Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.167
Nee Jolien heeft wel tien keer gesolli'd bij Seau, voelde zich afgewezen en werd daarna aangevallen en is toen uit onmacht naar Vitae toe gekeerd. Op die manier dus weer wel..

Verschil zit hem erin dat wij (vitae/vayne) nadat kameraatskie aanvallen kreeg van jou niks met die vv hebben gedaan. Jullie daarentegen lopen vrolijk te deffen op extralucifer.

iChronic gisteren om 16:18 uur gisteren om 18:57 uur
Phrantic op 14.07.2015 om 11:58 uur op 04.09.2015 om 08:25 uur

91a6a90d078ca6d3a8c025658717018d.png

Dit is volgens twstats, dus zou betekenen dat jullie wel zijn geleaved via de vv.
Ik wacht nog op een screentje van de stam zelf, kan natuurlijk zijn dat twstats achterloopt.

Edit: Hoor net dat ze om 16:13 zijn geleaved. Mag ik voor de zekerheid een screentje Mike?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Vraag daarbij ook de volledige vv-lijst (als screen) en niet iets wat te makkelijk te faken valt zoals dat stukje tekst...
 

DeletedUser75133

Guest
https://gyazo.com/2a51a3450db52e7b684a4582e2af2114

Was de stam al geleaved voordat wij hem kregen zoals André al goed verwoord heeft.

Dat geloof ik ook wel..
Desondanks ik het erg jammer vind dat er nu actief gedeft wordt vanuit een account waarvan de hoofdspeler volledig pro vitae is kan ik Seau. helaas weinig kwalijk nemen. Ik denk dat wij hetzelfde zouden hebben gedaan als jullie, in een soortgelijke situatie, tenzij de leiding zou wijzen iets anders te doen.

Het punt waar ik op reageerde was het feit dat we werden bestempeld als stabbers vanuit het seau kamp. Dat vind ik erg bezwaarlijk.
 

DeletedUser3435

Guest
Dit is echt appels met peren vergelijken. Jolien is nooit jullie mb geweest. Heeft niet nog dezelfde week hulp van jullie ontvangen etc etc.

Wij hebben extralucifer echt een kans willen geven en hem de tijd gegeven. Ook zouden we na de dorpovernamens hem met respect behandelen en helpen met zijn uitbreiding in het westen.
We merkten dat er stront aan de knikker was toen hij ineens niet meer reageerde en de pm's met opzet niet werden geopend maar er volgens de stamleider van de mb stam wel activiteit op het account was. Dit terwijl enige week van te voren nog een pm gestuurd was met het volgende:

https://gyazo.com/fb34a4fb652e7d9cfb63074434900098

wij hebben hierop gereageerd met dat we het niet netjes vonden om alleen dit dorp te nemen omdat dit als clusterfuck kon worden beschouwd en hebben toen het volgende voorstel gedaan:

https://gyazo.com/029ecdf450f5305876428d08270f5212

hierop werd nooit meer gereageerd, terwijl diezelfde dag het account extralucifer nog incomings kreeg van abduhl the klapstuhl waar ook wij weer wilde mee helpen...

aangezien we na 7dagen geen reactie en meerdere pm's later het vermoeden hadden teveel risico zouden lopen zijn we begonnen met het klaarzetten van edels aan het front. Diezelfde middag is extralucifer nog de stam geleaved. Aangezien wij zelf nooit een afspraak met de mb hebben gemaakt, en hij zelf koos voor het leaven van de stam hebben wij de aanval die nacht erna ingezet.

ik vind het jammer dat er mensen zijn (mike) die dit als "stab" gaan lopen bestempelen. Kan hier heel chagerijnig van worden.
Mij maakt het vrij weinig uit dat hij dezelfde week nog hulp heeft gekregen, verandert niks aan zijn keuze precies. Tuurlijk behandelen jullie hen met respect, aangezien je ze nodig hebt en jullie talloze slaafjes hebben overal. Wij (ik althans) behandel Saig als een gelijkwaardige, dat is iets heel anders. Ik ga Saig niet aanvallen als ze dat niet willen, ik zorg voor een compromis.

