Spotprenten

DeletedUser75767

Guest
Toch vreemd dat er contacten zijn gelegd vanuit .The Void met een paar spelers van een aanzienlijke grootte (50-100 dorpen) en die jou de deur hebben gewezen. Dat doet pijn zeker?
Kan je is voor de verandering met bewijzen komen? Dan zou ik namelijk je posts een keer serieus kunnen nemen.
Omdat je persoonlijk bent afgewezen en dat best pijn doet. Hoe ik aan de info komt ga je niet te weten komen, maar Devo zelf is zo lek als een mandje qua infoverspreiding, ondanks dat jullie overal spies hebben rondhangen. ;)
Dus als ik het goed begrijp heeft error nog steeds een spy binnen Devo zitten? Bij deze is de gehele 'verdediging' van jullie op onze massa niet eens bijzonder.
 

DeletedUser76528

Guest
Wat moeten wij als Hora zijnde posten dan? :)
Er zijn nergens oorlogen, De wereld is aan het wachten op aansluiten Hora VS Devo...

Devo houdt inderdaad het af levendig met zinloos te gaan posten... Maarja hopen kritiek kwam er eerst op de spammers, nu is het plots goed? Overigens zijn merendeels van de serieuzere onderwerpen begonnen door Hora...

Ik heb echt nog vrij weinig serieuze onderwerpen gezien hoor! :D
 

DeletedUser77130

Guest
Kan je is voor de verandering met bewijzen komen? Dan zou ik namelijk je posts een keer serieus kunnen nemen.

Neem even de vakantievervanging van .The Void aan en je kunt het zelf lezen in de mededelingen. Daar hoef ik niks voor te doen of voor aan te leveren.

Dus als ik het goed begrijp heeft error nog steeds een spy binnen Devo zitten? Bij deze is de gehele 'verdediging' van jullie op onze massa niet eens bijzonder.

Het ding is... dat Devo-leden geen spy nodig hebben, gezien ze e.e.a. ingame toch doorlullen. Nogmaals: zo lek als een mandje. Wij komen sowieso aan de informatie. Die massa erbij halen is een zwaktebod naar ERROR toe, want 48 nadat we een datum en tijd geprikt hadden om Devo aan te vallen kregen we incomings van lange afstand. Stom toevallig dat die 36 uur voordat wij losgingen aan kwamen, toch?
 

DeletedUser75767

Guest
Neem even de vakantievervanging van .The Void aan en je kunt het zelf lezen in de mededelingen. Daar hoef ik niks voor te doen of voor aan te leveren.



Het ding is... dat Devo-leden geen spy nodig hebben, gezien ze e.e.a. ingame toch doorlullen. Nogmaals: zo lek als een mandje. Wij komen sowieso aan de informatie. Die massa erbij halen is een zwaktebod naar ERROR toe, want 48 nadat we een datum en tijd geprikt hadden om Devo aan te vallen kregen we incomings van lange afstand. Stom toevallig dat die 36 uur voordat wij losgingen aan kwamen, toch?

Wil je nu zeggen dat wij een spy in ERROR hebben omdat we een massa hadden gepland 48 uur na jullie besluit? Een massa die eigenlijk 3 weken ervoor zou plaats vinden wat door andere omstandigheden niet kon. Als dat je enige 'bewijs' is van een spy van Devo is het toch wel heel zwakjes :eek:
 

DeletedUser77130

Guest
Wil je nu zeggen dat wij een spy in ERROR hebben omdat we een massa hadden gepland 48 uur na jullie besluit? Een massa die eigenlijk 3 weken ervoor zou plaats vinden wat door andere omstandigheden niet kon. Als dat je enige 'bewijs' is van een spy van Devo is het toch wel heel zwakjes :eek:

Drie weken om een paar aanvalletjes te timen?
 

DeletedUser75798

Guest
Je grote mond ontsiert je, ik denk dat jij even goed weet dat massa's niet door kunnen gaan door omstandigheden.
 

DeletedUser

Guest
Je grote mond ontsiert je, ik denk dat jij even goed weet dat massa's niet door kunnen gaan door omstandigheden.

Toch grappig wat voor domme gevallen hier rondlopen. :D Ik kom enkel naar het forum om zijn reacties te lezen, gewoon hilarisch. :p
 

DeletedUser77130

Guest
Je grote mond ontsiert je, ik denk dat jij even goed weet dat massa's niet door kunnen gaan door omstandigheden.

Omstandigheden? 3 Weken? Devo heeft toch een prachtig vakantievervangingssysteem, dat zeiden jullie vorige week nog.
 

DeletedUser77130

Guest
Ff een vraagje tussendoor, droom je toevallig ook over Devo?:rolleyes:

Ja, daar krijg ik hele natte dromen van. :eek:


Lijkt me geen lastige vraag toch?

24 uurs regel bij een vakantievervanging is hierbij de enige reden dat er geen vv gedaan kon worden bij een massa op stamniveau.

Onzin, niet heel Devo viel aan op iedere speler. Het geeft een tekort aan coördinatief inzicht weer in Devo. :rolleyes:
 

DeletedUser77130

Guest
30ic0mv.png


Tip: Tel de Devo-leden.
 
Bovenaan