Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
En we gaan weer on-topic. Conchita Wurst heeft niks met het wanbeleid van Vitae te maken.
 

DeletedUser76151

Guest
Hahahaha, nog steeds zo een grote mond. :D Lekker dat je je clears in het rond ging gooien toen je weer een dorpje verloor. Wat ben jij echt verschrikkelijk noob zeg.

Ik snap hem niet, leg eens uit:confused:

Ik wacht nog steeds :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Volgensmij kan ik de beginposten weer bijwerken. Aangezien Vitae Wanbeleid weer is geopend de laatste tijd.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik heb nooit ondergedoken. Hoorde wil dat Jolientje klappen kreeg, toen jij er speelde en opeens is Martijn gequit.
 
Reactiescore
1.367
Ik geloof dat je wel op jolien speelde :)
 

DeletedUser

Guest
Volgensmij kan ik de beginposten weer bijwerken. Aangezien Vitae Wanbeleid weer is geopend de laatste tijd.

Meh. Ik heb weinig zin om daar een hele tekst op terug te schrijven zodat jij er op reageert "Ik reageer hier morgen wel op" maar uiteindelijk nooit meer reageert omdat je het niet voor elkaar krijgt om iets nuttigs terug te zeggen.

Bespaar mij en jouzelf alsjeblieft de moeite.
 

DeletedUser68570

Guest
Meh. Ik heb weinig zin om daar een hele tekst op terug te schrijven zodat jij er op reageert "Ik reageer hier morgen wel op" maar uiteindelijk nooit meer reageert omdat je het niet voor elkaar krijgt om iets nuttigs terug te zeggen.

Bespaar mij en jouzelf alsjeblieft de moeite.

Je bedoelt net zoals de reacties die ik des tijds krijg, als ik dan bijvoorbeeld eindelijk met bewijzen kwam rondom Annabelle.


Namelijk de reactie: "Is niet zo".

Hou toch op man, jullie lullen net zo makkelijk over elk stukje bewijs heen en reageren nergens op...
 

DeletedUser68252

Guest
Je bedoelt net zoals de reacties die ik des tijds krijg, als ik dan bijvoorbeeld eindelijk met bewijzen kwam rondom Annabelle.


Namelijk de reactie: "Is niet zo".

Hou toch op man, jullie lullen net zo makkelijk over elk stukje bewijs heen en reageren nergens op...

Heb daar een aantal keer op gereageerd en toen op het einde een statement afgegeven aan zowel Mike als jou en het daarbij gehouden. De discussie werd zinloos, niemand zou elkaar overtuigen, er kwamen geen nieuwe invloeden bij de discussie en er werd keer op keer hetzelfde gezegd. ;) Wat je hier dus zegt is niet waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68570

Guest
Heb daar een aantal keer op gereageerd en toen op het einde een statement afgegeven aan zowel Mike als jou en het daarbij gehouden. De discussie werd zinloos, niemand zou elkaar overtuigen, er kwamen geen nieuwe invloeden bij de discussie en er werd keer op keer hetzelfde gezegd. ;) Wat je hier dus zegt is niet waar.

Sorry dat was hem: "Is niet waar."
 

DeletedUser76166

Guest
Volgens mij heeft ie dat ondertussen wel zo'n beetje gedaan :p
 

DeletedUser

Guest
Vitae is weg, dat zijn 2 topics die kunnen sluiten aangezien ze over Vitae gaan. WAO is enkel TUF over, vandaar dat je die in principe ook kan sluiten. Dus nee, niet elk topic. Enkel diegene waarvoor dat mogelijk is.

Doen dan. Jij bent moderator. Of ren je weg voor de verantwoordelijkheid?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan