Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3435

Guest
Fout, fout en juist maar irrelevant (dus fout)

T-rex is toevallig of niet TUF ook gaan aanvallen toen de massa van Seau op TUF van start ging. Mike heeft al eerder bevestigd dat hij samenwerkte met Aftersky op Casimodo, Aftersky heeft ook een gezamenlijke aanval gedaan samen met jouw stam op WAO. SWAT kan nu worden weg gespeeld maar dat doet niets af aan het feit jullie SWAT hebben gevraagd WAO aan te vallen.

Moraal van het verhaal, Seau gaat ook bij iedereen vriendjes en afspraken maken om WAO aan te vallen. Je zou denken waarom maar het antwoord is simpel. Seau heeft het hartstikke moeilijk tegen WAO het gaat voor geen meter voorruit :D

Dus we kunnen wel stellen dat mijn post een juiste post was en jouw post volledig fout was daarbij is jouw post dus weer een echte simpele post :rolleyes:
Oh ja, T-Rex hadden jullie zeker wel moeite mee denk ik, met zijn 10 clears. Aftersky damnn, dat heeft WAO dorpen en moeite gekost zeg. Het is niet gebeurd, zolang als SWAT niet aangevallen heeft is er niks aan de hand. Bovendien heeft WAO nog een heel slavenleger achter jullie liggen, dus is irrelevant. Bovendien ging het over Vitae, WAO telt niet eens meer 'echt' mee.

Zijde 1:
Stammen: Seau.
Zijde 2:
Stammen: |WAO|

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 3,915
Kant 2: 1,876
Verschil: 2,039

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 318
Kant 2: 170
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 33,501,639
Kant 2: 16,498,840
Verschil: 17,002,799

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,020,625
Kant 2: 1,608,544
Verschil: 1,412,081

chart
1.5 mio op 3 maanden tegen een stam die alleen maar verdedigt.. Damn, wat heeft Seau het zwaar zeg. :D
 
Reactiescore
3.583
Oh ja, T-Rex hadden jullie zeker wel moeite mee denk ik, met zijn 10 clears. Aftersky damnn, dat heeft WAO dorpen en moeite gekost zeg. Het is niet gebeurd, zolang als SWAT niet aangevallen heeft is er niks aan de hand. Bovendien heeft WAO nog een heel slavenleger achter jullie liggen, dus is irrelevant. Bovendien ging het over Vitae, WAO telt niet eens meer 'echt' mee.

Zijde 1:
Stammen: Seau.
Zijde 2:
Stammen: |WAO|

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 3,915
Kant 2: 1,876
Verschil: 2,039

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 318
Kant 2: 170
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 33,501,639
Kant 2: 16,498,840
Verschil: 17,002,799

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,020,625
Kant 2: 1,608,544
Verschil: 1,412,081

chart
1.5 mio op 3 maanden tegen een stam die alleen maar verdedigt.. Damn, wat heeft Seau het zwaar zeg. :D

De discussie ging er toch over dat Vitae overal vriendjes zoekt om te vechten tegen Seau en dat jij dat laf vond terwijl jouw stam exact hetzelfde doet. Waarbij we dus kunnen stellen dat jij je eigen stam zwakzinnig vind. Die redenatie is 'simpel' te maken waarbij ik wil zeggen dat jij het zeker zal begrijpen :D
 

DeletedUser3435

Guest
De discussie ging er toch over dat Vitae overal vriendjes zoekt om te vechten tegen Seau en dat jij dat laf vond terwijl jouw stam exact hetzelfde doet. Waarbij we dus kunnen stellen dat jij je eigen stam zwakzinnig vind. Die redenatie is 'simpel' te maken waarbij ik wil zeggen dat jij het zeker zal begrijpen :D
Een stam kan je niet zwakzinnig vinden, een persoon wel. Bovendien zie ik Seau. geen stam oprichten met een VV die zowat de helft van de wereld invite. Big difference, Vitae heeft al een slavenstammetje in WAO.. Dus is al goed genoeg denk ik. Jullie vangen de klappen op die zij anders zouden kunnen krijgen, mooi toch? :D
 

DeletedUser69813

Guest
Als hij had laten zien dat hij het er niet mee eens was en een tegenvoorstel had gedaan waren we daar natuurlijk op in gegaan. Als hij had geweigerd dan was ik in overleg met zijn moraalheer gegaan om te kijken naar een oplossing. Uiteindelijk hadden we hoe dan ook die dorpen moeten pakken ja, aangezien we niet kunnen fronten met jullie.
Neemt niet weg dat wij het netjes hebben proberen op te lossen maar daar geen mogelijkheid meer voor was aangezien hij ons duidelijk negeerde.

nu probeer ik je post ook nog eens beter te begrijpen, maar ik snap nog niet helemaal waarom jij je bedenken nu hebt dat dit een stab zou kunnen zijn :confused::confused:

Ik heb het woord 'stab' nooit in de mond genomen, wel had ik het idee dat je iets te graag die dorpen wilden hebben en vroeg ik mij af hoe ver je er voor zou gaan als de speler gewoon netjes aangaf zijn dorpen niet af te willen staan.
Ik ken heel srekamjiaar niet, dus ik pijl graag even met wat voor spelers ik te maken heb.

En even ingaand op biervertier, een MB hoeft echt niet alles te doen wat zijn MH hem opdraagt.
Het is namelijk een MB, oftewel een MoraalBreker, die zijn clears ter beschikking stelt om zijn MH te helpen met het clearen van dorpen, normaal gesproken met een laag moraal. Het is geen slaafje die alles maar moet doen wat hem verteld wordt.
Dorpen laten internen hoort meer bij een DU.
Maargoed, het is in ieder geval duidelijk hoe sommige vitae'ers over hun MB's denken. Ondergeschikt, neerbuigend en ondankbaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het woord 'stab' nooit in de mond genomen, wel had ik het idee dat je iets te graag die dorpen wilden hebben en vroeg ik mij af hoe ver je er voor zou gaan als de speler gewoon netjes aangaf zijn dorpen niet af te willen staan.
Ik ken heel srekamjiaar niet, dus ik pijl graag even met wat voor spelers ik te maken heb.

En even ingaand op biervertier, een MB hoeft echt niet alles te doen wat zijn MH hem opdraagt.
Het is namelijk een MB, oftewel een MoraalBreker, die zijn clears ter beschikking stelt om zijn MH te helpen met het clearen van dorpen, normaal gesproken met een laag moraal. Het is geen slaafje die alles maar moet doen wat hem verteld wordt.
Dorpen laten internen hoort meer bij een DU.
Maargoed, het is in ieder geval duidelijk hoe sommige vitae'ers over hun MB's denken. Ondergeschikt, neerbuigend en ondankbaar.

Wacht even, hier klopt iets niet. Een Seau'er met goede P&P. Wat gebeurd hier.
 

DeletedUser75133

Guest
Ik wacht op een gepaste uitleg Vitae, doe nu niet wat je Mike verwijt hé. :D

Een gepaste uitleg waarvan? volgens mij heb ik mijn/onze acties al duidelijk uitgelegd en een goed beeld van de situatie proberen te schetsen. Of moet je nog iets weten?

Ik heb het woord 'stab' nooit in de mond genomen, wel had ik het idee dat je iets te graag die dorpen wilden hebben en vroeg ik mij af hoe ver je er voor zou gaan als de speler gewoon netjes aangaf zijn dorpen niet af te willen staan.
Ik ken heel srekamjiaar niet, dus ik pijl graag even met wat voor spelers ik te maken heb.
.

En even ingaand op biervertier, een MB hoeft echt niet alles te doen wat zijn MH hem opdraagt.
Het is namelijk een MB, oftewel een MoraalBreker, die zijn clears ter beschikking stelt om zijn MH te helpen met het clearen van dorpen, normaal gesproken met een laag moraal. Het is geen slaafje die alles maar moet doen wat hem verteld wordt.
Dorpen laten internen hoort meer bij een DU.
Maargoed, het is in ieder geval duidelijk hoe sommige vitae'ers over hun MB's denken. Ondergeschikt, neerbuigend en ondankbaar

je gaf aan dat je je bedenken had, dit heb ik opgevat als: ik vind het twijfelachtig of dit nu wel of geen stabgedrag is, vandaar. Als dit niet je bedoeling was, excuses voor mijn overhaaste gedachte.

Over het tweede deel, ik ben het met je eens dat de moraalbreker bedoeld is voor het leveren van clears en dat dat in principe zijn "enige" bijdrage is voor de moraalheer.
De moraalbreker (in dit geval van ancient tomahawk) was voor ons echter een speciaal geval. Hij ligt dusdanig "in de weg" voor een goed verloop van de oorlog die (op zijn minst in mijn ogen) bepalend gaat zijn voor de wereldwinnaar. Wij wilden hem geen tekort doen en waren op zoek naar een oplossing, hebben ook in een pm aangeboden wat zijn toekomstige edelrichtingen zouden zijn en aangegeven dat hoe dan ook, ooit de dorpen overgenomen zouden worden, al dan niet door geweld van jullie kant mocht hij ons trouw blijven of door een intern van ons, want ook voor jullie zijn dit interessante dorpen mbt frontformatie. Maargoed, ik denk dat ik mij/onze keuzes al voldoende verantwoord heb op dit forum hier en ik denk dat jij/jullie t eigenlijk ook allemaal wel begrijpen dus ik wil mijn toevoeging aan deze discussie hierbij graag afsluiten.

Als er duidelijk sluitende vragen zijn kunnen die hier nog gesteld worden en zal ik die beantwoorden, anders kan je me altijd ingame/via skype benaderen voor een babbeltje!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.583
Een stam kan je niet zwakzinnig vinden, een persoon wel. Bovendien zie ik Seau. geen stam oprichten met een VV die zowat de helft van de wereld invite. Big difference, Vitae heeft al een slavenstammetje in WAO.. Dus is al goed genoeg denk ik. Jullie vangen de klappen op die zij anders zouden kunnen krijgen, mooi toch? :D

Je draait de gehele kwestie weer om. Ik zal het nogmaals herhalen. Jij noemde Vitae laf omdat ze samenwerken met verschillende partijen en jij jullie gewoon TW willen spelen. Maar vervolgens gaat jouw eigen stam juist hetzelfde doen :D
Het gaat zo goed tegen WAO dat Seau het toch nodig vind hulp te gaan vragen aan SWAT, Aftersky en T-rex. Toont niet echt aan dat het makkelijk gaat tegen ons :D


WAO is onafhankelijk zoals wij al heel de wereld zijn. Was het btw niet jouw stam die een samenwerking met Rush aanging of was het niet jouw leider (Niek) die de recruitering deed van NoP? Jullie hebben al zoveel geprobeerd op diplomatisch vlak, jammer dat het faalde :( Maar nu niet doen alsof Seau alles zelf doet en gewoon 'TW' speelt. Jullie zoeken minstens evenveel slaafjes jullie te helpen tegen Vitae als omgekeerd.
 

DeletedUser3435

Guest
Een gepaste uitleg waarvan? volgens mij heb ik mijn/onze acties al duidelijk uitgelegd en een goed beeld van de situatie proberen te schetsen. Of moet je nog iets weten?
Ik noem je ook geen stabber hoor, ik denk alleen wel dat Seau volledig in zijn recht is om deze VV te gebruiken. Scout maar los, doe eens gek. :D
 

DeletedUser

Guest
Dus uiteindelijk komt het er op neer dat Vitae een WanBeleid had dat lukte en Seau. een WanBeleid had dat mislukte. Zo is dat ook weer opgelost en kunnen deze twee moddergooi topics weer dicht.
 

DeletedUser3435

Guest
Oh nee, hoeft niet, geduld jongeman.. Hier komt binnen een tijdje een heel lange en leuke post in. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde Robert. Mijn kennis over Vitae is beperkt als het over namen gaat. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan