Spotprenten

DeletedUser76667

Guest
Wij liggen vast, denk dat jullie als error meer vast liggen dan ons.:eek: Daarnaast geef je aan dat ik stoef over mijn aanvallen, mag jij dat eens quoten waar ik op heb geschept over mijn clearings. Enige wat ik heb gezegd is dat het een lekkere karma is naar error toe, dunno wat daar stoefen aan is:rolleyes:

Ook geef je aan dat wij weinig odd hebben, dit geldt voor 4/5 van de wereld wat dan ook niet negeerd mag worden?

Als laatst waar ik nog op in wil gaan, geef je aan dat we pas over 3 maand een degelijk front hebben. Klopt inderdaad als wij eerst alle bb's in onze cluster edelen netzo als jullie, dan hebben we zeker over minimaal 3 maand een degelijk front. Zouden we het niet op de error manier doen, dan geef ik het max een maandje.:rolleyes:

Waarom mag devo massaal internen en Error niet? Dei Medici verdubbelde destijds zijn dorpenaantal door Tazmanian Devil te internen die toen top 10 speelde, beide accounts waren nagenoeg even groot. Heeft daar iemand over gezaagd? Andere devo-interns aanhalen heeft geen zin. Al jaren wordt geklaagd en gezaagd over interns, maar elke speler deed het al en soms is het gewoon iets wat moet gebeuren, bij ons was het om een ondoordringbare cluster op te bouwen. Noem het laf, noem het een tactiek, we don't care.

Devo liep 2 massa's compleet dood op dit account en het beetje def die het ons kostte staat er alweer, zonder die compacte cluster (zowel bij ons als in heel Error) was dit wel anders uitgedraaid. Ik wil gerust toegeven dat we full gestacked staan, maar da's part of the game? Iedereen die het spel al even speelt weet dat TW meer is dan dorpjes uitbouwen en troepen inzetten, def regelen is daar iets van.

Zoals ik eerder al eens aangaf op het AF ben ik tegen het beoordelen van accounts op basis van oda/odd toen iemand spotte met dit account puur op basis van het bestaan van deze AF account terwijl ik 10 jaar TW speel :eek:

Tot voor die 2 massa's hadden we geen ODD, nu staan we rank 1 op 45 en wonnen we 4 keer de verdediger van de dag award, zijn we louter daarom pro? Neen. Zijn we pro? Ja. :p Geloof ik dat Stokje Satedrakan pro is? Ja, want dat hoorde ik al van verschillende spelers die ik vertrouw en waarvan ik weet dat ze het kunnen weten...
 

DeletedUser77130

Guest
Naar aanleiding van de radiostilte die Devo zichzelf lijkt opgelegd te hebben:

1zx4ets.jpg
 

DeletedUser75798

Guest
Ik ben blij dat je er geen zak van af weet, want je schreeuwt hier maar om aandacht.
 

DeletedUser75798

Guest
Of eerder een wanneer maak je een deftige spotprent gehalte?
 

DeletedUser75798

Guest
Komt zo ergens op neer ja :p & ging net 1 maken.

[20:40:46] Aron.: Eerst ff spotprentje maken voor die Lord Ghost Whisperer
 

DeletedUser75798

Guest
Spotprenten moeten geen hoog niveau hebben, het zijn geen PF-plaatjes.

t547n5ajco1.png
 

DeletedUser76018

Guest
Die moddergooi prent vind ik wel grappig :D
Kijk die kop gewoon:D:D
 
Bovenaan