Golden Awards

DeletedUser77324

Guest
Beste speler:
Als beste spelers kies ik tussen obadiah, sick of it, ighi, pikhaak TNP en *suicide consultant.
*suicide consultant heb ik in de beginfase heel veel goede verhalen over gehoord. Ik ken het team niet persoonlijk maar ze hebben een nette rang 3 oda en rang 9 odd wat voor hun spelersrang erg netjes is. Pikhaak heeft een rang 7 oda, en een rang 6 ods, odd moest ik wel een paar pagina's naar beneden klikken. Je kan dus wel stellen dat pikhaak op defensief vlak nog niet getest is. Ik ben dan ook heel benieuwd wat het team(en Inge) in de toekomst gaan laten zien. Obadiah heb ik als keuze in dit lijstje staan omdat het een heel solide team is wat zich goed inzet voor de stam. Oda rang staan ze netjes odd daarentegen zijn ze niet bij de eerste 25 te vinden. Op defensief vlak zijn ook zij dus nog niet getest. Alhoewel deffen met het huidige team geen problemen op zal leveren;) TNP heb ik ook in dit lijstje staan omdat ze nog steeds de motivatie hebben om met hun huidige front en ietwat vastliggende situatie te spelen. Je hoort de spelers niet klagen en ze hebben zich tot nu toe prima weten staande te houden wat hun ook een mooie 7e odd plek oplevert. Sick of it en ighi zijn allebei oda beesten. Qua verslagen tegenstanders staan ze dan ook 3 en 4. Wel is sick of it op defensief vlak iets meer getest dan ighi. Uiteindelijk ga ik hier alles bij elkaar optellend voor Sick of it, puur gezien de prestaties die ze door de maanden heen geleverd hebben.
Beste stam: Hier ga ik voor Humble, een op het oog solide stam die na het vallen van Septen weinig tegenstand meer heeft gekend(mede door het runnen van een aantal accounts) Maar ze hebben het hoe dan ook voor elkaar gekregen om hun gatenkaascluster dicht te krijgen. Edict heeft voor deze nominatie simpelweg te wisselvallig gepresteerd.
De beste stam speler: Mijn keuze is hier tussen TNP, Runner 5, obadiah en ighi. Runner 5, obadiah en ighi zijn nooit te beroerd om een vv aan te nemen en dragen mede daardoor veel bij voor de stam. TNP daarentegen ligt al een poosje vast wat resulteert in een horizontaal lijntje op het twmaps kaartje. Desondanks hoor je de spelers nooit klagen en dragen ze hun steentje bij voor de stam vandaar dat mijn keuze hier uiteindelijk op TNP valt.
Nu zullen jullie denken waarom alleen maar edict spelers en geen humble leden. Puur omdat ik niet weet wat de accounts binnen humble bijdragen aan de stam in het opzicht van vv, clears en def afstaan.
Het grootste ego: -
Beste leider: Jannes, Hij heeft de zaakjes binnen humble tot op heden prima in orde. Bij massa's houden de accounts die onder aanval liggen stand en ook zijn er onder zijn leiding een aantal accounts van de tegenstander weggespeeld. De leiding binnen edict nomineer ik hier niet. Ook al wil ik bij deze toch mijn waardering uitspreken voor de leiding met alle moeite die ze in edict steken, toch lijkt het leiderschap niet helemaal voor hun weggelegd.
Slechtste leider: Sadonkan, 0,0% toekomst visie. Wel lijkt de sfeer en samenwerking binnen N-S heel goed wat dan wel weer een pluspunt is!
Meest overschatte stam: Septen en dit spreekt voor zich.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik toch voor edict. Er zijn een aantal accounts gevallen door te weinig bezetting, of de spelers bezaten niet de kwaliteit en vasthoudendheid. Ik denk dat de huidige leden allemaal hun mannetje staan en zij dus zeker niet onderschat moeten worden.
Meest overschatte speler: Ik ga hier voor Roi danton. Rank 1 spelers word nou eenmaal vaak tegen op gekeken, maar Roi danton heeft hier behalve veel internen en farmen niet veel aan hoeven doen. De toekomst zal uitmaken of het account zijn rang waardig is.
Meest onderschatte speler: Ik denk niet dat er veel spelers zijn die onderschat worden in van de 2 top stammen in deze fase van het spel
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De huidige leden van edict en Pikhaak en Mad king sheogorath, laatste 2 omdat het via pm wel met ze kan vinden:) En ik deze teams best eens wat beter zou willen leren kennen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Runners en betweters. Niemand in het bijzonder
Mooiste spelers naam: lz89z1
Mooiste stam naam: Edict.
Het tofste topic: GA
Het domste topic: farm topic
Favoriete forum poster: Kragtwijk(ook al post ie hier nooit) Obadiah en ratje2000.
Minst favoriete forum poster: Dennisties87 puur vanwege zijn taalgebruik. Hopeful omdat ik het nog steeds niet begrijp waarom mensen overactief zijn op het af en ingame niks doen(no offence verder)
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: The Bathman^^
Mooiste profiel foto van stammen: NoBs
Mooiste actie van de wereld: Het 2 x leaven en weer toetreden van Tijsbetuwehero XD
Meest belovende speler voor de toekomst: Pikhaak, Runner 5, bij beide zeer benieuwd wat ze in de toekomst op defensief vlak gaan presteren
Meest belovende stam voor de toekomst: Hudict (50/50 change)
Grootste blunder: Het neergaan van Wolf of Wall Street.
Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die alles geven voor het spelletje en zowel offensief als defensief hun mannetje staan
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Obadiah, 4 Pro's, ADJ(Wesley), mijn eigen team, Michel, Martin van SOI en Hanzz toch ook wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Erg leuk om te lezen! :) (positieve) nominatie is ook altijd leuk :D moet hierbij wel zeggen dat jij de enige vriendelijke en sympatieke speler bent op TB in mijn ogen. :p We zullen elkaar wel is spreken, maar wel tussen 18:00 en 19:00, owee als je te vroeg bent!
 

DeletedUser76513

Guest
deze 2 stammen moeten met 2 vingers in hun neus elke massa aanval van elkaar kunnen weerstaan, feit dat men zoveel accounten verliest ligt niet aan die spelers alleen maar ook aan gebrek aan liefhebbers voor v.v. in nood en aan stamdef voor jullie leden, ik heb diverse keren gelezen dat er slechts een paar mensen wat def geven IGHI en sick of it en de rest van de stam doet blijkbaar puur solo spelen.

Wat betreft de beperkte VV liefhebbers kan ik je geen ongelijk geven, Wat je sugereert rondom het leveren van def klopt niks van. Iedereen draagt qua def leveren zijn steentje bij;)
 

DeletedUser

Guest
Zo leuk dat ik nu overal overschat word en ik enkele maanden geleden in bijna elk lijstje stond bij meest belovend voor toekomst :oops:
 

DeletedUser77799

Guest
Zo leuk dat ik nu overal overschat word en ik enkele maanden geleden in bijna elk lijstje stond bij meest belovend voor toekomst :oops:

Meest belovend speler om in de toekomst overschat te worden staat in de kleine lettertjes Nick.
 

DeletedUser76545

Guest
Dit is puur op basis van mijn huidige ervaring sinds Hans in de stam speelt. Verleden heeft hier bij mijn beoordeling bijvoorbeeld niks mee te maken;)

Je spreekt je inderaad tegen door Hans expliciet te vernoemen bij de spelers waarmee je graag in een stam zou zitten. Vervolgens het kopje daarna, spelers waar je niet graag bij in de stam zou zitten voldoet Hans ook aan je criteria.
Verder prima lijstje hoor Andre :)

Waar speelt kragtwijk?

Nergens op deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Nergens op deze wereld.

Ah k, kdacht het omdat hij in een lijstje werd vermeld :p

Wanneer heb je trouwens op Innocent discretion gespeeld? Pas op het einde of toen het acc nog lancel22 heette? (Gewoon uit nieuwsgierigheid :p)
 

DeletedUser76545

Guest
Beide ;) begon op het einde van Lancel22 te spelen en heb toen na een tijdje name change gedaan.
Maar ben niet tot het einde op w22 gebleven. Die wereld was na een tijdje toch al gedaan.
 

DeletedUser69459

Guest
Beide ;) begon op het einde van Lancel22 te spelen en heb toen na een tijdje name change gedaan.
Maar ben niet tot het einde op w22 gebleven. Die wereld was na een tijdje toch al gedaan.

Yup, was een mooie wereld. Jammer dat we zo weinig weerstand hebben kunnen geven aan Fear en Team! :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hopeful omdat ik het nog steeds niet begrijp waarom mensen overactief zijn op het af en ingame niks doen(no offence verder)

Gaan we het hier serieus nog steeds over hebben?

Ik zal het maar voor je neerzetten hier, kun je nog een keer lezen. Misschien onthoud je het nu wel:

De voornaamste reden dat ik dan ook zovaak op het AF te vinden was, is de sfeer.
Zoals wel algemeen bekend is denk ik, was de sfeer in de stam niet al te optimaal. Aangezien ik al genoeg negativiteit in m'n leven heb, had ik daar simpelweg geen zin in. Op het AF vond ik mensen waarmee ik het goed kon vinden, die niet zo bekrompen waren als de AF-gangers van Edict (de meeste dan) en dus had ik daar meer een klik mee dan met m'n stamgenoten.
 

DeletedUser77155

Guest
Wat betreft de beperkte VV liefhebbers kan ik je geen ongelijk geven, Wat je sugereert rondom het leveren van def klopt niks van. Iedereen draagt qua def leveren zijn steentje bij;)
feiten spreken dit tegen , want asls je de nr 1 stam bent met vele accounten boven 2 miljoen moet je toch minimaal 1 a 2 weken een account veilig kunnen houden bij een massa

neem nu alle 4 de accounten die je opnoemde die edict verloren is dat is allemaal binnen een paar dagen gebeurd, dit kan en mag niet mogelijk zijn binnen een nr 1 stam, als je dit vergelijkt met onze stam NS die op zich qua account grotes niks voorstelt houden ikzelf en dennis het al 2 massa,s uit en leven we nog steeds al hebben julllie bij deze 2e massa wel succes geboekt op dennis

dus conclusie, aanvallend doet humble het beter dan edict
verdedigend doet ns het beter dan edict
 
Reactiescore
3.584
Beste speler: Mijn (idk 4de) GA lijstje deze wereld en dit is de enige nominatie die nog nooit veranderd is. Ik heb mij voorgenomen er geen boekwerken van te gaan maken deze keer dus ik hou het leuk, hard en relatief kort. Deze nominatie niet mee ingbegrepen!
*SC krijgt deze nominatie voor de zoveelste keer. Ik kan het niet genoeg benadrukken maar Cederic is echt een klassebak tribalwars speler die bij de top spelers hoort op deze huidige NL server. Op deze wereld blinkt hij uit in elk aspect van het tribalwars gebeuren. Lag enorm save en koos voor een uitdaging door zijn huidige stam te verlaten waardoor hij tegen een enorme grootmacht botste. Hij lag vrij afgelegen van de stam en heeft met weinig def en een immens groot front zijn tegenstanders verpletterd. Bij elke massa die afliep waren het zijn frontspelers die het met minder dorpen moesten doen, aanvallend, verdedigend de betere. Je ziet vaak van die erg sterke accounts op werelden met een heel arsenaal aan spelers op om gewapend te zijn in alles wat je nodig hebt. Vergeet niet dat Cederic heel deze wereld lang solo speelt (wie doet het hem nog na?). Is gewoon een unieke prestatie die hij levert wat terug te zien is in ODD en ODA daarbovenop is zijn mentaliteit de mentaliteit waarvan leiders hopen dat al zijn leden er zo eentje hadden: positief, niet klagen, niet teleurstellen, maximale inzet en een veel te flauwe humor die iedereen altijd maar weer aan het lachen maakt.

Beste stam: HUMBLE! HUMBLE! HUMBLE! Individuen kennen wij niet, het team staat voorop en dat is al heel de wereld te zien, van het afmaken van Septen waarin we duidelijk de onderliggende partij waren tot enorme winsten boeken tegen Edict. Intern is de sfeer altijd goed geweest en dat zal vast nog een tijd zo blijven.

De beste stam speler: IGHI omdat ze veel vv's draaien, stamdef leveren en wat ik nog het knapste vind enorm veel en al heel lang hun clears doneren voor medeleden ongeacht als het moraal niet op 100% staat. Niet vanzelfsprekend bij nummer 1 spelers is mij al veel werelden opgevallen. Mijn complimenten!

snDD wil ik hier absoluut terecht ook een nominatie geven, tonnen aan inzet geleverd in de stam. Verscheidene massa gepland, enorm veel aangevallen en enorm veel zelf gedeffed. Petje af!

Het grootste ego: Mijn ego is wel duidelijk bij afstand het grootste, ik maak het wel al heel deze wereld waar dus waarom zou ik bescheiden zijn :D Reden te meer dat hansie pansie wel wat minder fars mag doen, heeft heel deze wereld nog geen hol gepresteerd.

Beste leider: Leiding Humble en dan voornamelijk mezelf. In het begin alles zelf gedaan, daarna heb ik hulp gehad van Seba (waar ik echt wat aan gehad heb) maar hij is weer een beetje low profile gegaan dus het is weer zoals het eerst was (lekker solo).

Ik bespaar iedereen het lange verhaal maar ik heb van dag 1 een visie voor ogen gehad hoe ik alles wou en hoe ik wou dat alles ging gebeuren. Nagenoeg alles wat ik deed pakte goed uit om niet te zeggen enorm goed. Riskante ligging overleeft door het tactisch plaatsen van def, sommige fronten gewoon leeg en andere erg veel. Telkens massa's gekregen op de plekken die we zagen aankomen. Prioriteiten betreft vijanden (eerste Septen dan al de rest) erg goed uitgepakt, ons cluster zo kunnen opschonen grotendeels. Diplomatie goed (nap's/BG's), acc's tevredenheid goed,....

Slechtste leider: Slechtste leiding mag wel naar Edict, gewoon te passief aanwezig. 1 account verliezen oke, 2 accounts verliezen ... maar 4 op een redelijke korte tijd? Dan doe je toch flink wat mis zeker met de omvang die Edict bezat. Ook het recruiteren van je vijanden die 5x in en uit de stam gaan en meteen weer terug kunnen komen. Wat is dat voor een beleid, orde, structuur? Meerdere stoppende spelers op accounts (omdat het intern niet loopt) die weinig goede woorden overhouden aan hun stam. Als zelfs Edict leden kleine kritiek in het openbaar melden is er duidelijk een structureel probleem. Fakkel doorgeven zou ik zeggen aan iemand die er nog wel de energie voor kan opbrengen.

Meest overschatte stam: Humble, ja we zijn bij afstand de beste stam op deze wereld al enkele maanden lang maar het tij kan snel keren. Humble zou op elke wereld kunnen meedraaien maar we mogen niet vergeten dat onze winsten deels behaald zijn door het falen van onze tegenstanders. Onszelf vooral niet onoverwinnelijk achten of zoals Rag'n'Bone Man zou zeggen: we are only human after all.

Meest onderschatte stam: Worden geen stammen meer onderschat neem ik aan. Iedereen kent iedereen en weet van elkaar wat ze kunnen brengen of verwachten van de ander. (Altans dat verwacht ik toch).

Meest overschatte speler: Runner 5, veel praatjes daar in zijn rim ligging. Eens hij groot front heeft en ons oog valt op hem zal hij rapper stoppen dan menig Edict speler zich nu kan voorstellen. Hans is geen deffer en is geen speler met uithoudingsvermogen (reeds bewezen op vele werelden) Tenzij hij helemaal vol gestacked staat wat met de wereldverhoudingen niet het geval zal zijn, zullen we in een serieuze confrontatie weinig langdurige hinder van hem moeten verwachten.

Meest onderschatte speler: Sandokan the Pirate, kan zeker een pain in the as worden voor de spelers die op hem zullen gaan. Veel def, activiteit en toch de nodige ervaring om zichzelf lange tijd te gaan weren. Hopelijk houd hij zijn waardigheid op deze wereld.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Infected by Death (Stan), enorm aangenaam persoon. Deed veel voor zijn stam echter had hij enkele solo spelers die weigerde in stambelang te denken. Misschien op een andere wereld eens stamgenoten zijn, wie weet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stamverraders als Nyade zijn echt waardeloos, ook Edict zal deze zware last nog ondervinden.

Mooiste spelers naam: Sick of It
Mooiste stam naam: Creating the Law.
Het tofste topic: GA, oorlogstopics.
Het domste topic: Farms.
Favoriete forum poster: Keertje voor team Mad king gaan die de laatste tijd mooie posten maken.
Minst favoriete forum poster buiten Nyade: De moeilijkste nominatie van ze allemaal eigenlijk nog, ben toch genoodzaakt Nyade te zetten. Heb op het moment niet iemand waaraan ik mij erg stoor.
Dikste wannabe op het forum buiten Nyade: Nyade.
Dikste wannabe in het spel: Sandokan, sluit deals voor NS om iedereen buiten zichzelf te helpen en haalt dat altijd als argumenten aan (snap niet waarom).

Mooiste profiel foto van spelers: Keertje voor wat anders als anders, eenvoud kan ook zijn schoonheid hebben.

80928_large



Mooiste profiel foto van stammen:

78689_large


Mooiste actie van de wereld: Humble die met het onmogelijke cluster het grote Septen heeft neer geveegd.
Favoriete Inge op deze wereld: Mmm, dan ga ik toch voor Inge van account Pikhaak, because she's amazing ^^

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik geloof erg in TurnUpTheMusic/Yuri die het account weer laat heropleven.
Meest belovende stam voor de toekomst: Humble, gewoon de best samenspelende stam.
Grootste blunder: De stam RIP die dachten dat de wereldwinst al binnen was de eerste 2 maanden van de wereld.
Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb enorm veel respect voor al mijn leden die mij doorheen de zware lasten die een leider moet doorstaan sleuren door zich voorbeeldig te gedragen. De leden maken de leider zeg ik altijd ofja nu toch.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Loyale spelers halen het beste in mij naar boven, voor wie zou ik mij anders moeten inzetten???
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
604
Erg leuk om te lezen! :) (positieve) nominatie is ook altijd leuk :D moet hierbij wel zeggen dat jij de enige vriendelijke en sympatieke speler bent op TB in mijn ogen. :p We zullen elkaar wel is spreken, maar wel tussen 18:00 en 19:00, owee als je te vroeg bent!

Ik heb nogsteeds niet op m'n donder gehad toen ik reageerde buiten die tijden :$
 
Bovenaan