W37 Awards & Achievements

DeletedUser66129

Guest
Gelukkig ben niet de enige die dus rise against niet serieus neemt :p
 
Reactiescore
1.367
Blijkbaar half mental naar wat ik hoorde ...

Heel mental*

En story/cyan spelers neemt niemand serieus, dus ik neem jullie ook niet serieus dat je mij niet serieus neemt. Hoeveel accounts heb ik van jullie gerekt? ^^
 

DeletedUser66129

Guest
Oh wauw voelt zichzelf weer erg goed :p

Overigens neem ik genoeg mensen van mental serieus hoor..
 
Reactiescore
1.367
Oh wauw voelt zichzelf weer erg goed :p

Overigens neem ik genoeg mensen van mental serieus hoor..

Ik voel me niet goed, maar geweldig :)

Jij behoort als story/cyan speler mental spelers ook serieus te nemen, als overwinnaars
 
Reactiescore
1.075
danny is noob
 

DeletedUser73972

Guest
He ho danny heeft het meeste forum posts dus hij moet wel beter zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Heel mental*

En story/cyan spelers neemt niemand serieus, dus ik neem jullie ook niet serieus dat je mij niet serieus neemt. Hoeveel accounts heb ik van jullie gerekt? ^^

Danny misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen na die wanvertoning van gisteren.;)
 
Reactiescore
1.367
Oh je bedoeld het niet willen spelen op een wereld waar ik gestopt ben? :)
Wees blij dat ik gister uberhoud de moeite heb genomen een vver te zoeken anders was anna nu al helemaal weg...
 

Deleted User - 487936070

Guest
Oh je bedoeld het niet willen spelen op een wereld waar ik gestopt ben? :)
Wees blij dat ik gister uberhoud de moeite heb genomen een vver te zoeken anders was anna nu al helemaal weg...

Ga je alweer constant stoppen :mad::mad::mad:

Op 37 ben je ook al 20x gestopt en 19x terug gekomen :p
 
Reactiescore
1.367
Ga je alweer constant stoppen :mad::mad::mad:

Op 37 ben je ook al 20x gestopt en 19x terug gekomen :p


Klopt, enkel was ik op w42 al een week gestopt oid terwijl ik het hele account netjes en voorbereid op aanvallen had achtergelaten. De spelers die er op zitten hadden prestacks/backtime edels terug gehaald en waren tijdens de aanvallen niet online. Vervolgens heb ik snel wat safe def naar de front dorpen gestuurd en ben ik beetje gaan blocken/snippen. En ben ik VV'er gaan vragen, pas laat in de avond kon de VV ergens heen en overdag had ik plannen en is er dus na 1u oid niet meer gedeffed.
 

DeletedUser72524

Guest
Klopt, enkel was ik op w42 al een week gestopt oid terwijl ik het hele account netjes en voorbereid op aanvallen had achtergelaten. De spelers die er op zitten hadden prestacks/backtime edels terug gehaald en waren tijdens de aanvallen niet online. Vervolgens heb ik snel wat safe def naar de front dorpen gestuurd en ben ik beetje gaan blocken/snippen. En ben ik VV'er gaan vragen, pas laat in de avond kon de VV ergens heen en overdag had ik plannen en is er dus na 1u oid niet meer gedeffed.

Luister schat, dit is het w37 forum. Het is absurd dat jij acties of gebeurtenissen moet verantwoorden van een andere wereld op het w37 forum. Een wereld die zelfs over is. Ingaand op w37 heb jij je meer bewezen dan zij die het nodig vinden om haatdragende sneren naar je te gooien. Ik snap niet waarom Stefaan en Martijn dit daarom ook hier moeten aankaarten, omdat hier geen reden voor moet zijn, een klein beetje sneu vinden jullie niet?
 
Reactiescore
1.367
Luister schat, dit is het w37 forum. Het is absurd dat jij acties of gebeurtenissen moet verantwoorden van een andere wereld op het w37 forum. Een wereld die zelfs over is. Ingaand op w37 heb jij je meer bewezen dan zij die het nodig vinden om haatdragende sneren naar je te gooien. Ik snap niet waarom Stefaan en Martijn dit daarom ook hier moeten aankaarten, omdat hier geen reden voor moet zijn, een klein beetje sneu vinden jullie niet?

Sander, hoeveel drank heb je op? :p
 
Bovenaan