Stabbende Noobs

DeletedUser56689

Guest
Weet niet of dit vaker gedaan wordt, maar vind wat er bij mij gebeurt toch een redelijk smerige actie. Mijn stamleider krijgt zojuist dit toegestuurd:
https://gyazo.com/11d89a2417e99f40be26dd431a25e556
Iemand proberen uit een stam te laten kicken door dreigementen te sturen zodat diegene er daarna alleen voorstaat, vind dat persoonlijk wel een redelijk vieze actie en vroeg me af of dit soort dingen normaal zijn tegenwoordig? :eek:

Hij zet nota bene in het citaat eronder dat 'ie een laffe boy is. Gewoon niet op ingaan.
 

DeletedUser78351

Guest
Ik zit in de stam van D.N.O. Inmiddeps TLT. Maar reborn legend denkt dat hij een stam uitelkaar rukt maar dat is niet zo. Maar het is zodat we Claudius247 juist in de stam wilde opnemen wat reeds gebeurd was. Daarom ontstond er twijfel toen men daar achter kwam omdat hij er net bij zat. Maar ik kan nu zo 2 leden opnoemen die hem gaan herkennen als een stabber ik weet 1 ding ik ga in elke wereld verkondigen dat reborn legend een reborn stabber is. Dan vegt je tegeneen slechtere stam en dan moet je alsnog op deze manier winnen. Dat getuogd van een zwak iiemand die bang is te verliezen ik lach jullie uit. Misschien zijn jullie nu wel beter maar jullie gedragen je als kleine kinderen
gr.
 

DeletedUser77689

Guest
@firedrakan dus wat zei je ookalweer :p

@Jeroen1 verkondigen dat iemand stabber is werkt beter als je even rustig duidelijk je verhaal uitlegt en daarbij bewijzen overhandigd. Ik snap dat dat veel tijd kost maar dat is echt de enige manier om je missie te volbrengen. Heb je post nu 2x gelezen maar snap er de knikkers niet van
 
Reactiescore
3.457
Ik zit in de stam van D.N.O. Inmiddeps TLT. Maar reborn legend denkt dat hij een stam uitelkaar rukt maar dat is niet zo. Maar het is zodat we Claudius247 juist in de stam wilde opnemen wat reeds gebeurd was. Daarom ontstond er twijfel toen men daar achter kwam omdat hij er net bij zat. Maar ik kan nu zo 2 leden opnoemen die hem gaan herkennen als een stabber ik weet 1 ding ik ga in elke wereld verkondigen dat reborn legend een reborn stabber is. Dan vegt je tegeneen slechtere stam en dan moet je alsnog op deze manier winnen. Dat getuogd van een zwak iiemand die bang is te verliezen ik lach jullie uit. Misschien zijn jullie nu wel beter maar jullie gedragen je als kleine kinderen
gr.
Dus als je je als een klein kind gedraagt ben je een stabber?:redface:
 

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan dus wat zei je ookalweer :p

@Jeroen1 verkondigen dat iemand stabber is werkt beter als je even rustig duidelijk je verhaal uitlegt en daarbij bewijzen overhandigd. Ik snap dat dat veel tijd kost maar dat is echt de enige manier om je missie te volbrengen. Heb je post nu 2x gelezen maar snap er de knikkers niet van

Ik kan zijn vegt waarderen.
Waarom 2 letters gebruiken als het met 1 kan.
 

DeletedUser78351

Guest
Dus als je je als een klein kind gedraagt ben je een stabber?:redface:
Het verraden van je stam is tot daar aan toe. Want ook dat gebeurt en is de andere manier van interpreteren van een stabber.
Maar als je iemands naam misbruik om onrust te stoken ben je nog veel zieliger. Ik zou nu in mijn profiel zetten dat ik onder bescherming sta van reborn legend. Dan gaat bij de stam DR wat vragen op. Vervolgens zijn er een aantal leden die dus denken reborn legend een stabber is. Volgens mij vindt niemand zoiets leuk als het over hem gaat.

Ik denk dat er ook regels hierover moeten worden opgezet.
 
Reactiescore
1.454
Ben ik de enige die echt geen idee heeft wat die jongen nou duidelijk probeert te maken? Nu even duidelijk, in 1 zin, wat heeft hij gedaan en wat is het bewijs?
 

DeletedUser59552

Guest
Ben ik de enige die echt geen idee heeft wat die jongen nou duidelijk probeert te maken? Nu even duidelijk, in 1 zin, wat heeft hij gedaan en wat is het bewijs?
Nope, ik snap er ook helemaal niks van :S

Het heeft iets te maken met -DR- die flink van TLT edelt en hij noemt reborn legend een stabber, maar ik snap niet waarom reborn legend een stabber is.

Ben jij btw de LoG van w23? Van de beginfase, middenfase of eindfase LoG?
 

DeletedUser74552

Guest
Was het niet dat er een vijand was die in zijn profiel had gezet: '' onder bescherming van.....''. Vervolgens vertrouwde zijn huidige stam hem niet meer omdat het leek alsof hij onder een hoedje speelde met de vijand. Ik vond het persoonlijk wel een grappig zet vooral omdat er in die stam volledige chaos ontstond en niemand elkaar meer vertrouwde.

@Jeroen1 Hoe wil je hier regels voor op zetten ? Dat is echt zo goed als onmogelijk.
Het is een oorlogsspelletje en normen en waarden staan meestal niet hoog in het vaandel tijdens een oorlog. Nou is dit een spel en zullen sommige alsnog proberen eerlijk spel te prediken maar het blijft een ''oorlogs'' spel. Stabbers zullen er altijd zijn. De kunst is goed te screenen tijdens het rekruteren en altijd op je hoede te zijn.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon anderen stabben voor ze jou stabben.
Doe ik ook altijd :eek:
 

DeletedUser50241

Guest
Was het niet dat er een vijand was die in zijn profiel had gezet: '' onder bescherming van.....''. Vervolgens vertrouwde zijn huidige stam hem niet meer omdat het leek alsof hij onder een hoedje speelde met de vijand. Ik vond het persoonlijk wel een grappig zet vooral omdat er in die stam volledige chaos ontstond en niemand elkaar meer vertrouwde.

@Jeroen1 Hoe wil je hier regels voor op zetten ? Dat is echt zo goed als onmogelijk.
Het is een oorlogsspelletje en normen en waarden staan meestal niet hoog in het vaandel tijdens een oorlog. Nou is dit een spel en zullen sommige alsnog proberen eerlijk spel te prediken maar het blijft een ''oorlogs'' spel. Stabbers zullen er altijd zijn. De kunst is goed te screenen tijdens het rekruteren en altijd op je hoede te zijn.

Klopt inderdaad, dit is de tactiek van -DR- blijkbaar.
Bij mij aan het begin van de wereld ook gebeurd toen ik wat pp aan het farmen was.
Werd gekickt uit mijn huidige stam D.N.O, omdat ik in het profiel van stannieboy 8 stond.
Vond het stiekem best wel grappig.
 

DeletedUser74552

Guest
Gewoon anderen stabben voor ze jou stabben.
Doe ik ook altijd :eek:

Klinkt meer als zwaardvechten in plaats van TW.
Speel je weer anoniem of durven er mensen voor uit te komen samen te spelen met een tikkende tijdbom?
 

DeletedUser73904

Guest
He, die noobs liggen bij ons! :)
We hebben nog een dorp van die vent geedeld ook. Maar snap in dit hele verhaal eigenlijk niet wie nou precies de vermeende stabber is. Dacht dat wij de enige bedreiging in de buurt voor ze waren, blijkbaar zijn er meer :(
 
Reactiescore
1.454
Goh, zou het allemaal niet meer weten joh :p
Vast wel :p

Ene wat ik me nog kan herrineren is Drunk :p
 

DeletedUser78351

Guest
He, die noobs liggen bij ons! :)
We hebben nog een dorp van die vent geedeld ook. Maar snap in dit hele verhaal eigenlijk niet wie nou precies de vermeende stabber is. Dacht dat wij de enige bedreiging in de buurt voor ze waren, blijkbaar zijn er meer :(

Bedoel je dan ons?
Volgens mij zitten noobs niet op het forum.
 
Bovenaan