Golden Awards

DeletedUser9529

Guest
Doe eens niet zo onderdanig

Ik stel me gewoon niet boven de rest van de community zoals jij dat doet :rolleyes:

Ik vind dat Laurens daar goed werk heeft verricht, dan mag dat toch gezegd worden? Het is niet omdat hij bij de vijand speelt dat ik enkel maar negatieve shit mag zeggen over die speler he. Heeft niks, maar dan ook niks met onderdanigheid te maken. Maarja, als je zoals jij letterlijk overal P&P in gaat zien dan kun je inderdaad niet eens wat vriendelijkheid en respect voor je tegenstander opbrengen. Dat soort mentaliteit verziekt het AF, maar dat lijk jij absoluut niet te snappen.
 

DeletedUser9529

Guest
Ik heb heel wat plezier in mijn leven hoor, als student valt er meer dan genoeg te beleven, geloof me :D Ik zie er gewoon het nut niet van in om, zoal jij, op alles kritiek te gaan geven, mensen op basis van een comment op een forum als idioot te gaan bestempelen of om mezelf boven een volledige community te stellen. Je gooit en strooit de beledigingen maar wat in het rond en hangt de stoere boy uit op een online forum. Dan stel ik mij de vraag wie nu écht salty is, als je tegen een nobele onbekende niet eens beleefd kan zijn. :rolleyes:
 
Reactiescore
372
Ik heb heel wat plezier in mijn leven hoor, als student valt er meer dan genoeg te beleven, geloof me :D Dan stel ik mij de vraag wie nu écht salty is, als je tegen een nobele onbekende niet eens beleefd kan zijn. :rolleyes:

Ik was een beetje aan het dollen met Laurens. Dat jij dat verder niet kan hebben is echt niet mijn probleem. Als iemand zo over mij zou grappen zou ik in ieder geval niet zo reageren als jij, dat is zeker. Vandaar dat ik je salty noemde. Je probeert hier de vriendelijkheid zelve te zijn maar zodra iemand iets zegt dat jouw emoties op laat borrelen ga je je zo gedragen. Ik lig er niet wakker van hoor :eek: Ik zie ook niet in waarom ik beleefd tegen jou of iemand anders zou zijn, daar bereiken we niets mee. De enige reden dat men wil dat er beleefd tegen hen gedaan wordt, is omdat anders hun gevoelige hartje gebroken wordt en ze overspoeld worden met emoties.


Ik zie er gewoon het nut niet van in om, zoal jij, op alles kritiek te gaan geven, mensen op basis van een comment op een forum als idioot te gaan bestempelen of om mezelf boven een volledige community te stellen. Je gooit en strooit de beledigingen maar wat in het rond en hangt de stoere boy uit op een online forum.

Ik zie er het nut niet van in om op een online forum aardig te gaan doen en mensen complimenten te gaan geven. Constant maar de goodguy uit komen hangen als er een discussie gaande is, of mensen hun anus schoon te likken zoals ik al zei. Dit is een oorlogsgame, serieus als je dit soort posts al niet kan hebben ga dan habbo hotel spelen ofzo.
 

DeletedUser72857

Guest
In dit spel ben ik ook beter dan 90% hier, maak ik geen geheim van... Ik kom hier alleen niet doen alsof ik een superieur leven heb of wat dan ook, wat die persoon wel doet. Die idioten van tegenwoordig komen echt constant appels met peren vergelijken :eek::eek::eek:
Kijk die jobkick ineens helemaal salty zijn :D Heb eens wat plezier in je leven man

(ik moet even niets bijdrage aan deze discussie) :rolleyes:
 

DeletedUser72857

Guest
Als je bijdehand wil doen, zorg dan op z'n minst even dat je weet waar het over gaat... Dan zie je ook dat de opmerkingen totaal niet relevant aan elkaar zijn.

Ik zie de link wel, maar goed.

Ik zie er het nut niet van in om op een online forum aardig te gaan doen en mensen complimenten te gaan geven. Constant maar de goodguy uit komen hangen als er een discussie gaande is, of mensen hun anus schoon te likken.
 

DeletedUser9529

Guest
Ik was een beetje aan het dollen met Laurens. Dat jij dat verder niet kan hebben is echt niet mijn probleem. Als iemand zo over mij zou grappen zou ik in ieder geval niet zo reageren als jij, dat is zeker. Vandaar dat ik je salty noemde. Je probeert hier de vriendelijkheid zelve te zijn maar zodra iemand iets zegt dat jouw emoties op laat borrelen ga je je zo gedragen. Ik lig er niet wakker van hoor :eek: Ik zie ook niet in waarom ik beleefd tegen jou of iemand anders zou zijn, daar bereiken we niets mee. De enige reden dat men wil dat er beleefd tegen hen gedaan wordt, is omdat anders hun gevoelige hartje gebroken wordt en ze overspoeld worden met emoties.

Ik probeer niet de vriendelijkheid zelve te zijn, dat ben ik ook absoluut niet. Met wat elementaire beleefdheid kun je wel degelijk iets bereiken, of is het jouw ingesteldheid om gewoon tegen iedereen bot te gaan doen omdat die mensen je leven niet in grote mate beïnvloeden? Mijn hartje is helemaal niet zo overgevoelig als je denkt, ik vind je manier van omgaan met medespelers, die zeker even veel waard zijn als jouw arrogantie groot is, gewoon respectloos.


Ik zie er het nut niet van in om op een online forum aardig te gaan doen en mensen complimenten te gaan geven. Constant maar de goodguy uit komen hangen als er een discussie gaande is, of mensen hun anus schoon te likken zoals ik al zei. Dit is een oorlogsgame, serieus als je dit soort posts al niet kan hebben ga dan habbo hotel spelen ofzo.

Jup het is een oorlogsspel, en natuurlijk is het niet de bedoeling om altijd even vriendelijk te gaan zijn tegenover elkaar. Maar mensen gaan afzeiken om letterlijk alles wat ze zeggen is nu ook net iets over the top, niet? Je ziet het nut van vriendelijkheid niet in, ok. Ik zie het nut van altijd zeiken en mensen uitschelden ook niet in. Ik kan dat soort posts wel hebben, alleen komt er letterlijk niets anders uit die grote mond van je en daarmee voeg je ook helemaal niets toe aan het AF. Wat P&P betreft ben je sterk, dat weet iedereen, maar je hoeft 't ook niet overal gaan doordrijven want daardoor kom je enkel maar verzuurd over. Maar tja, elk zijn mening zeker? ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Maar hij vind dat je met vriendelijkheid nergens komt. Duhh
 

DeletedUser75798

Guest
Omdat jijzelf vind dat iemand moet weten of jij daar behoort of niet.
 
Bovenaan