Top/Flop stammen

DeletedUser59552

Guest
Ik vermoed dat als Hans werkelijk die VV zou hebben dat er wel wat meer dorpen gepakt zouden worden dan die 7 of 8 dorpjes die nu gepakt zijn.
Er zijn er ook al meer dan 7 ondertussen gepakt ;)
http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=873644
http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=723689

De reden waarom het er niet meer zijn, is omdat ik meteen hun dorpen ben gaan aanvallen en de smederij ben gaan slopen. Kreeg meteen het verwijt van Hans dat ik triest speel door spelers te kata'en (hij had er zelfs een berichtje van, dus of hij dat via vv heeft gekregen of via een pm is dan de vraag), maar in dit geval vond ik het erg legitiem.

Ik heb gelukkig goede moraalbrekers die de dorpen meteen opedelen, maar het is gewoon ongelooflijk zwak spel.
 

DeletedUser59552

Guest
Oh lol, ik ben noob... Wij hebben zelfs bewijs dat Hans vv draait, de speler van het account zelf heeft dat toegegeven in een pm ;) Als je die zelf wil zien, moet je even ingame een bericht sturen, dan stuur ik het door.
 

DeletedUser77798

Guest
Even Mededeling over verloren dorpen , ik denk dat er niet verder moet worden gezocht dan 40 fout getagde edelmannen en onmogelijk om te recappen vanwege 24u Regel tussen VV en aanvaller.
 
Reactiescore
3.584
Amateuristisch spel vanuit jullie kant dus, hoezo is er een fout in vv regeling? Edict heeft toch geen banden met Error :D

Trouwens een beetje ervaren verdediger(met tijd) haalt ook ongetagde edels eruit dus blijft gewoon een geklungel.
 

DeletedUser69459

Guest
Amateuristisch spel vanuit jullie kant dus, hoezo is er een fout in vv regeling? Edict heeft toch geen banden met Error :D

Trouwens een beetje ervaren verdediger(met tijd) haalt ook ongetagde edels eruit dus blijft gewoon een geklungel.

Daar ben ik mee eens dat je die edels eruit kon halen. Mrja, dat is nu niet gebeurd en daar kunnen we niets meer aan veranderen ;)
 
Reactiescore
3.584
Deze hele nacht heeft Edict zowat op elk mogelijk uur inc's op IBD gestuurd. Als je E niet snapt ben je niet zo verstandig ook al doen sommige Edict leden dat zelf ook. B slaat nergens op, ben geen fan van ziektes te betrekken hierbij. M gebaseerd op? (mag een raadsel zijn). U slaat ook nergens op.

L enkel van toepassing op sneu Edict spelers dus eigenlijk klopt enkel H, kunnen dus wel stellen dat het een vrij foute post is.
 

DeletedUser77798

Guest
B slaat nergens op, ben geen fan van ziektes te betrekken hierbij. M gebaseerd op? (mag een raadsel zijn). U slaat ook nergens op.

Jou naam , die slaat nergens op
Je stam , die slaat nergens op
Je houding slaat nergens op
Je posts slaan nergens op
Maar ik ben vergeten te zeggen dat mijn argumentatie ook nergens op slaat.
 

DeletedUser77799

Guest
Oost Edict: Top of Flop? Wanneer niets lukt maar bb's gaan edelen om je 'toekomstige' front te versterken?
 

DeletedUser75339

Guest
Oost Edict: Top of Flop? Wanneer niets lukt maar bb's gaan edelen om je 'toekomstige' front te versterken?

Edel jij nog maar wat kleine spelers in de rug van bathman eerst lol.
Aan de cf afspraken houden was duidelijk weer teveel gevraagd , dat je zelfs het lef hebt om hier wat arrogant te komen doen , onbegrijpelijk.
 

DeletedUser9172

Guest
Edel jij nog maar wat kleine spelers in de rug van bathman eerst lol.
Aan de cf afspraken houden was duidelijk weer teveel gevraagd , dat je zelfs het lef hebt om hier wat arrogant te komen doen , onbegrijpelijk.

Hansje, jij blijft grappig...
Aub niemand reageren anders stopt ''Hansje'' (lees Pietertje) hier nooit.
 
Bovenaan