DeletedUser54299
Guest
Dat was de vraag niet, dat iedereen als persoon respect hoort te krijgen kan ik mij in vinden, wat ik vroeg is of jij van mening bent dat je als speler respect hoort te krijgen. Zelfde principe als met een voetballer, verdient hij vanwege wat hij presteert en neergezet heeft respect of niet? Kortom, verdien jij, als speler, respect na je acties op W43? Je ontwijkt nu al voor de tweede keer de vraag terwijl je dondersgoed weet wat ik bedoel, dit laat mij denken dat je bang bent om antwoord te geven omdat je weet dat ik gelijk ga krijgen![]()
Niet zo overreageren, ik zit je maar te plagen.
Ja, ik vind dat ik best respect mag krijgen. We hebben een goede strijd gevoerd voor zolang het duurde (tot die stab), en daarbij heb ik het ook altijd leuk gehouden voor anderen. De enige actie waar ik aan bijgedragen heb waar ik minder trots op ben is het verbreken van die afspraak.
Waar wil je nu weer je gelijk in krijgen? Wou je weer eens proberen mij zwart te maken? want het lijkt er erg op dat je daar naartoe wil gaan met deze vraag. Ga je ooit eens ophouden met die laag bij de grondse propaganda van zwartmaken?
Ik heb het al zo vaak gezegd, maar stop eens met je te verlagen naar het niveau van de gemiddelde stabber. Zwartmaken heeft immers hetzelfde doel, het plezier van anderen in dit spel verpesten.