Praathoek

Deleted User - 487871837

Guest
Inge wat kan jij jezelf toch altijd goed voor schut zetten ^^
Check eerst eens je bronnen voor je weer om aandacht gaat roepen xd



Sinds het vertrek van Duncan niet nee :(

Ben nog altijd een stuk mannelijker dan jij
 

Deleted User - 1942737

Guest
Je zegt dat jij een brief zou sturen.

Hans stuurt zichzelf met een verdovingsgeweer en glijmiddel naar Inge :eek:
Daarom is het ook niet fijn voor Inge als mensen dreigen met haar privégegevens. Ze wil namelijk geen Hans via de post ontvangen

Die brief was een referentie naar het feit dat ik daarstraks gezegd heb dat ik zeker ben dat niemand van Edict dat adres (als iemand dat al zou hebben) openbaar maakt ik persoonlijk een enveloppe geld ging brengen naar Inge
 

DeletedUser61134

Guest
Die brief was een referentie naar het feit dat ik daarstraks gezegd heb dat ik zeker ben dat niemand van Edict dat adres (als iemand dat al zou hebben) openbaar maakt ik persoonlijk een enveloppe geld ging brengen naar Inge

Ja, maar als er echt een adres lekt krijgt Inge dus geld & een Hans.

Mag het flink wat geld zijn wil het de schade van die Hans vergoeden :eek:
 

Deleted User - 1942737

Guest
Ja het idee was om alleen een vergoeding te geven voor een stamgenoot die mij negatief zou verbazen met het openbaren van het safehouse waar Inge is ondergedoken.

En een Hans in je brievenbus is inderdaad heel kostelijk. Om te beginnen heb je al ee nieuwe brievenbus nodig om die dikke Hans in te doen passen :D
 

DeletedUser61134

Guest
Ja het idee was om alleen een vergoeding te geven voor een stamgenoot die mij negatief zou verbazen met het openbaren van het safehouse waar Inge is ondergedoken.

En een Hans in je brievenbus is inderdaad heel kostelijk. Om te beginnen heb je al ee nieuwe brievenbus nodig om die dikke Hans in te doen passen :D

Je weet maar nooit. Tegenwoordig hoor je wel vaker dat mensen zo idioot zijn zichzelf per post te versturen.
Betekend wel dat als Inge haar onderduik adres lekt ze bij mij moet komen schuilen :oops:
 

Deleted User - 1942737

Guest
Je weet maar nooit. Tegenwoordig hoor je wel vaker dat mensen zo idioot zijn zichzelf per post te versturen.
Betekend wel dat als Inge haar onderduik adres lekt ze bij mij moet komen schuilen :oops:

Naar mijn idee is dat niet echt een goed plan :d maar ja Hans doet wel eens gekke dingen.. Zoals treintjes sturen op het front in het midden van de dag :D
 

DeletedUser61134

Guest
Naar mijn idee is dat niet echt een goed plan :d maar ja Hans doet wel eens gekke dingen.. Zoals treintjes sturen op het front in het midden van de dag :D

Wel slim, wie is nou midden op de dag online? :eek:
Dan zit je buiten in de zon of ben je op school/werk :p
 

Deleted User - 1942737

Guest
Ja blijkbaar :eek: En snachts slapen normale mensen... (wil dat dan zeggen dat ogv de helft van de tw community aliens zin????)
 

DeletedUser50613

Guest
Denk dat ik dat deeltje van de chat wel voorbij heb zien komen, maar als het een geruststelling is, de interesse ervoor was minimaal tot nihil. Dus geen zorgen, je bent nog geen paparazzi-voer ;-)
 

DeletedUser75339

Guest
Screens heb ik doorgestuurd waarin duidelijk stond dat het uit de Edict chat kwam Hans, en jij moet helemaal niet gaan beginnen nu :)

Al buiten geweest vandaag?

Ja , zalig weer hier 25 graden , ideaal voor naar school te fietsen.

Jij genoeg aandacht gehad voor vandaag ?

Ben nog altijd een stuk mannelijker dan jij

Daar twijfel ik niet aan zo'n krachtpatser :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Waarom altijd ik, waar speelde je in At All? Welk account, en wat is je naam? Ben wel benieuwd! :)
 
Reactiescore
7.918
Laatste reactie hierop, je kan reageren wat je dus wilt. Een reactie zal je niet terugkrijgen, mede doordat je forumgenoten inderdaad aangegeven dat dit hier niet thuis hoort.

Er was maar 1 stamgenoot die daarover klaagde maar die had geen recht van spreken. Mijn account had de helft van het front van de stam, logisch dat de meeste def naar mijn account moest, mijn account was ook het account dat het meeste onder druk stond. Andere front accounts hebben nooit over def verhoudingen geklaagd want die verdeelde ik netjes.

De rest geen recht van spreken? Omdat ze je mening niet delen betekend het niet automatisch dat ze hun spreekrecht verliezen. Er waren meerdere spelers die erover klaagden, dat weet jij en dat weet ik omdat het is aangetoond. Je kan er wel over discussie gaan, maar je zit fout. Omdat hun mening anders is is die alsnog geldig ongeacht hoe JIJ ze als stamgenoot vond.

Casimodo had overigens genoeg def aan het front staan dat account is gebroken door edels die hij kreeg in het achterland terwijl er niemand online was, heeft niets met def verhoudingen te maken, tot zover je kennis.

Pure onzin. Er stonden een paar dorpjes aan het front gestacked, de rest was nagenoeg leeg. Zo konden er gelijk al dorpen gepakt worden achter het front waardoor de situatie voor het account uitzichtloos werd. Ik zag hier meerdere Vitae'ers al roepen dat er genoeg VV werd gedaan. En het achterland van Casi? Als je met achterland, een paar velden achter het front bedoeld dan delen we dezelfde mening.

En ja dat is het verschil tussen ons beide, ik vecht voor mijn stam (hoe moeilijk dan ook) en jij vlucht omdat je kost wat kost wilt winnen blijkbaar. En wat wil je met die stats van mijn dorpenverlies aantonen? Mijn account is altijd top 20 gebleven tot ik op del ging en toen ik del ging kreeg ik 0 incs. Dus in hoe verre is dat een acc wegspelen? Acc stond gewoon nog enorm sterk.

Ik speel dit spel inderdaad om te winnen, gek he. Met 4 accounts in de core win je het niet, en ben je binnen een maand weg. Maar de grote Jannes zal dit inderdaad wel doen. Prima, verschillen we daarin van punt.

SWAT beter defde? Als je 98% def speelt en teert op moraal en overal NAP's hebt is het niet zo moeilijk. Wij hebben ooit een aanval op SWAT gedaan, makkelijker dorpenwinst hebben we nooit gehad. En zoals ik zei, ik heb veel contact met oud Seau speler ook nu nog en die hebben zelf gezegd aan de bots te hebben gezeten dus jij kan wel het tegendeel zeggen maar het klopt niet.

98% ik zie je zo vaak getallen op dit forum rondstrooien en er klopt nooit wat van. Wij fronten met hun, jij niet. Wie kan het beter weten? Ik dus. Je zit weeral fout. Ook omtrent je bots zit je fout, gezien ik ook contact had met mijn eigen stamgenoten.

Succes met je reactie op deze post, ik call alvast dat je er een sneer aan geeft om mij uit de kast te lokken om terug te reageren maar bespaar je de moeite. Succes aan iedereen op w51. Humble jullie gaan het nodig hebben met Jannes ;) groetjes.
 

DeletedUser77799

Guest
Ik walg er echt van dat mensen het adres van Inge hebben zitten doorsturen. Dat kun je echt niet maken. Ik durf te wedden dat ieder van jullie staat te janken als dat bij jullie gebeurd.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik walg er echt van dat mensen het adres van Inge hebben zitten doorsturen. Dat kun je echt niet maken. Ik durf te wedden dat ieder van jullie staat te janken als dat bij jullie gebeurd.

Er is helemaal geen adres doorgestuurd :p
Inge had gewoon weer aandacht nodig :rolleyes:
 
Bovenaan