Golden Awards

DeletedUser77324

Guest
Gaan we het hier serieus nog steeds over hebben?

Ik zal het maar voor je neerzetten hier, kun je nog een keer lezen. Misschien onthoud je het nu wel:

Ik formuleer het misschien verkeerd. Ik snap de redenen maar toch nomineer ik je omdat ik het gewoon niet tof vond.
 

DeletedUser77155

Guest
Beste speler: Mijn (idk 4de) GA lijstje deze wereld en dit is de enige nominatie die nog nooit veranderd is. Ik heb mij voorgenomen er geen boekwerken van te gaan maken deze keer dus ik hou het leuk, hard en relatief kort. Deze nominatie niet mee inbegrepen!
*SC krijgt deze nominatie voor de zoveelste keer. Ik kan het niet genoeg benadrukken maar Cederic is echt een klassebak tribalwars speler die bij de top spelers
en waarop is dit allemaal gebaseerd, iuk zie steeds zijn naam voorbij komen maar hem nooit iets van hem gezien of gehoord, feit dat die solo speelt veeg ik mijn reet mee af dat doe ik al sinds w2
in mijn ogen hebben andere spelers meer hun sporen verdient op w51

en de nominatie van jezelf als beste leiders is al helemaal te belachelijk voor woorden
 

Deleted User - 487871837

Guest
en de nominatie van jezelf als beste leiders is al helemaal te belachelijk voor woorden

Hij is de beste leider, omdat de leiding van edict het intern niet lekker op orde heeft en jij. Tja. Een post zoals deze zegt al genoeg.

Hij blijft dus als enige over.
 

DeletedUser31490

Guest
Ja ik begrijp dat Humble niet veel moeite heeft hoeven doen. Maar ik heb ook zeer veel fouten gezien op vv's die ik draaide. Ik heb een heel zwak begin van een massa gezien.

Wel wat laat, maar mag ik hier nog op in haken, bedoelde je dat laatste massa op terroristman? Aangezien je de andere waarschijnlijk niet mee hebt gemaakt.

Was benieuwd naar je beredenering van een zwakke begin massa, er zat namelijk een bepaald idee achter, benieuwd hoe het is over gekomen:D
 

DeletedUser76365

Guest
en waarop is dit allemaal gebaseerd, iuk zie steeds zijn naam voorbij komen maar hem nooit iets van hem gezien of gehoord, feit dat die solo speelt veeg ik mijn reet mee af dat doe ik al sinds w2
in mijn ogen hebben andere spelers meer hun sporen verdient op w51

en de nominatie van jezelf als beste leiders is al helemaal te belachelijk voor woorden

Zou niet weten wie anders deze award verdient. Op dit moment is Humble de enigste stam die capabel loopt en voor langere periode. Dat is zeker door Jannes te danken dat het zo goed loopt.
 

DeletedUser76545

Guest
Hij is de beste leider, omdat de leiding van edict het intern niet lekker op orde heeft en jij. Tja. Een post zoals deze zegt al genoeg.

Hij blijft dus als enige over.
Heej je vergeet mij! Ik heb nog altijd leidersrechten hoor :D
 

DeletedUser75970

Guest
en waarop is dit allemaal gebaseerd, iuk zie steeds zijn naam voorbij komen maar hem nooit iets van hem gezien of gehoord, feit dat die solo speelt veeg ik mijn reet mee af dat doe ik al sinds w2
in mijn ogen hebben andere spelers meer hun sporen verdient op w51

en de nominatie van jezelf als beste leiders is al helemaal te belachelijk voor woorden

SC is, samen met de runners, de hoofdreden dat Septen gevallen is.
Zijn een aantal massa's op hem geweest en hij heeft ze allemaal succesvol afgeslagen en zelfs kunnen counteren waarmee hij bijvoorbeeld Shithappens.. heeft weggespeeld.
Dat hij als beste speler wordt bestempeld lijkt me dan ook zeker terecht.

Dat Jannes zichzelf als beste leider benoemd is misschien een beetje arrogant, maar wel terecht. Waar Edict niet vlekkeloos loopt en At All gevallen is is Humble blijven staan en dat terwijl ze in het begin de slechtste uitgangspositie hadden.
Verder zijn er geen leiders die in aanmerking komen.
 
Reactiescore
3.582
en waarop is dit allemaal gebaseerd, iuk zie steeds zijn naam voorbij komen maar hem nooit iets van hem gezien of gehoord, feit dat die solo speelt veeg ik mijn reet mee af dat doe ik al sinds w2
in mijn ogen hebben andere spelers meer hun sporen verdient op w51

en de nominatie van jezelf als beste leiders is al helemaal te belachelijk voor woorden

Zie hier mijn argumentatie waarom Sandokan de award (beste wannabe in het spel gekregen heeft). Verschillen tussen jou en Cederic als persoon en als IG situaties.

Jij speelt 90% def, hij speelt (idk 50% def), hij had een mega front, jij zat ingebunkerd in je stam. Jouw stam speelde ook 90% def en de zijne (idk 50%).

Hij kreeg massa's en eindigde telkens positief en speelde uiteindelijk zijn tegenstrever weg, jij kreeg massa's verloor dorpen en speelde de tegenstrever niet weg. Hij stuurt standaard bij stam massa's gemiddeld een teller van 400 inc's, jullie houden geen stam massa's.
Hij functioneert normaal, jij abnormaal. Ik kan nog even doorgaan :D Om het heel kort samen te vatten, heeft hij meermaals gedeffed op skils met weinig def en def jij met jezelf vol stacks te zetten en alsnog doet hij het dan beter met een veel groter front nog eens.

En het is wellicht arrogant om mezelf te noemen maarja, wie of wat zijn de alternatieven? :p Leiding Edict en leiding NS, beargumenteer maar waarom jij iemand anders beter zou vinden (wat kan). Maar reageren met 'te belachelijk voor woorden' zijn we weinig mee.

Als een NS speler een lijstje maakt bestaat 98,6% uit NS nominaties, valt moeilijk serieus te nemen. Geen idee waarom ik er zelfs nog op reageer het haalt alvast niets uit en mijn stamgenoten hun antwoorden waren duidelijk genoeg. Ik kon het weer niet laten zeker? Heb zin om nog veel te zeggen, maar wil niemand vervelen. Kga maar is Voetbal inside kijken!
 

DeletedUser77798

Guest
De beste stam speler: IGHI omdat ze veel vv's draaien, stamdef leveren en wat ik nog het knapste vind enorm veel en al heel lang hun clears doneren voor medeleden ongeacht als het moraal niet op 100% staat. Niet vanzelfsprekend bij nummer 1 spelers is mij al veel werelden opgevallen. Mijn complimenten!

Krijg ik toch ook eens een complimentje van die ouwe zeg , Bedankt :eek:
 

DeletedUser77798

Guest
Zie hier mijn argumentatie waarom Sandokan de award (beste wannabe in het spel gekregen heeft). Verschillen tussen jou en Cederic als persoon en als IG situaties.

Jij speelt 90% def, hij speelt (idk 50% def), hij had een mega front, jij zat ingebunkerd in je stam. Jouw stam speelde ook 90% def en de zijne (idk 50%).

Hij kreeg massa's en eindigde telkens positief en speelde uiteindelijk zijn tegenstrever weg, jij kreeg massa's verloor dorpen en speelde de tegenstrever niet weg. Hij stuurt standaard bij stam massa's gemiddeld een teller van 400 inc's, jullie houden geen stam massa's.
Hij functioneert normaal, jij abnormaal. Ik kan nog even doorgaan :D Om het heel kort samen te vatten, heeft hij meermaals gedeffed op skils met weinig def en def jij met jezelf vol stacks te zetten en alsnog doet hij het dan beter met een veel groter front nog eens.

En het is wellicht arrogant om mezelf te noemen maarja, wie of wat zijn de alternatieven? :p Leiding Edict en leiding NS, beargumenteer maar waarom jij iemand anders beter zou vinden (wat kan). Maar reageren met 'te belachelijk voor woorden' zijn we weinig mee.

Als een NS speler een lijstje maakt bestaat 98,6% uit NS nominaties, valt moeilijk serieus te nemen. Geen idee waarom ik er zelfs nog op reageer het haalt alvast niets uit en mijn stamgenoten hun antwoorden waren duidelijk genoeg. Ik kon het weer niet laten zeker? Heb zin om nog veel te zeggen, maar wil niemand vervelen. Kga maar is Voetbal inside kijken!

Steek jij nog altijd moeite in deze kneus XD?
 
Bovenaan