[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser74966

Guest
Dag 1 - Lynch & Lunch

[Verhaal wordt later toegevoegd!]

80c2a406ffa6d209c0417fc6098803fa.png


16x Jokersbrain
4x Blanco
2x Yankee
2x Rick
2x GreenGang
1x Youry
1x WatBlaasJeInMijnOor?
1x Jenskeuh
1x Monobear

Jokersbrain is de Lynch. Hij was TheJoker13 (Burger) en sterft dus zoals het hoort op dag 1!




Goedjes... Zucht
 

DeletedUser73696

Guest
Aardig wat meeloop stemmen, en aardig wat vage stemmen op hele vage personen...
 
Reactiescore
167
Die post had sowieso meer inhoud dan 75% van de redenen om op jokersbrain te stemmen.

Ik vind dat jij daar achteraf niet mee mag komen, jij hebt niet gestemd of meegedaan dat is nog erger ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Inactiviteitswaarschuwing:

@AngelinoLoveYa
@Yoery
(@Mikeeeeeee3)

Vandaag hebben jullie niet gestemd. Morgen gelieve wel te stemmen, zodat je in het spel kunt blijven. Wanneer je 2x achter elkaar niet stemt, word je vervangen.

Opletten dus!
 

DeletedUser74966

Guest
Dit is dus heel makkelijk te zeggen, voorkennis ofzo? Waarom na de dl pas dit zeggen en niet daarvoor en zelf met een target aankomen?
Wat brabbel jij dan? Heb je überhaupt dit topic gelezen? Doe dat nog eens en durf deze post weer te maken.

En waarom na de deadline? Nou, ik was toen net 5 minuten binnen thuis en kon dus kijken. Toen kon ik dus pas kijken naar wat er was gebeurd. Daar vallen al die stemmen op joker wel op hoor.
 
Reactiescore
2.196
Dit is dus heel makkelijk te zeggen, voorkennis ofzo? Waarom na de dl pas dit zeggen en niet daarvoor en zelf met een target aankomen?

Zo goed?
 
Reactiescore
2.196
Lol. En nee, niet goed. Probeer nog maar eens ^^

Hoe moet ik weten dat je net terug bent en heel die zooi. Je maakt dezelfde fout als sir thrones toen ik hem beulde en merk dit nu op. Zelf blijf je nu lekker tunnelen op yankee (En nee ik vertrouw hem ook niet helemaal ondanks de omstandigheden) maar het is wel makkelijk zo niet?
 
Bovenaan