Top/Flop stammen

Reactiescore
3.584
Runner 5 mocht natuurlijk Error die niet mee in de afspraken zaten edelen in de rug van Humble ofc! En dan wenen als het terug gebeurd,... Nogmaals actie - reactie.
 

DeletedUser75339

Guest
Zegt degene die the swoosh tegen mijn cluster en in modest cluster edelt en vervolgens ook nog eens damarcus. En niet zeggen dat dit niet in de rug is, want ik had totaal geen front met edict, dus al mijn def kon ik uit hebben staan.


Nogmaals, ik zie het niet als een CF, daar gaan Jannes en Yvo het over hebben. Ik zie het als een dorp in Modest gebied en dus Humble gebied. En trouwens, wees blij, des te sneller ben je van die dorpen af, dat wilde je toch?


Je vergeet doodleuk mijn moraalbreker mee te nemen... Ik zal zelf ook maar eens met 'bewijzen' komen, waarom ik dit geen cf vind, want als we zo gaan spreken, is dat hele cluster van jou daar als cf begonnen...

Bekijk bijlage 10969

Hierin ben ikzelf blauw, pieterjanray (mijn moraalbreker is groen) en runner 5 is zwart. Je zou nog kunnen twisten in hoeverre dit echt humble/modest gebied is, maar ik heb daar een simpele verklaring voor, ik beschouw dit niet eens als onderdeel van jouw cluster. Een groepje dorpen wat je zelf aan het afbreken bent, hoe serieus kan ik je hier dan nemen?

Ik heb je allereerste dorpje dat je hier geedeld hebt, even met een pijltje aangegeven. Dat zwarte dorpje daar linksonder, was toendertijd ook nog gewoon van mijn moraalbreker, dus hoe bedoel je dit is dan weer niet cf'en? Ik heb hier toen ook niks van gezegd, ja behalve dat ik t een idiote actie vindt. Maar je meet hier zo gigantisch met 2 maten, het is onvoorstelbaar en een Stefaan die alles met je meepraat om ons maar weer zwart te maken. Doen wij dingen die wellicht niet de meeste nette acties zijn? Ja, maar breken wij afspraken? Nee.

http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487858429 pieterjanray joint Modest op 21st February 2017 - 13:05:11
http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&id=2239483&type=gain&pn=11 Runner 5 edelt dit dorp van een error lid op 2017-02-22 17:00:26

Ruim 24 uur later man en waarschijnlijk liepen je edels toen voordat pieterjan in modest kwam, maar feit is dat BA en dus ook jij al lang op de hoogte waren dat pieterjan bij modest hoorde.

Vervolgens edel je wat dorpen van mijn moraalbreker helaas, maar daar is niks mis mee. Maar dan ga je vervolgens nog eens een 15-tal dorpen van error hier edelen. Dus kom niet tegen mij zaniken dat ik je aan het cf'en ben. Ik heb allang duidelijk gemaakt dat ik dit gewoon als modest gebied zag en nog steeds zie.

Daarbij laat je dit clustertje hier mooi helemaal afbreken, wat verschilt dat eigenlijk van iemand kapotkata'en?

In plaats van constant, mij in dit geval voor de 2e keer, maar met name humble als geheel als stabbers en weet ik veel wat uit te maken, kijk eerst eens naar jezelf en je eigen historie voor je anderen beschuldigd.

Het was front met error en volgens jou was dat toch zo'n formidabele stam dat je trots was op het verslaan van hun nummers 2 ?

Kaartje met zijn mb :

geel = runner
rood = turn up
wit = pieterjanray

nblebrp.png


Ik zie nog steeds gewoon een mega dikke clusterfuck van jou hoor of je pieterjanray nu op dat kaartje zet of niet.

Yvo kan niet met jannes communiceren.
Daar valt uberhaupt niet mee te communiceren dus daar gaat niks van komen.
Op het kaartje zien we duidelijk dat het wel degelijk in mijn gebied is.

We hebben afspraken over wat een cluster definieert.
Mijn cluster voldoet daar 100% aan.

Dat jij zegt dat ik daarvan af wist is dan weer een leugen.

SIS8TCN.png


Ik heb daar dorpen genobled van modest en error die beiden geen cf's zijn.
Je punt is ?

Ik denk dat je zelf wel beseft dat iets van jezelf afbreken of iemand anders kapotkata'en een groot verschil is.

