zal in ieder geval niet naar haar gaan. Ik denk dat die naar Yankee gaat, want ik heb over haar op dit moment wel een goed gevoel.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik denk niet per se dat Victorious zijn gedachtegang verkeerd is. Sterker nog, heb wel het idee dat hij serieus probeert wolven te zoeken. Zijn theorie op Single Malt is op zich geen verkeerde, maar ik ken die speler en ga hem niet nu eruit stemmen omwille van zijn spel. Hij speelt vrijwel altijd zo op dag 1 en ik wil hem morgen en overmorgen dus in de gaten houden om te zien hoe het spel zich ontwikkeld bij hem.

Het maken van een lijstje vind ik eigenlijk per definitie al een beetje wolfs, vind het een manier om de aandacht op iedereen te vestigen terwijl je eigenlijk precies niks toevoegt. Iets wat Victorious op zich prima lukte. Enkel heeft hij geluk dat hij ook nog met een theorie op SM kwam waardoor ik hem het voordeel van de twijfel ga geven.

Ik ga voor nu op Yankee stemmen. Omwille van het spel van vanmiddag waarin hij enkel en alleen reageert en overal tussendoor probeert te navigeren. Dat vind ik wolfs gedrag op dag 1 omdat spelers dan vaak minder willen opvallen.
 

DeletedUser78562

Guest
Wel dit klinkt misschien dom maar ik denk dat ik liever wacht met stemmen tot dag 2. Ik vind @famdecibel raar doen en geef @Castiel. gelijk. Je doet alsof je keihard aangevallen wordt maar als ik alles zo eens terug lees ben jij eerder begonnen met jezelf aangevallen te voelen terwijl Castiel eigenlijk niet specifiek jouw vernoemd had. En als argument gebruiken dat castiel te veel doet alsof hij ik weet niet wat is, vind ik niet echt een argument. Normaal zou ik dus op jou stemmen maar ik ga niet de eerste dag dus misschien al een goedje lynchen zonder meer argumentatie te hebben die ik dus misschien wel krijg na onze eerste nacht. Daarom een random stem op Victorious. Gelieve hier niets achter te zoeken het is gewoon wie ik eerst zag staan
 

DeletedUser76681

Guest
Ik trok dan ook nog geen conclusies, right? Ik zette er enkel bij wat op dat moment is opgevallen, en alleen bij DZ en Castiel gaf ik aan dat ik ze acht als goedje.
Hoe bedoel je dat spelers erbij betrekken averechts kan werken? Gaan ze dan nog inactiever zijn? Wil nu niet counteren maar je posts worden steeds vager als je het mij vraagt :p

tzijn maar beperkte conclusies hoor, er kon idd nog veel veranderen, tviel mij gewoon op.
Nee ze gaan niet inactiever worden, maar spelers gaan wel argwanend zijn zoals ik deed. Maar op wat zou je dan gaan counteren? er staat helemaal van mij niets op jou? wilde gewoon weten vanwaar die reacties.

Ik denk niet per se dat Victorious zijn gedachtegang verkeerd is. Sterker nog, heb wel het idee dat hij serieus probeert wolven te zoeken. Zijn theorie op Single Malt is op zich geen verkeerde, maar ik ken die speler en ga hem niet nu eruit stemmen omwille van zijn spel. Hij speelt vrijwel altijd zo op dag 1 en ik wil hem morgen en overmorgen dus in de gaten houden om te zien hoe het spel zich ontwikkeld bij hem.

vind het ook niet echt verkeerd, maar wilde het gewoon weten niets meer of minder.
 

DeletedUser74005

Guest
Hier doelde ik op, je zegt dat BM en groene stem gerust aan een persoon toevertrouwd kan worden, maar wie had er toen de meeste bm stemmen? Idd, jij dus daarmee wil je het sturen zodat je zelf het item krijgt. En bij een muizenval item snap ik heel goed dat je deze niet in de handen van een goedje wil hebben.

Voor nu ben jij hierdoor het meest verdacht, je doet alles erg geforceerd alleen probeer nu erachter te komen of dit ook echt wolf betekend of ondoordacht en toeval.
.

Capri heeft de meeste BM-stemmen hoor. Daarnaast gaf ik juist aan dat je beter een BM kunt hebben die doorzichtig is als wolfje, ik heb niet zoals normaal actief op het BM-schap zitten pushen. En ik heb van niemand een groene stem gekregen, dus waarom zou ik daar juist op pushen?

Ik gaf overigens ook aan dat Fam de items niet moest krijgen om eerder genoemde reden. Dat is wat ik gezegd heb, ik zei niet dat ze dan maar naar mij moesten gaan.

Dus wat dat betreft is dit echt een flauwekul reden die op foutieve aannames is gemaakt.
 

DeletedUser76681

Guest
Daarom een random stem op Victorious. Gelieve hier niets achter te zoeken het is gewoon wie ik eerst zag staan

roep het anders luider dan gaan ze er zeker niets achter zoeken -_- het is idd een random stem maar ik geloof dat er wel wat meer uitleg bij mag?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Wel dit klinkt misschien dom maar ik denk dat ik liever wacht met stemmen tot dag 2. Ik vind @famdecibel raar doen en geef @Castiel. gelijk. Je doet alsof je keihard aangevallen wordt maar als ik alles zo eens terug lees ben jij eerder begonnen met jezelf aangevallen te voelen terwijl Castiel eigenlijk niet specifiek jouw vernoemd had. En als argument gebruiken dat castiel te veel doet alsof hij ik weet niet wat is, vind ik niet echt een argument. Normaal zou ik dus op jou stemmen maar ik ga niet de eerste dag dus misschien al een goedje lynchen zonder meer argumentatie te hebben die ik dus misschien wel krijg na onze eerste nacht. Daarom een random stem op Victorious. Gelieve hier niets achter te zoeken het is gewoon wie ik eerst zag staan

Vrij vreemd wel, maar dat zal misschien aan mij liggen. Het is dus volledig random? :p Want als je volledig random gaat stemmen, stem dan op de persoon die hier als enige nog geen enkele post heeft.
 

DeletedUser70435

Guest
Victorious. Gelieve hier niets achter te zoeken het is gewoon wie ik eerst zag staan
Stem dan op iemand zonder posts xd

Ik zal voor nu met Castiel meegaan, morgen en overmorgen Single Malt in de gaten houden en anders pak ik mijn theorie op hem er gewoon weer terug bij. Bij gebrek aan beter, Yankee.
 

DeletedUser76153

Guest
ik heb een beter gevoel bij Victorious dan bij Yankee. Totaal geen idee waarom, en om eerlijk te zijn kan je dit evengoed een meeloopstem noemen. Ik vind gewoonweg niemand echt verdacht overkomen, terwijl ik wel men best gedaan heb alles te proberen analyseren. Moest Yankee een goedje blijken te zijn, excuses in advance.
 

DeletedUser76681

Guest
Yankee

Ze heeft idd nu wel tijd gehad om wat te reageren, al is het puur gokken de eerste dag.
 
Reactiescore
2.193
Capri heeft de meeste BM-stemmen hoor. Daarnaast gaf ik juist aan dat je beter een BM kunt hebben die doorzichtig is als wolfje, ik heb niet zoals normaal actief op het BM-schap zitten pushen. En ik heb van niemand een groene stem gekregen, dus waarom zou ik daar juist op pushen?

Ik gaf overigens ook aan dat Fam de items niet moest krijgen om eerder genoemde reden. Dat is wat ik gezegd heb, ik zei niet dat ze dan maar naar mij moesten gaan.

Dus wat dat betreft is dit echt een flauwekul reden die op foutieve aannames is gemaakt.

Blijf je slecht lezen? Het gaat duidelijk over het moment van dat je bezig was. Toen was het 4 -1 ofzo voor jou in bm stemming.
 

DeletedUser78562

Guest
Stem dan op iemand zonder posts xd

Ik zal voor nu met Castiel meegaan, morgen en overmorgen Single Malt in de gaten houden en anders pak ik mijn theorie op hem er gewoon weer terug bij. Bij gebrek aan beter, Yankee.

ik weet het xD maar er is toch niemand die op jou stemt dus een verschil zal het niet maken. Als het wel zo zou zijn zal ik deze wijzigen
 

DeletedUser76681

Guest
ik weet het xD maar er is toch niemand die op jou stemt dus een verschil zal het niet maken. Als het wel zo zou zijn zal ik deze wijzigen
dus jij zou je lynch er vanaf halen als iemand anders er ook op stemt?
gekke redenatie
 
Bovenaan