Ik zie het niet als stab, denk dat iedereen hetzelfde zou reageren. Maar jullie moeten ook niet lopen zeiken dat Seau het account nu heeft.. Wat jullie doen met Jolien/NWO is twintig keer zo erg, zowat alle spelers recruiten in de omgeving van Seau. Met jullie manier van spelen hebben jullie velen van Seau aangespoord om actiever te worden en Vitae te laten merken hoe hard ze zichzelf in hun vingers kunnen snijden.. Lukt tot nu toe aardig goed. :)
 

DeletedUser69813

Guest
Dat geloof ik ook wel..
Desondanks ik het erg jammer vind dat er nu actief gedeft wordt vanuit een account waarvan de hoofdspeler volledig pro vitae is kan ik Seau. helaas weinig kwalijk nemen. Ik denk dat wij hetzelfde zouden hebben gedaan als jullie, in een soortgelijke situatie, tenzij de leiding zou wijzen iets anders te doen.

Het punt waar ik op reageerde was het feit dat we werden bestempeld als stabbers vanuit het seau kamp. Dat vind ik erg bezwaarlijk.

Sorry, maar de klootzak in mij komt ff naar boven nu.
Ik heb zo namelijk nog mijn bedenken, en ik zal uitleggen waarom. Als ik het goed begrijp heb jij aan extra vriendelijk gevraagd om een groot deel van zijn dorpen te mogen internen, gezien je wilde fronten met Seau., gezien je pogingen tot jumpen via de dorpen van magnus principe. wat mislukten.
Nou werd dat al dan niet bewust genegeerd door extra, waarna jij, nadat je er al over gewaarschuwd had, de aanval hebt geopend.
Nou heeft extra er voor gekozen om zijn VV bij iChronic te droppen. We kunnen denk ik wel aannemen dat hij het er niet mee eens was dat zijn dorpen geinternt zouden worden, wat jij eigenlijk al had kunnen concluderen nadat hij er bewust niet op in was gegaan.
Echter heb jij laten zien met deze aanval, dat jij die dorpen hoe dan ook moest hebben.
Wat ik mij dan afvraag is of het verschil had gemaakt wanneer hij je verzoek vriendelijk had geweigerd, je hem niet alsnog meteen had aangevallen, of dat je zijn wensen had gerespecteerd en hem met rust had gelaten waarbij hij zijn MB taken kon voortzetten, of dat jij hem dan van zijn taken had ontzien in combinatie met 1-2 weken NAP.
 

DeletedUser75133

Guest
Sorry, maar de klootzak in mij komt ff naar boven nu.
Ik heb zo namelijk nog mijn bedenken, en ik zal uitleggen waarom. Als ik het goed begrijp heb jij aan extra vriendelijk gevraagd om een groot deel van zijn dorpen te mogen internen, gezien je wilde fronten met Seau., gezien je pogingen tot jumpen via de dorpen van magnus principe. wat mislukten.
Nou werd dat al dan niet bewust genegeerd door extra, waarna jij, nadat je er al over gewaarschuwd had, de aanval hebt geopend.
Nou heeft extra er voor gekozen om zijn VV bij iChronic te droppen. We kunnen denk ik wel aannemen dat hij het er niet mee eens was dat zijn dorpen geinternt zouden worden, wat jij eigenlijk al had kunnen concluderen nadat hij er bewust niet op in was gegaan.
Echter heb jij laten zien met deze aanval, dat jij die dorpen hoe dan ook moest hebben.
Wat ik mij dan afvraag is of het verschil had gemaakt wanneer hij je verzoek vriendelijk had geweigerd, je hem niet alsnog meteen had aangevallen, of dat je zijn wensen had gerespecteerd en hem met rust had gelaten waarbij hij zijn MB taken kon voortzetten, of dat jij hem dan van zijn taken had ontzien in combinatie met 1-2 weken NAP.

Als hij had laten zien dat hij het er niet mee eens was en een tegenvoorstel had gedaan waren we daar natuurlijk op in gegaan. Als hij had geweigerd dan was ik in overleg met zijn moraalheer gegaan om te kijken naar een oplossing. Uiteindelijk hadden we hoe dan ook die dorpen moeten pakken ja, aangezien we niet kunnen fronten met jullie.
Neemt niet weg dat wij het netjes hebben proberen op te lossen maar daar geen mogelijkheid meer voor was aangezien hij ons duidelijk negeerde.

nu probeer ik je post ook nog eens beter te begrijpen, maar ik snap nog niet helemaal waarom jij je bedenken nu hebt dat dit een stab zou kunnen zijn :confused::confused:

Mij maakt het vrij weinig uit dat hij dezelfde week nog hulp heeft gekregen, verandert niks aan zijn keuze precies. Tuurlijk behandelen jullie hen met respect, aangezien je ze nodig hebt en jullie talloze slaafjes hebben overal. Wij (ik althans) behandel Saig als een gelijkwaardige, dat is iets heel anders. Ik ga Saig niet aanvallen als ze dat niet willen, ik zorg voor een compromis.

Ik zie het niet als stab, denk dat iedereen hetzelfde zou reageren. Maar jullie moeten ook niet lopen zeiken dat Seau het account nu heeft.. Wat jullie doen met Jolien/NWO is twintig keer zo erg, zowat alle spelers recruiten in de omgeving van Seau. Met jullie manier van spelen hebben jullie velen van Seau aangespoord om actiever te worden en Vitae te laten merken hoe hard ze zichzelf in hun vingers kunnen snijden.. Lukt tot nu toe aardig goed. :)

wat wij doen met jolien is in welke zin twintig keer zo erg? Wij draaien zo nu en dan een vv als hij onder aanval ligt en de bespelers zelf geen tijd hebben. dat doen jullie ook.
Het enige verschil wat ik zie is dat extralucifer tot voor zover wij wisten altijd kamp Vitae is geweest en Jolien niet kamp Seau. Wat het in mijn ogen juist een "ergere" situatie maakt.

Daarbij hebben wij een aanbod gedaan om een deel van de dorpen aan jullie te geven? ook al had Jolien destijds al voor Vitae gekozen. Loop niet te bullshitten Jasey, de situatie omtrent Jolien is in geen enkel geval twintig keer zo erg, eerder andersom ;).

verder terugkomend op je eerste zin vind ik dit ook zeer kort door de bocht van je. Als je samen speelt met de mb van je stamgenoot tot 2 januari alsof er niks aan het handje is, je hebt goed contact met hem en hij biedt je def aan en wil je een clusterfuck geven in de vijandige stam.
en vervolgens is hij de dag erop ineens vijandig gezind? flikker op man, natuurlijk geeft dat een totaal andere lading aan de situatie. Stel je doet al een aantal weken niks meer samen is dit zeker wel anders!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73147

Guest
Luci was een MB, die hoort te gehoorzamen naar zijn moraalheer.
Als de moraalheer dorpen wilt pakken, so be it heeft hij maar mee te leven.
Deze MB is kwa dorpen & punten al uit de hand gelopen, maar om dan te zeggen dat je de VV kreeg en vervolgens dit ermee doet, tja dat is zwak. Maarja zelf weten, boontje komt wel om zijn loontje zei krepox wel is nou :p
 

DeletedUser3435

Guest
Je zit weer aan de coke of niet?
Laat die shit nou eens links liggen joh, rare gast..

Je weet er weer geen drol vanaf en toch ga je weer dingen roepen wat nergens op slaat, doen wij toch ook niet of wel? Homo
Hahaha, oh man wat geniet ik hier toch van zeg. :D

wat wij doen met jolien is in welke zin twintig keer zo erg? Wij draaien zo nu en dan een vv als hij onder aanval ligt en de bespelers zelf geen tijd hebben. dat doen jullie ook.
Het enige verschil wat ik zie is dat extralucifer tot voor zover wij wisten altijd kamp Vitae is geweest en Jolien niet kamp Seau. Wat het in mijn ogen juist een "ergere" situatie maakt.

Daarbij hebben wij een aanbod gedaan om een deel van de dorpen aan jullie te geven? ook al had Jolien destijds al voor Vitae gekozen. Loop niet te bullshitten Jasey, de situatie omtrent Jolien is in geen enkel geval twintig keer zo erg, eerder andersom ;).

verder terugkomend op je eerste zin vind ik dit ook zeer kort door de bocht van je. Als je samen speelt met de mb van je stamgenoot tot 2 januari alsof er niks aan het handje is, je hebt goed contact met hem en hij biedt je def aan en wil je een clusterfuck geven in de vijandige stam.
en vervolgens is hij de dag erop ineens vijandig gezind? flikker op man, natuurlijk geeft dat een totaal andere lading aan de situatie. Stel je doet al een aantal weken niks meer samen is dit zeker wel anders!
Je gebruikt Jolien20 als een deffbunker aangezien je blijkbaar te weinig zelfvertrouwen hebt om meer front te maken met Seau. Beetje zielig of niet? Recruit Jolien dan tenminste.. Daarbij komt dat Jolien20 zoals ik al zei alle spelers zowat in de buurt invite en opzetten om ons te bashen. Jolien was, indien wij dat ooit gewild hadden, ons slaafje kunnen worden.. Wij kozen ervoor om Tribalwars te spelen, jullie kozen voor de laffe manier.

33860d6a640cecdcb71a2baa74d8f6a7.png

Ja jullie gingen dorpen aanbieden omdat wij er toch sowieso massas aan het edelen waren, ga je dat nu echt vergelijken? Alsjeblieft zeg haha. Ik herhaal mezelf nog eens, het boeit mij niks hoe nauw jullie samengewerkt hebben en wat er gebeurd is.. Omtrent Jolien hadden jullie ook nul komma nul begrip. Jullie zijn dit spelletje begonnen en zelfs zonder Extralucifer trek ik op dit moment toch aan het langste eind. Keep it coming, ik sta al een hele hoop stappen voor op jullie. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Hahaha, oh man wat geniet ik hier toch van zeg. :D


Je gebruikt Jolien20 als een deffbunker aangezien je blijkbaar te weinig zelfvertrouwen hebt om meer front te maken met Seau. Beetje zielig of niet? Recruit Jolien dan tenminste.. Daarbij komt dat Jolien20 zoals ik al zei alle spelers zowat in de buurt invite en opzet om ons te bashen. Jolien was, indien wij dat ooit gewild hadden, ons slaafje kunnen worden.. Wij kozen ervoor om Tribalwars te spelen, jullie kozen voor de laffe manier.

33860d6a640cecdcb71a2baa74d8f6a7.png

Ja jullie gingen dorpen aanbieden omdat wij er toch sowieso massas aan het edelen waren, ga je dat nu echt vergelijken? Alsjeblieft zeg haha. Ik herhaal mezelf nog eens, het boeit mij niks hoe nauw jullie samengewerkt hebben en wat er gebeurd is.. Omtrent Jolien hadden jullie ook nul komma nul begrip. Jullie zijn dit spelletje begonnen en zelfs zonder Extralucifer trek ik op dit moment toch aan het langste eind. Keep it coming, ik sta al een hele hoop stappen voor op jullie. ;)

Hoe kom je wel niet aan die info? Heb jij een spion ofzo:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je zit weer aan de coke of niet?
Laat die shit nou eens links liggen joh, rare gast..

Je weet er weer geen drol vanaf en toch ga je weer dingen roepen wat nergens op slaat, doen wij toch ook niet of wel? Homo

Gedraag je man.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik wacht op een gepaste uitleg Vitae, doe nu niet wat je Mike verwijt hé. :D
 
Reactiescore
3.584
Spreek anders even jullie vriendjes in WAO aan, die zelfs pm's naar random spelers stuurt met de vraag of ze de vv mogen om Seau te pesten.

Of ze contacteren Seau dien doen blijkbaar vv's van stabbers :eek:

Hahaha, oh man wat geniet ik hier toch van zeg. :D


Je gebruikt Jolien20 als een deffbunker aangezien je blijkbaar te weinig zelfvertrouwen hebt om meer front te maken met Seau. Beetje zielig of niet? Recruit Jolien dan tenminste.. Daarbij komt dat Jolien20 zoals ik al zei alle spelers zowat in de buurt invite en opzetten om ons te bashen. Jolien was, indien wij dat ooit gewild hadden, ons slaafje kunnen worden.. Wij kozen ervoor om Tribalwars te spelen, jullie kozen voor de laffe manier.

Zoals die keer dat Seau: SWAT, Aftersky en T-rex (allemaal noobs) is gaan vragen om WAO mee aan te vallen? Ja jullie kiezen niet voor de laffe manier en dan nog tegen een stam die 3x zo klein is :D
 

DeletedUser3435

Guest
Zoals die keer dat Seau: SWAT, Aftersky en T-rex (allemaal noobs) is gaan vragen om WAO mee aan te vallen? Ja jullie kiezen niet voor de laffe manier en dan nog tegen een stam die 3x zo klein is :D
Oh daar hebben we het noobje weer! :D SWAT zie ik anders toch lekker gaan op ons overzicht, Vitae verliest ook weer wat dorpjes en tja WAO.. Daar begin ik niet eens over, dus gaat best lekker ja.
 
Reactiescore
3.584
Oh daar hebben we het noobje weer! :D SWAT zie ik anders toch lekker gaan op ons overzicht, Vitae verliest ook weer wat dorpjes en tja WAO.. Daar begin ik niet eens over, dus gaat best lekker ja.

Bedankt om een reactie te geven dat 0,0 betrekking had op mijn citaat :boer:
 

DeletedUser3435

Guest
Bedankt om een reactie te geven dat 0,0 betrekking had op mijn citaat :boer:
Ik gaf een gepast antwoord hoor.. T-Rex heeft WAO nooit last van gehad, Aftersky ook niet en SWAT wordt weggeedeld.. Je post is weer een echte Jokersbrain post. :D Gaat ie lekker met taggen trouwens?
 

DeletedUser

Guest
Je zit weer aan de coke of niet?
Laat die shit nou eens links liggen joh, rare gast..

Je weet er weer geen drol vanaf en toch ga je weer dingen roepen wat nergens op slaat, doen wij toch ook niet of wel? Homo

Zo de is der één zojuist ook compleet zijn geloofwaardigheid verloren :eek:
 
Reactiescore
3.584
Ik gaf een gepast antwoord hoor.. T-Rex heeft WAO nooit last van gehad, Aftersky ook niet en SWAT wordt weggeedeld.. Je post is weer een echte Jokersbrain post. :D Gaat ie lekker met taggen trouwens?

Fout, fout en juist maar irrelevant (dus fout)

T-rex is toevallig of niet TUF ook gaan aanvallen toen de massa van Seau op TUF van start ging. Mike heeft al eerder bevestigd dat hij samenwerkte met Aftersky op Casimodo, Aftersky heeft ook een gezamenlijke aanval gedaan samen met jouw stam op WAO. SWAT kan nu worden weg gespeeld maar dat doet niets af aan het feit jullie SWAT hebben gevraagd WAO aan te vallen.

Moraal van het verhaal, Seau gaat ook bij iedereen vriendjes en afspraken maken om WAO aan te vallen. Je zou denken waarom maar het antwoord is simpel. Seau heeft het hartstikke moeilijk tegen WAO het gaat voor geen meter voorruit :D

Dus we kunnen wel stellen dat mijn post een juiste post was en jouw post volledig fout was daarbij is jouw post dus weer een echte simpele post :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan