Spotprenten

DeletedUser77130

Guest
Hey Promo, ik kwam dit filmpje tegen en moest aan jou denken als oermannetje :D:

giphy.gif
 
Reactiescore
3.457
Hahahahahaha,ik heb er ff heerlijk om gelachen:D
 

DeletedUser27722

Guest
Dit is nou het bewijs hoe gifjes een juiste toevoeging kunnen hebben aan een discussie en oko meer kracht kan geven aan een post. Dat de tw mods hier een voorbeeld aannemen vooral die gemene teletubbie.



giphy.gif

Sorry, maar hoe geeft dit 'gifje' meer aan een discussie door mij een oermens te noemen, wat nergens op slaat en nergens iets van toevoeging heeft, net zoals geen enkele van zijn posts ook maar ergens op slaan of een toevoeging hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser77130

Guest
Sorry, maar hoe geeft dit 'gifje' meer aan een discussie door mij een oermens te noemen, wat nergens op slaat en nergens iets van toevoeging heeft, net zoals geen enkele van zijn posts ook maar ergens op slaan of een toevoeging hebben? :rolleyes:

Met bovenstaand bericht bevestig je het gifje. Je trapt tegen iedereen aan (mini dino) en krijgt vanzelf een keer de olifant over je heen die jou zal plattrappen.
 

DeletedUser72524

Guest
Sorry, maar hoe geeft dit 'gifje' meer aan een discussie door mij een oermens te noemen, wat nergens op slaat en nergens iets van toevoeging heeft, net zoals geen enkele van zijn posts ook maar ergens op slaan of een toevoeging hebben? :rolleyes:

Het gaat erom dat jij momenteel als één van de grote P&P'ers wordt gezien omdat je baby-dinosaurussen weg kon werken, maar vervolgens wanneer een epische grote dinosaurus als Lord Ghost Whisperer langs komt word je platgestampt zonder enig verzet.
 

DeletedUser27722

Guest
Met bovenstaand bericht bevestig je het gifje. Je trapt tegen iedereen aan (mini dino) en krijgt vanzelf een keer de olifant over je heen die jou zal plattrappen.

Het gaat erom dat jij momenteel als één van de grote P&P'ers wordt gezien omdat je baby-dinosaurussen weg kon werken, maar vervolgens wanneer een epische grote dinosaurus als Lord Ghost Whisperer langs komt word je platgestampt zonder enig verzet.

Hahahahah, sorry dat ik de moeite niet neem en hem niet eens serieus genoeg neem om op al die nonsens deftig in discussie te gaan. ;)

Verder is het geen olifant en is die LGW eerder een troll ipv een 'epische dinosaurus'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74373

Guest
Het gaat erom dat jij momenteel als één van de grote P&P'ers wordt gezien omdat je baby-dinosaurussen weg kon werken, maar vervolgens wanneer een epische grote dinosaurus als Lord Ghost Whisperer langs komt word je platgestampt zonder enig verzet.

I lolled :D
 

DeletedUser77130

Guest
Hahahahah, sorry dat ik de moeite niet neem en hem niet eens serieus genoeg neem om op al die nonsens deftig in discussie te gaan. ;)

Verder is het geen olifant en is die LGW eerder een troll ipv een 'epische dinosaurus'.

Ik ben een Geestenfluisteraar die dwars door jouw dorpen heen zal gaan en jouw troepen angstig de aftocht laat blazen. :cool:
 

DeletedUser77130

Guest
Stomme interners bij Devo....


Ik hoor achter de schermen dat je geen dorpen meer kunt pakken en daarom maar wat spelers loopt te ronsellen voor interns en fusies, dus een groot front maakt in jouw geval niks meer uit. :rolleyes:

what.gif

Heer didi vandaag om 11:26 uur Bedanken Citaat
Hey jongens...

Ik ga fuseren met The Void.
Dit hing al een paar maanden in de lucht, en ik heb bij deze besloten om het toch door te laten gaan.

Ik wil bij deze, misschien handig voor jullie een NAP voorstellen met de gehele stam. Dit zal betekenen dat ik jullie niet aan zal vallen, dat zal ik erg vies vinden.

Ik hoop dat dit niet verkeerd binnen komt.

Bedankt en we houden contact!

Warme groet,

Matthijs - Heer Didi

Dus op één week voor ruime 1.8 mio punten internen en het geen intern noemen maar een fusie? Internnaabs. :eek:
 

DeletedUser27722

Guest
Stomme interners bij Devo....




what.gif



Dus op één week voor ruime 1.8 mio punten internen en het geen intern noemen maar een fusie? Internnaabs. :eek:

Tja, fusie was op het moment dat jij ermee afkwam nog niet eens besproken, of toch niet door mij?
Dus vond ik dat raar om te zeggen dat ik zou fuseren als ik zelf nog nooit met didi gesproken had, mijn co jerome wel.

Was jij dan niet degene die zei dat ik in mijn gezicht afgewezen was? Terwijl ik het nog niet eens gevraagd had?
Ahja, dat of een co erbij zoeken, we spelen al de hele wereld met maar 2 terwijl accounts van de helft van de punten soms zelfs met 4 a 5 zitten. Werd ook wat te druk door RL en met leiding erbij, vandaar dat het niet zo uitzonderlijk is om een extra speler erbij te willen.

Noem het wat je wil, ja dat is internen, wat ik nu eens doe door omstandigheden, het maakt met voor de rest weinig uit wat jij daarvan vind. Mijn en didi's keuze. Zit jij niet in Error? Vanwaar heb je dan zo'n bericht van dat forum? Tss en dan klagen over de zogezegde spy's van Devo. :rolleyes:

Vanwaar komt die 1.8 miljoen btw?
 
Bovenaan