Voor de rest is dit gewoon je 2e stab en de zoveelste op korte termijn voor humble.
We hebben afspraken en die zijn door jullie geschonden.

PS : Jannes laat je stomme opmerkingen al maar.
Laat mensen die iets zinnigs te vertellen hebben hun zeg doen.
 
Reactiescore
3.584
Yvo kan niet met jannes communiceren.
Daar valt uberhaupt niet mee te communiceren dus daar gaat niks van komen.

Ik denk dat Yvo heel blij is en mag zijn met mij als collega leider want wij hebben al veel vaker onze goodwill getoond wegens Edict echter is daar de laatste tijd nog weinig sprake van door spelers als jij die mijn goodwill volledig weghalen waar uiteindelijk je stam de dupe van is.

Voor de rest is dit gewoon je 2e stab en de zoveelste op korte termijn voor humble.
We hebben afspraken en die zijn door jullie geschonden.

Is wederom geen stab en je weet het, iedereen weet het.

PS : Jannes laat je stomme opmerkingen al maar.
Laat mensen die iets zinnigs te vertellen hebben hun zeg doen.

Je spreekt je eerste zin al tegen met je 2de zin. Kan je nog reageren op het feit jij dorpen gaat edelen in de rug van Turn iets wat jij ook ten laste legt bij MKS tegen TB.
 

DeletedUser59552

Guest
Het was front met error en volgens jou was dat toch zo'n formidabele stam dat je trots was op het verslaan van hun nummers 2 ?

Oh man, hoe oud was je ook alweer? Want je kan regelrecht terug naar de basisschool, want lezen kan je niet. Ik heb error nooit een formidabele stam genoemd en ik ben nooit trots oid geweest. Ik heb echter benadrukt dat het een top 5 stam was (en blijkbaar voor een reden) en het ging mij met name om hoe makkelijk die nummers 2 weggespeeld konden worden.

Kaartje met zijn mb :

geel = runner
rood = turn up
wit = pieterjanray

nblebrp.png


Ik zie nog steeds gewoon een mega dikke clusterfuck van jou hoor of je pieterjanray nu op dat kaartje zet of niet.

Tuurlijk, negeer maar weet het feit dat jij uberhaupt eerst modest cf'de. Nogmaals, hoe kan iets een cf zijn als ik jouw dorpenverzameling niet eens erken als cluster?

Yvo kan niet met jannes communiceren.
Daar valt uberhaupt niet mee te communiceren dus daar gaat niks van komen.
Op het kaartje zien we duidelijk dat het wel degelijk in mijn gebied is.

We hebben afspraken over wat een cluster definieert.
Mijn cluster voldoet daar 100% aan.

Met Jannes is echt wel te communiceren hoor, als je tenminste met goede argumenten komt en niet lukraak bij elke actie van humble ons beschuldigt van vals spel...

Dat jij zegt dat ik daarvan af wist is dan weer een leugen.

SIS8TCN.png

Oke, bewijs genoeg voor mij. Hierbij verontschuldig ik me en neem ik mijn woorden in dat je het wist. BA wist namelijk dat pieterjan bij mij hoorde, want ik heb hem daar een keer over bericht toen hij pieterjan aanviel ;) (heb alleen geen bericht meer van, want ik verwijder mijn mededelingen als er 2 weken niks in gezegd wordt). Dus in dit geval moet je me maar op mijn woord geloven dat BA ervan wist. Vandaar dat ik ervan uit ging dat jij hier ook op de hoogte van moest zijn.

Dat staat echter wel los van het feit dat je weinig gedaan hebt, nadat je hoorde dat je in humble/modest gebied aan het edelen was. Ik neem dat mezelf vooral kwalijk, omdat ik er geen fuzz van heb gemaakt.

Ik heb daar dorpen genobled van modest en error die beiden geen cf's zijn.
Je punt is ?
Die dorpen van error die je edelde, lagen gedeeltelijk zeker wel in het cluster van mijn moraalbreker, dus dit kan ik zeker wel zien als een cf. Wat jammer dat ik hier toendertijd geen probleem van maakte, ik accepteerde maar gewoon dat het vast mocht.

Ik denk dat je zelf wel beseft dat iets van jezelf afbreken of iemand anders kapotkata'en een groot verschil is.
Dus als ik nu mijn kata's op jouw dorpen daar stuur, ga je dan klagen dat het kata'en is? Ik zie dat namelijk als jou helpen eerlijk gezegd, ik doe het alleen wat sneller met kata's dan dat jij ze kan afbreken.

Voor de rest is dit gewoon je 2e stab en de zoveelste op korte termijn voor humble.
We hebben afspraken en die zijn door jullie geschonden.

2de zelfs, jij noemt wel heel snel iets een stab. Allereerst, tussen BA en Humble zijn nooit afspraken gemaakt omtrent kata's, cf'en etc, dus hoe kan iets een stab zijn als er nooit afspraken gemaakt zijn? Ten tweede, de overige redenen voor de actie zijn al vaak genoeg benoemd.
 

DeletedUser75339

Guest
Oh man, hoe oud was je ook alweer? Want je kan regelrecht terug naar de basisschool, want lezen kan je niet. Ik heb error nooit een formidabele stam genoemd en ik ben nooit trots oid geweest. Ik heb echter benadrukt dat het een top 5 stam was (en blijkbaar voor een reden) en het ging mij met name om hoe makkelijk die nummers 2 weggespeeld konden worden.



Tuurlijk, negeer maar weet het feit dat jij uberhaupt eerst modest cf'de. Nogmaals, hoe kan iets een cf zijn als ik jouw dorpenverzameling niet eens erken als cluster?



Met Jannes is echt wel te communiceren hoor, als je tenminste met goede argumenten komt en niet lukraak bij elke actie van humble ons beschuldigt van vals spel...



Oke, bewijs genoeg voor mij. Hierbij verontschuldig ik me en neem ik mijn woorden in dat je het wist. BA wist namelijk dat pieterjan bij mij hoorde, want ik heb hem daar een keer over bericht toen hij pieterjan aanviel ;) (heb alleen geen bericht meer van, want ik verwijder mijn mededelingen als er 2 weken niks in gezegd wordt). Dus in dit geval moet je me maar op mijn woord geloven dat BA ervan wist. Vandaar dat ik ervan uit ging dat jij hier ook op de hoogte van moest zijn.

Dat staat echter wel los van het feit dat je weinig gedaan hebt, nadat je hoorde dat je in humble/modest gebied aan het edelen was. Ik neem dat mezelf vooral kwalijk, omdat ik er geen fuzz van heb gemaakt.


Die dorpen van error die je edelde, lagen gedeeltelijk zeker wel in het cluster van mijn moraalbreker, dus dit kan ik zeker wel zien als een cf. Wat jammer dat ik hier toendertijd geen probleem van maakte, ik accepteerde maar gewoon dat het vast mocht.


Dus als ik nu mijn kata's op jouw dorpen daar stuur, ga je dan klagen dat het kata'en is? Ik zie dat namelijk als jou helpen eerlijk gezegd, ik doe het alleen wat sneller met kata's dan dat jij ze kan afbreken.



2de zelfs, jij noemt wel heel snel iets een stab. Allereerst, tussen BA en Humble zijn nooit afspraken gemaakt omtrent kata's, cf'en etc, dus hoe kan iets een stab zijn als er nooit afspraken gemaakt zijn? Ten tweede, de overige redenen voor de actie zijn al vaak genoeg benoemd.

We hebben afspraken gemaakt en die erkennen mijn 'dorpenverzameling" als een cluster.
Jouw persoonlijke mening daarover doet er gewoon niet toe.

Met Jannes valt niet te communiceren dat is algemeen geweten.
Hij bevestigt dit ook steevast in gesprekken die mensen met hem voeren.

Jij noemt het humble/modest gebied.
Ik noem het error gebied aangezien er in die omgeving meer error dan humble/modest dorpen waren. (damascus moest nog vallen)
Daar kunnen we nu een welles nietes spelletje over houden , maar dat zijn veigen na pasen.
Mijn cluster ligt er.

Als jij nu kata's op mijn dorpen gooit ga ik natuurlijk klagen dat je mij kata'd lol.
Besef jij wel wat afspraken zijn ?

Die eerste hebben we al uitvoerig besproken waarbij jullie actief de stab van thosk tot een succes brachten.
De naam die je eraan geeft maakt mij niet zo veel uit , ik vind het een stab , als jij het laag spel vind tjah.
 
Reactiescore
3.584
Hans breekt zijn huidige dorpen af in zijn opgegeven gebied. Speler Damarcus (Error leider) werd hard ge edeld door Humble tot op een bepaald moment kon hij ineens wel snipen en degelijk deffen (stond dus duidelijk onder vv van iemand buiten Error die wel iets van TW kent) maar dat account was al zo hopeloos dus gaven ze het op. Vervolgens worden Damarcus zijn dorpen afgebroken, toeval? En er werden 'massaal' clusterfucks genomen door dat account (bb's in het clsuter van Humble/Turn) Er is een PM gesprek tussen Damarcus en Turn waarin Darmarcus toegaf dat hij vaak onder vv stond van Runner 5. Mogen we aannemen dat Hans echt geen fùck geeft om naaiend spel?? (zie stabbers inviten op andere werelden in zijn stam, zie zijn overloop actie van At all naar Edict, het katapulteren van Humble bb's. Enkel bij hemzelf mag het ofc niet gebeuren, dat is het schijnheilige gedrag waar ik een enorme hekel aan heb, waardoor ik 0,0 goodwill heb voor hem. Het recentelijk delen van RL foto's van Humble spelers zowel in zijn stamchat als prive tegen mensen is de druppel die overloopt bij mijn tolerantie grens wegens HHP.

Hij mag nog zoveel komen zagen, klagen, stoken als hij wilt NIEMAND in Humble geeft ene fùck om wat hij zegt, wij nemen hem totaal niet serieus en het is een grote schande dat Edict dit zomaar allemaal laat gebeuren en zelfs in zijn zielige gedrag meeloopt. Niemand moet komen klagen dat Hansje Pansje niet 100% netjes behandeld word daar heeft Humble niets mee te maken dat heeft hij volledig aan zichzelf te danken. Als je niet deftig TW kan spelen moet je zeker niet uit je mond lullen als er dingen gebeuren waarin jij u niet kan vinden want dat zou echt nergens op slaan. Wij verwachten geen objectiviteit meer vanuit Edict de leiding heeft daar toch helemaal niets te zeggen, Hans en stefaan is alles wat de klok daar nog slaagt de leiding is al maanden niet betrokken bij de stam en dan daalt je controle gewoon enorm die verlies je aan de actieve leden helaas voor Edict zijn dat personen die het spel niet eerlijk kunnen spelen.

Humble speelt al heel de wereld fair spel en zal dit altijd blijven doen tenzij iemand ons naait dan kan je dag zeggen tegen Jannes zijn goodwill. Oprechte excuses en een meer 'nederige opstelling' zou je zoveel verder brengen dan je misplaatste arrogantie tot die tijd mag je blijven wenen het doet mij helemaal niets ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59552

Guest
Als jij nu kata's op mijn dorpen gooit ga ik natuurlijk klagen dat je mij kata'd lol.
Besef jij wel wat afspraken zijn ?
Het is allebei net zo erg, als je het erg wilt noemen, vandaar dat ik het ook als gelijkwaardig zie. En dit is niet de eerste keer dat je dorpen afbreekt, dat gebeurde op damarcus, leffel en ook BrokenArrow.

Die eerste hebben we al uitvoerig besproken waarbij jullie actief de stab van thosk tot een succes brachten.
De naam die je eraan geeft maakt mij niet zo veel uit , ik vind het een stab , als jij het laag spel vind tjah.
Echt, ik snap niet dat je dit nog steeds een stabactie vindt. Laag spel en stabben is iets anders en dat weet je dondersgoed. Ik noemde het overigens geen laf spel, ik noemde het niet het meeste nette spel wat er gespeeld kan worden. Stabben betekent letterlijk dat je afspraken schendt, iets wat niet met BA/error is gedaan, dus per definitie kan je dan niet van stabben spreken.

Jij vindt alles zo snel een stab, ik zal het eens opsommen:
1. El S edelt een error lid in cluster BA, jij beschouwde dit als stabben omdat El S BA cf'de. Ongeacht of je dit een cf vindt of niet, het is niet een stab omdat er nooit afspraken waren gemaak, laat staan afspraken omtrent een stamgenoot van BA.
2. El S en TUTM edelen thosk, een error lid in cluster BA. Jij beschoude dit als stabben, ik heb al genoeg redenen aangegeven waarom ik dit niet een stab vind.
3. Nu beschuldig je ook MKS van het stabben van TB, omdat MKS een niet-modest speler bij TB edelde, ook al was TB op de hoogte dat de speler in kwestie een pbg van MKS was, iets wat volgens de regels mag.

Dit zijn er al 3 die ik zo 1,2,3 kan opnoemen. De rest op het af mag gerust met meerdere acties komen die als een stab zijn beschuldigd.
 

DeletedUser75339

Guest
Het is allebei net zo erg, als je het erg wilt noemen, vandaar dat ik het ook als gelijkwaardig zie. En dit is niet de eerste keer dat je dorpen afbreekt, dat gebeurde op damarcus, leffel en ook BrokenArrow.


Echt, ik snap niet dat je dit nog steeds een stabactie vindt. Laag spel en stabben is iets anders en dat weet je dondersgoed. Ik noemde het overigens geen laf spel, ik noemde het niet het meeste nette spel wat er gespeeld kan worden. Stabben betekent letterlijk dat je afspraken schendt, iets wat niet met BA/error is gedaan, dus per definitie kan je dan niet van stabben spreken.

Jij vindt alles zo snel een stab, ik zal het eens opsommen:
1. El S edelt een error lid in cluster BA, jij beschouwde dit als stabben omdat El S BA cf'de. Ongeacht of je dit een cf vindt of niet, het is niet een stab omdat er nooit afspraken waren gemaak, laat staan afspraken omtrent een stamgenoot van BA.
2. El S en TUTM edelen thosk, een error lid in cluster BA. Jij beschoude dit als stabben, ik heb al genoeg redenen aangegeven waarom ik dit niet een stab vind.
3. Nu beschuldig je ook MKS van het stabben van TB, omdat MKS een niet-modest speler bij TB edelde, ook al was TB op de hoogte dat de speler in kwestie een pbg van MKS was, iets wat volgens de regels mag.

Dit zijn er al 3 die ik zo 1,2,3 kan opnoemen. De rest op het af mag gerust met meerdere acties komen die als een stab zijn beschuldigd.

Dus jij vindt het even erg dat ik mijn dorpen afbreek als dat ik jou zou kata'en ?
Vind ik persoonlijk een vreemde redenering.

Die eerste heb je gelijk in en als ik dat een stab noemde was ik daar fout in.
Dat was natuurlijk gewoon een cf actie.

Die 2de vind ik actief helpen aan een stab ook gewoon een stab.
Zonder jullie hulp had thosks stab nog geen fractie van het succes gehad dus is een groot deel van de schande jullie deel.

3. Het is nooit gemeld dat die speler een pbg was , dus het is tegen de regels om hem te edelen
dat zijn gewoon de regels zoals ze door de beide leidingen zijn opgesteld.

Feit blijft dat zowel MKS als tutm hun voeten veegden aan het cf verdrag en dat de leiding van humble te incapabel is om een gepaste oplossing te zoeken.
EDIT : Toch een tijdelijke toezegging gekregen van TUTM , bedankt voor het gebaar.

Dus mijn gok is dat de humble leiding dit lage spel weer laat passeren.
 

DeletedUser59552

Guest
Dus jij vindt het even erg dat ik mijn dorpen afbreek als dat ik jou zou kata'en ?
Vind ik persoonlijk een vreemde redenering.

Die eerste heb je gelijk in en als ik dat een stab noemde was ik daar fout in.
Dat was natuurlijk gewoon een cf actie.

Die 2de vind ik actief helpen aan een stab ook gewoon een stab.
Zonder jullie hulp had thosks stab nog geen fractie van het succes gehad dus is een groot deel van de schande jullie deel.

3. Het is nooit gemeld dat die speler een pbg was , dus het is tegen de regels om hem te edelen
dat zijn gewoon de regels zoals ze door de beide leidingen zijn opgesteld.

Feit blijft dat zowel MKS als tutm hun voeten veegden aan het cf verdrag en dat de leiding van humble te incapabel is om een gepaste oplossing te zoeken.

Dus mijn gok is dat de humble leiding dit lage spel weer laat passeren.
Wel als die dorpen toch kwijt gaat raken. Damarcus gaf het op en liet zn dorpen afbreken, leffel en BA idem. Je hebt zelf tegen RD gezegd dat je die dorpen niet echt meer kan behouden, dus wat doe je, je breekt ze af voor ik ze kan edelen...

Je noemde het een stab ja. Het is precies dezelfde situatie als toen jij een modest lid edelde in cluster El S, dat is ook nooit een cf genoemd.

Wij hebben echt niks anders gedaan dan edels sturen, dus hoe wij nog meer geholpen hebben, is voor mij onduidelijk.

MKS spelers en speler in kwestie zelf zeggen van wel, dus ik heb ze even om bewijs gevraagd hiervan. *edit* Dit is zelfs al gegeven, zie vorige pagina....
 

DeletedUser75339

Guest
Wel als die dorpen toch kwijt gaat raken. Damarcus gaf het op en liet zn dorpen afbreken, leffel en BA idem. Je hebt zelf tegen RD gezegd dat je die dorpen niet echt meer kan behouden, dus wat doe je, je breekt ze af voor ik ze kan edelen...

Je noemde het een stab ja. Het is precies dezelfde situatie als toen jij een modest lid edelde in cluster El S, dat is ook nooit een cf genoemd.

Wij hebben echt niks anders gedaan dan edels sturen, dus hoe wij nog meer geholpen hebben, is voor mij onduidelijk.

MKS spelers en speler in kwestie zelf zeggen van wel, dus ik heb ze even om bewijs gevraagd hiervan.

Wel tot hiertoe ben ik 0 dorpen kwijtgeraakt aan jullie daar dus lijkt me niet echt relevant.
Wat kevin doet met ba is zijn zaak , damascus weet je goed genoeg.
Daar begon jij dat account te kata'en omdat ik daar deffde en toen heb ik het idd op afbreken gezet omdat je blijkbaar toch van gesloopte dorpjes houd.

Ik mag modest leden overal edelen , wat is daar nu weer mis mee ?
Tussen 2 haakjes was dat als reactie op de eerdere cf's van salvador om te laten zien hoe weinig skill het eigenlijk wel niet vraagt.

Edels sturen was genoeg om te maken dat de stab van thosk van minimale consequenties het naaien van een miljoenen account maakte.
Zonder jullie (stab)hulp was er echt weinig aan de hand geweest.
 

DeletedUser77799

Guest
3. Nu beschuldig je ook MKS van het stabben van TB, omdat MKS een niet-modest speler bij TB edelde, ook al was TB op de hoogte dat de speler in kwestie een pbg van MKS was, iets wat volgens de regels mag.

Ga je hier ook nog op reageren Hans? Je weet niet waar je over praat. Misschien heeft 1 van de 6 spelers op TB al wat van zich laten horen hier, maar zoniet, dan zou ik graag wat van hun kant horen. Zij waren er zeker van op de hoogte dat wij een echte samenwerking hadden met Hannieguy, en hij daarmee dus ook onze PBG was.

Bij deze wil ik nog wel even vermelden dat ondanks dat het soms rommelig ging bij TB, ze een erg gewaardeerde en gerespecteerde recapoorlog met ons hebben gevoerd.
 

DeletedUser9172

Guest
Hansje, zeg je nu dat je bouw levels van het account van iemand anders af breekt? Is dat dan normaal?

Is dat onder de noemer deze spelers kunnen er toch niets van dus ga ik daar maar verdedigen, lukt dat niet zoals ik wil breek ik hun dorpen af?

Dat is pas een stab, spelers die er niets van snappen bewegen om hun eigen dorpen te slopen, of ze van hun te mogen afbreken?

Dit is met afstand wel het vieste wat ik tot nu toe op deze en andere werelden heb gezien. Valt me echt tegen van je. Maar jij zult het wel weer goedpraten.

@.Saphira, het gaat niet meer lang duren voor je moet gaan stoppen op deze wereld, jammer...
 

DeletedUser61134

Guest
Het recentelijk delen van RL foto's van Humble spelers zowel in zijn stamchat als prive tegen mensen is de druppel die overloopt bij mijn tolerantie grens wegens HHP.

Meermaals schenden van privacy indien je nadrukkelijk hebt gezegd: Niet delen; en ze niet online staan op openbare social profielen.
Is genoeg voor een waarschuwing en een kort geding als hij in herhaling valt.
En trust me, niks leuker dan mensen aanklagen :p Ze kruipen meteen zielig terug in hun hol.
 

DeletedUser75339

Guest
Ga je hier ook nog op reageren Hans? Je weet niet waar je over praat. Misschien heeft 1 van de 6 spelers op TB al wat van zich laten horen hier, maar zoniet, dan zou ik graag wat van hun kant horen. Zij waren er zeker van op de hoogte dat wij een echte samenwerking hadden met Hannieguy, en hij daarmee dus ook onze PBG was.

Bij deze wil ik nog wel even vermelden dat ondanks dat het soms rommelig ging bij TB, ze een erg gewaardeerde en gerespecteerde recapoorlog met ons hebben gevoerd.

Ik weet dat de bathman leden ook gingen klagen bij yvo toen jullie over hun front sprongen om hannieguy te internen.
Voor de rest staat het hen vrij hier zelf te reageren.
Yvo wist ook niks tussen een pbg met hannieguy en daar waren de afspraken juist op gebaseerd.
 

DeletedUser59552

Guest
Wel tot hiertoe ben ik 0 dorpen kwijtgeraakt aan jullie daar dus lijkt me niet echt relevant.
Wat kevin doet met ba is zijn zaak , damascus weet je goed genoeg.
Daar begon jij dat account te kata'en omdat ik daar deffde en toen heb ik het idd op afbreken gezet omdat je blijkbaar toch van gesloopte dorpjes houd.
Ik zal hier nog 1x op ingaan. Ik kreeg via via te horen dat het plans was om mij via damarcus te gaan cf'en. Ik ben toen mijn berichten gaan doorlezen en ik zag inderdaad op meerdere plekken dat er ineens edels in de productie waren gezet, wat ervoor zorgde dat ik het geloofde. Toen de eerste cf geedeld was, ben ik gelijk als een speer begonnen met het kata'en van zijn smederijen, uiteraard.

Dat jij telkens maar beweert dat damarcus pas is gaan cf'en voor ik ben gaan kata'en, is echt lulkoek. Waarom zou ik dorpen gaan kata'en als ik al meer dan de helft van de speler zn troepen had vernietigd? En daarbij ook al gewoon dorpen aan het edelen was. Wat voor zin heeft kata'en dan... Kata'en doe je puur en alleen om een speler te laten stoppen, wat mij al gelukt was, want hij gaf zn perma vv aan edict. Dat ik toen in een pm heb gezegd dat een vv'er sneller stopt als er ook gekata'd wordt, sloeg natuurlijk op het cf'en. Ik vermoed tot op de dag van vandaag dat een vv'er verantwoordelijk is voor het cf'en en ik wilde dat dit zsm stopte.

Kap nou eens met het herhalen van dit soort valse opmerkingen om mij maar als een katanoob neer te zetten. Iedereen weet dat ik niet tegen het gebruik van kata's ben, ik vind ze nou eenmaal bij het spel horen. Maar ik respecteer de huidige tw-community dat kata's niet meer geaccepteerd worden.

Ik mag modest leden overal edelen , wat is daar nu weer mis mee ?
Tussen 2 haakjes was dat als reactie op de eerdere cf's van salvador om te laten zien hoe weinig skill het eigenlijk wel niet vraagt.
Je weet dat je jezelf nu giga tegenspreekt? Jij mag wel van modest edelen, maar als el s van error edelt, is het een cf...

Edels sturen was genoeg om te maken dat de stab van thosk van minimale consequenties het naaien van een miljoenen account maakte.
Zonder jullie (stab)hulp was er echt weinig aan de hand geweest.

Nogmaals, ik zie het niet als een stab. Dat hij zijn eigen leden enkel voor zichzelf gebruikt, zorgt voor wrang bij de leden. Thosk was niet het eerste ontevreden lid. Daar komt ook nog eens bij dat BA verantwoordelijk was voor heel veel stabs/naaiacties, dus dan vond ikzelf het geoorloofd om wat minder net spel te spelen. Iemand die een NAP keihard zelf negeert door edels te sturen op el S, verdient niks. Daarbij heb ik ook meerdere malen gevraagd wie de vv'er was van damarcus, maar ik kreeg telkens geen antwoord. En toen werden leffel en damarcus gekickt en was daardoor dan ineens de kous af? Kom nou toch. Hoe schijnheiliger kan je het maken dat je als leider niet weet wie er vv draait op het account van je leden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan