Top/Flop stammen

DeletedUser69459

Guest
Hans (Runner 5) werkt samen met BA (error), het is dus niet heel raar om te denken dat hij vv's doet van andere error leden gezien het feit dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.
Ik weet niet wie er achter het edelen van de bbs zit dus ik zal Hans niet gaan beschuldigen, maar ik vind het een erg zielige actie, degene die dit doet toont aan dat hij of zij een erg slechte verliezer is.

Ik hoop van harte dat dit een initiatief is van een error speler, want mocht Edict hier iets mee te maken hebben zou dat me erg van ze tegen vallen.

Totdat er bewijs geleverd wordt, kan er Edict niets verweten worden. Speculeren op basis van het feit dat Hans samenwerkt met BA, kan moeilijk deftig bewijs genoemd worden
 

DeletedUser75970

Guest
Totdat er bewijs geleverd wordt, kan er Edict niets verweten worden. Speculeren op basis van het feit dat Hans samenwerkt met BA, kan moeilijk deftig bewijs genoemd worden

Ik citeer:

Hans (Runner 5) werkt samen met BA (error), het is dus niet heel raar om te denken dat hij vv's doet van andere error leden gezien het feit dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.
Ik weet niet wie er achter het edelen van de bbs zit dus ik zal Hans niet gaan beschuldigen, maar ik vind het een erg zielige actie, degene die dit doet toont aan dat hij of zij een erg slechte verliezer is.

Ik hoop van harte dat dit een initiatief is van een error speler, want mocht Edict hier iets mee te maken hebben zou dat me erg van ze tegen vallen.

Ik geef Edict of Hans nergens de schuld, ik bekijk alleen de mogelijke opties en ik geef aan dat ik hoop dat het een actie vanuit error is.

'Speculeren op basis van het feit dat Hans samenwerkt met BA, kan moeilijk deftig bewijs genoemd worden'

Dit zijn jouw woorden, ik heb het niet als deftig bewijs omschreven, integendeel zelfs, ik geef aan niet te weten wie erachter zit.

Één ding valt Edict, lees Runner 5, in ieder geval wel te verwijten en dat is dat hij samenwerkt met iemand waarvan bewezen is dat hij gestabt heeft: BrokenArrow, maar goed, dat is weer een andere discussie.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik citeer:



Ik geef Edict of Hans nergens de schuld, ik bekijk alleen de mogelijke opties en ik geef aan dat ik hoop dat het een actie vanuit error is.

'Speculeren op basis van het feit dat Hans samenwerkt met BA, kan moeilijk deftig bewijs genoemd worden'

Dit zijn jouw woorden, ik heb het niet als deftig bewijs omschreven, integendeel zelfs, ik geef aan niet te weten wie erachter zit.

Één ding valt Edict, lees Runner 5, in ieder geval wel te verwijten en dat is dat hij samenwerkt met iemand waarvan bewezen is dat hij gestabt heeft: BrokenArrow, maar goed, dat is weer een andere discussie.

Ik weet dat je nergens de schuld legt bij Edict of Hans, maar ik maak het gewoon duidelijk voor eventueel andere mensen.

Over een stab van BA kan ik niets zeggen, ik speel hier pas net.
 
Reactiescore
3.576
Nyade heeft def staan bij BA, mag free dorpen edelen van Error, mag er een cluster opbouwen, draait vv's bij error. Keurde deze wereld al 3 stabs toe, heeft 70 mensen verraden met zijn overloop actie, heeft op andere werelden ook al moreel dingen gedaan die niet goed te keuren vallen.

Heeft eerder al bb's in de clusters van Humble zitten slopen. Zijn goodwill t.o.v Humble is niet aanwezig dus stellen dat Hans er iets mee te maken heeft is gewoon erg realistisch. Verder al vaak betrapt op leugens als ik pm gesprekken tussen hem en andere lees dus ja, iedereen heeft het op het AF toch ook al kunnen zien. Zijn geloofwaardigheid is al even niet meer aanwezig.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69459

Guest
Nyade heeft def staan bij BA, mag free dorpen edelen van Error, mag er een cluster opbouwen, draait vv's bij error. Keurde deze wereld al 3 stabs toe, heeft 70 mensen verraden met zijn overloop actie, heeft op andere werelden ook al moreel dingen gedaan die niet goed te keuren vallen.

Heeft eerder al bb's in de clusters van Humble zitten slopen. Zijn goodwill t.o.v Humble is niet aanwezig dus stellen dat Hans er iets mee te maken hebben is gewoon erg realistisch. Verder al vaak betrapt op leugens als ik pm gesprekken tussen hem en andere lees dus ja, iedereen heeft het op het AF toch ook al kunnen zijn. Zijn geloofwaardigheid is al even niet meer aanwezig.

Met zulke redeneringen kan je alles in de schoenen van Hans schuiven.

Ik zie trouwens niet in wat er mis is met bb`s slopen in de cluster van iemand anders. Als iemand zich daar mee bezig wilt houden, dan doet hij dat toch?
 
Reactiescore
3.576
Met zulke redeneringen kan je alles in de schoenen van Hans schuiven.

Ik zie trouwens niet in wat er mis is met bb`s slopen in de cluster van iemand anders. Als iemand zich daar mee bezig wilt houden, dan doet hij dat toch?

Klopt, niet alles maar veel. Wellicht nog veel terecht ook.
 

DeletedUser59552

Guest
Totdat er bewijs geleverd wordt, kan er Edict niets verweten worden. Speculeren op basis van het feit dat Hans samenwerkt met BA, kan moeilijk deftig bewijs genoemd worden

Ik kan er indirect bewijs voor leveren. Bewijs kan ook niet behalve wanneer BA zelf aangeeft wie er vv draait op leffel en damarcus.
- Er werd nooit gesniped, gedodged of uberhaupt gedeft door die accounts, tot een bepaald punt en geloof me, buiten BA kan er niemand in error deffen en al helemaal niet snipen.
- Het is geen BA die de vv draait, want die heeft pas een dorp van leffel geedeld, wat niet kan met vv regel
- Het is gewoon diep triest dat 2 accounts die vernietigd zijn door ons, nu door iemand gebruikt wordt om ons tegen te werken en zo ons keihard te naaien. Want het is extreem laf spel en het is dat ik Kevin op BA een prima gozer vind, anders had hij meteen een kata-massa van mij persoonlijk (niet uit naam van humble) gekregen omdat hij verantwoordelijk is/was voor deze ex-error leden.
- Edict heeft al meerdere malen laf/triest spel vertoond wat op het randje van stabben zit (de een vindt het stabben, de ander niet) en ik hoop echt dat er een keer iemand in die stam optreedt tegen die laffe gedrag.

Zo raar is het dus niet dat we (iemand uit) edict hiervan 'beschuldigen'/'vermoeden'.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik kan er indirect bewijs voor leveren. Bewijs kan ook niet behalve wanneer BA zelf aangeeft wie er vv draait op leffel en damarcus.
- Er werd nooit gesniped, gedodged of uberhaupt gedeft door die accounts, tot een bepaald punt en geloof me, buiten BA kan er niemand in error deffen en al helemaal niet snipen.
- Het is geen BA die de vv draait, want die heeft pas een dorp van leffel geedeld, wat niet kan met vv regel
- Het is gewoon diep triest dat 2 accounts die vernietigd zijn door ons, nu door iemand gebruikt wordt om ons tegen te werken en zo ons keihard te naaien. Want het is extreem laf spel en het is dat ik Kevin op BA een prima gozer vind, anders had hij meteen een kata-massa van mij persoonlijk (niet uit naam van humble) gekregen omdat hij verantwoordelijk is/was voor deze ex-error leden.
- Edict heeft al meerdere malen laf/triest spel vertoond wat op het randje van stabben zit (de een vindt het stabben, de ander niet) en ik hoop echt dat er een keer iemand in die stam optreedt tegen die laffe gedrag.

Zo raar is het dus niet dat we (iemand uit) edict hiervan 'beschuldigen'/'vermoeden'.

Je hebt enkele goede punten, maar ik vind je conclusie dat Edict er iets mee te maken heeft, nogal drastisch. Het zou altijd kunnen dat er iemand in Error kan deffen, want jij kent niet elke speler die er speelt. Totdat er dan ook deftig bewijs wordt geleverd, eventueel door BA, blijf ik afwachtend om een conclusie te trekken.
 

DeletedUser77942

Guest
Ik kan 1 ding zeggen en dat is dat ik het niet ben en het ook niet goedkeur

Heb al aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben en ze uit error gedaan omdat ik niet wil dat het veder gaat

Tutm heeft mij dat netjes via pm gevraagd en dat alleen al vind ik een pluspunt geen gedreig of iets

Ik hoop dat er geluisterd word en t edelen van die dorpen stopt
 
Reactiescore
3.576
Toen je stam voor de zoveelste keer de NAP overtrad en ik bij jou kwam aankloppen deed je er ook helemaal niets mee. Je hebt die leden niet gekicked omdat wij het zo lief vroegen maar omdat ze kansloos ge edeld werden en niet meer achter jou als leider stonden.

Aub niet komen verbloemen hier dat je dergelijk spel niet goedkeurt, als dat zo was dan had je daar weken terug de kans voor om dat te tonen. Heb je helaas niet gedaan.
 
Reactiescore
3.457
alles kan vervalst worden :D
True,dan maar de vv van het bewuste account naar de leider van edict sturen? Marvin zou dit zeker niet vervalsen

Ik ben eigelijk wel benieuwd wat er met Hans gaat gebeuren mocht hij dit op zijn geweten hebben :tongue:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser59552

Guest
Je hebt enkele goede punten, maar ik vind je conclusie dat Edict er iets mee te maken heeft, nogal drastisch. Het zou altijd kunnen dat er iemand in Error kan deffen, want jij kent niet elke speler die er speelt. Totdat er dan ook deftig bewijs wordt geleverd, eventueel door BA, blijf ik afwachtend om een conclusie te trekken.
Nouja, waarom hebben ze toendertijd niet de vv gedaan toen dontino en damarcus (die beiden gewoon de nummer 2 van de stam waren) en deftig tegen ons verdedigd? Want hun clusters waren eigenlijk echt heel makkelijk te deffen. Waarom wordt er nu ineens veel moeite in een kapot account gestoken puur en alleen om ons te irriteren?
Punt is, er blijven maar bbs in ons cluster geedeld worden. Ik snap dat die speler dat doet zodat wij niet meer kunnen farmen, maar dat doen we toch al niet meer :p En we hebben mb's met genoeg edels, dus in principe is het geen probleem, alleen ik vind het gewoon niet chique.
Als BA zegt dat hij het niet goedkeurt en ze daarom kickt, ga ik ervanuit dat de spelers niet onder vv staan door iemand uit error, dan blijft edict eigenlijk als enige nog over voor de vv's.
En geloof mij maar als ik zeg dat die dorpen niet door de eigenaren geedeld worden, want dat zou wel heel toevallig zijn.
 

DeletedUser76513

Guest
True,dan maar de vv van het bewuste account naar de leider van edict sturen? Marvin zou dit zeker niet vervalsen

Ik ben eigelijk wel benieuwd wat er met Hans gaat gebeuren mocht hij dit op zijn geweten hebben :tongue:

Als dat te regelen is wil ik best daarvoor kijken. Echter vind ik het een hele slappe beschuldiging. Dat zou betekenen dat elke speler in edict cluster die opeens een bb dorp pakt en maar enigsinds kan snipen beschuldigd kan worden door ons dat er een VV staat bij humble? Ik vind het heel makkelijk om hier gelijk weer aan te komen met een forum post en edict weer een stukje zwarter wordt gemaakt. Ik zal niemand hierin verdedigen als het wel zo blijkt te zijn maar binnen Edict hebben we van de week een zelfde situatie gehad met een speler die de vv van the chosen one heeft gebruikt om vervolgens te gaan clusterfucken en kataen. Hebben we vanuit edict geen woord over gezegd hier op het forum en nu worden er een paar dorpjes in cluster van humble gepakt door 2 accounts die geen moer voorstellen en er wordt gesproken alsof heel wereld 51 verpest is. Ik vermoed dat als Hans werkelijk die VV zou hebben dat er wel wat meer dorpen gepakt zouden worden dan die 7 of 8 dorpjes die nu gepakt zijn.

Zoals ik al zei mocht het zo zijn dat er werkelijk een VV staat bij edict die doet aan cfen etc dan keur ik het persoonlijk zeker niet goed alleen maak het niet groter dan het is! Ik zal er vandaag achter aan gaan in de hoop de vv te checken.
 
Reactiescore
3.576
Je vergeet het feit dat die speler nooit een snipe heeft gedaan tot die voor de helft was weg gespeeld, toen werd er ineens wel beter gedeffed. Wel duidelijk dat hij dus onder vv staat en door BA kan het niet geweest zijn door 24 uur regeling. Ik zou zeggen dat iemand nog snel een vv gevraagd heeft van een verloren account om ons er nog mee te 'kloten'. Dan ben ik al snel geneigd richting Hans te kijken ^^
 
Bovenaan