waarom kerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2929

Guest
dat dacht ik dus niet oke de grootste was wel de christendom in europa maar
als je niet in de ismamitische wereld (landen) ging studeren was je nooit tot 100% arts of leerar of iets anders genoemd dan was je half zelfs de franse kijzer in die tijden wou aleen maar een arts die in spanje was getudeerd anders mocht die arts niet zijn prive arts zijn julie moeten ook niet dingen teweinig doen als julie wat doen

Aan je prachtige spelling te zien heb ik er geen vertrouwen in dat jij studeert:p, maar ik dan bevooroordeel ik je weer en dan gaat Rara Avis zeggen dat ik een gemenerd ben:p. Dit haal ik eruit, aangezien een kennis van mij die een probleem met zn hersens heeft (namelijk dat z'n helfden geen goed contact maken met elkaar) ook keizer met ij speltXD...

Maar ja je zegt nu eigenlijk zelf ook dat de islamitische wereld niet echt bij de Middeleeuwen hoorde oftewel: PWNED
 

DeletedUser2929

Guest
ik heb ook een gevoel dat hier best wel veel rasisten zijn

Nou ja aangezien ik per dag zo'n 3 of 4 discriminerende grappen maak kan ik mezelf daartoe rekenen (overigens gaan die ook over mezelf, want ja zelfspot zijn natuurlijk de leukste grappen:p)
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook een gevoel dat hier best wel veel rasisten zijn
rasisten bestaan niet. RaCisten wel. JIJ RACIST(met raar marrokaans stemmetje)!

Maar die kerk die trekt echt op weinig, tactisch -10. Gewoon clusteren en midden in die rotzooi een kerkje zetten. Hoe het tw-team die onzin heeft verzonnen weet ik niet maarja.
 

DeletedUser

Guest
De kerk is er, ze gaan er geen moskee in de plaats doen.
Is niks meer aan te veranderen. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook een gevoel dat hier best wel veel rasisten zijn

lol ga bananen plukken ofzo:eek:.. kerk heeft veel invloed gehad vroeger in europa. maar dat is een vertelt. misschien moet je na die cursus geschiedennis eens nederlands erbij pakken:D
 

DeletedUser

Guest
Kom kom, geen rascisme op Tw;)

E budak, je moet je gewoon tevreden stellen met een kerk... ;)
 

DeletedUser

Guest
jonges beter laat die gast in z'n waarde want dit slaat nergens op!:mad: jullie gedrage jezelf als een stel kleuters!
@Sandwich: Ga ergens anders dom wezen!
 

DeletedUser

Guest
lol ga bananen plukken ofzo:eek:.. kerk heeft veel invloed gehad vroeger in europa. maar dat is een vertelt. misschien moet je na die cursus geschiedennis eens nederlands erbij pakken:D
Moet vertelD niet met een d, want je schrijft het in de verleden tijd?

Maarja al die moslims maken zich weer boos om niks. Straks is er nog een jihad tegen tribalwars.nl XD
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is dat tegenwoordig ook een geloof dat IEDEREEN raCistisch is

ik vind het ook racistisch dat mensen tegenwoordig in de kroeg niet meer mogen roken

en ik vind het racistisch dat we tegenwoordig zoveel belasting over van alles en nog wat moeten betalen


in het kort samengevat: racist wordt een klein beetje te vaak gebruikt
 

DeletedUser

Guest
Kom kom, geen rascisme op Tw;)

E budak, je moet je gewoon tevreden stellen met een kerk... ;)

Ik volg, wel moet ik even vermelden dat het .NL is, en dan volgt dat het een middeleeuws spel is, christelijk dus. Een moskee en een kerk in één dorp kwam ook niet goed dacht ik. :)
 

DeletedUser2929

Guest
jonges beter laat die gast in z'n waarde want dit slaat nergens op!:mad: jullie gedrage jezelf als een stel kleuters!
@Sandwich: Ga ergens anders dom wezen!

Omg slijmbal...jij hebt zeker ook gesolliciteerd XD
Maar eerst wat aan je spelling doen he;)

Maar ja hij vraagt er ook zelf om, aangezien hij niet snapt wat de middeleeuwen (nieuwe spelling:O) is....
 

DeletedUser

Guest
Inplaats van een kerk of een moskee was een Toys 'R Us nog veel vetter geweest:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik volg, wel moet ik even vermelden dat het .NL is, en dan volgt dat het een middeleeuws spel is, christelijk dus. Een moskee en een kerk in één dorp kwam ook niet goed dacht ik. :)
Halen we meteen alle schapen uit de boerderij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan