waarom kerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wahhahaha mongolen die dat doen misbruiken het koraan ga maar op zoeken nergens in het koraan staat dat je zo iets mag doen wahahahah voor dat je iets zegt moet je wel weten dat media alles overdrijft en leugens bij verteld wahahahah stenegin dat dat gebuerd heeft niks mee temaken met islaam

Dus je noemt een volk dat dit soort mensen als voorbeeld neemt mongolen?
Lijkt me toch niet leuk om dat over je medemens te zeggen.

Je probeert het nu goed te praten terwijl je het wél degelijk gebeurd.
Heel veel islamitische vrouwen worden onderdrukt, verkracht en vervolgens daarvoor bestraft omdat ze dan onpuur zijn.
Dat heb ik niet uit de krant maar van het groepje lokale marokkanen, hier in de buurt die 4x in de week naar de moskee gaan.
Dus ik weet wel degelijk waar ik over praat.
 

DeletedUser

Guest
hehe erzijn tenminste nog normale mensen hier op het forum

Normaal? Dit lijkt mij eerder een onlogische, flauwe opmerking, die nergens op slaat. En als dat jou humor is, ga dan snel wat drinken voor het te laat is.
 

DeletedUser

Guest
Moet vertelD niet met een d, want je schrijft het in de verleden tijd?

Maarja al die moslims maken zich weer boos om niks. Straks is er nog een jihad tegen tribalwars.nl XD

haha ja kan zelf niet zo goed nl he:p ben ook maar half/half:p

kan dit topic niet gesloten worden dit gaat nergens om:eek:
alleen over een gefrustreede moslim die de weg kwijt is:rolleyes:
 

DeletedUser2929

Guest
Een gefrustreerde moslim die de weg kwijt is:p...
Maar ja anders bouwen we wel een achtbaan, minimaal 1 meter 20...of ben ik nu weer racistisch tegen de jongere spelers:rolleyes:

antwoord graag

Nee joh natuurlijk hebben we hem niet weggejaagd;)
 

DeletedUser

Guest
Laten we de slachtoffer rol op ons nemen, dan vinden mensen ons zielig en krijgen ze medelijden :(
 

DeletedUser

Guest
omdat dit een nederlandse server is? nederland is christelijk!
 

DeletedUser

Guest
Ik volg, wel moet ik even vermelden dat het .NL is, en dan volgt dat het een middeleeuws spel is, christelijk dus. Een moskee en een kerk in één dorp kwam ook niet goed dacht ik. :)

Heb ik gezegd dat ik tegen de kerk ben? Ik heb ook liever een kerk dan een moskee ;) (feitelijk heb ik liever gwn niets: geen kerk en geen moske)...
 

DeletedUser

Guest
Heb ik gezegd dat jij hebt gezegd dat ik tegen de kerk was?
Mhh, nutteloze discussie, dit hele topic trouwens. :rolleyes:

Ja, dat heb jij gezegd :)


MJah, er is geen enkele mod online, al de hele avond niet, dat is morge dubbel werk voor ze :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat heb jij gezegd :)


MJah, er is geen enkele mod online, al de hele avond niet, dat is morge dubbel werk voor ze :p

Stom om niet on te zijn aan het begin van een wereld:rolleyes:
Het valt te verwachten dat alles volgespamt wordt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan