waarom kerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
bij wereld 11 versie 5 waaromom kerk allen waarom geen moskee en tempels er zijn niet aleen maar chrixtenen die spelen:mad::confused::(
 

DeletedUser2929

Guest
bij wereld 11 versie 5 waaromom kerk allen waarom geen moskee en tempels er zijn niet aleen maar chrixtenen die spelen:mad::confused::(

Zou dat misschien komen omdat in de Middeleeuwen het christendom het voornaamste geloof is?:rolleyes: (OMG LEEGHOOFD!)
 

DeletedUser

Guest
Zou dat misschien komen omdat in de Middeleeuwen het christendom het voornaamste geloof is?:rolleyes: (OMG LEEGHOOFD!)


wahhahahahahahahaha dan weet jij niks over spanje enzo over die tijden islaam was groter mijn vriend ik ben goed in gs en studeer ook over geschiedenis je moet met mij daarover echt niet in discusie gaan
 

DeletedUser

Guest
wahhahahahahahahaha dan weet jij niks over spanje enzo over die tijden islaam was groter mijn vriend ik ben goed in gs en studeer ook over geschiedenis je moet met mij daarover echt niet in discusie gaan

oke
 

DeletedUser11676

Guest
Dat komt omdat dit spel over de middeleeuwen gaat. Dit speelt zich waarschijnlijk af in Europa. Daar was in de middeleeuwen het belangrijkste geloof het Christendom. Hier is het antwoord op je vraag.

Dit kan gesloten worden?
 

DeletedUser7074

Guest
wahhahahahahahahaha dan weet jij niks over spanje enzo over die tijden islaam was groter mijn vriend ik ben goed in gs en studeer ook over geschiedenis je moet met mij daarover echt niet in discusie gaan

werd de islam daar dan niet verdreven in de late middeleeuwen?
en het Heilig Roomse Rijk?
of telt dat ineens niet meer mee...
Ga dan de Arabische versie van dit spel spelen zou ik zeggen
 

DeletedUser11676

Guest
werd de islam daar dan niet verdreven in de late middeleeuwen?
en het Heilig Roomse Rijk?
of telt dat ineens niet meer mee...
Ga dan de Arabische versie van dit spel spelen zou ik zeggen

De Islam is in de Middeleeuwen verdreven uit Europa. En het Christendom was er eigenlijk overal ;)
 

DeletedUser2929

Guest
wahhahahahahahahaha dan weet jij niks over spanje enzo over die tijden islaam was groter mijn vriend ik ben goed in gs en studeer ook over geschiedenis je moet met mij daarover echt niet in discusie gaan

Technisch gezien hoorde Spanje onder islamitisch bewind niet echt bij de Middeleeuwen....whahahahahahahahahahhhahahahahahahahahaahh wat een lol:rolleyes:

Moet jij niet eens leren om anderen correct op hun fouten te wijzen i.p.v. zelf als een bitch te klinken?

Sexy, Naughty, Bitchy me:(
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat dit spel over de middeleeuwen gaat. Dit speelt zich waarschijnlijk af in Europa. Daar was in de middeleeuwen het belangrijkste geloof het Christendom. Hier is het antwoord op je vraag.

Dit kan gesloten worden?
dat dacht ik dus niet oke de grootste was wel de christendom in europa maar
als je niet in de ismamitische wereld (landen) ging studeren was je nooit tot 100% arts of leerar of iets anders genoemd dan was je half zelfs de franse kijzer in die tijden wou aleen maar een arts die in spanje was getudeerd anders mocht die arts niet zijn prive arts zijn julie moeten ook niet dingen teweinig doen als julie wat doen
 

DeletedUser

Guest
dat dacht ik dus niet oke de grootste was wel de christendom in europa maar
als je niet in de ismamitische wereld (landen) ging studeren was je nooit tot 100% arts of leerar of iets anders genoemd dan was je half zelfs de franse kijzer in die tijden wou aleen maar een arts die in spanje was getudeerd anders mocht die arts niet zijn prive arts zijn julie moeten ook niet dingen teweinig doen als julie wat doen

pfff, ga hier aub niet allemaal slim doen door op internet het een en het ander op te zoeken. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan