waarom kerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat had ik ook al ergens opgepikt.. :p
Heeft ook zo zijn voordeel.
Donuts laten leveren aan je PC door de bakker in je straat.
 

DeletedUser3809

Guest
ik heb hiervoor meer dan 3jaar getudeerd

Ga er maar een jaartje spelling bij doen dan.

Je zou je net zo goed af kunnen vragen waarom we geen samurai hebben, of chineze soldaten? Het spelletje is gebaseerd op de Europese cultuur van de middeleeuwen, en daar was het Christendom overheersend.
 

DeletedUser

Guest
Ga er maar een jaartje spelling bij doen dan.

Je zou je net zo goed af kunnen vragen waarom we geen samurai hebben, of chineze soldaten? Het spelletje is gebaseerd op de Europese cultuur van de middeleeuwen, en daar was het Christendom overheersend.

Zo een bevredigend antwoord ;)
Buiten spam kan er niets meer toegevoegd worden...
 

DeletedUser24286

Guest
als je zo graag een moskee wil ga dan een grafisch pakket maken/zoeken zodat jij je moskee hebt :)
 

DeletedUser4520

Guest
Hé ik heb een goed idee laten we overal in elk dorp een
Praxis maken voor het hout.. Een gamma waar je leem kan kopen voor goudmunten en dan kun je bij de boerenbond ook ijzer halen we maken een wapenwinkel zodat je voor elk mannetje wapens kan kopen we maken een moskee zodat ze kunnen bidden daarnaast zetten we een shoarma tent wat vinden jullie van dit idee?
 

DeletedUser

Guest
Pracht idee!!
Vooral omdat deze regel het spel helemaal TOP gaat maken!!
 

DeletedUser4520

Guest
Wacht ik ben iets vergeten te vertellen bij die shoarma tent moeten ze ook grote salade's hebben voor vegetarische mannetjes!
 

DeletedUser

Guest
en net buiten het dorp een nieuw wtc plaatsen met een vliegveld ernaast, kunnen ze lekker hun hobby uitoefenen.
 

DeletedUser

Guest
zo, ik denk iedereen had nu lang genoeg de kans om te spammen en zijn mening te zeggen.
de wereld instellingen veranderen niet. als je een kerk-wereld niet leuk vind, kun je op w10 spelen of op een nieuwe wereld zonder kerk wachten.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan