Top/Flop stammen

DeletedUser59552

Guest
Ik weet dat de bathman leden ook gingen klagen bij yvo toen jullie over hun front sprongen om hannieguy te internen.
Voor de rest staat het hen vrij hier zelf te reageren.
Yvo wist ook niks tussen een pbg met hannieguy en daar waren de afspraken juist op gebaseerd.
Je kan het MKS niet kwalijk nemen dat TB niet aan zijn leiding doorgeeft dat er een pbg is... En hij moet achteraf ook niet klagen hierover, omdat hij van de afspraken af wist.
 

DeletedUser77799

Guest
indien je het vorige bewijs niet goed vond van mij kan ik je wel nog een PM laten zien waarin TB expliciet zegt dat we een samenwerking met Hannieguy hebben. Tuurlijk klaagt TB hierover, want het is een hele slimme troef die wij gebruikt hebben. Het is zeker geen CF en in mijn ogen ook geen laag spel.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik zal hier nog 1x op ingaan. Ik kreeg via via te horen dat het plans was om mij via damarcus te gaan cf'en. Ik ben toen mijn berichten gaan doorlezen en ik zag inderdaad op meerdere plekken dat er ineens edels in de productie waren gezet, wat ervoor zorgde dat ik het geloofde. Toen de eerste cf geedeld was, ben ik gelijk als een speer begonnen met het kata'en van zijn smederijen, uiteraard.

Dat jij telkens maar beweerd dat damarcus pas is gaan cf'en voor ik ben gaan kata'en, is echt lulkoek. Waarom zou ik dorpen gaan kata'en als ik al meer dan de helft van de speler zn troepen had vernietigd? En daarbij ook al gewoon dorpen aan het edelen was. Wat voor zin heeft kata'en dan... Kata'en doe je puur en alleen om een speler te laten stoppen, wat mij al gelukt was, want hij gaf zn perma vv aan edict. Dat ik toen in een pm heb gezegd dat een vv'er sneller stopt als er ook gekata'd wordt, sloeg natuurlijk op het cf'en. Ik vermoed tot op de dag van vandaag dat een vv'er verantwoordelijk is voor het cf'en en ik wilde dat dit zsm stopte.

Kap nou eens met het herhalen van dit soort valse opmerkingen om mij maar als een katanoob neer te zetten. Iedereen weet dat ik niet tegen het gebruik van kata's ben, ik vind ze nou eenmaal bij het spel horen. Maar ik respecteer de huidige tw-community dat kata's niet meer geaccepteerd worden.


Je weet dat je jezelf nu giga tegenspreekt? Jij mag wel van modest edelen, maar als el s van error edelt, is het een cf...



Nogmaals, ik zie het niet als een stab. Dat hij zijn eigen leden enkel voor zichzelf gebruikt, zorgt voor wrang bij de leden. Thosk was niet het eerste ontevreden lid. Daar komt ook nog eens bij dat BA verantwoordelijk was voor heel veel stabs/naaiacties, dus dan vond ikzelf het geoorloofd om wat minder net spel te spelen. Iemand die een NAP keihard zelf negeert door edels te sturen op el S, verdient niks. Daarbij heb ik ook meerdere malen gevraagd wie de vv'er was van damarcus, maar ik kreeg telkens geen antwoord. En toen werden leffel en damarcus gekickt en was daardoor dan ineens de kous af? Kom nou toch. Hoe schijnheiliger kan je het maken dat je als leider niet weet wie er vv draait op het account van je leden.

Oke dan zal ik nog eens bewijzen dat je liegt

a3vuPXU.png


Namiddag van de 14e wordt damascus gekata'd door jou . (dorp is 428|442 mocht je willen nakijken)

NXLy5El.png


En de avond van de 14e neemt damascus zijn eerste cf.

Het is dus duidelijk dat jij eerst bent gaan kata'en en dat hij daarna pas is gaan cf'en.
Ik snap niet waarom je daar maar over blijft liegen.

Als El.S ba niet had ge cf'd had ik nooit dat dorp van chromatics gepakt.
Was meer als statement bedoeld dat zoiets erg eenvoudig en laag is.

Nu begin je als jannes te klinken.
Je weet dat kevin niet gestabt heeft.
Je weet dat error een noob stam is.
Natuurlijk is het extreem moeilijk om iedereen tevreden te houden daar zeker als er verliezen zijn.
Jullie hebben alleen die noobs die niks voorstellen op deze wereld gebruikt om een account als ba te naaien
en een leuke oorlog te verpesten.
 

DeletedUser75339

Guest
indien je het vorige bewijs niet goed vond van mij kan ik je wel nog een PM laten zien waarin TB expliciet zegt dat we een samenwerking met Hannieguy hebben. Tuurlijk klaagt TB hierover, want het is een hele slimme troef die wij gebruikt hebben. Het is zeker geen CF en in mijn ogen ook geen laag spel.

Ja ik kan nu gaan zaniken over dat yvo er niks over wist , maar feit blijft dat bathman er wel gewoon rekening mee had moeten houden.

Op nog een fijne oorlog daar
 

DeletedUser77799

Guest
Wat zeg je nou?
Ik maak gewoon duidelijk dat het bekend was in de strijd tussen TB en MKS dat Hannieguy onze pbg was, dat viel ook wel te zien aan hoe wij hem inzetten tegen TB. Ik zeg niks over Yvo of wat dan ook. Dat TB er rekening mee moest houden was juist het hele doel, want we hebben Han als pbg omdat dat ons kan helpen in de oorlog.
 

DeletedUser59552

Guest
Oke dan zal ik nog eens bewijzen dat je liegt

a3vuPXU.png


Namiddag van de 14e wordt damascus gekata'd door jou . (dorp is 428|442 mocht je willen nakijken)

NXLy5El.png


En de avond van de 14e neemt damascus zijn eerste cf.

Het is dus duidelijk dat jij eerst bent gaan kata'en en dat hij daarna pas is gaan cf'en.
Ik snap niet waarom je daar maar over blijft liegen.

Lees eens wat ik zeg? Ik hoor over een mogelijke cf actie, ik zie in mijn clearberichten dat er overal edels worden klaargezet (heb toen zeker wel 20 edels gezien die er de dag ervoor nog niet waren ;)), naar die dorpen heb ik toen meteen een kataclear gestuurd om te verhinderen dat er nog meer edels gemaakt konden worden. Achteraf gezien een terechte keus, want die cf moest zeker een paar uur gelopen hebben. Na die eerste cf heb ik het gehele account van damarcus bestookt met kata's, uiteraard omdat er vanuit die andere dorpen nog wel edels gemaakt konden worden. Helaas heb ik niet kunnen verhinderen dat er meer cf's kwamen. Nogmaals, kom eens met een reden die ik moet hebben gehad om hem te kata'en? Op het moment dat ik die eerste kata's stuurde, had ik al meer dan de helft van zijn troepen gedood en ik had mijn edels binnen 2 uur afstand, dus het edelen was echt easy.

En weet je, stel he, ik had hem gekata'd voor dat hij cf'de en ik niet wist van die plannen, wat heb ik verkeerd gedaan? Er waren geen afspraken tussen error en humble, dus zelfs als ik geen reden had om te kata'en, zou ik nog niet verkeerd zitten.

Als El.S ba niet had ge cf'd had ik nooit dat dorp van chromatics gepakt.
Was meer als statement bedoeld dat zoiets erg eenvoudig en laag is.

Dus een 'boontje komt om zijn loontje', iets wat Jannes zelf net ook al zei over BA. Zie je de hypocrisie in je eigen opmerkingen niet?

Nu begin je als jannes te klinken.
Je weet dat kevin niet gestabt heeft.
Je weet dat error een noob stam is.
Natuurlijk is het extreem moeilijk om iedereen tevreden te houden daar zeker als er verliezen zijn.
Jullie hebben alleen die noobs die niks voorstellen op deze wereld gebruikt om een account als ba te naaien
en een leuke oorlog te verpesten.

Nou, ik hoop het niet. Hij praat als een vlaming met veel spelfouten...
Kevin was leider toen damarcus mij cf'de, hij had toen ook niet gezegd wie de vv draaide? Pas na stuk of 5/6 cf's werd damarcus uit de stam gekickt, niet dat dat zin had hoor, daar niet van.
 

DeletedUser75339

Guest
Lees eens wat ik zeg? Ik hoor over een mogelijke cf actie, ik zie in mijn clearberichten dat er overal edels worden klaargezet (heb toen zeker wel 20 edels gezien die er de dag ervoor nog niet waren ;)), naar die dorpen heb ik toen meteen een kataclear gestuurd om te verhinderen dat er nog meer edels gemaakt konden worden. Achteraf gezien een terechte keus, want die cf moest zeker een paar uur gelopen hebben. Na die eerste cf heb ik het gehele account van damarcus bestookt met kata's, uiteraard omdat er vanuit die andere dorpen nog wel edels gemaakt konden worden. Helaas heb ik niet kunnen verhinderen dat er meer cf's kwamen. Nogmaals, kom eens met een reden die ik moet hebben gehad om hem te kata'en? Op het moment dat ik die eerste kata's stuurde, had ik al meer dan de helft van zijn troepen gedood en ik had mijn edels binnen 2 uur afstand, dus het edelen was echt easy.

En weet je, stel he, ik had hem gekata'd voor dat hij cf'de en ik niet wist van die plannen, wat heb ik verkeerd gedaan? Er waren geen afspraken tussen error en humble, dus zelfs als ik geen reden had om te kata'en, zou ik nog niet verkeerd zitten.



Dus een 'boontje komt om zijn loontje', iets wat Jannes zelf net ook al zei over BA. Zie je de hypocrisie in je eigen opmerkingen niet?



Nou, ik hoop het niet. Hij praat als een vlaming met veel spelfouten...
Kevin was leider toen damarcus mij cf'de, hij had toen ook niet gezegd wie de vv draaide? Pas na stuk of 5/6 cf's werd damarcus uit de stam gekickt, niet dat dat zin had hoor, daar niet van.

Ik lees dit :

"Toen de eerste cf geedeld was, ben ik gelijk als een speer begonnen met het kata'en van zijn smederijen, uiteraard."

Ik bewijs dat jij al begon te kata'en voordat er ook maar 1 dorp als cf genomen was.
Jij bent begonnen kata'en omdat ik daar (succesvol) aan het deffen was en dat heb je zo ook expliciet vermeld dat het was om een vv account te breken.

Als je zo zeker van je stuk bent , laat dan de pm's met damarcus zien ?

[14/03/2017 9:41:28] Hans: Humble zit te kataen bij error (facepalm)

Was dus nog een pak vroeger dat je begon te kata'en.
Wss een dag ofzo dus was echt geen reactie zoals je hier altijd beweerd.

Ik had inderdaad recap edels neer gezet.
Vrij logisch niet als je een account hebt met die cluster en amper stacks.

Geef het nu maar gewoon eerlijk toe je deed het omdat je het kon en omdat je een leiding hebt die zo'n acties steunt.

Jij hebt het altijd over BA , schei daar eens mee uit.
Dit spel wordt gespeeld door spelers niet door accounts.
Een account kan geen stabber zijn , enkel een speler kan dat zijn.

Toen ik bij Humble vroeg wie mijn barbs kata'de wouden ze ook geen stamgenoten/bg's snitchen , lijkt me vrijwel hetzelfde.
 

DeletedUser31490

Guest
Ik zal uitleggen waar het om gaat :

ik heb een cluster , humble edelt daar middenin een barb .
Dat heet een clusterfuck en wordt door afspraken verboden.

Alleen heeft Humble een hele domme, stijfkoppige leider die nooit zijn gelijk erkent.
Daarom gaat hij nooit durven toegeven dat ze eigenlijk fout zitten.
Dit kan ertoe leiden dat de afspraken overboord gegooid worden,
want als edict zijnde heeft het weinig zin om afspraken te hanteren als zij de enige zijn die zich er aan houden.

Daarom hoop ik dat mensen als @snDD intern toch eens aan de bel trekken, want als we een vuile eindstrijd willen is dit wel de manier waarop.

Ik zou het erg jammer vinden dat de humble vs edict strijd verpest wordt louter door jannes zijn stijve kop dus pls pls humble mensjes wees verstandig en laten we het clean houden.

Ik heb nog lang niet alles gelezen (pagina 11) maar toch reageer ik even gelijk op hier. Het is zeker niet netjes van TUTM en een geval op het randje. Jij kan daar niks vanaf weten maar misschien moet ik even Terroristman erbij betrekken voor @nyade @.Saphira. Die heeft namelijk zo'n 30 bb dorpen in en rondom (velden regel) geedeld.

Nou hoor ik jullie regelmatig dat wij als Humble zijnde overal over zeuren, maar ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt, behalve bij 565|461 (zie dorpsakte) heb ik een klacht ingediend bij Yvo. Nu hoor ik her en der dat wij het vies spelen, maar jullie hebben lang niet alle info, want er zijn ook degelijk vieze acties geweest vanaf jullie kant, waar wij niet altijd een probleem van hebben gemaakt.

Voor nu ga ik even rustig verder lezen.
 

DeletedUser75339

Guest
Voor nu ga ik even rustig verder lezen.[/QUOTE]
Ik heb nog lang niet alles gelezen (pagina 11) maar toch reageer ik even gelijk op hier. Het is zeker niet netjes van TUTM en een geval op het randje. Jij kan daar niks vanaf weten maar misschien moet ik even Terroristman erbij betrekken voor @nyade @.Saphira. Die heeft namelijk zo'n 30 bb dorpen in en rondom (velden regel) geedeld.

Nou hoor ik jullie regelmatig dat wij als Humble zijnde overal over zeuren, maar ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt, behalve bij 565|461 (zie dorpsakte) heb ik een klacht ingediend bij Yvo. Nu hoor ik her en der dat wij het vies spelen, maar jullie hebben lang niet alle info, want er zijn ook degelijk vieze acties geweest vanaf jullie kant, waar wij niet altijd een probleem van hebben gemaakt.

Voor nu ga ik even rustig verder lezen.

Euhm dit is geen dorpje op het randje he , dit is er middenin ?
Zie jij een raakvlak met het cluster van tutm of pieterjanray ?

Ik kende die situatie vrij goed.
Ik zat namelijk toen nog bij jullie in de chat.

Ik weet niet of je het zelf nog weet , maar toen pianist bb's begon te edelen tegen het cluster aan van tijs kwam ik hier al mijn beklag doen daarover.
Om het dan nu bij mij te gaan doen is wel erg krom en niet gewoon bb's tegen het front aan maar midden in het cluster.

Het was zelfs zo dat jannes dat edelen van barbs nog verdedigde als zijnde slim , wat er bij mij totaal niet inging.

Toen waren de huidige cf regels ook nog niet opgesteld en deze lage actie is daar wel fel mee in strijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Hans, ik wil even jouw opinie. Vind jij dat het niet voldoende is als de speler waarmee je in oorlog bent weet dat een kleinere speler jouw PBG is, of moet volgens jou de leiding hier duidelijk over geïnformeerd zijn? Want dat lijkt mij volslagen onbelangrijk. TB wist van onze PBG met hannieguy, want zette zijn stacks zo ook neer en zocht hulp om Hannieguy neer te halen, vanwege zijn samenwerking met ons. En ongeacht het feit dat je PBG's gewoon mag edelen, hebben wij zelfs gekozen voor de dorpen die niet in TB zijn cluster liggen, aangezien wij CF'en natuurlijk niet vinden kunnen.
 

DeletedUser75339

Guest
Het is het duidelijkste als de leiding hier over geinformeerd is maar in principe valt er zo ook nog maar weinig over te zeggen.
 

DeletedUser75970

Guest
Dus MKS moet de leiding van Edict laten weten wie zijn PBG's zijn? Wat een onzin.
In de bewijzen is te zien dat TB op de hoogte was, dat lijkt me meer dan genoeg, hij is namelijk de enige die er nadeel van kan ondervinden.
Dat jij hier niet van op de hoogte bent en dan maar wat komt roepen zijn we inmiddels wel van je gewend.

Die screens van je (m.b.t. tutm) geven trouwens een heel verkeerd beeld van de situatie, maar dat is dan waarschijnlijk ook je bedoeling geweest.
Dat is verder al keurig uitgelegd door Yuri (tutm) dus daar hoef ik verder niet op in te gaan.
 

DeletedUser75339

Guest
Dus MKS moet de leiding van Edict laten weten wie zijn PBG's zijn? Wat een onzin.
In de bewijzen is te zien dat TB op de hoogte was, dat lijkt me meer dan genoeg, hij is namelijk de enige die er nadeel van kan ondervinden.
Dat jij hier niet van op de hoogte bent en dan maar wat komt roepen zijn we inmiddels wel van je gewend.

Die screens van je (m.b.t. tutm) geven trouwens een heel verkeerd beeld van de situatie, maar dat is dan waarschijnlijk ook je bedoeling geweest.
Dat is verder al keurig uitgelegd door Yuri (tutm) dus daar hoef ik verder niet op in te gaan.

Ik vind het sowieso maar een vage afspraken , maar afspraken zijn afspraken.
Dus jij zegt dat Edict altijd maar moet gokken wie pbg is ?
In de zaak van bathman geef ik toe dat ze dat wisten , maar het makkelijkste is nog steeds als de afspraken worden nageleefd door humble.

Hij was op de hoogte dat ze samenwerkten.
Ik heb ook al met bv siebertje samengewerkt maar is helemaal geen pbg.

Dus jij vind het ook geen cf lol ?

Nu moet ik bekennen dat ik gedacht had , dat jij wel objectief kon blijven.
Ik vind dit namelijk een school voorbeeld van een cf.

Een cluster waarin de vijand middenin een barb edelt
 

DeletedUser9172

Guest
Hansje, jij weet zelfs wat recht is krom te praten en geloofd het dan ook nog.

De enige vuile speler op deze wereld ben toch echt jij. Jij bent een stamnaaier en pakt dan ook nog overal bij iedereen die dit toelaat vvs. Vervolgens nadat een speler verslagen is ga je via vv ook daar nog de bouwlevels afbreken.
Hoe laag kun je zinken.
 

DeletedUser59552

Guest
Ik lees dit :

"Toen de eerste cf geedeld was, ben ik gelijk als een speer begonnen met het kata'en van zijn smederijen, uiteraard."

Ik bewijs dat jij al begon te kata'en voordat er ook maar 1 dorp als cf genomen was.

Dan ben ik de eerste die toegeeft dat ik daar mis zat. Ik ben ook niet iemand die alles perfect onthoudt he.

Jij bent begonnen kata'en omdat ik daar (succesvol) aan het deffen was en dat heb je zo ook expliciet vermeld dat het was om een vv account te breken.
Succesvol? Ik edelde gewoon dorpen ondanks dat je vv had hoor. Ja, als iemand via vv wilt gaan cf'en he, en je breekt smederijen af om dat tegen te gaan, wat heeft t dan nog voor zin om te vv'en?

Als je zo zeker van je stuk bent , laat dan de pm's met damarcus zien ?
I'm working on it :) Heb ze zelf niet meer, maar ik weet van iemand die ze nog heeft, heb m gecontacteerd ;)


[14/03/2017 9:41:28] Hans: Humble zit te kataen bij error (facepalm)

Was dus nog een pak vroeger dat je begon te kata'en.
Wss een dag ofzo dus was echt geen reactie zoals je hier altijd beweerd.
Nu vergeef ik het je omdat je niet in mijn gebied ligt, maar ik had clears op nog geen 2 uur afstand... Ik zal eens vertellen hoe het is gegaan: Zondag of zaterdag (weet niet meer wat voor dag t was) 12 maart was ik damarcus aan het scouten en hierop kreeg ik van damarcus te horen dat hij niet meer tevreden was in error, omdat hij het heel oneerlijk vond dat jij the swoosh mocht internen (wat zonder overleg in error is gebeurd). Toen heb ik hem die avond nog eens gescout en de edels, die in de ochtend aankwamen, naar lege dorpen gestuurd, simpelweg omdat ik niet wilde dat BA en jij weer een error intern erbij kregen. Edels werden geblokt en ik kreeg de mededeling dat hij vv ging afgeven en dat hij hoopte dat jij en BA mij zoveel mogelijk dwars zouden liggen. Vervolgens krijg ik van een stamgenoot van me (die dat weer van iemand uit error te horen kreeg) te horen dat het plan was om met Damarcus mij te cf'en. Dit was in overeenstemming met mijn daaropvolgende berichten (want ik was ondertussen begonnen met het clearen van damarcus, dus ik kreeg scout-berichten), die aangaven dat er edels in de productie stonden of al geproduceerd worden, ook omdat er op 13 maart al ongelooflijk actief gedeft werd. Hierop ben ik meteen overgegaan tot het kata'en van de smederijen. Dat ik nu dacht dat er al een cf was geweest, was een fout van mij, maar dat verandert niks aan het feit dat ik wilde vermijden dat er bb's werden geedeld en dat dat mijn reden is geweest om te kata'en.

Ik had inderdaad recap edels neer gezet.
Vrij logisch niet als je een account hebt met die cluster en amper stacks.
Recappen doe je met 5 edels per dorp??? Juist, heel geloofwaardig... Ik heb nog nooit iemand zoiets zien doen, ik kom maximaal 2 dorpen in een recap dorp tegen normaal gesproken. Zeker met een cluster waar de meeste dorpen binnen 2,5 uur edelafstand lagen, ook voor damarcus.

Maar nogmaals Hans, en hier wil ik toch een antwoord: wat voor zin had het voor mij om uberhaupt Damarcus te gaan kata'en? Jij beweert dat ik dat puur deed om een vv'er te demotiveren? Wel als die vv'er mij wilt cf'en en als ik het echt om die reden deed, had ik dan niet beter op boerderijen kunnen mikken? Dan had damarcus helemaal geen extra def meer kunnen aanmaken en geen muur meer kunnen uppen. Dan was het enkel nog op zijn def bashen, want os kreeg hij toch niet. Ik heb mijn kata's, op de eerste paar na die stonden op ah, enkel op de smederijen gedaan. En weet je? Ik had gelijk, dat er daarna stuk of 10 cf's mee zijn geedeld, heeft mij enkel bevestigd dat ik de juiste keus heb gemaakt. Ik wil niet weten hoeveel cf's er waren geweest als ik dat niet had gedaan en ik zou het absoluut nog eens doen.

En nogmaals, reageer hier eens op. Wat heb ik verkeerd gedaan hiermee? Het enige waar ik fout zat, was bij het beweren dat ik pas kata'de nadat er al een cf was geedeld en dit geef ik gewoon eerlijk toe en dit was stom van mij om te beweren zonder het zeker te zijn.

@ighi, bewijzen van dat ik gekata'd heb? Heb ik nooit ontkend. Bewijzen dat ik voor het cf'en al kata'de? Geef ik hierboven toe dat ik daar fout zat. Dat ik ben gaan kata'en om het account te breken? Nee, was totaal niet nodig. Dontino was net zo groot en TUTM was toen kleiner, die heb ik toen ook gewoon kunnen verslaan, zonder kata's.
Ik kan btw ook wel met een bewijs komen dat runner vv draaide van damarcus ten tijde van de cf's, die heb ik ook aan je leiding gestuurd, letterlijk een mededeling van damarcus dat runner 5 al heel de tijd vv'de, dus ook toen er cf's werden gepleegd. Weet je wat voor reactie ik kreeg? Deze pm is van een paar dagen na de cf's, hij draaide vv ja, maar niet per se de cf's. Zoals Hans al eerder zei, deelnemen aan een stab, maakt je zelf een stabber. Hij draaide vv voor een account dat mij aan het cf'en was, dat maakt hem dan meteen toch net zo schuldig, voor zijn eigen maatstaven? Of gelden die opmerkingen puur voor Humble. Dit is de hypocrisie ten top weer, maar ondertussen ben ik echt niks anders meer van edict gewend...

Ik vind het helemaal prima dat iedereen mij ziet als een cf'er, stabber, weet ik veel wat, in humble weet iedereen waarom ik dingen doe. Maar ik heb tot nu toe altijd mijn beweegredenen gegeven en volgens die beweegredenen, doe ik gewoon niks fout. Dat jullie alles dusdanig proberen om te praten, waarbij de hypocrisie de kop uitsteekt, is jullie eigen zaak.
 

DeletedUser59552

Guest
Ik vind het sowieso maar een vage afspraken , maar afspraken zijn afspraken.
Dus jij zegt dat Edict altijd maar moet gokken wie pbg is ?
In de zaak van bathman geef ik toe dat ze dat wisten , maar het makkelijkste is nog steeds als de afspraken worden nageleefd door humble.

Hij was op de hoogte dat ze samenwerkten.
Ik heb ook al met bv siebertje samengewerkt maar is helemaal geen pbg.

Dus jij vind het ook geen cf lol ?

Nu moet ik bekennen dat ik gedacht had , dat jij wel objectief kon blijven.
Ik vind dit namelijk een school voorbeeld van een cf.

Een cluster waarin de vijand middenin een barb edelt
Dus iemand waar jij mee samenwerkt, is geen pbg? Dat vind ik echt een rare redenering. Alhoewel, het geeft jou wel de mogelijkheid om hem dan weer te kunnen edelen en dan kan hij niet klagen dat jullie bondgenoten waren. En als jij error geen pbg beschouwt, dan heb jij dus van the swoosh en damarcus geedeld (die errorleden zijn en dus geen pbg) in het cluster van modest, wat dus het schenden is van de afspraken die jij zelf zo hoog houdt.

Ja, ik weet dat jij met siebertje samenwerkte, jij liet hem pieterjan telkens scouten, liet BA clears gooien zodat jij kon edelen ;)

Een cf is enkel mogelijk, als er een cluster is. Nogmaals, ik beschouw een verzameling dorpen die jij aan het afbreken bent, niet als een serieus cluster vanwaaruit jij oorlog probeert te voeren. Nu is het wmb opgelost omdat ik aangegeven heb dat ik vanuit dat dorp niet zal edelen. Maar je bent wel giga hypocriet bezig door elk ding van humble (wat jij in eenzelfde situatie hebt gedaan) als stab te noemen.
 

DeletedUser9172

Guest
Captain, Hansje gaat dit nooit toegeven.

Weet je waarom?

Hij weet het gewoon niet. Serieus, ik zweer je dat hij het gewoon niet ziet.

Ik heb dit al eerder in andere bewoordingen gezegd maar hij reageert daar niet op.

Hij komt weer met drogredenen let maar op. Een beetje schreeuwen maar echt inhoudelijk gaat het niet worden. Feiten interpreteren zoals ze echt zijn is hem helaas niet gegeven.

Hansje (lees Pietertje), het geeft niet jongetje,kom maar aan de kant. Je hebt het goed gedaan...
 

DeletedUser75970

Guest
Ik vind het sowieso maar een vage afspraken , maar afspraken zijn afspraken.
Dus jij zegt dat Edict altijd maar moet gokken wie pbg is ?
In de zaak van bathman geef ik toe dat ze dat wisten , maar het makkelijkste is nog steeds als de afspraken worden nageleefd door humble.

Hij was op de hoogte dat ze samenwerkten.
Ik heb ook al met bv siebertje samengewerkt maar is helemaal geen pbg.

Dus jij vind het ook geen cf lol ?

Nu moet ik bekennen dat ik gedacht had , dat jij wel objectief kon blijven.
Ik vind dit namelijk een school voorbeeld van een cf.

Een cluster waarin de vijand middenin een barb edelt

Edict moet niet gokken wie het is, MKS heeft het aan een Edict speler verteld en dat is voldoende.
Dat TB het heeft nagelaten om dat niet door te geven aan de rest van Edict is niet MKS zijn schuld, of vind jij van wel?

Niet iedere samenwerking hoeft inderdaad een pbg te zijn, echter was dit bij hannieguy en MKS wel het geval.
Maakt het echter uit of iets een pbg heet of dient als pbg en alleen niet zo bestempeld is? Ik vind van niet, TB was op de hoogte van de samenwerking/pbg en kon hier dus op inspelen (wat ook gebeurd is als je kijkt naar de plekken van zijn stacks).

Zal het plaatje van je straks nog even een keer goed bekijken maar zit nu op m'n mobiel dus ik heb niet echt goed overzicht en zoals al eerder gezegd heb je de mb weggelaten wat een misleidend beeld geeft.
 
Bovenaan