Een ruïnering van vertrouwen; Kale Poes / Kingsdorp

Reactiescore
1.278

DeletedUser76766

Guest
Ik blijf het raar vinden dat mensen liever in doelloze discussies gaan ipv te spelen.
Ik bedoel kom op nou, een "stabber" moet toch wel een teller van 3k kunnen behouden?

Ik kom net van werk terug en ik zie dat jullie niet eens die teller hoog hebben kunnen houden...
Wat een flop spelers zijn jullie ook :eek:

Mvg -D
 

DeletedUser73696

Guest
Wat die speler van pathos deed destijds was echt van een heel andere orde dan wat de spelers van kp hebben gedaan.
Destijds viel die een speler van z'n oude stam die toch al inactief was nogal snel aan nadat hij naar Vitae was gegaan. Waar een hoop mensen over vielen kennelijk.

Kp en jij zitten al maanden dingen tegen je stam te plannen, met zulke dingen erbij als liegen over wie je bent zodat je kunt blijven als je al gekicked bent.

Heel andere koek dus :rolleyes:

Weer onjuist. De spelers hadden het al maanden niet naar hun zin in de stam en overwogen naar een andere stam over te stappen. Dat ze dingen tegen hun stam plande, onjuist. Hun mochten allemaal niet van |WAO| edelen was al een staande edelafspraak.
 

DeletedUser75826

Guest
Weer onjuist. De spelers hadden het al maanden niet naar hun zin in de stam en overwogen naar een andere stam over te stappen. Dat ze dingen tegen hun stam plande, onjuist. Hun mochten allemaal niet van |WAO| edelen was al een staande edelafspraak.

Moet jij niet stabbers VV'en?
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
3.584
Nadat kp van ranglijst is bedoel ik

Dat is nu niet aan de orde en dat hebben wij nergens aangehaald te gaan doen dus beetje zinloos een random uitspraak als deze te maken.

Ik blijf het raar vinden dat mensen liever in doelloze discussies gaan ipv te spelen.
Ik bedoel kom op nou, een "stabber" moet toch wel een teller van 3k kunnen behouden?

Ik kom net van werk terug en ik zie dat jullie niet eens die teller hoog hebben kunnen houden...
Wat een flop spelers zijn jullie ook :eek:

Mvg -D

Het is nu niet bepaald noodzakelijk de teller hoog te houden, weldra zijn de edels al op :eek:

Weer onjuist. De spelers hadden het al maanden niet naar hun zin in de stam en overwogen naar een andere stam over te stappen. Dat ze dingen tegen hun stam plande, onjuist. Hun mochten allemaal niet van |WAO| edelen was al een staande edelafspraak.

Ze plande wel degelijk dingen tegen hun stam als je BG hebt met vijand van WAO dan plan je wel degelijk iets.

Mike doet gewoon 2 dingen tegelijk jo

Dat Mike een vrouw is was wel al langer duidelijk, zoveel onzin vertellen op zo'n korte tijd zie je mij niet nadoen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76766

Guest
Nouja... Als je aan 3 kanten je stam hebt en dan aan een kant een NAP met SWAT (trigger als voorbeeld) dan leg je hem wel vast in mijn ogen?

Maar edelafspraken zijn er nooit geweest :)
(zijn ook overbodig door bovenstaande feit :D)

Mvg -D
 

DeletedUser75826

Guest
Nouja... Als je aan 3 kanten je stam hebt en dan aan een kant een NAP met SWAT (trigger als voorbeeld) dan leg je hem wel vast in mijn ogen?

Maar edelafspraken zijn er nooit geweest :)
(zijn ook overbodig door bovenstaande feit :D)

Mvg -D

Weet dat het lastig is. Maar ik zou het waarderen als je dingen zou citeren. Ik weet ook dat je het niet boeit of ik het waardeer. Want als je zo 'respectvol' zou zijn, zou je niet andere mensen hun treintjes snipen.
 
Reactiescore
3.584
Nouja... Als je aan 3 kanten je stam hebt en dan aan een kant een NAP met SWAT (trigger als voorbeeld) dan leg je hem wel vast in mijn ogen?

Maar edelafspraken zijn er nooit geweest :)
(zijn ook overbodig door bovenstaande feit :D)

Mvg -D

NAP's zijn tijdelijk Dennis/Peter, trigger ging akkoord daarmee ook al lag hij dan een tijdje vast. Dat noemt in stambelang handelen? Trigger heeft dat en KP heeft dat nooit gehad ik verwacht ook niet dat je dat snapt. Trigger kon edels sparen en heeft die wat later meteen opgedaan toen de NAP weer weg was. Dat is gewoon slim spelen en acc trigger heeft daar uiteindelijk niets aan over gehouden.

Daarna spaar je terug wat edels en kan je die bv op verraders opdoen wat bv ook nu gebeurd er is altijd wel iets waaraan je uw edels kan opdoen, een gebrek aan ruimte is er dan ook nooit geweest enkel voor jouw omdat je meer en meer en daarna nog eens meer wou, hebzucht ook al eens genoemd. Maarja het komt dus neer op in stambelang handelen maar ik ga mij er niet mee bezig houden jouw dat uit te leggen denk dat ik Mike nog eerder leer interpreteren.
 

DeletedUser76766

Guest
Zie je mij zeggen dat die NAP fout was?

Was destijds een goede keuze door de oorlog met Seau.
Nergens beweer ik iets anders?

En ja, na 9 jaar TW en 4 wereldwinsten (waarvan ik bij 1 de leider was van de stam) weet ik wel een beetje hoe dit gaat ja :)

Daarnaast lag Trigger nooit echt vast omdat ze Jky- hadden, hun DU :)

Ohhh en speciaal voor jou ennio :)

ik zou het waarderen als je dingen zou citeren.



Mvg -D
 

DeletedUser75826

Guest
Zie je mij zeggen dat die NAP fout was?

Was destijds een goede keuze door de oorlog met Seau.
Nergens beweer ik iets anders?

En ja, na 9 jaar TW en 4 wereldwinsten (waarvan ik bij 1 de leider was van de stam) weet ik wel een beetje hoe dit gaat ja :)

Daarnaast lag Trigger nooit echt vast omdat ze Jky- hadden, hun DU :)

Ohhh en speciaal voor jou ennio :)





Mvg -D

Maar deze wereld faalde je.
Maarja......

2h2lf9k.jpg
 
Reactiescore
3.584
Zie je mij zeggen dat die NAP fout was?

Was destijds een goede keuze door de oorlog met Seau.
Nergens beweer ik iets anders?

En ja, na 9 jaar TW en 4 wereldwinsten (waarvan ik bij 1 de leider was van de stam) weet ik wel een beetje hoe dit gaat ja :)

Daarnaast lag Trigger nooit echt vast omdat ze Jky- hadden, hun DU :)


Mvg -D

Wat klaag je dan eigenlijk? Je zegt precies het omgekeerde van daarnet. Voor een ervaren top speler met zoveel wereldwinsten is het wel extreem raar dat jij niet weet wat 'stambelang' betekend.
 

DeletedUser76766

Guest
Wat klaag je dan eigenlijk? Je zegt precies het omgekeerde van daarnet. Voor een ervaren top speler met zoveel wereldwinsten is het wel extreem raar dat jij niet weet wat 'stambelang' betekend.

KP en KD die winst pakken op Vitae, waarbij de rest van WAO "stand houd" tegen Seau zoals jij altijd beweerd tegenover dat Vitae Rush pakt doordat Rush deftekort en cleartekort heeft? WAO zou meer front krijgen en dus minder def bij Seau waardoor WAO dus sneller zou vallen.

Najha, dit is enkel mijn kijk :)

Enne Ennio, W42 is nog niet van me af?

KP stop ik wel mee, maar ach, we gaan gewoon door zoals je weet :D
En voordat jullie allemaal gaan huilen: NEE NIET IN SEAU.

Mvg -D
 

DeletedUser69389

Guest
KP en KD die winst pakken op Vitae, waarbij de rest van WAO "stand houd" tegen Seau zoals jij altijd beweerd tegenover dat Vitae Rush pakt doordat Rush deftekort en cleartekort heeft? WAO zou meer front krijgen en dus minder def bij Seau waardoor WAO dus sneller zou vallen.

Najha, dit is enkel mijn kijk :)

Enne Ennio, W42 is nog niet van me af?

KP stop ik wel mee, maar ach, we gaan gewoon door zoals je weet :D
En voordat jullie allemaal gaan huilen: NEE NIET IN SEAU.

Mvg -D

Onkruid vergaat niet inderdaad.
 
Bovenaan