Spotprenten

DeletedUser76018

Guest
Hier kan je spotten.
Met prentjes dan nog wel!
Veel spotplezier allemaal.
 

DeletedUser64081

Guest
2vad26f.jpg
 

DeletedUser76018

Guest
Wel een goeie hhahahha maar moest ik nu daarvoor het topic openen :(
Ik was gewoon zo in je val getrapt
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hij opende ook wat anders:eek:
 
Reactiescore
2.303

Wow het klopt volledig, overigens is er wat bij Ex. gebeurd en niet bij Devo dus ik snap niet dat Ex gaat kontlikken bij Devo dan? :)

Nuja goed geprobeerd, probeer nog es :)
 
Reactiescore
90
@Shit Happens; Ik zie niet goed in hoe dit relevant is? Ex. gaat helemaal niet op de knieën voor Devo, zowel IG niet als op het P&P forum, waar Ex. heel prominent aanwezig is met onder andere Nikki, Harrrrry, mijzelf,.... Jullie in de toekomst zie ik daarentegen wel IG op de knieën gaan.:eek:

@Leaving Behind; Schoontje!
 

DeletedUser66265

Guest
Oh wat heb ik even goed kunnen lachen om shithappens zeg. Wat een verschikkelijke misplaatste spotprent. Ex die op devo leunt qua p&p lol. Beide stammen zijn vrij prominent aanwezig. Ik durf zelfs bijna te beweren dat ex op het af zelfs nog wat meer aanwezig is dan devo.

Maar goed, crazy nog wat kunnen we nu zijn slechte p&p niet meer kwalijk nemen. Er heerst iets binnen nah vrees ik. Als zelfs je leiding zo is. Hoewel als ik naar hun laatste recruits en hun af posts kijk denk ik dat het met hun recruiteer eis te maken heeft. Een ieder die nah wilt joinen moet zo zijn geloof ik. Dan is het makkelijker voor de leiding om zich met smerige spelletjes bezig te houden.

Ik raad je aan om nog even in de zanbak te gaan spelen voor je hier met 'de grote jongens' mee komt doen shithappens. Hier heb je overduidelijk geen kaas van gegeten. Je maakt jezelf onnodig belachelijk en je verliest ook het laatste beetje respect dat men nog voor je had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76018

Guest
Kunnen we van spotprenten nou geen P&P topic maken en gewoon lachen please? Dankje :eek:
 

DeletedUser75234

Guest
Probeer je even voor te stellen als spotprent:

ShitHappens die een fusie vraagt met Ex.
2 dagen later stappen 2 leden over van Ex. naar Nah.
Pure recruit to win dus eerst en vooral. Ex. is boosjes, Devo vind het ook niet erg netjes, heel normaal dus.
En dan komt ShitHappens een heel erg grappig plaatje posten over Ex. die Devo's kont likt?

*hier komt straks (ooit) nog een plaatje*
 

DeletedUser64081

Guest
Kunnen we van spotprenten nou geen P&P topic maken en gewoon lachen please? Dankje :eek:

Grootste doel van spotprenten is P&P, daarbuiten mag je ook best leuke prentjes plaatsen. Sorry, that's the way it works:p

Vind het leuk dat er al meerdere prentjes zijn geplaatst!
 
Bovenaan