The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser76756

Guest
Het zegt niets over hoe het nu staat maar over hoe ik het graag zie ;-)
Begrijpend lezen blijft een probleem he :p

En daarom zeg ik toch ook "droom maar lekker verder", want het zal niet gaan gebeuren zoals jij het graag ziet. Zelf kun je ook nog wel een cursus berijpend lezen gebruiken! ;) <3
 

DeletedUser71739

Guest
Zijn we niet meer jullie eerste keus? :(

Geen zorgen, jullie de onze nog wel :p

Wij vechten tegen bijna de hele wereld dus zijn jullie ook automatisch onze eerste keus net als cn1. We zijn alleen nog niet aan leden van Forged toegekomen.

Andere reden van het grote verschil in dorpen is ook dat wij onze verloren accounts niet dumpen voor de stats. Ben benieuwd wat cn1 met raoul gaat doen, hij heeft namelijk al een waarschuwing gehad voor een kick. Zo ga je inderdaad met je leden om, respect!
 

DeletedUser71739

Guest
Nee hoor, misschien heb ik morgen zin om het uit te leggen maar ga nu slapen.

Hoop eigenlijk dat het je dan al duidelijk is.
 

DeletedUser

Guest
991f8b36ceed28ed3f74000034fae9c3.png


Droom maar lekker verder. Jullie stam heeft (1051/33) = 31.8484x meer dorpen verloren als ons! Rip aan Sagra!

Toont weer aan hoeveel jullie om je BG geven.
 

DeletedUser77260

Guest
Zijn we niet meer jullie eerste keus? :(

Geen zorgen, jullie de onze nog wel :p

Ze moeten eerst nog even oefenen voor ze Forged. aanpakken ;)

Toont weer aan hoeveel jullie om je BG geven.

Wie ben jij eigenlijk? Je kwam voor een account en blijft om je ongeïnformeerde mening te delen?

@Nemesis (Reageerde terwijl ik dit schreef): Welk punt? Dat wij veel doen voor onze BGs, wat je ook goed kunt zien overigens. Ik wil jullie graag herinneren aan de stand van Cn1 van de vorige oorlog, die was negatief voor hen. Maar nu staan ze dik positief, ze hebben enorm hard gewerkt en Forged. helpt waar we kunnen.
 

DeletedUser74557

Guest
Haha musketiers..

Veel voor jullie BG's doen wat een grap, weet wel beter. het feit blijft dat er nog steeds geklaagd wordt bij sagra over bepaalde spelers van forged en hun beleid ;)

Zal ongetwijfeld wel niks van waar zijn dan, tijd zal het leren. :p

Laten we het erop houden dat meerdere spelers van forged steeds meer uitgekotst worden door aso en respectloos gedrag;) Uiteraard zal dit wel ontkend worden, dat geeft ook helemaal niet.

de tijd zal ons leren dat forged gaat vallen, onvermijdelijk ^^
 

DeletedUser77390

Guest
Sagra heeft geen account gedumpt voor de stats? haha laat me niet lache xD kennen we marcelever nog bijvoorbeeld?
Raoul moet gewoon een vv aanvragen als hij er niet is anders is het erg makkelijk om dorpen te pakken:p
 

DeletedUser77390

Guest
Wij vechten tegen bijna de hele wereld dus zijn jullie ook automatisch onze eerste keus net als cn1. We zijn alleen nog niet aan leden van Forged toegekomen.

Andere reden van het grote verschil in dorpen is ook dat wij onze verloren accounts niet dumpen voor de stats. Ben benieuwd wat cn1 met raoul gaat doen, hij heeft namelijk al een waarschuwing gehad voor een kick. Zo ga je inderdaad met je leden om, respect!

Waarschuwing voor een kick??? hoe denk jij dit te weten dan? lulhannes :D
 

DeletedUser74557

Guest
respect is weer ver te zoeken...... de reacties hier zeggen al genoeg hoe het intern ook bij jullie gaat :D

en Marcelver, is tot het einde gebleven. en met einde bedoel ik dan tot het einde van de vv periode, we hadden hem dus al veel eerder kunnen kicken.

hoe wij het weten van die eventuele kick, zou jij moeten weten Jimboy ;) of heb je je stamgenootjes toch niet zo onder controle als dat je zelf denkt? ;)
 

DeletedUser74557

Guest
Zou raoul overigens vragen geen vv te geven maar gewoon op delete te drukken, beter voor jullie stats. xD Of staat hij inmiddels al op delete, zou me niets verbazen overigens :p
 

DeletedUser70174

Guest
Haha, @jimboy, van al die mensen die je had kunnen pakken, pak je weer de verkeerde.
Het is al vaker gezegd, maar als je jezelf niet belachelijk wilt maken kun je beter IG blijven en dit forum aan de grote mensen overlaten :p

En houd al je verwensingen en scheldwoorden maar voor je hoor, voegen vrij weinig toe...
 

DeletedUser71739

Guest
Waarschuwing voor een kick??? hoe denk jij dit te weten dan? lulhannes :D

Dat gaat jou niets aan en zeker niet als je het op deze manier vraagt.

@Napoleon Bonaparte. Wat loop jij nou steeds te zeuren? Ga naar je eigen wereld. Sukkeltje!

Ik zie liever mensen op het forum zeuren dan schelden maar helaas weten we ook al niet anders meer van herjan.

Valt me ook op trouwens dat als de waarheid gesproken word en deze negatief is, jullie beginnen met schelden.
 
Bovenaan