Praathoek

DeletedUser76153

Guest
Dat zegt hij niet. Echter als je het medicijn daadwerkelijk uitvindt, ga je dit beschermen. Waardoor je voor jaren monopolie hebt en, al dan niet, woekerprijzen kunt vragen voor je medicijn. Daarnaast zullen de alternatieve manieren van bestrijding (die minder goed werken) gekannibaliseerd worden door je beschermd medicijn. Zelfs jaren na afloop van die patenten heb je alsnog de naamsbekendheid mee. Daardoor zal men meer om jouw medicijn vragen dan die van de concurrentie.

Ja maar je vergeet enkele dingen. Eerst en vooral research naar kanker, door wie word dat gesponsord? Wie neemt er taxen op chemo, bestraling etc... ? Wie heeft er de macht om een project stil te zetten? Zoals ik zei, als er geld mee gemoeid is, word er altijd gelogen. Zelf als ze een deel waarheid vertellen, zal er gelogen worden. Zelfs over iets ernstig als kanker.

Monopoly of niet, je moet het eerst op de markt kunnen brengen. Je moet het eerst MOGEN op de markt brengen. Zelf al word er een medicijn ontwikkeld voor kanker, betekent nog niet dat je het mag verkopen. Er zijn veel meer aspecten mee gemoeid dan je denkt. ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ja maar je vergeet enkele dingen. Eerst en vooral research naar kanker, door wie word dat gesponsord? Wie neemt er taxen op chemo, bestraling etc... ? Wie heeft er de macht om een project stil te zetten? Zoals ik zei, als er geld mee gemoeid is, word er altijd gelogen. Zelf als ze een deel waarheid vertellen, zal er gelogen worden. Zelfs over iets ernstig als kanker.

Monopoly of niet, je moet het eerst op de markt kunnen brengen. Je moet het eerst MOGEN op de markt brengen. Zelf al word er een medicijn ontwikkeld voor kanker, betekent nog niet dat je het mag verkopen. Er zijn veel meer aspecten mee gemoeid dan je denkt. ;)

De illuninatie houdt dit allemaal tegen omdat anders er een overbevolking ontstaat en de planeet omzeep wordt geholpen op deze manier.

Economisch gezien slaat je vb over taxen trouwens nergens op. De inkomsten uit doe taxen zijn minimaal vergeleken met de kosten die het meebrengt voor de sociale zekerheid.
 

DeletedUser9172

Guest
Je bedoeld de Illuminatie ga ik van uit.

Kan waar zijn, wie weet? Als dat zo is wordt dan alles voor ons geregeld?
 

DeletedUser76153

Guest
Zit ik ook eens in de discord van tribalwars...
587815e434e5e5732be57b18707481d1.png
 
Reactiescore
604
is zeker gelukt
 
Reactiescore
604

DeletedUser61134

Guest
Reactiescore
3.457
Hallo hallo??
Is Annelies hier want die schijnt mij te kennen ?
Vertel meid waar ken ik je van , las net dat je mijn adres had en wilde verspreiden wat mij nogal verbaasd aangezien ik je niet ken.?
 

Deleted User - 1942737

Guest
.1 Wat zou dat voor voordeel hebben voor wie dan ook? .2 Waar haal je nu zoiets vandaan..
 
Bovenaan