Golden Awards

DeletedUser76513

Guest
Beste speler: Momenteel ga ik voor Pikhaak, Goede spelers die er op zitten. Actief account en daarnaast goed betrokken bij stamacties+Ondersteuningen zover ik het kan beoordelen. Misschien niet het account dat de klappen heeft gehad tot nu toe maar in potentie een heel sterk en mooi account. Verder zou ik ook voor TNP kunnen gaan voor het defwerk en de motivatie die er ondanks lange tijd stil liggen nog altijd is.
Beste stam: Humble , In mijn ogen de enige stam die tot op heden stabiel door groeit en niet/nauwelijks gezeik kent intern. Wel vraag ik me af hoe er daar het defwerk is aangezien er daar nog geen sirieuze massa is geweest.
De beste stam speler: Stam speler ga ik voor TNP, Vanuit humble en andere stammen kan ik dit niet beoordelen maar ik vind als je al een hele lange tijd stil ligt en in principe hier nooit over klaagt en je volle bak inzet dat dit ook van groot belang is voor een stam. In dat opzicht zou jannes hier ook kunnen komen gezien het feit dat ook hij lang stil heeft gestaan in belang van de stam.
Het grootste ego:
Beste leider: Jannes, helaas had ik hier liever me eigen naam neer gekwakt maar daarvoor heb ik zelf denk ik ook wel een steekje laten vallen. In mijn ogen is Humble de stam die momenteel nog steeds zo stabiel presteert als in het begin tegen septen. Hierin hoort voor mij dan ook jannes de credits te krijgen.
Slechtste leider: Ik ga hiervoor de nominatie vriendelijk geven aan sandokan. Ik denk dat het voor zijn stam best een redelijk speler is die de wat minder ervaren spelers kan helpen maar ik vind het naar buiten toe zeker geen fijn persoon om mee in gesprek te gaan.
Meest overschatte stam: Septen
Meest onderschatte stam: Edict, ik denk dat op dit moment edict inderdaad onderschat wordt. Klinkt heel raar maar ik denk/hoop dat we eindelijk van de rotte appels af zijn. Humble heeft op in mijn ogen nog geen eens 100% inzet makkelijk 3 accounts weggespeeld en ik denk dat ze het vanaf nu toch een stuk lastiger gaan krijgen.
Meest overschatte speler: El salvador, komt simpelweg over als een minder sterk account. Laatste tijd veel dorpen kwijt door interns maar ik schat deze speler niet in als een kanshebber om hoog in de ranking te komen.
Meest onderschatte speler: Account met 4 pro's, Zit een sterk en leuk team op. Daarnaast groeien ze redelijk door wat ik toch niet verkeerd vind tegen een ontzettende lading def waar tegen gespeeld wordt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Roi danton , Pikhaak, TNP, Account met 4 pro's , Punkerke, mad king en nog meer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Infected by death en Sandokan
Mooiste spelers naam: Broken arrow
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: Dit topic
Het domste topic:
Favoriete forum poster: Ratje, eerlijk in zijn mening en goede manier van bewijs levering (indien juiste info verstrekt wordt)
Minst favoriete forum poster: Hopefull, veel post met echt 0 inhoud/humor/toevoeging
Dikste wannabe op het forum: Obadiah
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld: Gesprekken met sandokan the pirate
Meest belovende speler voor de toekomst: Pikhaak, Goed team en mooie ligging.
Meest belovende stam voor de toekomst: NS
Grootste blunder: Acties vanuit leiding edict (mijzelf) die ik misschien op sommige punten wat anders had kunnen aanpakken
Voor wie heb je nu echt respect: Yvo, Joshua en nog meerdere stamgenoten
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zie antwoord op vorige vraag!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Meest onderschatte stam: Edict, ik denk dat op dit moment edict inderdaad onderschat wordt. Klinkt heel raar maar ik denk/hoop dat we eindelijk van de rotte appels af zijn. Humble heeft op in mijn ogen nog geen eens 100% inzet makkelijk 3 accounts weggespeeld en ik denk dat ze het vanaf nu toch een stuk lastiger gaan krijgen.

Ik denk niet dat Edict onderschat noemen en toegeven dat Humble simpel 3 accounts weggespeeld heeft zonder 100% inzet in dezelfde zin passen. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.

En bedankt dat ik een rotte appel ben, dat gevoel is wederzijds :)

Minst favoriete forum poster: Hopefull, veel post met echt 0 inhoud/humor/toevoeging

Als je dit een maand of twee geleden had gezegd dan had ik je gelijk gegeven, maar nu lul je uit je nek :rolleyes:

Heb zo het idee dat er hele andere redenen achter zitten, maar goed.
 

DeletedUser76545

Guest
Voel je niet aangesproken joh. Je weet wiens lijstje het is, Marvin. :p
 

DeletedUser76513

Guest
Rotte appel versta ik jou niet onder dan had ik je naam wel genoemd duncan;)

Ik vind je post nog steeds inhoudsloos en humorloos ;)ik lul niet uit me nek naar is gewoon een mening over jou die ik heb.

Och stan je kan ook normaal mijn naam gebruiken? Thanks
 

Deleted User - 487871837

Guest
Rotte appel versta ik jou niet onder dan had ik je naam wel genoemd duncan;)

Ik vind je post nog steeds inhoudsloos en humorloos ;)ik lul niet uit me nek naar is gewoon een mening over jou die ik heb.

