Jaarawards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Deleted User - 487694086

Guest
Pardon? Haten op mick? :eek: mick is ondertussen 2x mijn leider geweest, en ikzelf heb ook 2x geco'd bij hem, als er iemand een topspeler is, is hij het wel. Onterecht imo hem een flopspeler te noemen

T zal inderdaad wel controversieel zijn, maar hoe hij naar mij overkwam en bij bij het cf incident liet merken dat de rest van Ghosts hem niks boeide ( heb nog gesprekken gezien waarin Ghosters hier hun ongenoegen over uiten) zorgde er mede voor dat Ghosts viel. Groot deel van een goede speler zijn is ook een goede houding hebben, en dat ontbrak volledig.
 

DeletedUser

Guest
T zal inderdaad wel controversieel zijn, maar hoe hij naar mij overkwam en bij bij het cf incident liet merken dat de rest van Ghosts hem niks boeide ( heb nog gesprekken gezien waarin Ghosters hier hun ongenoegen over uiten) zorgde er mede voor dat Ghosts viel. Groot deel van een goede speler zijn is ook een goede houding hebben, en dat ontbrak volledig.

Mag ik vragen wie jij bent schat? :p
En door te edelen wat te edelen viel volgens de regels gaat echt een stam niet vallen hoor ^^
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste speler van 2015?
(ookal heb ik zijn overloop actie niet kunnen uitstaan, inb4 'hij is er nog niet over :eek:' :x), ik blijf het team van VTI nog steeds de beste vinden van w39.

Wie was de beste speler van 2015?
Vlad the Impaler stond in mijn tijd veelal hoog op de ranglijsten, en werd destijds sterk positief beoordeeld. Gezien ze daar nog steeds staan denk ik niet dat ze hier verkeerd zullen staan.

Wie was de beste speler van 2015?
VTI als ze actief zijn.

Thanks allemaal :)

Na de val van ghosts heb ik (melvin) en rick het rustig aan gedaan. Gewoon ff een lekker een korte pauzetje van tribalwars. Nu speel ik samen met dante om samen de werelddominatie met divine vol te brengen. Deze periode van de wereld, waar weinig actie te vinden is, vind ik niet echt leuk waardoor ik een meestal inlog voor aanvallen te sturen en te edelen en daarna iets anders ga doen. Vandaar dat het wel eens lijkt dat VTI niet meer actief is.

Na W39 komen er vast nieuwe werelden met nieuwe uitdagingen ^^

Zal morgen op mijn stage ook eens een lijstje maken :)
 

DeletedUser

Guest
Thanks allemaal :)

Na de val van ghosts heb ik (melvin) en rick het rustig aan gedaan. Gewoon ff een lekker een korte pauzetje van tribalwars. Nu speel ik samen met dante om samen de werelddominatie met divine vol te brengen. Deze periode van de wereld, waar weinig actie te vinden is, vind ik niet echt leuk waardoor ik een meestal inlog voor aanvallen te sturen en te edelen en daarna iets anders ga doen. Vandaar dat het wel eens lijkt dat VTI niet meer actief is.

Na W39 komen er vast nieuwe werelden met nieuwe uitdagingen ^^

Zal morgen op mijn stage ook eens een lijstje maken :)

Hoorde net een klein vogeltje zeggen dat je nu w47 gaat onveilig maken :p
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mag ik vragen wie jij bent schat? :p
En door te edelen wat te edelen viel volgens de regels gaat echt een stam niet vallen hoor ^^

Kijk maar in mijn sig als je het zo graag wilt weten. Je blijft het probleem nog steeds ontkennen, precies dus wat het probleem was met jou.
 
Reactiescore
1.039
Ik ga ook maar eens een lijstje maken denk ik:p

Tadaa, m'n lijstje

Wie was de beste speler van 2015?
Ik vind het wat cliché om hier Leon op te schrijven dus dat doe ik lekker niet:D Ik ga hier toch voor Kris, die man is echt een vreselijk goede speler en denk ik degene die samen met Jan destijds echt topzaken heeft gedaan op MJND. Ook wil ik graag onze onbekende krachten Theo en Kurt van respectievelijk Down the Rabbit Hole en Chique und Magnifique benoemen.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Hier kan je toch nauwelijks om Leon heen denk ik, nadat de stam even in de chaosperiode van Floris gezeten had was er een sterke leider nodig en die hadden we niet. Hier hebben we Leon voor gevraagd en dit bleek een schot in de roos, bedankt Leon!

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Vind ik moeilijk maar ik denk toch de hoek die niet tegen 'het grote Ghosts' aan lag. Ondanks dat de stamacties voornamelijk naar Ghosts gingen wisten ze over het algemeen toch als een warm mes door boter de vijanden te verslaan door goede onderlinge samenwerking en ik heb het gevoel dat dit toch wel wat vergeten word soms. Hier dus niet 1 account of speler maar een ondergewaardeerde hoek van onze stam (Misschien wat biased maar ik kan niet zeggen dat de vijand goed uitgewerkte strijdplannen heeft laten zien voor zover ik weet en op Rise! is mijn zicht toch wat minder).

Wie was de beste verdediger van 2015?
Ik moet zeggen dat 2015 toch wel wat snel gegaan is en dat ik er niet meer zeker van ben wat 2014 en 2015 was maar ik wil hier toch Myrte van Team Bomenknuffelaars benoemen (sorry als ik het fout schrijf). Ik weet niet wat ze precies deed maar totdat ze noodgedwongen een tijd met tw moest stoppen leek .Tree te staan als een huis en zodra ze weg was leek het toch een stuk minder te zijn. MelloNL heeft zich het afgelopen jaar ook goed staande gehouden, complimenten heren.


Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Ik denk dat ik wil een aardig beeld had van het gros van de spelers en dat ik in Divine niet echt door iemand verrast ben... Hierbuiten ook vrij weinig, BB ging relatief snel zoals verwacht, War ging sneller dan verwacht en Ghosts ging ook op een manier die vrij jammer was wbt het tonen van doorzettingsvermogen en verdedigende skills. Ik denk toch wel dat hier een enkeling uit Rise! genoemd moet worden zoals Peter waarvan mensen nauwelijks gehoord hebben en Pim die niet geheel vrijwillig leider is geworden in Rise! en het toch heel behoorlijk doet voor iemand die nog nooit eerder een stam heeft geleid (geleden?)

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Leon, Benji, Fred, Theo, Mats, iedereen die hier en daar wat tijd over had

Wie was je fanvoriete forumposter dit jaar?
Ik vind dat dit meestal duo's of trio's zijn, zo vond ik de discussies Leon/Sebastiaan meestal wel leuk maar Stefaan/Gilles echt totaal niet.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Ik denk toch dat ik hier Leon en Bjarne neer ga zetten

Wie was de beste leider van 2015?
Leiden doe je nooit alleen maar ik denk toch dat ik hier dan Leon voor Divine neerzet omdat hij Divine op de rails heeft gekregen en ook echt gefocussed kreeg en hield. Voor Rise! kan ik niet anders dan Benji neerzetten toch? Iedereen weet waarom

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Ik kan hier niet één of enkele spelers neerzetten voor 2015, dit zijn er best veel geweest:) Eigenlijk iedereen die zo nu en dan zijn gezicht laat zien in de stamchat wel:)

Wie was dé flopspeler van 2015?
Manson, lijkt me duidelijk waarom

Welke gestopte spelers zou jij terug willen?
Robbin, Freek, Sammie, Jurriën, Kris, Jeremy, Jordi

Van welke speler verwacht jij het meest in 2016?
Niemand echt meer eigenlijk, benieuwd wat ajacied nog gaat doen

Wat was dé topstam van 2015?
Lijkt me duidelijk dat dat Divine was, mocht iemand het met me oneens zijn zie ik graag reacties waarom zodat we eens kunnen zien hoe de argumenten tegen elkaar afwegen:)

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Ik denk toch dat dit Rise! is met een klein verschil op Divine, voor zover ik weet zaten in Divine toch altijd de spelers die elkaar al kenden van bijvoorbeeld Creed en andere overwinnende stammen, en dan niet de minste spelers hiervan. Dat wil niet zeggen dat de samenwerking per se minder of niet nodig was maar ik denk wel dat dit het een stuk makkelijker maakt dan bijvoorbeeld bij een stam als Rise! waar niet iedereen elkaar al kent van eerdere stammen.

Welke stam was aanvallend de beste?
Het lijkt me geen enkele verrassing dat ik hier BB neerzet natuurlijk... Oh wacht, aanvallend de beste denk ik toch dat ik voor Divine
ga

Welke stam was verdedigend de beste?
Hetzelfde als mensen in hun lijstjes aangaven, voor zover Divine een beproeving heeft gekregen Divine met een verhouding van 23 dorpen 1 verlies terwijl die van Ghosts ondertussen 1/10 staat en die van Rise! 1 staat tot 7 is. Denk wel dat Rise! het het zwaarst heeft gehad.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
In het begin van 2015 Divine voor Rise!, daarna ging het gelijk op met betrekking tot elkaar denk ik:)

Welke stam was dé flopstam van 2015?
Ik denk toch dat ik hier War neerzet, dat ging echt snel op een gegeven moment zeg

Welke stam was dé vijand van 2015?
Hier moet ik toch Ghosts neerzetten, het idee was goed maar de uitvoering helaas wat minder zodra Baba verdween

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Simpelweg Divine en/of Rise! No need to explain there I think
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Thanks Lars, myrte is idd goed geschreven :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76503

Guest

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Ik denk dat ik wil een aardig beeld had van het gros van de spelers en dat ik in Divine niet echt door iemand verrast ben... Hierbuiten ook vrij weinig, BB ging relatief snel zoals verwacht, War ging sneller dan verwacht en Ghosts ging ook op een manier die vrij jammer was wbt het tonen van doorzettingsvermogen en verdedigende skills. Ik denk toch wel dat hier een enkeling uit Rise! genoemd moet worden zoals Peter waarvan mensen nauwelijks gehoord hebben en Pim die niet geheel vrijwillig leider is geworden in Rise! en het toch heel behoorlijk doet voor iemand die nog nooit eerder een stam heeft geleid (geleden?)

Thx, inderdaad nog nooit leider geweest van een stam :cool:
 

DeletedUser

Guest
en wanneer iemand van het tw team dat zegt dan moet je dat uiterst serieus nemen

thanks gijs <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74110

Guest
leuke lijstjes! Zal is kijken of ik nog wat kan uitvoeren laatste maand(en):p
 
Reactiescore
151
Zou tijd worden dat jij wat ging uitvoeren :D
 
Bovenaan