Spotprenten

DeletedUser77130

Guest
Tja, fusie was op het moment dat jij ermee afkwam nog niet eens besproken, of toch niet door mij?
Dus vond ik dat raar om te zeggen dat ik zou fuseren als ik zelf nog nooit met didi gesproken had, mijn co jerome wel.

Was jij dan niet degene die zei dat ik in mijn gezicht afgewezen was? Terwijl ik het nog niet eens gevraagd had?
Ahja, dat of een co erbij zoeken, we spelen al de hele wereld met maar 2 terwijl accounts van de helft van de punten soms zelfs met 4 a 5 zitten. Werd ook wat te druk door RL en met leiding erbij, vandaar dat het niet zo uitzonderlijk is om een extra speler erbij te willen.

Noem het wat je wil, ja dat is internen, wat ik nu eens doe door omstandigheden, het maakt met voor de rest weinig uit wat jij daarvan vind. Mijn en didi's keuze. Zit jij niet in Error? Vanwaar heb je dan zo'n bericht van dat forum? Tss en dan klagen over de zogezegde spy's van Devo. :rolleyes:

Vanwaar komt die 1.8 miljoen btw?

Communiceer jij wel met Jerome over wat er speelt of negeren jullie elkaar totdat je iets erover op het AF leest? Die info kregen we via via door ja, ACHTERAF. Dus je moet niet stom lullen over spies. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75798

Guest
Ik ga er niet meer op ingaan, op deze hele discussie. :p Vind hem maar een beetje muggenziften & het wordt hier te modderig!
 

DeletedUser27722

Guest
Communiceer jij wel met Jerome over wat er speelt of negeren jullie elkaar totdat je iets erover op het AF leest? Die info kregen we via via door ja, ACHTERAF. Dus je moet niet stom lullen over spies. :eek:

Is dat het enige wat je kunt reageren? Typisch, altijd roepen maar als er inhoudelijk op ingegaan wordt, trek je gewoon je staart in?

En via via achteraf en dan? Wat boeit dat, is dat geen spion dan? :rolleyes:
Je wist ook al meteen als Jerome (niet eens ik) hem erover nog maar gecontacteerd had en beweerde dat we waren afgewezen? Ja ik communiceer goed met Jerome, logisch gezien dat mijn beste vriend IRL is en we elkaar dagelijks zien?

Ween wat in een hoekje in stilte verder vriend en kruip gerust terug onder de steen waar je vandaar komt en laat het forum over aan mensen die daadwerkelijk deftig inhoudelijk een discussie kunnen aangaan, zoals er een Error wél een paar zijn, zoals die van DAH. (Niet gremlins, de andere.)
 

DeletedUser77130

Guest
Is dat het enige wat je kunt reageren? Typisch, altijd roepen maar als er inhoudelijk op ingegaan wordt, trek je gewoon je staart in?

Deze geest heeft geen staart.

En via via achteraf en dan? Wat boeit dat, is dat geen spion dan? :rolleyes:
Je wist ook al meteen als Jerome (niet eens ik) hem erover nog maar gecontacteerd had en beweerde dat we waren afgewezen? Ja ik communiceer goed met Jerome, logisch gezien dat mijn beste vriend IRL is en we elkaar dagelijks zien?

Blijkbaar waren jullie niet afgewezen, maar hebben met hangende pootjes zitten kwijlen om die dorpen en de speler die op Heer Didi speelt. Dat jij niet weet wat Jerome bespreekt of doet alsof je het niet weet boeit niet. Het gaat om het .The Void account.

Ween wat in een hoekje in stilte verder vriend en kruip gerust terug onder de steen waar je vandaar komt en laat het forum over aan mensen die daadwerkelijk deftig inhoudelijk een discussie kunnen aangaan, zoals er een Error wél een paar zijn, zoals die van DAH. (Niet gremlins, de andere.)

Lees dat vetgedrukte stukje even. Promo kan zelf geen deftige discussie voeren hierover en daardoor zou ik onder een steen moeten kruipen? Zonde van de tijd en moeite. Doe wat je niet laten kunt, maar laat andere AF-ers met rust met dat soort goedkope stoerpraterij.
 

DeletedUser17072

Guest
Lees dat vetgedrukte stukje even. Promo kan zelf geen deftige discussie voeren hierover en daardoor zou ik onder een steen moeten kruipen? Zonde van de tijd en moeite. Doe wat je niet laten kunt, maar laat andere AF-ers met rust met dat soort goedkope stoerpraterij.
Promo heeft een punt over jou:eek:
He stoere boy, krijg ik mijn antwoord nog?:rolleyes:
 

DeletedUser27722

Guest
Deze geest heeft geen staart.



Blijkbaar waren jullie niet afgewezen, maar hebben met hangende pootjes zitten kwijlen om die dorpen en de speler die op Heer Didi speelt. Dat jij niet weet wat Jerome bespreekt of doet alsof je het niet weet boeit niet. Het gaat om het .The Void account.



Lees dat vetgedrukte stukje even. Promo kan zelf geen deftige discussie voeren hierover en daardoor zou ik onder een steen moeten kruipen? Zonde van de tijd en moeite. Doe wat je niet laten kunt, maar laat andere AF-ers met rust met dat soort goedkope stoerpraterij.

Weer een post met 0 inhoud en 0 weerlegging en 0 argumenten.
Je wordt saai en als iemand hier 'stoer praat' dan ben jij het wel, zonder ook maar iets te doen. ;)

Didi is een gewone fusie, werd gewoon gevraagd en meteen geaccepteerd, wat jij ook wil geloven.
Leer deftig argumenteren of zwijg gewoon, het wordt heel irritant om hier op in te moeten gaan, terwijl er niet eens wat is om tegen jou te zeggen. Gewoon een vervelend mannetje die zich wat verveelt en 0 toegevoegde waarde geeft, wat jouw grote fan Sander ook moge beweren.
 

DeletedUser77130

Guest
Weer een post met 0 inhoud en 0 weerlegging en 0 argumenten.
Je wordt saai en als iemand hier 'stoer praat' dan ben jij het wel, zonder ook maar iets te doen. ;)

Didi is een gewone fusie, werd gewoon gevraagd en meteen geaccepteerd, wat jij ook wil geloven.
Leer deftig argumenteren of zwijg gewoon, het wordt heel irritant om hier op in te moeten gaan, terwijl er niet eens wat is om tegen jou te zeggen. Gewoon een vervelend mannetje die zich wat verveelt en 0 toegevoegde waarde geeft, wat jouw grote fan Sander ook moge beweren.

Mooie spotprent man! Ik moest bijna lachen. :eek:
 

DeletedUser17072

Guest
Ik snap nu waarom je ex-stamgenoten je een teletubbie vinden.:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
24q8rh3.jpg
:D
 
Bovenaan