Och stan je kan ook normaal mijn naam gebruiken? Thanks

Wel toevallig dan dat je zegt dat je denkt dat Edict het nu goed gaat doen nu alle rotte appels weg zijn, nadat ik ben gestopt :rolleyes:

Bovendien, wie zijn het dan wel, aangezien je niemands naam noemt :D

En wat m'n posts betreft, zo heel veel heb ik hier niet gepost de laatste tijd, dus wat je zegt is nog steeds onzin.
Waar is je BETTIE topic eigenlijk heen? Over inhoudsloos gesproken :)
 

DeletedUser76513

Guest
Wat denk je nou zelf wie de rotte appels waren? Terrorist spelers die niks van zich laten horen, Pianist account dat voor de 2e keer de boel onderschat en er finaal afgeknald wordt, Lionhart (prive redenen) maar ook te ligt opgenomen en silvarian... Als jij daar bij had gehoord had je naam er bij gestaan;) Ik ben geen fan van je manier van posten en dat heb ik je al eerder gezegd en blijf ik bij. Is zoals net gezegd een mening over jou AF gebruik en niet over jou als persoon.
 

DeletedUser77799

Guest
Edict, misschien kunnen jullie recruit to win tactiek bij humble spelers proberen. :eek: Dan kunnen jullie eindelijk aan fatsoenlijke leden komen :rolleyes:
 
Reactiescore
3.586
Humble heeft in de tijd van Septen wel veel massa's gekregen, denk zelf dat Edict ooit ook wel eens serieus op snDD ging met enkele spelers. Als je op de laatste maanden doelt heb je natuurlijk volkomen gelijk.
 

DeletedUser76513

Guest
Humble heeft in de tijd van Septen wel veel massa's gekregen, denk zelf dat Edict ooit ook wel eens serieus op snDD ging met enkele spelers. Als je op de laatste maanden doelt heb je natuurlijk volkomen gelijk.

Vooral laatste maanden;) Doel ik vooral vanaf het moment dat septen viel en dat humble inprincipe vrij vlot dicht geclusterd heeft. In de periode na septen heeft humble niet echt iets sirieus tegen gehad denk ik.
 

DeletedUser77799

Guest
Lol hans :p sinds ik in humble zit, de tijd daarvoor heb ik geen goede kijk op, zijn er geen flops in humble. Tenzij je concrete argumentatie hebt, hou dan aub je mond, want je weet zelf dat het niet het geval is. :p Niveau op deze wereld is inderdaad laag, maar daar kan Humble tot nu toe niks aan doen.
Dat ligt compleet aan Edict:
'Zit je in het team met Hans, dan maak je geen kans.'
 

DeletedUser77799

Guest
Je hebt Edict inderdaad meer gegeven. Nog een blok voor Humble om doorheen te breken en meer def voor het Edictfront. Zo zie ik jou, en de andere At All recruits van Edict.

Zoals Jannes al zei tegen ratje2000, de massa op terrorist, ging precies zoals gepland. Compleet de kluts kwijt waren jullie. En toen kwamen de klappen met edels. Je kan je natuurlijk verschuilen achter het feit dat de spelers gerund waren, maar ga aub niet zeggen dat de massa 'van slechte kwaliteit was'
 

DeletedUser77155

Guest
Wat denk je nou zelf wie de rotte appels waren? Terrorist spelers die niks van zich laten horen, Pianist account dat voor de 2e keer de boel onderschat en er finaal afgeknald wordt, Lionhart (prive redenen) maar ook te ligt opgenomen en silvarian... Als jij daar bij had gehoord had je naam er bij gestaan;) Ik ben geen fan van je manier van posten en dat heb ik je al eerder gezegd en blijf ik bij. Is zoals net gezegd een mening over jou AF gebruik en niet over jou als persoon.
Ik vind dat jullie teveel smoesjes opzoeken voor verliezen.

Er zijn op dit moment 2 topstammen op w51 humble en edict

deze 2 stammen moeten met 2 vingers in hun neus elke massa aanval van elkaar kunnen weerstaan, feit dat men zoveel accounten verliest ligt niet aan die spelers alleen maar ook aan gebrek aan liefhebbers voor v.v. in nood en aan stamdef voor jullie leden, ik heb diverse keren gelezen dat er slechts een paar mensen wat def geven IGHI en sick of it en de rest van de stam doet blijkbaar puur solo spelen.

Met zoveel miljoenen accounten in jullie stam moeten jullie de frontaccounten kunnen stacken in nood maar ja zo zijn er ook teveel offence accounten zodat er te weinig stamdef is
 

DeletedUser75970

Guest
Wat leuk om te zien dat Hans weer met verwijten aan het strooien is zonder concrete bewijzen te leveren, net als destijds met de bbs.
Dat van alle mensen precies jij moet beginnen over het niveau van een wereld is toch wel lachwekkend.
Ga vooral door met afkraken van de kwaliteit binnen Humble, feit is dat Humble al 3 accounts van Edict heeft weggespeeld terwijl het Edict nog niet gelukt is om een account van Humble te breken.
Maar ja, zodra er meer Edict accounts weggespeeld zijn en het gras groener is bij Humble zullen we je sollicitatie wel zien verschijnen.
 
Reactiescore
3.457
Dat jullie er nog zo serieus op ingaan :p
Woorden van een speler die op twee werelden " ineens" weg was tijdens een massa :biggrin:
 
Reactiescore
3.457
>>
En op Inge ga ik gewoon niet meer ingaan, moet je daarvoor 26-27 zijn ?<<

Wat een grammatica , lijkt wel of je 7 bent :eek:
 
Bovenaan