Top/Flop stammen

Reactiescore
603
Moet zeggen dat ik het ook niet echt correct vind
 
Reactiescore
3.536
Hannie en MKS hebben al meer gezamenlijke acties op TB gedaan dan dat Hans onzin praat op het AF. Niet afkomen met 'jullie edelen een speler in de rug van BLABLABLA' mij moet je de tekortkomingen van TB niet uitleggen. Ze falen gewoon behoorlijk.

Hannie heeft geen bb's of spelersdorpen in het cluster van TB ge edeld. Het is TB die in het cluster van Hannie is gaan edelen. Hij heeft daar dus een paar dorpen liggen in het cluster van hannie we kunnen daarom ook niet spreken van clustersfucks bij TB wel over clusterfucks bij Hannie. Maar het moet nu wel lukken dat wij daar toestemming voor gekregen hebben van Hannie.

Mogen er spelers ge edeld worden in de clusters van Humble of Edict is het antwoord nee maar zoals ik reeds verwoord heb is er geen sprake van een TB cluster maar wel van het Hannie cluster. Dus Hansie Pansie mag weer komen wenen omdat zijn stam weeral te kort schiet maar het zal weinig uithalen. Beter minder wenen en meer vv draaien of heb je dan niet genoeg tijd over om te farmen?
 

DeletedUser75339

Guest
Wat ben je toch weer een domme jongen :)

Er zijn duidelijke afspraken over cf's tussen edict en humble
Afspraken die door beide leidingen bevestigd zijn.
Hannieguy is NIET aangegeven als pbg , dus hem edelen in de rug van bathman is een overtreding van de afspraken.

De rest van je onzin doet er niet toe .

Jullie hebben de afspraken geschonden en willen er weer mee wegkomen met een hoop onzin.
 
Reactiescore
3.536
Hannie moet niet als PBG aangegeven worden aangezien wij geen regels overtreden hebben. Er mogen geen kata's verstuurd worden en geen clusterfucks gedaan worden. Beide niet gebeurd?
 

DeletedUser75339

Guest
2e keer dat jullie de afspraken schenden is met turn up the music

Nadat die broken arrow kapot gecf'd had , had hij de smaak te pakken , want nu doet hij hetzelfde bij mij

iZoDOoU.png


9aeK3RC.png


Aangezien we beide zaken eerst op een nette manier intern wouden oplossen , bleek dit echter niet mogelijk door het kinderachtige gedrag van Jannes , die dit niet cf'en vond.

Ik zou me schamen als ik een humble speler had en onder zo'n leiding speelde.

Je gaat mij niet wijsmaken dat elke Humble speler denkt dat dit geen cf is.
 

DeletedUser75339

Guest
Hannie moet niet als PBG aangegeven worden aangezien wij geen regels overtreden hebben. Er mogen geen kata's verstuurd worden en geen clusterfucks gedaan worden. Beide niet gebeurd?

Laten we dan de afspraken bekijken :

61eGoBr.png


Hannieguy staat niet opgegeven als pbg , mb of du en om die dorpen van hannieguy te pakken is mad king over het front van bathman in de rim gesprongen.

Dit is dus overduidelijk tegen alle afspraken in.
 
Reactiescore
3.536
In Humble zitten we allemaal al heel de wereld verrassend op 1 lijn. Komt misschien omdat iedereen zo'n enorme hekel aan jouw heeft gekregen als persoon zijnde dat er van goodwill weinig sprake meer is. Regeltechnisch is dit geen overtreding maar niet netjes dat wil ik toegeven alsnog heb ik toestemming gegeven aan Turn. Om de simpele reden dat jij al veel vaker oneervol spel hanteert tegen Humble en andere stammen. Wederom mijn speelstijl 'ik behandel andere hoe zij andere behandelen' in jouw geval dus weinig positieve goodwill langs mijn kant.

Het aantal clusterfucks jij Humble hebt gegeven is niet meer bij te houden via vv. Dat je stamleiding zo naïef is en jouw account nodig heeft in de strijd tegen Humble en jij je dus alles mag permitteren is wat te gemakkelijk.

TB was overigens op de hoogte van de samenwerking tussen Hannie en MKS.
 

DeletedUser69459

Guest
In Humble zitten we allemaal al heel de wereld verrassend op 1 lijn. Komt misschien omdat iedereen zo'n enorme hekel aan jouw heeft gekregen als persoon zijnde dat er van goodwill weinig sprake meer is. Regeltechnisch is dit geen overtreding maar niet netjes dat wil ik toegeven alsnog heb ik toestemming gegeven aan Turn. Om de simpele reden dat jij al veel vaker oneervol spel hanteert tegen Humble en andere stammen. Wederom mijn speelstijl 'ik behandel andere hoe zij andere behandelen' in jouw geval dus weinig positieve goodwill langs mijn kant.

Het aantal clusterfucks jij Humble hebt gegeven is niet meer bij te houden via vv. Dat je stamleiding zo naïef is en jouw account nodig heeft in de strijd tegen Humble en jij je dus alles mag permitteren is wat te gemakkelijk.

TB was overigens op de hoogte van de samenwerking tussen Hannie en MKS.

Regeltechnisch? Er staat letterlijk dat er geen dorpen mogen overgenomen worden die 1 of meerdere velden achter het front liggen. Hoe wil jij anders dan deze lijn het front tekenen? http://prntscr.com/f0ds4l En dit dorp ligt niet 1 veld achter het front? Ja, als je het schuin bekijkt ligt het misschien slechts voor 0.5 veld achter het front zeker :redface:

Dit is gewoon absurd. Dat je nu afkomt met `wij behandelen jou zoals jij ons behandelt, maakt het helemaal komisch. Gemaakte afspraken mogen compleet over boord worden gegooid als Jannes het zegt.

Ik heb echt al mijn respect voor jou verloren. Dag, doei en bedankt. Mij zie je niet meer terug op dit onderdeel.
 

DeletedUser75339

Guest
Regeltechnisch is dit geen overtreding maar niet netjes dat wil ik toegeven alsnog heb ik toestemming gegeven aan Turn.


Ik zal uitleggen waar het om gaat :

ik heb een cluster , humble edelt daar middenin een barb .
Dat heet een clusterfuck en wordt door afspraken verboden.

Alleen heeft Humble een hele domme, stijfkoppige leider die nooit zijn gelijk erkent.
Daarom gaat hij nooit durven toegeven dat ze eigenlijk fout zitten.
Dit kan ertoe leiden dat de afspraken overboord gegooid worden,
want als edict zijnde heeft het weinig zin om afspraken te hanteren als zij de enige zijn die zich er aan houden.

Daarom hoop ik dat mensen als @snDD intern toch eens aan de bel trekken, want als we een vuile eindstrijd willen is dit wel de manier waarop.

Ik zou het erg jammer vinden dat de humble vs edict strijd verpest wordt louter door jannes zijn stijve kop dus pls pls humble mensjes wees verstandig en laten we het clean houden.
 

DeletedUser77799

Guest
Ik wil bij deze duidelijk aangeven dat TB bekend was met een samenwerking tussen Hannieguy en MKS. Dit was ook nog eens een tijdje voor de dorpsovernames van hannieguy van ons begonnen. Daarmee zijn wij als het ware langs TB heen gegaan en hebben wij rekening gehouden niet in zijn cluster te gaan edelen. Het enige wat er misschien niet aan klopte was dat Han niet in Modest zat, maar aangezien TB duidelijk op de hoogte was en ons zelfs feliciteerde dachten wij dat dit niet meer nodig was.
 

Bijlagen

  • IMG_0210.jpg
    IMG_0210.jpg
    52,1 KB · Weergaven: 12

DeletedUser77799

Guest
Hier zie je dat eerste intern op 11/04 was.
 

Bijlagen

  • IMG_0211.PNG
    IMG_0211.PNG
    227 KB · Weergaven: 8

DeletedUser9172

Guest
Hansje,Hansje... Jij bent het echt niet waard om een reactie te plaatsen. Een beetje proberen om zieltjes te winnen, foei!!

Waarschijnlijk ga je het toch niet begrijpen.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik wil bij deze duidelijk aangeven dat TB bekend was met een samenwerking tussen Hannieguy en MKS. Dit was ook nog eens een tijdje voor de dorpsovernames van hannieguy van ons begonnen. Daarmee zijn wij als het ware langs TB heen gegaan en hebben wij rekening gehouden niet in zijn cluster te gaan edelen. Het enige wat er misschien niet aan klopte was dat Han niet in Modest zat, maar aangezien TB duidelijk op de hoogte was en ons zelfs feliciteerde dachten wij dat dit niet meer nodig was.

Ik heb ook een aanval op salvador gedaan, waarbij error spelertjes mij hielpen dat wil niet zeggen dat ze mijn pbg zijn.
Dat melden is er juist gekomen om duidelijkheid te scheppen en situaties als dit te voorkomen.

Jullie hadden dit duidelijk aan ons moeten melden zoals we hadden afgesproken.
Dat is niet gebeurd dus moet de leiding normaal bijeenzitten.

Groot probleem daar is dan weer dat Jannes nooit zijn ongelijk kan toegeven en communicatie dus praktisch onmogelijk is.

Lijkt mij het makkelijkste als mad king de dorpen die hij over bathman in de rim heeft gepakt aan bathman geeft , dat we daar al vanaf zijn.

Mijn complimenten trouwens met jullie mooie aanval :)
 
Reactiescore
3.536
Je mag best druk op mij zetten hoor Hans maar ik kan je wel meedelen dat het vrij zinloos is. Als jij dat bb dorpje 'middenin je cluster' wilt noemen valt er al weinig te bespreken want je zit gewoon met totale waanbeelden. Terrorisman heeft deze situatie x 30 gedaan tegen Humble en wij werden naar de deur verwezen door jullie leiding. Boontje kom om zijn loontje?

Jullie reageren ook louter op de dingen waar jullie zin in hebben. Jij bent eerder in Modesty gebied gaan edelen, jij bent met vv's in Humble cluster komen edelen, jij hebt stabbers geholpen met vv en def, jij hebt al stammen keihard zitten naaien dit alles ook op andere werelden. Dus je bent alvast totaal niet de persoon die hierover kan of zou mogen oordelen. Altijd maar klagen en klagen en niks presteren. Als jullie vinden dat afspraken met ons maken zinloos is mag je ze altijd opdoeken. Misschien al eens in je opgekomen om eervol te spelen? Kans is groot dat je daarmee meer zal bereiken dan je spelgedrag van de laatste maanden. Iedereen weet ondertussen toch al hoe je mij het beste kan aanpakken? Hoe eervoller je speelt, hoe vriendelijker je bent hoe meer je dat zal terug krijgen en omgekeerd.
 
Reactiescore
3.536
Ik heb ook een aanval op salvador gedaan, waarbij error spelertjes mij hielpen dat wil niet zeggen dat ze mijn pbg zijn.
Dat melden is er juist gekomen om duidelijkheid te scheppen en situaties als dit te voorkomen.

Jullie hadden dit duidelijk aan ons moeten melden zoals we hadden afgesproken.
Dat is niet gebeurd dus moet de leiding normaal bijeenzitten.

Groot probleem daar is dan weer dat Jannes nooit zijn ongelijk kan toegeven en communicatie dus praktisch onmogelijk is.

Lijkt mij het makkelijkste als mad king de dorpen die hij over bathman in de rim heeft gepakt aan bathman geeft , dat we daar al vanaf zijn.

Mijn complimenten trouwens met jullie mooie aanval :)

Wat probeer je zelfs te bereiken man? 'Complimenten met jullie mooie aanval' Hoe aardig ben je ook Hans we zetten meteen alle dorpen leeg? Zo werkt het niet jonge.

Overigens al regelmatig mijn ongelijk gegeven deze wereld zelfs dus dat argument weegt ook niet op. Communicatie inderdaad moeilijk voor spelers die niet kunnen genieten van mijn sympathie.
 

DeletedUser9172

Guest
Dat wil inderdaad alleen zeggen dat je hun gebruikt hebt, net zoals BA dit de hele wereld gedaan heeft nadat hij Humble verliet door zijn koppigheid.

Met jou kun je niets afspreken, dat weet iedereen op deze wereld al lang.

1 Jannes kan heel goed zijn ongelijk toegeven zoals iedereen weet (behalve jij met je waanideeen ) natuurlijk weer. 2 als communicatie praktisch onmogelijk is ben dan gewoon stil?

Dorpen afgeven dei fair verkregen zijn? dwaas persoon.

Complimenten van jou maken ons een beetje huiverig dus doe maar niet meer.
 

DeletedUser75339

Guest
Je mag best druk op mij zetten hoor Hans maar ik kan je wel meedelen dat het vrij zinloos is. Als jij dat bb dorpje 'middenin je cluster' wilt noemen valt er al weinig te bespreken want je zit gewoon met totale waanbeelden.
.


Ik heb waanbeelden ?
Dit is gewoon een brute cf van een lage speler.

Je gaat mij niet wijsmaken dat de andere humble spelers dit geen cf vinden.

Al de rest van je post is natuurlijk weer je gebruikelijke oerdomme zever over mij .
 

DeletedUser9172

Guest
Hansje, niemand wil met jou praten, geef het nu eindelijk op.

Een brute cf, nou nou, wat een stoere taal van je.:rolleyes:

En het is geen oerdomme zever maar de waarheid, dat weet iedereen...
 
Reactiescore
3.536
Ik heb waanbeelden ?
Dit is gewoon een brute cf van een lage speler.

Je gaat mij niet wijsmaken dat de andere humble spelers dit geen cf vinden.

Al de rest van je post is natuurlijk weer je gebruikelijke oerdomme zever over mij .

Jij zegt dat het een cf middenin je cluster is dan heb je grote waanbeelden ja. Nog een tipje van Jannes, stoken werkt alleen in onstabiele stammen zinloos bij Humble dus.

Ging jij trouwens niet stoppen om op mij te reageren of ga je weer zoals je voorheen deed selectief reageren op de dingen waarin je denkt iets te kunnen behalen?
 

DeletedUser59552

Guest
Edel jij nog maar wat kleine spelers in de rug van bathman eerst lol.
Zegt degene die the swoosh tegen mijn cluster en in modest cluster edelt en vervolgens ook nog eens damarcus. En niet zeggen dat dit niet in de rug is, want ik had totaal geen front met edict, dus al mijn def kon ik uit hebben staan.

Aan de cf afspraken houden was duidelijk weer teveel gevraagd , dat je zelfs het lef hebt om hier wat arrogant te komen doen , onbegrijpelijk.
Nogmaals, ik zie het niet als een CF, daar gaan Jannes en Yvo het over hebben. Ik zie het als een dorp in Modest gebied en dus Humble gebied. En trouwens, wees blij, des te sneller ben je van die dorpen af, dat wilde je toch?
2e keer dat jullie de afspraken schenden is met turn up the music

Nadat die broken arrow kapot gecf'd had , had hij de smaak te pakken , want nu doet hij hetzelfde bij mij

iZoDOoU.png


9aeK3RC.png


Aangezien we beide zaken eerst op een nette manier intern wouden oplossen , bleek dit echter niet mogelijk door het kinderachtige gedrag van Jannes , die dit niet cf'en vond.

Ik zou me schamen als ik een humble speler had en onder zo'n leiding speelde.

Je gaat mij niet wijsmaken dat elke Humble speler denkt dat dit geen cf is.

Je vergeet doodleuk mijn moraalbreker mee te nemen... Ik zal zelf ook maar eens met 'bewijzen' komen, waarom ik dit geen cf vind, want als we zo gaan spreken, is dat hele cluster van jou daar als cf begonnen...

upload_2017-4-24_23-11-47.png

Hierin ben ikzelf blauw, pieterjanray (mijn moraalbreker is groen) en runner 5 is zwart. Je zou nog kunnen twisten in hoeverre dit echt humble/modest gebied is, maar ik heb daar een simpele verklaring voor, ik beschouw dit niet eens als onderdeel van jouw cluster. Een groepje dorpen wat je zelf aan het afbreken bent, hoe serieus kan ik je hier dan nemen?

Ik heb je allereerste dorpje dat je hier geedeld hebt, even met een pijltje aangegeven. Dat zwarte dorpje daar linksonder, was toendertijd ook nog gewoon van mijn moraalbreker, dus hoe bedoel je dit is dan weer niet cf'en? Ik heb hier toen ook niks van gezegd, ja behalve dat ik t een idiote actie vindt. Maar je meet hier zo gigantisch met 2 maten, het is onvoorstelbaar en een Stefaan die alles met je meepraat om ons maar weer zwart te maken. Doen wij dingen die wellicht niet de meeste nette acties zijn? Ja, maar breken wij afspraken? Nee.

http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487858429 pieterjanray joint Modest op 21st February 2017 - 13:05:11
http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=player&mode=conquers&id=2239483&type=gain&pn=11 Runner 5 edelt dit dorp van een error lid op 2017-02-22 17:00:26

Ruim 24 uur later man en waarschijnlijk liepen je edels toen voordat pieterjan in modest kwam, maar feit is dat BA en dus ook jij al lang op de hoogte waren dat pieterjan bij modest hoorde.

Vervolgens edel je wat dorpen van mijn moraalbreker helaas, maar daar is niks mis mee. Maar dan ga je vervolgens nog eens een 15-tal dorpen van error hier edelen. Dus kom niet tegen mij zaniken dat ik je aan het cf'en ben. Ik heb allang duidelijk gemaakt dat ik dit gewoon als modest gebied zag en nog steeds zie.

Daarbij laat je dit clustertje hier mooi helemaal afbreken, wat verschilt dat eigenlijk van iemand kapotkata'en?

In plaats van constant, mij in dit geval voor de 2e keer, maar met name humble als geheel als stabbers en weet ik veel wat uit te maken, kijk eerst eens naar jezelf en je eigen historie voor je anderen beschuldigd.
 

Bijlagen

  • upload_2017-4-24_23-9-39.png
    upload_2017-4-24_23-9-39.png
    17 KB · Weergaven: 5
Bovenaan