Top/Flop stammen

DeletedUser77155

Guest
Humble begon zo goed, laatste maand bijna 80 dorpen winst echter laatste week slechts 3 dorpen

Zijde 1:
Stammen: Humble
Zijde 2:
Stammen: Edict.

Timeframe: Laatste maand



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 106
Kant 2: 27
Verschil: 79

chart
 

DeletedUser31490

Guest
Die 3 dorpen komen van mij! Duidelijk wie de kar weer moet trekken in Humble!

En mijn twee veroverde dorpen op terroristman dan? Jannes toch hoe kan je dat vergeten:(:(

Laatste week 3, 2 van mij en één van jou:eek: Want die andere 2 dorpen die je had veroverd is 8 dagen geleden, dat is méér dan een week:rolleyes:
 

Deleted User - 487871837

Guest
En mijn twee veroverde dorpen op terroristman dan? Jannes toch hoe kan je dat vergeten:(:(

Laatste week 3, 2 van mij en één van jou:eek: Want die andere 2 dorpen die je had veroverd is 8 dagen geleden, dat is méér dan een week:rolleyes:

Oooh burn! :eek:
 

DeletedUser59552

Guest
Error, keiharde flop
paar account nu weggespeeld, waaronder 2 grote accounts. Iemand op deze wereld kan dat niet hebben, dus wat gaan ze dus: cf'en en bb;s in ons cluster edelen. Getuigt van enorm fair spel en ook in en in triest. Wij kregen het verwijt van Hans dat wij een account kapot aan het kata'en waren, nou Hansie, je snapt dat toch hopelijk wel? Als ik je ooit zou cf'en, zou jij dat dorp ook zsm kapotbeuqen lijkt me.

Ik word er echt schijtziek van dat er iemand (vermoedelijk via een vv) zo enorm triest is om dit te doen, tot nu toe is elke cf geedeld door onze mb, dus in dat opzicht geen probleem, alleen ik vind het gewoon getuige van zwak spel. Zo, even mijn irritatie hierover kwijt, nu weer over op de orde van de dag.
 

DeletedUser75970

Guest
Jij bent ook wel erg geobsedeerd door Hansie ofniet? Je zoekt continu wel iets om op hem af te schuiven ;o

Hans (Runner 5) werkt samen met BA (error), het is dus niet heel raar om te denken dat hij vv's doet van andere error leden gezien het feit dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.
Ik weet niet wie er achter het edelen van de bbs zit dus ik zal Hans niet gaan beschuldigen, maar ik vind het een erg zielige actie, degene die dit doet toont aan dat hij of zij een erg slechte verliezer is.

Ik hoop van harte dat dit een initiatief is van een error speler, want mocht Edict hier iets mee te maken hebben zou dat me erg van ze tegen vallen.
 
Bovenaan