waarom kerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omg slijmbal...jij hebt zeker ook gesolliciteerd XD
Maar eerst wat aan je spelling doen he;)

Maar ja hij vraagt er ook zelf om, aangezien hij niet snapt wat de middeleeuwen (nieuwe spelling:O) is....

Hij heeft wel gelijk dus even dimmen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Moet vertelD niet met een d, want je schrijft het in de verleden tijd?

Maarja al die moslims maken zich weer boos om niks. Straks is er nog een jihad tegen tribalwars.nl XD

huh jihad is niet aleen oorlog idioot weet wat je praat
 

DeletedUser

Guest
Omg slijmbal...jij hebt zeker ook gesolliciteerd XD
Maar eerst wat aan je spelling doen he;)

Maar ja hij vraagt er ook zelf om, aangezien hij niet snapt wat de middeleeuwen (nieuwe spelling:O) is....

nooit gehoort van msn-taal?

jij dnekt het helemaaal he! ga gewoon normaa doen en niet zo bijdeehand, wnat dit is gewoon niet leuk...

en dat ze een kerk kiezen heeft gewoon te maken zoals al gezegt dat ut spel in nl is...
 

DeletedUser2929

Guest
nooit gehoort van msn-taal?

jij dnekt het helemaaal he! ga gewoon normaa doen en niet zo bijdeehand, wnat dit is gewoon niet leuk...

en dat ze een kerk kiezen heeft gewoon te maken zoals al gezegt dat ut spel in nl is...

O boohoo....het was msn-taal nu ben ik eruit geluldXD (hee w8 dat was een msn-emoticon:rolleyes:)
En ja dat van die kerk klopt wel, maar bij een domme vraag hoort gewoon een passend dom antwoord, nietwaar;)...
 

DeletedUser

Guest
huh jihad is niet aleen oorlog idioot weet wat je praat
Nee, dat is liefdevol een petitie starten. XD

@potentia

Je kunt gewoon geen fatsoenlijk Nederlands schrijven. Geef het maar toe, al die spelvauten en dan zo'n über gekopieerd latijns tekstje eronder.
 

DeletedUser

Guest
nooit gehoort van msn-taal?

jij dnekt het helemaaal he! ga gewoon normaa doen en niet zo bijdeehand, wnat dit is gewoon niet leuk...

en dat ze een kerk kiezen heeft gewoon te maken zoals al gezegt dat ut spel in nl is...
ik begrijp ok het was ook aleen maar een klein verzoek
 

DeletedUser

Guest
huh jihad is niet aleen oorlog idioot weet wat je praat

Nee klopt, vrouwen verkrachten en ze vervolgens stenigen -hoort er ook nog eens bij.

Maar ik zou zeggen om dit te discussiëren in het serieuze forum.
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat is liefdevol een petitie starten. XD

@potentia

Je kunt gewoon geen fatsoenlijk Nederlands schrijven. Geef het maar toe, al die spelvauten en dan zo'n über gekopieerd latijns tekstje eronder.

kom dan kunen wij samen gaan naar die cursus (spelvauten)
 

DeletedUser

Guest
ik begrijp ok het was ook aleen maar een klein verzoek

ja sanp ik wel, maar een mmoskee is niet echt toepasseleik.

maareum burgin-m hou op mna je betn niet lauw! en het is geen latijns sukkel , maar spaans!
 

DeletedUser

Guest
Nee klopt, vrouwen verkrachten en ze vervolgens stenigen -hoort er ook nog eens bij.

Maar ik zou zeggen om dit te discussiëren in het serieuze forum.

wahhahaha mongolen die dat doen misbruiken het koraan ga maar op zoeken nergens in het koraan staat dat je zo iets mag doen wahahahah voor dat je iets zegt moet je wel weten dat media alles overdrijft en leugens bij verteld wahahahah stenegin dat dat gebuerd heeft niks mee temaken met islaam
 

DeletedUser

Guest
maarum budak ik vindt dat je wel gelijk heb...

Groetjes
BoterhamverkoperXD
 

DeletedUser

Guest
wahhahaha mongolen die dat doen misbruiken het koraan ga maar op zoeken nergens in het koraan staat dat je zo iets mag doen wahahahah voor dat je iets zegt moet je wel weten dat media alles overdrijft en leugens bij verteld wahahahah stenegin dat dat gebuerd heeft niks mee temaken met islaam
Zeggen we dat een land dat doen, dan zijn we opeens rasisten! :')
 

DeletedUser

Guest
ja sanp ik wel, maar een mmoskee is niet echt toepasseleik.

maareum burgin-m hou op mna je betn niet lauw! en het is geen latijns sukkel , maar spaans!

het was ook niet aleen een moskee en tempel of een synagoge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan